ajax gaat winnen natuurlijk he dat weten we wel
Feyenoord echt wisselvallig. Ajax gewoon hele seizoen al matig.
Strax iedereen weer fit en dan gehakt maken van Feyenoord
boilesen,
boilesen, sigthorson en boerrigter
Je bent zelf een nerd!!!!!
0-6
jij ben zoooo tof kefje
Gouda aangifte de gekste
Anoniempje
Zou ik ook zeggen hele weeekend klappen gehad hihi
geef ff dan !
PB me maar
dromers.... eindelijk weer een keer beetje bij hoor in klassement en de babbels beginnen weer....
het is nooit gebeurd en gaat nooit gebeuren ook, zielig plekkie achter ons voor altijd!
kkutyyfusajaxers
wie is de stoerste hier
dit loopt toch niet uit op een hoolie rel?
jongens....gedraag je...
ja want niemand van jullie heeft me nummer
Denk ook even aan je medesupporters die graag nog wat slaap meepakken zondagochtend
En dan is t na de wedstrijd altijd nog te vroeg om te gaan slapen en ben je te ellendig om door te gaan. Ik zie geen enkel voordeel in half 1 wedstrijden eigenlijk
10 uur de trein pakken
Na half 3 wedstrijden is toch ook te vroeg om te slapen lijkt me? Verder heb je wel gelijk dat half 1 kut is, enkel met Feyenoord - Ajax vind ik niet zo heel erg....Om de een of andere ben ik zoals ik al zei vroeg wakker en loop ik maar een beetje door het huis te ijsberen en m'n vriendin te vervelen
Nee zie je ook niet op dat tijdstip
flapdrol
half 1
is
kut
ook
met Feyenoord - Ajax
S nachts he
S nachts he
Doe je zelf. Dan niet klagen ook.
Grappig, topic starter met 4-1 .. ben geen voetbal fan, maar weet wel dat de score juist 1-4 is..
Grappig, topic starter met 4-1 .. ben geen voetbal fan, maar weet wel dat de score juist 1-4 is..
hihi jij echt iq'tje stokvis
jk reactie van der
Grappig, topic starter met 4-1 .. ben geen voetbal fan, maar weet wel dat de score juist 1-4 is
en als nelom fit is, vrees ik dat de vrij buiten de boot valt, BMI doet het prima....
Martins Indi doet het idd goed als centrumverdediger maar Nelom is als back 10x beter dan Bruno Martins Indi... Acht de kans groter dat de Vrij buiten de boot valt, of dat de Vrij naar rechtsback gaat en Leerdam ipv Mokotjo op het middenveld
Extra middenvelder zou dan Leerdam moeten worden
Hopelijk is de Vrij fit zodat Swerts niet hoeft te spelen.
Zou niet gek zjin want achterin loopt ie toch alleen maar in de weg.
en als guidetti nog ziek is is et helemaal een verloren zaak hahaha
Vind hem wel degelijke speler altijd, onopvallend maar er is buiten Aissaidi nog niemand geweest dit seizoen die hem een lastige wedstrijd heeft bezorgd.
We hebben ze uit ook overklast zonder Guidetti. De pest is alleen dat het altijd gelijk wordt als wij veel beter zijn, en als hun beter zijn verliezen we met dikke cijfers
Eerste seizoenshelft beloofde veel goeds, maar nu...
1e seizoenshelft ook gewoon van nec verloren thuis na de wedstrijd tegen de joden
nooit geen
kan alle kanten op
zit te twijfelen of ik m zal aanpassen, zal ik t doen?
verliezen van een huurling...
Blind
ewa, guidetti mag suarez z'n veters nog niet strikken
voorbij gespeeld worden en op ze elfendertigst erachteraan hobbelen.
Echt drama
drama.
Penalty was ook een kadootje anders.
wat een overdreven blij gedoe
het was weer genieten vanmiddag via mijn streampje
wat een overdreven blij gedoe zo blij alsof ze kampioen zijn
boehoe t lag aan de scheids kk toch op
hoe kan je in godsnaam ook van fcu verliezen in dit seizoen
waar is de mentaliteit en de trots gebleven
lekker huilie allemaal, boehoe t lag aan de scheids
volgende week utje winnen daar weer
jackie van gelder vanavond opeens weer 'ziek' natuurlijk
jackie van gelder vanavond opeens weer 'ziek' natuurlijk
Ik heb dat nog niemand horen zeggen
Uitspraak van P@S op zondag 29 januari 2012 om 16:29:
Penalty was ook een kadootje anders.
alsof die spelers dat wat boeien
Serieus. Ik heb dat nog niemand horen zeggen.
Uitspraak van P@S op zondag 29 januari 2012 om 16:29:Penalty was ook een kadootje anders
begrijpend lezen suflul
lekker huilie allemaal, boehoe t lag aan de scheids
kk toch op
kk lekker zelf een end op
imbecillio
maar dit gedoe van Vlaar bewijst toch wel dat feyenoord definitief geen topclub meer is.
Ik vond het ook een penalty.
Verder terecht verloren. Heel triest, gebrek aan voetballend vermogen én passie.
Grootste tyfusseizoen sinds jaren.
Ik snap dat ze in rdam blij zijn met de winst, maar dit gedoe van Vlaar bewijst toch wel dat feyenoord definitief geen topclub meer is
Jammer dat Feyenoord meeging in het lage nivo van de joden.
Ik snap dat ze in rdam blij zijn met de winst, maar dit gedoe van Vlaar bewijst toch wel dat feyenoord definitief geen topclub meer is.
Als ie verliest ligt het altijd aan iets of iemand anders, terwijl ie zelf nooit iets presteert
Ook best raar/vaag dat de nr 40/50 van de selectie van ManC echt by far de beste is op het veld bij feyenoord-ajax
Ook best raar/vaag dat de nr 40/50 van de selectie van ManC echt by far de beste is op het veld bij feyenoord-ajax
is gewoon een goede speler. omdat er 23 spitsen voor hem in de rangorde staan betekend nog niet dat hij niet kan voetballen. man city haalt hem niet voor niets. het is kut om te zeggen, maar de kakkies hebben vandaag verdiend om te winnen en een guidetti was de beste man op het veld. helaas
en niets naar Amsterdam hehe .
Ik kan mulders gezicht op een of andere manier niet hebben
score voor jullie juist wat dragelijker gemaakt.
Buiten het feit dat feyenoord meer gescoord heeft en dus daardoor verdiend gewonnen en wat meer doelpogingen had de gehele wedstrijd, was feyenoord niet veel beter speltechnisch hoor, eerder nog een stuk slechter imo.
Statistieken: http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1622165/feyenoord---ajax/
Feyenoord verdiend gewonnen!!!!!!
En die verthongen was gewoon om daar zo een actie in te zetten....ook al doe je het correct en speel je de bal dan nog is er een redelijke kans aanwezig dat de spits gaat liggen en hem dus tegen krijgt...en ze kwamen met 2 man op hem af...en John zet niet de voet op zijn been maar hij zette zijn been onder zijn voet dus was toch zijn fout...maar ach 3 puntjes zijn bij ons gebleven en Psv we komen eraan!!!!
kon hij het niet laten om Eriksen te sarren. "Zie je wat er nu gebeurt als je me kwaad maakt?", riep Guidetti hem toe bij het teruglopen richting middenlijn.
pootje vertonghen vantevoren ff de scheids waarschuwen over guidetti
pootje vertonghen vantevoren ff de scheids waarschuwen over guidetti
pootje vertonghen vantevoren ff de scheids waarschuwen over guidetti![]()
Blind is enige van wereldklasse momenteel.
Blind is enige van wereldklasse
Blind is enige van wereldklasse momenteel.
niet opdagen
weet je niks van
anoniempie
de rest komen ze niet opdagen
dat denk jij
houden zo
hmzzz...ga nou niet daar over beginnen, dat verlies je toch! de generatie die de oudjes moest redden hahaha...en over mocro4th maar te zwijgen
niet komen opdagen
gewoon, omdat het kan
vertel
(niet gephotoshopt)
hallo heb ik niet gedaan ? dezen gekke actiej
Zag op opsporing verzocht, schijnt dat 30 APD-ers met de trein daarheen zijn gereisd. Niet alleen hebben ze deze sticker geplakt maar schijnt dat ze ook blowde in de trein. Ook verdacht is een duitse mevrouw die handelde in chips. Verdachten werden omschreven als blauw
whahaha ik vind het wel humor , sorry
Dat komt omdat jij gehandicapt bent
whahaha ik vind het wel humor jullie niet schijnbaar
whahaha ik vind het wel humor jullie niet schijnbaar , sorry
whahaha ik vind het wel humor , sorry
Dat komt omdat jij gehandicapt bent
Vertonghen ook zwaar overschat!
Mwah, als die zich gewoon richt op wat ie moet doen dan is ie zeker topklasse waardig.
.us/photo/my-images/651/43100610150513503252227.jpg
(niet gephotoshopt) benieuwd hoe lang ie nog hangt
Cruijff WINT wederom
ekte ajaxied kent de club van gort tot ginder
APD-ers