Partyflock

Forumonderwerp · 587729
Waarschuw beheerder
VENLO - Een 22-jarige inwoner van Venlo die dinsdag in zijn woonplaats ernstig werd mishandeld, is in het Radboudziekenhuis in Nijmegen klinisch dood verklaard. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt. Hij werd mishandeld door een of twee plaatsgenoten.

De man sprak op de parkeerplaats van een supermarkt twee 18-jarige jongens aan, die op een scooter onverantwoord rijgedrag hadden vertoond. Daarop kreeg de 22-jarige man een aantal klappen op het hoofd waarbij hij ernstig letsel opliep en per traumahelikopter naar Nijmegen moest worden vervoerd.

De politie arresteerde de twee verdachten in de supermarkt. Hen wordt doodslag ten laste gelegd. Uit onderzoek moet blijken of een of beide mannen de fatale klappen hebben uitgedeeld. De politie Limburg-Noord heeft een recherchebijstandsteam van twintig man geformeerd.

Dit is dus echt weer zo'n bericht waar ik me zo verschrikkelijk kwaad om kan maken :(
Waarschuw beheerder
Echt erg he, het lijkt wel alsof het alleen maar erger wordt... Je kan tegenwoordig nergens meer iets van zeggen of je krijgt al een mep voor je hoofd. Ik hoop dat ze die gasten hard aanpakken. Flink wat jaartjes de bak in, en niet een paar maanden of een of andere taakstraf.
Waarschuw beheerder
donateur
A F S C H I E T E N!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
NIets TAAKSTRAF... DOOD en dat meen ik ook echt... Kan hier zo vertieft BOOS om worden... het is fucking elke dag raak laatste paar jaar in NL... en wat zijn dat voor fucking ouders dan... want daar ligt wel de kern van het probleem...

Hier ook in Leiden altijd agressief... van die kutpubers die iedereen uitschelden voor .. ook tegen mijn vriendin, wacht maar volgende keer ben ik er toevallig bij

Ik PUKE echt hard om dit soort mannetjes en die ouders die hun kinderen geen opvoeding geven.

tekst nogmaals aangepast,zie beleid,gabber mamma,inz.p.f
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik zei toch ook: geen taakstraf. Maar voor de rest heb je gelijk. Het lijkt wel of steeds meer ouders nog nooit van het woord opvoeding hebben gehoord.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat ze dat soort tuig eens flink moeten drillen. Eens flink aan laten pakken door een paar commando's ofzo.

Waarschuw beheerder
Als ik dit lees dan krijg ik erg de behoefte om een bedrijf Knokploeg B.V. op te gaan richten om op afspraak dit soort mensen een 'lesje te leren'! En lesje bedoel ik dus hetzelfde leed aanrichten als wat aangericht is. Dus die twee scootermongolen ook clinisch dood te slaan. Dit is dus waarom ik me niet bemoei met de maatschappij. Al stelen ze een auto onder mijn neus weg, ik zou gewoon de andere kant opkijken. Mijn leven is andermans eigendom niet waard!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag het gister op Hart van NL. Ik vind het echt nergens op slaan.. Al dat zinloos geweld vind ik nergens op slaan trouwens. Tis juist goed dat er iemand iets van zegt, maar dan moet het niet uitlopen op rellen, klappen enz..
Waarschuw beheerder
donateur
Alexander 23 oktober 2002 12:58
Kan hier zo vertieft BOOS om worden... van die kutpubers die iedereen uitschelden voor .. ook tegen mijn vriendin, wacht maar volgende keer ben ik er toevallig bij
---------------------------------------------
dan kunnen er 2 dingen gebeuren
jij doet hetzelfde als die 2 jongens of jij wordt begraven toch?
ik begrijp je boosheid
jongeren kunnen steeds minder hebben en willen zich steeds meer bewijzen
net als de mensen die het hardst pesten het bangst zijn om gepest te worden
Waarschuw beheerder
Op deze manier bereiken ze idd dat je niet meer zo snel te hulp schiet als je zoiets voor je ogen ziet gebeuren. Ik zou ook wel even 10 keer nadenken als ik zoiets zie gebeuren denk ik. Het is het gewoon niet waard om je leven op te offeren voor een opmerking.

Waarschuw beheerder
donateur
Aan de hoogste boom hangen en een tijdje latenhangen zodat iedereen ze kan zien :kots:.

't Is gewoon te gek voor woorden. Zouden ze trots zijn? "Stoer" (voor hun) gedrag vertonen en vervolgens een dode op je geweten hebben. 22 jaar mensen, 22.
Waarschuw beheerder
ja klopt Nutero... en dat is het erge dus... eigenlijk kan je in Nederland er niets aandoen... jongeren krijgen GEEN straffen, de rest die wel een straf krijgt is NIETS vergeleken met wat ze gedaan hebben.

Als je eigen rechter speelt en een dader aanpakt wordt jij nog harder aangepakt... dus tja en dan kan je nog kiezen wat de meeste doen, je kop in het zand steken, maar als ik OOIT zoiets zie gebeuren of een meid die aangeramd of verkracht wordt, dan sta ik niet voor mezelf in

Waarschuw beheerder
donateur
De daders zijn 18, ze worden dus als volwassenen berecht.
Waarschuw beheerder
Ja dat is dus het kromme in Nederland, als je zelf die dader eens flink onder handen neemt, krijg je nog straf ook. Als iemand iets ergs met mijn familie uit zou halen en ik zou weten wie het was, dan zou ik ook niet voor mezelf instaan. Dan maar een tijdje zitten, dat heb ik er dan best voor over. In Nederland is dat nl. toch niet zo lang.

Trouwens, in Duitsland is weleens een vrouw geweest die de moordenaar van haar dochter in de rechtzaal heeft doodgeschoten. Zij is toen vrijgesproken, het hele land stond achter haar.
Waarschuw beheerder
Het ergste vind ik dan altijd nog dat ze gaan proberen om te achterhalen wie de fatale klap uitgedeeld heeft. Over het algemeen lukt het de politie dan niet om met zekerheid te achterhalen wie van de twee deze fatale klap heeft uitgedeeld en komen ze er allebei vanaf met een kleine straf.

Fuck man, wat maakt het nou uit wie die ene fatale klap heeft gegeven. Ze waren allebei aan het meppen zonder dat ze daar enige aanleiding toe hadden!

Waarschuw beheerder
Maar had die kerel een beetje zwakke schedel ofzow?? Hoe kan je anders van 'een aantal klappen' zo ernstig gewonde raken...?
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat die een paar keer met een helm op zijn kop is geslagen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Weet jij wat ze nog meer bij zich hadden? iig een scooter, wat voor sloten hangen daar tegenwoordig wel niet aan?

Precies.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmz...Jah, die dingen kunnen wel hard aankomen. Maar waren er geen mensen op die parkeerplaats aanwezig, die konden ingrijpen ofzow???

Waarschuw beheerder
Dat boeit toch niet meer Jay, het is erg zat dat dit soort dingen gebeuren, dat mensen meteen gaan meppen als iemand ze ergens op aanspreekt :kots:
Waarschuw beheerder
Gewoon te ziek voor woorden dit, niemand verdiend zo,n dood :kots:

We leven dus nu in een maatschappij waar je niets meer kan zeggen, niet meer met anderen bemoeien want je wordt zo lens geslagen. Is er nog een weg terug vraag ik me af? :(

Waarschuw beheerder
Maar ik vind het ook sneu dat iedereen er schande van spreekt, maar niemand een vinger uitsteekt als ze zoiets zien gebeuren...

Waarschuw beheerder
triest.
nou maar hopen dat er niet weer een zinloze protestmars komt tegen zinloos geweld.
slaat altijd de plank mis.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Grotendeels eens met Alexander, ik kan hier niet veel op zeggen zonder compleet uit me'n dakkie te gaan van woede...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag het verhaal net pas op tv!
Echt erg zeg!!
Damn, dan ben je echt GOED ZIEK in je hoofd!! :frusty:
Gelijk afmaken die gasten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoiets is al eens eerder gebeurd in Vlaardingen. Volgens mij hebben die daders toen ook niet zo lang gekregen...Ze moeten echt eens wat gaan doen aan het softe beleid hier, misschien helpt dat een beetje.
Waarschuw beheerder
Ja, hier in Vlaardingen is ook zoiets gebeurd. Ik weet eigenlijk niet eens wat die gasten ervoor gekregen hebben. Waar ik wel weer erg pissig om werd is dat er een paar maanden later gewoon weer iemand op hetzelfde station helemaal in elkaar geslagen en geschopt is. Gelukkig heeft de jongen dat overleeft, maar sommige mensen leren toch maar moeilijk he :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juk...heb jaren vlakbij Venlo gewoond...hoop niet dat ik die gozer ken ofzo...:-( Zieke wereld af en toe dit!!!
Waarschuw beheerder
nee joh niks doodstraf, gewoon die jongens óók de hersens inslaan met een helm.

en dan lekker laten liggen totdat ze doodgebloed zijn ja.
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde net op L1 dat de jongens van Marokkaanse afkomst zijn, een van de 2 heeft doorgetimmerd op die 22 jarige jongen.. toen ze klaar waren met slaan enzo, zijn ze gewoon de supermarkt ingelopen om wat dingetjes te kopen :S toen ze aan de kassa stonden werden ze gearresteerd.
Volgens het L1 journaal komen er nu weer 2 issues aan de orde, namelijk de issue over het zinloos geweld en de issue over de marokkaanse probleem jongeren.

! Marokaanse en 1 Nederlandse jongen....gabber mamma inz.p.f

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
die mensen zijn nie waardig dat ze leven....die twee moeten echt brrrrrrr.....laat maar :@

Waarschuw beheerder
het waren weer marokkanen :X

1 Marokaan en 1 Nederlander..gabber mamma inz.pf.
Waarschuw beheerder
was die minister er nog maar die nawijn ofzo

gewoon terug sturen, kijken of ze het daar ook zo naar hun zin hebben

oja, het had mij ook kunnen gebeuren net in de tram, ik stapte niet snel genoeg opzij en "meneer" wou er langs
ik kon dus mee naar buiten komen voor een pak slaag, we (ja 5 man ja) pakken je wel enzo, het bekende werk
ben blij dat er een GIGA neger net naast me stond die het allemaal zag gebeuren en die nam het voor me op

anders had PF mischien wel een lid minder gehad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nawijn
Waarschuw beheerder
donateur
"...Uit onderzoek moet blijken of een of beide mannen de fatale klappen hebben uitgedeeld"

:frusty: Nee het was de scooter die em omver reed nou goed?!?! :@:@:@
Wat hebben we hier toch een klote rechtssysteem!!­!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is en blijft kutvolk he!!!!

Waarschuw beheerder
het zullen eens geen marokkanen zijn :S
Waarschuw beheerder
Mmmm ik woon dus een paar kilometer van Venlo af.. Het is dus in Venlo-zuid gebeurd.. Algemeen bekend dat daar veel allochtonen wonen. Een vriendin van een vriendin van me was daar in de winkel toen dit allemaal gebeurde.. Zij heeft die jongen op de grond zien liggen. Hij is van wat ik begrepen heb maar door 1 jongen geslagen en geschopt. De andere jongen die erbij was wilde hem tegenhouden, maar kreeg zelf ook een klap.

Of de daders nou allochtonen waren durf ik niet te zeggen.. Maar ja iedereen heeft wel zo zo'n vooroordelen..

Vanavond weet ik wel meer als ik die vriendin heb gesproken
Waarschuw beheerder
donateur
op t nieuws zeiden ze wel dat t marokkanen waren
Waarschuw beheerder
Nah ja ik wilde iig niet duidelijk m'n vooroordelen tegen over hun naar vorgen brengen.. als je snapt wat ik bedoel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Pas nou wel op wat je zegt! Ok het zullen Marokkanen zijn geweest, maar er zijn genoeg Marokkanen die zich nu schamen voor hun eigen volk! Heb ooit eens bij een Turkse gozer in de klas gezeten. Hele aardige gozer. En we hadden het dan wel es over zulke dingen, dan zei die datie zich soms schaamde voor zijn eigen volk...

Dus let wel op wat je zegt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja natuurlijk is dat zo, elke groep heeft rotte appels ertussen zitten en dat wil nie zeggen dat elke marokkaan slecht is. maar ik begrijp wel dat veel mensen denken: alweer die marokkanen... het loopt soms de spuigaten uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ja je mag het dan eigenlijk niet zeggen, maar zijn wel wéér Marokkanen...Maar Nederlanders kunnen ook net zo zijn hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
ja natuurlijk kunnen t ook nederlanders zijn, maar marokkanen zijn 'gasten' in ons land dus die moeten zich sowieso gedragen
Waarschuw beheerder
Q-dance21: Daarom bracht ik m'n posting ook zo :)
Waarschuw beheerder
ga nou geen turken met marrokanen vergelijken ouwe, dat zijn 2 totaal verschillende volken

snap ook niet waarom er altijd over "turken" word gesproken

het zijn gewoon 95% noord-afrikanen (zo zeg je dat politiek correct) wie dit soort dingen flikken
Waarschuw beheerder
M'n beste maat is een Marokkaan. Maar zelfs hij zegt dat het meerendeel van Marokkaanse nederlanders ratten zijn.

En dan krijg je ook zo'n superclip waarin het wordt verteld dat men maar oordeelt enzo?:SFUCK THAT!:S doe maar eerst wat aan de normen en waarden van je eigen gemeenschap. begin dan met tegenacties...

Ik ben zelf met zulke gastjes opgegroeid. geloof me, ze verkopen hun eigen oma voor een kwartje als het nodig is.

greetz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt schandalig !! Heb er geen woorden voor zo kwaad word ik hiervan !! :@

Dat je tegenwoordig in deze klote maatschappij niet eens meer iemand te hulp kan schieten en dan meteen door 2 opgeschoten gastjes van 18 de k*nker wordt geschopt gaat mij echt de pet volledig te boven...

"Opvoeden" is tegenwoordig een moeilijk begrip voor de meeste ouders...ik had dit echt niet hoeven flikken in ieder geval...
Waarschuw beheerder
donateur
Het was ook maar een voorbeeld ouwe ;p