Partyflock

Forumonderwerp · 587729
Waarschuw beheerder
VENLO - Een 22-jarige inwoner van Venlo die dinsdag in zijn woonplaats ernstig werd mishandeld, is in het Radboudziekenhuis in Nijmegen klinisch dood verklaard. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt. Hij werd mishandeld door een of twee plaatsgenoten.

De man sprak op de parkeerplaats van een supermarkt twee 18-jarige jongens aan, die op een scooter onverantwoord rijgedrag hadden vertoond. Daarop kreeg de 22-jarige man een aantal klappen op het hoofd waarbij hij ernstig letsel opliep en per traumahelikopter naar Nijmegen moest worden vervoerd.

De politie arresteerde de twee verdachten in de supermarkt. Hen wordt doodslag ten laste gelegd. Uit onderzoek moet blijken of een of beide mannen de fatale klappen hebben uitgedeeld. De politie Limburg-Noord heeft een recherchebijstandsteam van twintig man geformeerd.

Dit is dus echt weer zo'n bericht waar ik me zo verschrikkelijk kwaad om kan maken :(

Waarschuw beheerder
Ik snap ook absoluut niet waarom niemand wat doet. Je stond erbij en keek ernaar. Das toch triest. Wat gebeurde er nou. Die gozer is helemaal door het lint en blijft slaan en schoppen. Dan let ie toch nergens meer op. Hoe moeilijk is het om naar em toe te lopen en em een enorme rotschop te geven. Hij ziet je toch niet aankomen. Zelfs die "maat" van em wilde em tegenhouden. ALs jij iets doet, durft hij misschien ook weer wat te doen. Maar ja, de overheid stimuleert gewoon dat je NIKS doet. Das toch triest??? Als ik die gast een rotschop had verkocht was ik zeker de boosdoener geweest. Terwijl ik dan misschien wel die jongen zn leven had gered. Krom systeem hebben we toch.

Waarschuw beheerder
Ik begin deze week in mijn nieuwsbrief:

Mensen,

Sta stil bij het volgende:

<knip> stukje persbericht <knip>

Ik ben verbaasd, super boos maar vooral enorm teleurgesteld in de mens. Niet alleen in de dader maar ook in degene die René Steegmans, een jongen ongeveer zo oud als jou, dood hebben laten slaan terwijl ze toe keken.

Zo denk ik erover.
Waarschuw beheerder
donateur
Al die ooggetuigen kunnen het allemaal zo mooi vertellen maar iets doen HO MAAR ARRGHHHH!

En die ventjes oooeeee :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@­:@:@
IK :kots: OP HUN :@:@:@
Waarschuw beheerder
Nou ja...de omstanders beschuldigen gaat wel ver. Althans, ze ervan beschuldigen dat ze er niet tussen springen. Er wordt niet voor niets geadverteerd met die spotjes. Bel gelijk 112!

Geloof me, ik spring er nooit meer tussen. Heb dat een keertje gedaan, toen ik nog een naief jong grietje was en een vriend van me genadeloos in elkaar werd getrapt. Ik werd natuurlijk gelijk mee neergeschopt, en ze werden alleen maar bozer.

Waarschuw beheerder
Normen en Waarden vervagen....

Laten we onszelf collectief Resetten en helemaal opnieuw beginnen want dit loopt niet goed af.... :-(
Waarschuw beheerder
Hupsakee, tegen de muur zetten en afschieten..... Triest weer, errug triest.
Waarschuw beheerder
Als het waar is dat er zoals er eerder gezegd is gwoon bouwvakkers hebben staan kijken, dan wordt het verhaal nog triester dan dat het al was! Ik werk zelf in de bouw en we hebben vorige week twee collega´s (Marokkanen)uit elkaar moeten halen omdat ze elkaar aan het verrot schoppen waren! Liever had ik ze gewoon door laten vechten deze X maar toch deze twee jongens maar uit elkaar gehaald! Tis natuurlijk best moeilijk inschatten wanneer je nou iemand moet helpen maar zo aan alle verhalen te horen ging het er in Venlo errug bruut aan toe! Ik zie soms stokoude mensen door de stad lopen en dan vraag ik me af wat zullen die mensen wel niet van het Nederland denken, het Nederland waar zij zoveel moeite voor gedaan hebben om het weer optebouwen! We doen veel goede dingen hier in Nederland maar dat weegt niet meer op tegen de slechte dingen die hier gebeuren! t´Gebeurd en we kijken ernaar met zn allen, niemand staat op en doet wat...!
Waarschuw beheerder
Hier moet ik nou van kakken.
Waarschuw beheerder
gvd over een tijdje kun je helemaal niemand meer aanspreken op z'n fouten...of je word al doodgeslagen :/ ...tering heéey waar gaat dat heen man!! :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga nou alsjeblieft niet doen alsof de wereld vergaat zeg :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar hebben we Bush en Saddam al voor :D

Waarschuw beheerder
Ik begrijp niet dat er niet is ingegrepen er waren ooggetuigen BOUWVAKKERS!!!!!! grote kerels die hebben staan kijken hoe 2 18 jarige ventjes een jongen dood slaan!!!!!:frusty:
daar wordt ik dus echt laaiend om!!!

ik ben zelf 1.58 maar een maand geleden werd er in de trein een vrouw geslagen door een vent niemand deed wat ik sprong er tussen!!! ik zou liever een paar meppen krijgen dan dat ik met het gevoel moet rond lopen dat er voor mijn neus iemand dood wordt gemept!!

JE GAAT TOCH NIET TOE KIJKEN!!!!!!!!!!!!!
een hond help je nog laat staan een mens in nood
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
yep....de maatschappij gaat naar de k**ker...
ik moet hier echt van kotsen...!!!
maar waar ik nog meer van moet kotsen, is dat die
burgermeester zn bek gewoon niet durft open te trekken en gewoon zegt, HET WAS EEN MAROKKAAN, neeee, want dan discrimineer je, en dat mag niet volgens de wet bla bla bla....togh??? beetje mietig allemaal, nederland moet NU t probleem oplossen..!!! dat mensen zomaar anderen in elkaar gaan trappen is gewoon te erg...en tis alleen maar stoerdoenerij...
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
HousPauzinnetje, begrijp psies wat je bedoelt begrijp dat ook totaal niet :s

Heb het zelf meerdere malen meegemaakt, ook 1 keer in discotheek gozer had ruzie met een ander ik zei kappen, op een bepaald moment wilde die ene die ander slaan (hij was iets van 1.95 ofzo en ikke klein) hij haalt uit... ik sprong omhoog om zijn nek met snelheid en gewicht knalde ik hem in een wurggreep op de grond en toen heeft de uitsmijter hem daarna naar buiten gebracht :)

Zelfs een keer werden 2 maten door een groep van 15 man en vrouw lastig gevallen... zelfs daar ben ik er (MET BLUF) tegenin gegaan...

En als ik dat in mijn 1tje kan, hoe kunnen zovelen dan niets doen... echt dom en laf. Je moet niet altijd alleen aan jezelf denken
Waarschuw beheerder
donateur
ja die bouwvakkers dachten dat het eerst gwoon een ordinaire ruzie was, met een paar klappen..maar zodra zij zagen dat die jongen echt
helemaal naar de klote werd getrapt hadden ze die andere jongens allang een breekijzer in hun nek moeten leggen!!!

Waarschuw beheerder
En dan dat nummer wat pas uit is "Kut marokkanen"
Hebben ze het er ook over dat ze niet gerespecteerd worden..Vind je het godverdomme gek!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het helemaal eens met houspauzinnetje
dat bedoelde ik ook in mijn vorige reply
Die kerel zit dood leuk op de tv te vertellen
"het leek op een onschuldige ruzie" SO WHAT?.. daar begint het altijd mee!
Waarschuw beheerder
Levenslang moeten ze krijgen,zonder kans op vervroegde vrijlating en ELKE dag moeten ze een uur lang in hun ster worden genomen door 1 van die gasten daaro. Wat een stelletje K****RLIJERS zijn het zeg.:bah: :bah:

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben in nederland toch zo'n cellen te kort?.. ze moeten gewoon de doodstaf invoeren.. kunnen ze bewijzen dat iemand het gedaan heeft maar dat ook met 100% zekerheid.. gelijk doodstraf.. dat is mijn mening
Artiest Sjeez
Waarschuw beheerder
donateur
2 wackiejacky: 112 bellen werkt dus ook al nie meer, heb het nu al twee keer gehad, een keer werden we klemgereden en auto uitgesleurd en andere keer werd vriend van me in elkaar getrapt en in beide gevallen wordt je 40 keer doorverbonden, moet je iedere keer opnieuw verhaal vertellen en komen ze uiteindelijk na een uur een keertje kijken.
Ik zeg ook niet dat je er zelf op los moet rammen, maar ze mogen van mij wel wat beter reageren bij 112 etc.
Waarschuw beheerder
donateur
de jongen is klinisch dood wordt telkens gezegd....kom op zeg mensen van de media, die
kerel is gewoon hardstikke dood! de pijp uit!!
hij wordt echt niet meer wakker hoor!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zoiets zou zien gebeuren op straat dan ga ik dus echt niet op de politie zitten wachten he. Die mensen zijn er toch alleen maar als je ze niet nodig hebt. Ik zou het zelf wel proberen te stoppen. Mensen doen zelf veel te weinig, denken vaak "oh shit! ik wil hier niets mee te maken hebben..." of zijn bang en doen verder niets en dan heb ik het niet direct over "erop los rammen."

Waarschuw beheerder
Ze moeten ze naar Siberie sturen, en ze dan 16 uur per dag helemaal de tering laten werken in zo'n zoutmijn.. net zo lang tot ze er kapot aan gaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Jay : Neeeey doe ik oowk niet.. maar het is gewoon stom wat er is gebeurd.. :/

Waarschuw beheerder
zullen we een oorlog tegen ZE beginnen... Ze hebben ons al de oorlog verklaart door deze actie...met hun kut nummers, rare jongens die marokkanen.

Waarschuw beheerder
Stelletje gestoorden figuren! :@ Ik kan me hier zo ontzettend kwaad over maken! Wat denken ze wel niet? Zulke jongens moeten echt keihard aangepakt worden!!!!!!!

Bah! Waar gaat dat heen met de maatschappij!! :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
the sound: Mij best.. :@

ter aanvulling: ik werk in Gouda.. ben er dus elke dag.. dit is zo ongeveer Marokko (kleinschalig) hier... ik heb 5 jaar met die lui in de klas gezeten... mijn uitspraken zijn op FEITEN berust... ik weet dus wat ik zeg en waar ik over praat en ik weet voor de volle 100% zeker dat de nuchtere Hollander dergelijke acties op deze manier nooit zou uitvoeren!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de multikul is de nederlander door de strot heen geduwd door linx nederland, en de goeie gemidelde burger (autochtoon of allochtoon) moet boeten voor de ellendige gevolgen hiervan.en het is nog maar net begonnen........

Noem me een rascist, noem me dom,noem me kortzichtig, noem me haatdragend, ik noem dit bovenstaande een feit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees maar een paar posts en ik zie alleen maar geouwehoer over die Marokkaan. De andere dader was een Nederlander. DIE IS NET ZO GOED FOUT!! :@
Die jongen van 22, is zo goed als dood.

:kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou jongens, jullie kunnen je gif over de Marokanen hier uitspugen, maar het blijkt dat die Marokaanse jongen die erbij was helemaal niet heeft geslagen en dus alleen die Nederlandse jongen..............­....................­..

Waarschuw beheerder
donateur
Het is inderdaad heel erg..heel erg...om te huilen...Je kan schreeuwen maar het haalt geen ruk uit. Stille tochten bij de vleet, maar het wordt er echt niet minder door!

De ouders die hun zoon kwijt raakten,...dood door zinloos geweld, vreselijk, afgrijselijk. Weg door iets onbennuligs.

STRAFFEN, straffen en nog eens straffen.

Waarschuw beheerder
De dood kwam per scooter

Meestal komt de dood op kousevoeten. Zachtjes. Dan lezen we: hoewel niet onverwacht, is plotseling van ons heengegaan...

In Venlo komt de dood per scooter. Met helm en een ongekende hoeveelheid agressie. Vaak komt de dood als een dief in de nacht.In Venlo op klaarlichte dag.De dood haalt in de regel ziekere mensen, die veelal wat ouder zijn. In Venlo haalde hij een kerngezonde knul van 22 jaar, René Steegmans, een student.

De dood gebruikte in Venlo een jongeman van Marokkaanse komaf. Met de helm als zeis. Te vaak zijn allochtonen de daders van (gewelds-)misdrijven. Alle statistieken over criminaliteit vertellen dat. Iedere straatagent kan dat uit eigen waarneming melden. Ieder slachtoffer van straatmisdaad ook.

Wat moeten we met dit gegeven? Niet melden? Is de lezer van deze krant niet volwassen genoeg om ook dit feit tot zich te nemen? Moeten journalisten een deel van de waarheid achterhouden? Nee. Dat mogen ze, als ze hun taak serieus uitoefenen, nooit. Kranten die de waarheid ontmannen bedrijven dode journalistiek.

We moeten weten wat er aan de hand is. We moeten doorgaan met het - tot nu toe vrijwel vruchteloos - beleid om die groep jongeren de beste elementen van onze beschaving bij te brengen. Kappen met de schijntolerantie die zowel voor slachtoffers als daders uiterst intolerant uitpakt.

Van de echte beschaving, opkomen voor een oude vrouw, heeft René Steegmans al op zijn 22ste een indrukwekkend voorbeeld gegeven. De dood verschalkte in Venlo een tolerante man.

Bron: Dagblad de Limburger.
Vond het wel een mooi stukje...
:-@:-@:-@....

Ik weet gewoon niet wat ik hier op mioet zeggen..:(..
Iedereen heeft alles al gezegd.. maar het geen waar ik zo GVD BOOS:-@ OP BEN is het feit dat GVD iedereen zit toe te kijken en NIX doet....AAHHHHH VUILE TEERING MONGOOLE...
Waar gaat het naar toe met ons??? waarom heb niet ff iemand die jongen geholpen?? altijd groote bekken maar je ziet maar weer :(:(..

De bak in met hun.. opzouten met die mietjes!!!:-@
Waarschuw beheerder
donateur
moeten die omstanders de bak in????????

kerel geloof mij nou maar dat je zelf ook was blijven kijken
je bent veels te perplex om in te grijpen
de agressie die je ziet doet je verstijven
en de kans is groot dat je daarna zelf halfdood op straat ligt
dit alles zal in zo´n 20 seconden gebeurt zijn

Waarschuw beheerder
Mishandelde Venlonaar (22) overleden

24 OKTOBER 2002 - VENLO (ANP) - De 22-jarige René Steegmans uit Venlo, die dinsdag ernstig werd mishandeld, is donderdagochtend vroeg overleden. Dat heeft de burgemeester van Venlo, J. Schrijen, bekendgemaakt.

Bron: Gelders Dagblad
Waarschuw beheerder
Ow nee hè, nu het ook nog es blijkt dat het Marokkanen zijn is het hek van de dam.............. :S

Maar ik vind het echt dieptriest wat er is gebeurd, zoo :@ word je er van! Het kon gewoon een reflex zijn dat je ff "hey!" roept als je 2 aso rijders ziet, nou zelfs daarvoor moet je oppassen anders loop je de kans dood geslagen te worden.
Bah ik :kots: op die asociale lui, of het nou Marokkanen of Hollanders zijn boeien, ze zijn gewoon slecht. :(

Waarschuw beheerder
donateur
STRAFFEN, straffen en nog eens straffen.

Hij blijft dood, die jongens komen weer vrij. Het wordt tijd dat er preventief gehandeld wordt. Normen en waarden bijbrengen, (re)integratiecursussen, misschien meer blauw op straat en verzin nog maar iets. Er moet iig iets gebeuren waardoor zulke dingen gewoon niet meer gebeuren. Handelen achteraf heeft totaal geen nut, het slachtoffer is en blijft dood.

En Bob, we zijn niet allemaal zo dapper als jou.

Waarschuw beheerder
donateur
En wie stond daarvoor???Inclusief de heroepvoedingskampen en inlassen van de dienstplicht???

Juist ja...maar die man is helaas ook al dood!
HEt schijnt trouwens in rotterdam al lichtelijk zijn vruchten af te werpen!

Maar goeed CCRAY hoop dat je het met me eens bent dat die LINXE strafen nou ook eens door de plee gespoeld mogen worden! Harder en effectiever straffen werkt echt wel preventief. En geen gevangenissen met tv ed maar een waar alcatraz op de noordzee met zijn tienen in 1 cel! Maar ja dan zal je amnesty wel weer op je dak krijgen!

Waarschuw beheerder
Hard straffen...Doen ze in de States ook....Gelukkig lopen er daar geen halve zolen rond....

Waarschuw beheerder
Goed stuk Vinz. Ik ben het ermee eens dat je niet hoeft achter te houden dat het om een marokkaan gaat. Net zoals dat ook niet hoeft als het om een kamper, een kakker, een gabber of weet ik veel wat gaat.

Waarschuw beheerder
Precies, als het een Belg is, zetten ze het er ook bij... Of als ie kaal is of weet ik wat. Het wordt puur gebruikt als kenmerk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Las net dit stukje op nu.nl:

"De hufter bleef maar slaan"

Bouwvakker Willy, getuige van het schokkende drama vanaf een steiger op de derde verdieping van een naastgelegen flat, zegt in de Telegraaf: "In het begin verweerde het slachtoffer zich nog. Hij hield zijn armen voor zijn gezicht. Maar die hufter bleef maar slaan. Hij leek wel een bokser. Ik denk dat het zeker een minuut duurde. Er klonk een schreeuw, heel kort. Toen werd het doodstil. Maar zelfs toen het slachtoffer roerloos op de grond lag. ging hij maar door. Met zijn vuisten, keihard tegen z´n hoofd. Je kon zien dat hij steeds gruwelijk hard uithaalde. En toen-ie klaar was schopte hij de pet van het slachtoffer nog weg."

"Ik heb direct 112 gebeld. Ik zag wel dat het heel ernstig was. De mensen stonden erom heen en keken ernaar. Niemand deed iets. Ik denk dat ze schrik hadden. Zij denken natuurlijk, straks ben ik de volgende. En die indruk gaf die gast wel. Hij liep daarrond van wie nog meer? Zo van ´kom maar op´."
Waarschuw beheerder
De vermoedelijke daders Khalid L. van Marokkaanse afkomst en de blonde Sylvio R., beiden uit Venlo, konden binnen enkele minuten in de supermarkt van Jan Linders in de boeien worden geslagen.
Zij gingen na de mishandeling gewoon boodschappen doen alsof er niks gebeurd was. Het tweetal zal nu doodslag ten laste worden gelegd. Inmiddels hebben zich al twintig getuigen gemeld die verklaren dat vooral de Marokkaan als een idioot tekeer is gegaan.
Khalid L. staat in de buurt bekend als een agressief mannetje dat er om niks op los slaat. Hij blijkt al veel vaker opgepakt wegens ernstige mishandelingen. Volgens de oma van Sylvio R. zou hij daarvoor binnenkort een celstraf uit moeten zitten. „Ik hoop dat ze die twee nu eindelijk eens goed zullen aanpakken”, zegt de grootmoeder.

Ben het helemaal met Oma eens...
Waarschuw beheerder
donateur
hoorde het gister ook op het nieuws, jezus kan echt huilen om zoiets.

Fuk zeg wat zal de familie van die jongen wel niet denken. Begin nu ineens te denken dat zei het recht wel ff in eigen handen mogen nemen ook al is dat fout. Maar ja wat wil je met zo'n rechtsysteem hier in Nederland.

En als er 20 mensen toegekeken hebben mag je er wel van uit gaan dat je dat zelf ook had gedaan, ook al kan ik me dat bijna niet voorstellen.

18 jaar en dan al zo, diep en diep triest.

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt ziek...maar het ergste is nog dat zulke dingen echt dagelijks gebeuren.

Hoe haal je het in je hoofd om zo iemand het leven te ontnemen. Ik kan alleen maar 1 ding zeggen wat betreft die daders...heel langzaam het vel van afkrassen en goed pijn laten lijden.

Verder wil ik vrienden en familie en bekende heel veel sterkte toe wenssen

Waarschuw beheerder
Snikkels eraf hakken enzelf laten opeten!
Waarschuw beheerder
donateur
Daders zijn Marokkanen!!!
Nergens hoor je dat op het nieuws.

http://www.venlo.nl/reactiepagina.asp
Waarschuw beheerder
Ik ben het volledig eens met CCC Ray. Nix meer aan toe te voegen. En zin heeft het sowieso niet om hier te posten, stelletje schapen dat elkaar maar loopt na te blaten. Het zusje van een vriendinnetje van me is toen ze 15 was doodgereden door een dronken chauffeur. Een Nederlander. Een andere vriendin van me is verkracht. Door een Nederlander.

Maar da's allemaal niet zo erg. Wij hebben nl. wel normen en waarden. Wij geven het goede voorbeeld. Wij Nederlanders, daar mag je trots op zijn. En dat mensen in een losgeslagen land als dit komen wonen, zien hoe weinig respect de jeugd heeft voor ouderen, voor elkaar, voor alles wat leeft, doet er niet toe. Zij hebben zich maar te gedragen. Want wij zijn het UberRas...Het was veeeeeeeeel erger geweest, als die voorgaande feiten die ik noemde waren gepleegd door een buitenlander. Een Marokkaan het liefst, want die zijn het ergst...

Tuurlijk, brult u maar. Dat ik mn kop in het zand steek. Dat ik achterlijk ben. Jullie denken maar raak voor een knaak. Wat er ook gebeurt, al vliegen er nog 30 vliegtuigen in wolkenkrabbers met moslims erin, ik zal me NOOIT verlagen tot het haten van een complete bevolkingsgroep!!! Daarvoor ken ik net effe teveel Marokkanen, Turken, Antilianen, Nederlanders en fucking Eskimo's!!!

:kots: :kots:
laatste aanpassing