Partyflock

Forumonderwerp · 587729
Waarschuw beheerder
VENLO - Een 22-jarige inwoner van Venlo die dinsdag in zijn woonplaats ernstig werd mishandeld, is in het Radboudziekenhuis in Nijmegen klinisch dood verklaard. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt. Hij werd mishandeld door een of twee plaatsgenoten.

De man sprak op de parkeerplaats van een supermarkt twee 18-jarige jongens aan, die op een scooter onverantwoord rijgedrag hadden vertoond. Daarop kreeg de 22-jarige man een aantal klappen op het hoofd waarbij hij ernstig letsel opliep en per traumahelikopter naar Nijmegen moest worden vervoerd.

De politie arresteerde de twee verdachten in de supermarkt. Hen wordt doodslag ten laste gelegd. Uit onderzoek moet blijken of een of beide mannen de fatale klappen hebben uitgedeeld. De politie Limburg-Noord heeft een recherchebijstandsteam van twintig man geformeerd.

Dit is dus echt weer zo'n bericht waar ik me zo verschrikkelijk kwaad om kan maken :(
Waarschuw beheerder
geen woorden voor, krijg k eg tranen van in m'n ogen.

en hoe kunnen ze, hoe kunnen mensen zo zijn??
dat snap ik echt niet hoor :S:(

en dan ook gwoon nog es doodleuk boodschappen gaan doen, zo van...
tis toch de normaalste zaak van de wereld!!!!

WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG :S:S:S
Waarschuw beheerder
ik woon in Amsterdam, ik ga om met marrokanen, surinamers, antilianen, turken, hindoestanen, bokoe`s en ja, zelfs Nederlanders

het zijn allemaal straatschoffie`s, allemaal jongens met goeie ouders, normen en waarden zijn hun nog wel bekend
het probleem zijn de gasten van alle afkomsten wie geen goeie verstandhouding met hun ouders hebben, de gasten wie gewoon de straat op geschopt worden omdat er thuis geen ruimte is om 10 koters te bergen, dus gaan we de straat maar op om te klooien, van klooien komt meer en meer is eindigd dus hier in

het word alleen maar erger, we zijn nog maar in de begin fase van het echte probleem

de Amsterdamse jeugd is al 60 % niet-nederlandse, die krijgen ook allemaal 5 kinderen, straks is de Amsterdamse jeugd 80/90% niet-nederlands (wel volgens hun paspoort, niet voor hun zelf) en dan ??? en dan is het hek van de dam
Waarschuw beheerder
Diep triest dat dit soort dingen gebeuren in dit land! Nog triester vind ik het dat ik net op de radio hoorde dat de politie inmiddels meer als 20 getuigen heeft gehoord! Ik denk dan 20 tegen 2, dat moet toch wel te doen zijn! Echt heel errug tries dat deze ramp toeristen weerres niets gedaan hebben om te helpen, eerst naar de sensatie kijken en daarna zeggen ooooooooh wat errug he!!! Deze getuigen zijn bijna net zo triest als de daders zelf tenzij het kinderen, bejaarden of invaliden waren! Aaaaaaaaaaaarg dit soort dingen maken mij MAD.....! NO RESPECT FOR MARROKS ik kots op ze....!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Venlo da's ook echt een asociale stad.

En hou er wel rekening mee dat soms een paar klappen al fataal kunnen zijn, en het er voor de omstanders misschien niet zo erg uit zag als het in werkelijkheid was.

Wie heeft nou nog nooit iemand klappen zien krijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Acid dat zeg je nu wel mooi...Maar als je daar staat ben je echt totaal overrompeld volgens mij...Ok sta je daar met 5 maten van je kun je misschien erin gaan staan hakken...Maar makkelijker gezegd dan gedaan...
Waarschuw beheerder
Op de radio was zojuist een getuige te woord die zij dat de jongen die sloeg totaal door het lint was en ook door bleef slaan toen het slachtoffer allang niet meer bewoog! Toch duidelijk genoeg dat het hier niet om zomaar een vecht partytjuh ging....!
Waarschuw beheerder
Sow tering hee.....waar gaat het heen?
Waarschuw beheerder
donateur
Tja...Ik zou ook echt niet zomaar weten wat ik zou moeten doen als ik er vlakbij stond...Zoals die getuige al zei: Hij was volledig door het lint. Dan moet je tog zeker met 3 of 4 man ertegenin gaan lijkt me...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er was laatst een Nederlandse jongen in de trein die werd lastiggevallen door een Marokkaanse jongen... Echt iedereen liep gewoon door!!!!
Uiteindelijk hebben ik en die (Marokkaanse!)maat van mij die gast ff geholpen...

maar waar het hier om gaat is...dat bijna niemand zal helpen als er iets aan de hand is....

MENSEN, DIT IS GEEN TOLERANTIE, MAAR ANGST!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Idd maar das ook niet gek ook toch? Damn als je dan je smoel opentrekt zal je meemaken datie een gun tevoorschijn trekt :s Kan allemaal tegenwoordig :s:s:s
Waarschuw beheerder
Tis en blijft onwijs erg wat er is gebeurd, maakt niet uit of het door een marokkaan is gebeurt, of door een nederlander, of weet ik veel wie voor we weer de discussie gaan krijgen over buitenlanders...

Maar met het doodschoppen van de daders of de doodstraf schiet je niks mee op. Komt die 22 jarige jongen daardoor weer tot leven??
Hierbij dan doel ik op een reactie die in het begin van dit topic staat. Ben je dan niet net zo erg als die gasten????

Het begint meestal wel bij de opvoeding ja. Bijna iedereen is tweeverdiener, dus de vader en moeder zijn werken terwijl de kinderen in een kinderdag verblijf zitten. Zo krijg je inderdaad geen normen en waarden mee. En iedereen in dit land roept maar dat er meer beveiliging moet komen, en ze hebben het elke keer maar over camera's dit camera's dat, maar los je daar echt het probleem mee op? Nee denk ik zelf, want op deze manier los je alleen maar het gevolg op, en niet de oorzaak!
Het wordt tijd dat daar eens aandacht aan wordt besteedt: normen en waarden les vanaf de basisschool bijvoorbeeld, en elke week op de middelbare school.

Waarschuw beheerder
marrokanen zijn de wespen onder de buitenlanders,...mag ik t zo zeggen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als zoiets zou gebeuren en ik sta daar dan weet ik ook niet wat ik zou doen maar op ruim 20 mensen moet er toch wel iemand lef genoeg hebben gehad om er wat aan te doen! Zoals ik al zei vinden de mensen het leuk om naar de sensatie te kijken en daarna te zeggen ooooh wat errug! Laatste tijd 2 keer ergens mee bemoeit op straat en het gaf me een goed gevoel dat ik iets geprobeerd heb!

Waarschuw beheerder
nee acid roy....
kijken naar een vechtpartij is niet leuk,het is genant!
die mensen stonden waarschijnlijk aan de grond genageld...
en zeker als iemand door t lint gaat op een klaarlichte dag ,die niet onder invloed is.
dat maakt t allemaal alleen maar afschrikwekkender
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt erg, ik hoorde het zonet op tv en kreeg er gewoon tranen in mijn ogen van.

Wie doet nou zo iets, ik was gewoon helemaal geschokt, ik vind het gewoon heel erg triest!!!

En de straf, zal wel weer meevallen zoals gewoonlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jeah right, vandaar dat reality programmas over ongelukken´, vechtpartyen het zo goed doen op tv!
Als er bij jou in de straat een politiewagen met huilende sirene´s stopt dan ga je toch ook naar buiten om te kijken?
Waarschuw beheerder
donateur
toevallig he?? 23 oktober 2002 18:55
nee acid roy....
kijken naar een vechtpartij is niet leuk,het is genant!
die mensen stonden waarschijnlijk aan de grond genageld...

Jij zegt precies waar ik net ff niet op kon komen! Wantvoordat je het weet is het al gebeurd en kun je er niks aan doen. Dan krijg je meteen weer dat "achteraf" gezeik...Maar tis goed dat ze die gasten te pakken hebben...Ben héél benieuwd wat er gaat gebeuren nu. Ik denk dat ze, dankzij het fijne ( :kots: ) rechtssysteem hier in dit landje, over 2 weken weer op de straat staan :S:@:S:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat mij betreft de zwaarste straf die we hebben in Nederland voor deze jongen(s)! 2 jaartjes zitten dus met tv, radio, scholing,sport,oplei­ding enzzzzzzzzzz met een beetjuh mazzel nog iets eerder vrij vanwege cellen tekort ofzo bladibla zo gaat dat toch hiero
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Iedereen: Ik dacht dat PF erg tegen wanklanken jegens de Marrokaanse maatschappij was????

2 Mavas:ja maar het is zo irritant als dit soort mongolen twee uur in de cel moeten zitten, een steeg schoon vegen als straf en dan weer weg. Ik snap de reactie wel: rot es effe lekker van deze aardbodem af.

Acid roy: je was ietsje eerder dan ik :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je haalt reality progamma`s en gebeurtenissen voor je ogen door elkaar.
als je op tv ziet hoe iemand inmekaar wordt geslagen heeft dat niet zo`n impact op je als het voor je ogen gebeurt.....denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de 1e X dat ik iemand in elkaar geslagen zag worden op een feest, schrok ik heel errug
de 2e X stond ik er al naar te kijken.
nu de laatste X 1 van de daders laten vallen bij het vluchten voor de security

we zijn aardig wat gewent wat geweld betreft dus deze mensen zullen echt niet super geshokkeerd geweest zijn! Vooral als je hoort in wat voor een buurt het was, zullen de mensen echt wel wat gewent zijn
Waarschuw beheerder
donateur
"...nu de laatste X 1 van de daders laten vallen bij het vluchten voor de security"

:d(y)
Waarschuw beheerder
donateur
punt = waar gaat het heen.....?
Waarschuw beheerder
donateur
laten we er nou geen topic tegen marrokaanse jongeren van maken. De 2 daders zijn gewoon k*nkerschoften, nederlands of buitenlands...

Waarschuw beheerder
Een vriend van mij is afgelopen vrijdag in de zoetermeer stadslijn (nummer 3 van de gevaarlijkste lijnen) door 10 k$%^&*&**&&nker antilianen samen met zijn zusje door heel de trein heen geslagen. Vrouw van 4o zei er wat van werd ook geslagen. Hij en zijn zus hebben zware hersenschuddignen overal kneuzingen en blauwe plekken en hij heeft gebroken oogkas en moet geopereerd worden

Waar gaat het heen met de wereld
:bah:
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan ik de reactie begrijpen, maar las jij wilt ingrijpen met geweld vind ik je net zo erg als die gasten. zo krijg je van haat weer haat, en gaat het van kwaad tot erger. Ziemaar in amerika waar ze voorlopen met dit soort dingen, daar heb je gasten die iets uithalen. dan als reactie erop wordt die gast die iets uit heeft gehaald door anderen neergeschoten, en zo worden de gasten die die gast heeft neergeschoten ook weer aangepakt door vrienden/gangleden. Ergens moet het stoppen.

Maar goed, ik ben zelf ook een keer in elkaar geslagen door een mongool, zomaar en helemaal voor niets, toen stonden ook vrienden en vriendinnen toe te kijken en diverse voorbijgangers ook. Ik zelf stond net zo perplex als al die andere mensen, voor je het weet is het gebeurt. En zo verstijfd stonden die mensen ook bij dit incident in venlo erbij, dat lijkt mij.
Waarschuw beheerder
Hoppa!

Lekker bezig weer, stelletje kortzichtigen!

Nog niet door dat dit topic zo op een rel uitloopt, er wederom racistische taal door sommige dipshits wordt uitgestoten en dan huppa...topic de prullenbak in verdwijnt?

Voor dat jullie gaan kraaien: Haal er eens effe alle andere gevallen van zinloos geweld met dodelijke afloop bij. Goh, het stikt idd van de Marrokanen...NOT!

Man ik PUKE op dit gezeik, reageer toch niet eens zo enorm bekrompen, alsof die gozer daarop had zitten wachten! Bekommer je liever om de nabestaanden van het slachtoffer en die zal het worst wezen of het nou een nederlander, Marokkaan of fucking Pygmee was, hij is dood. En dat is al erg genoeg!!!!

Normen en waardenbesef is onder ons Holanders ook ver te zoeken tegenwoordig, dat blijkt wel weer!!! Als je dan wat denkt te willen doen tegen die "kut-marokkanen" moet je je vooral lekker zo gaan opstellen. oog om oog tand om tand? Ga spelen kinders, alsjeblieft!!!

:kots: :kots: :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zeg ik,

amen
Waarschuw beheerder
Het is normaal om te zeggen dat het vaker voorkomt dat het Marokkaanse Nederlanders zijn dan autochtonen....

nogmaals... het is geen rascisme. M'n beste maat is Marokkaans meis... Zelfs hij zegt het..

(K)

Waarschuw beheerder
wackie jacky het gaat niet over zinloos geweld in het algemeen, maar over dit geval, en hier waren marokanen bij betrokken.

Het is te triest voor woorden dat dit mag gebeuren.

Mijn enige oplossing, die 2 daders deporteren naar marokko, als je je niet kan gedragen, wieberen. dus zoals ex-minister nawijn het zag.
Waarschuw beheerder
donateur
De discussies barsten los..overal! Ik heb het er nu met mijn ma over dat ik gewoon echt NIET kan begrijpen dat er niemand wat heeft gedaan. Er stonden bouwvakkers toe te kijken vanaf de steiger. Dan ga je toch met z'n allen en help je die jongen, of ie nou wel of niet het er naar gemaakt had!!! Want daarom hadden ze nix gedaan, ze dachten dat het die jongens eigen schuld wel was. Mijn moeder kon dit wel begrijpen, dat ze uit angst niks durven te doen. Is dit nu de maatschappij waar ik in moet leven? Met z'n twintigen bang zijn voor 2 van die snotaapies? Het gaat te ver! Vandaag of morgen is het 1 van ons..

En over de straf van de daders (Marokkaans of niet), 1 mening: foto op voorpagina's van kranten en los rond laten lopen..kijken hoe lang ze het volhouden!!
laatste aanpassing
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
Beez 23 oktober 2002 19:16
Een vriend van mij is afgelopen vrijdag in de zoetermeer stadslijn (nummer 3 van de gevaarlijkste lijnen) door 10 k$%^&*&**&&nker antilianen samen met zijn zusje door heel de trein heen geslagen. Vrouw van 4o zei er wat van werd ook geslagen

vriend van mij is ook door 12 a 15 antilianen de tering in geslagen! op Den Haag centraal station!
waarschijnlijk zijn het dezelfde als in die trein want hij werkt dus in de beveiliging en heeft al vaker problemen gehad met dezelfde gasten! ook vaak in de stadslijnen en andere treinen...
het is gewoon een plaag! ze hebben toch ook niks te verliezen? als ze eens worden opgepakt zijn ze zo weer vrij en mengen ze zichzelf weer in hetzelfde wereldje!

Waarschuw beheerder
ok jongens jullie hebben jackie gehoord.
al die woede die jullie in je hebben,het is een uitvinding van de duivel.
al die gedachtes die jullie hebben zijn bij voorbaat dom.

praat over agressieve mensen, niet over agressieve buitenlanders...
goed, bij deze;

voor mij mogen ze die daders helemaal de vernieling in slaan!!

zo beter moralie jackie ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was een Marokkan. Maakt dat het erger? Nee!

En die mensen die allemaal stonden toe te kijken. waren dat Marokkanen? Is dat niet erg?

Ik ben geen mallot, ik weet ook wel dat er een groep onaangepaste Marokkanen in Nederland woont die voor veel overlast zorgt.

Wat mij veel banger maakt, is de grote groep Nederlandse jeugd, die geen respectt meer heeft voor anderen, geen idee heeft wat normen en waarden zijn.

Het gaat dus WEL om zinloos geweld hardcoremf, dat is het hem nou juist. DAT is waar we ons eens druk over zouden moeten maken. Fuck it welke bevolkingsgroep daarvoor zorgt. Elk weekend slaan bezopen en onder invloed van drugs verkerende jongeren anderen in elkaar. Ik kan nog geen avondje naar het Stratums Eind gaan hier in Eindhoven of er loopt wel weer iemand op een ander in te timmeren.

En maar zeiken op elkaar. Haat, nijd, en altijd alles wat anders is de schuld geven. Zoals jullie dat bij hen doen, doen zij dat weer bij jullie. Waardoor die haat alleen maar verder toeneemt.
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Waarschuw beheerder
donateur
Te triest voor woorden dit, en dan ook nog gewoon gaan shoppen voor een feestje.

Is het trouwens niet de overheid die ons inprent zelf geen actie te ondernemen?
Waarschuw beheerder
wackiejacky 23 oktober 2002 19:46
Het was een Marokkan. Maakt dat het erger? Nee!

Tegenwoordig wel....;)

L.A. here we come....:D (had ik vanmiddag niet ergens anders ook al gezegd? ;))

Waarschuw beheerder
ik ben ook een keer in mekaar geslagen op de markt.
en NEE het waren geen buitenlanders ,maar voetbal supporters,hollandse­!

maar wat gebeurt ;
ik heb op dat moment een hekel aan alles wat met voetbal te maken had.
en ik genoot toen ik op tv een supporter inmekaar gerost zag door een ME agent.
op dat moment heb je een hekel aan alles wat met die persoon te maken heeft.
dom of niet dom,het zit dan in je.

en daar wil ik heen;
als zoiets gebeurd zoals gisteren in venlo,dan is t niet meer dan "normaal" dat een mens zijn ei kwijt moet.
iedreeen hier op deze topic wil zijn ei kwijt,en nee...ze gaan niet morgen met een honkbalknuppel de straat op op zoek naar een marokaanse man,om hem vervolgens in mekaar te schuppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nie over dat liedje beginnen weer hoor..

Tis al erg dat dit gebeurd is..
Waarschuw beheerder
Ik snap wel wat je bedoelt toevallig he? Maar dat is nou juist het hele grote probeelm. Iedereen wil over van alles voortdurend zn ei kwijt. Naar elkaar luisteren? Ho maar. Iedereen weet het beter. Nederland lult wat raak. Daardoor krijg je haat. Haat is het gevaalrijkste wat een land kan overkomen.

Trek er in ieder geval voor jezelf lering uit. En als je zoiets ziet gebeuren, bel dan gelijk 112. Houd idngen om je heen in de gaten en meld het als dat nodig is. Dara heb je veel meer aan. Dat gezeik over Marokkanen levert toch geen ruk op.

Ja, hahaha, dat half debiel nederland enkel en alleen op de LPF stemde een paar amandne geleden, op de partij van een dode, zonder na te denken over de consequenties. Nou nou nou wat hebben we al veel bereikt met zn allen. het zijn niet alleen die rotte appels onder de allochtonen die moeten veranderen, nog altijd in de eerste plaats wijzelf!!!!

Waarschuw beheerder
Ja maar WJ, ik weet dat je me misschien nu een racist gaat vinden.

Feit is, dat in mijn omgeving (A'dam en omstreken), ik alleen maar last heb van NL'se Marrokanen. Op de een of andere manier kom ik alleen maar dat hele kleine criminele groepje tegen, heel maf.

Verder heb ik nauwelijks ECHTE last van autochtonen. En gek genoeg zijn dat ook nog wiggers. Maar dat staat er los van.
Waarschuw beheerder
en de mensen stonden r bij en keken r naar !
en niemand die wat doet
zelfs niet in de supermarkt !!
echt schandalig !
trieste samenleving

das al de 2e persoon dit jaar die zn mond durft open te doen en die woord afgemaakt !

Waarschuw beheerder
haat en agressie zit in de mens jackie
vroeger,nu en in de toekomst.

ps ; ik ben t wel met jou eens over t onderwerp LPF.
maar dat is weer een ander onderwerp.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind helemaal niks meer Kolaas...ik ga lekker GTST kijken! Ben wel effe toe an wat ontspanning, altijd nog heel wat minder dom wat daar gebeurd dan ik de werkelijke wereld!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het fucking erg dat mensen die omstanders beschuldigen.

Om in te grijpen bij zoiets is denk ik maar voor 0,1% van de mensen op de wereld weggelegd en iedereen draait ze hoofd om en loopt door. Ik heb ook nog nooit op een feest/na een feest iemand geholpen als er ruzie was. Ik bemoei me der niet mee.

Maar dat zegt de politie toch ook, dat je niet de held moet uithangen en de politie moet bellen.

Maar ja, die gozers, denk dat mijn mening hierboven al vaak staat.
Waarschuw beheerder
Heb in het verleden zeer vaak ingegrepen.. maar ik moet wel zeggen dat ik er tegenwoordig al minder zin in heb. Het zijn namelijk altijd dezelfden die ingrijpen en uiteindelijk nog vaak degene zijn die de lul zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje vreselijk dit!

Wat ik echt niet snap is dat dit bij een supermarkt is gebeurd waar genoeg mensen bij zijn...
Dat er nou niet één iemand helpt!?¿¡
Als ik zoiets zo zien zal ik zoooo kwaad worden en zal echt wel wat doen... Bijv met een winkelwagen in zo'n jongen rossen of op ze nek springen, maar je gaat toch niet toekijken?

Hopelijk krijgen die jongens de juiste straf (jammer genoeg is dit onmogelijk in NL)
Waarschuw beheerder
Echt in en in triest, die 2 gasten verdienen de kogel. Kosten ze de maatschappij ook geen geld en misschien schrikt het de hersenlozen wat af :-S

Waarschuw beheerder
"I am...............
....................
....................
IN A WORLD..........
....................
....................
OF SHIT.............
....................
....................
Waarschuw beheerder
donateur
Waar die lui vandaan komen doet er niet toe het blijven een stel lui die niet thuis horen in deze maatschapij

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd in nederland

Denk maar aan alle andere "Zinloos geweld" moorden wat er bijvoordbeeld in leeuwarden is gebeurd...

en er zijn meschien wel 20 getuigen, dat die nix doen kan ik aan de ene kant wel een beetje begrijpen ik zie mijn oma of zusje er niet tussen springen, en in 1ste instansie denk je het valt wel mee die man krijgt een paar klapen. ik zeg niet dat normaal is... Maar het gebeurd helaas vaak genoeg

en ik denk dat er iets goed mis is met die jongens, Hoe kun je in godsnaam zo boos worden omdat iemand wat zegt van je rijgedrag op je scooter. Dan denk je toch waar bemoeit die kerel zich mee maar dan ga je hem toch nie slaan ...

Maar goed,opsluiten die lui zorg maar dat ze niet meer in deze maatschapij terug keren, Zulke dingen zijn een goed argrument om de doodstraf in te voeren, Daar ben ik eigenlijk ook best wel voor of wat gister op tv was 3x zware geweld pleging 25 jaar of langer gevangenis straf... opsluiten die beesten ....
laatste aanpassing
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
dieptriest... dat zoiets gebeurt is echt niet normaal meer :S