Partyflock

Forumonderwerp · 1126719

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 21:04:
Ook best raar/vaag dat de nr 40/50 van de selectie van ManC echt by far de beste is op het veld bij feyenoord-ajax

Is niet zo raar toch? Is gewoon een toptalentje die prima tot bloei komt in 010. Nu al te groot voor Rotterdam. Wel sympathieke kerel. Mooi ventje, hoop volgend jaar weer weg... 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 21:04:
Ook best raar/vaag dat de nr 40/50 van de selectie van ManC echt by far de beste is op het veld bij feyenoord-ajax

is gewoon een goede speler. omdat er 23 spitsen voor hem in de rangorde staan betekend nog niet dat hij niet kan voetballen. man city haalt hem niet voor niets. het is kut om te zeggen, maar de kakkies hebben vandaag verdiend om te winnen en een guidetti was de beste man op het veld. helaas
Uitspraak van Qlaas op zondag 29 januari 2012 om 21:55:
is gewoon een goede speler. omdat er 23 spitsen voor hem in de rangorde staan betekend nog niet dat hij niet kan voetballen. man city haalt hem niet voor niets. het is kut om te zeggen, maar de kakkies hebben vandaag verdiend om te winnen en een guidetti was de beste man op het veld. helaas

t zegt ook veel over de nederlandse competitie. die miyaichi was vorig jaar in een half jaar ook de smaakmaker van het feyenoord van toen en bij arsenal heeft ie nog 0 wedstrijden gespeeld
Eindelijk weer een thuis overwinning na 6 jaar :). voetballend was niet goed wel spannend. verdiend gewonnen en niets naar Amsterdam hehe :P.
Kut! ajax heeft verloren, hele dag gebaald, wedstrijd live gezien.

Ik kan mulders gezicht op een of andere manier niet hebben 0_o
Uitspraak van [V.D.K] Party&hardy op zondag 29 januari 2012 om 23:27:
Ik kan mulders gezicht op een of andere manier niet hebben

Want?

Hij heeft de score voor jullie juist wat dragelijker gemaakt.
Uitspraak van De ondernemer op zondag 29 januari 2012 om 23:33:
score voor jullie juist wat dragelijker gemaakt.

Heeft wel wat doorgelaten ja......
Maar, ik wil winst! vorig jaar was ik bij de finale tussen ajax en twente. mogen we dit jaar weer een mooi kampioenschap meemaken....
Wat er dus bijna niet inzit.

Zen gezicht vind ik lelijk.

Uitspraak van P@S op zondag 29 januari 2012 om 20:21:
Buiten het feit dat feyenoord meer gescoord heeft en dus daardoor verdiend gewonnen en wat meer doelpogingen had de gehele wedstrijd, was feyenoord niet veel beter speltechnisch hoor, eerder nog een stuk slechter imo.

Statistieken: http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1622165/feyenoord---ajax/

ken mij die statistieken nou schelen vent, we hebben terecht verloren, basta
pootje vertonghen vantevoren ff de scheids waarschuwen over guidetti :') :lol:

Uitspraak van STTS op zondag 29 januari 2012 om 18:55:
Toen had Frankie boy zeker net even een vliegje in zijn oog.

is lastig kijken dan...
Feyenoord verdiend gewonnen!!!!!!
En die verthongen was gewoon om daar zo een actie in te zetten....ook al doe je het correct en speel je de bal dan nog is er een redelijke kans aanwezig dat de spits gaat liggen en hem dus tegen krijgt...en ze kwamen met 2 man op hem af...en John zet niet de voet op zijn been maar hij zette zijn been onder zijn voet dus was toch zijn fout...maar ach 3 puntjes zijn bij ons gebleven en Psv we komen eraan!!!!
Als we naar psv gaan, zal het wel eindhoven zijn, gok ik
Zo lekker jode koeken trakteren hier op het werk 8)
Al was het de slechtste wedstrijd van het seizoen :lol:
Uitspraak van Fup op maandag 30 januari 2012 om 09:27:
Feyenoord verdiend gewonnen!!!!!!
En die verthongen was gewoon om daar zo een actie in te zetten....ook al doe je het correct en speel je de bal dan nog is er een redelijke kans aanwezig dat de spits gaat liggen en hem dus tegen krijgt...en ze kwamen met 2 man op hem af...en John zet niet de voet op zijn been maar hij zette zijn been onder zijn voet dus was toch zijn fout...maar ach 3 puntjes zijn bij ons gebleven en Psv we komen eraan!!!!

Ja!
30 janGuidetti tegen Eriksen: 'Zie je wat er gebeurt als je me kwaad maakt?'
Feyenoord nieuws
News contentblock
John Guidetti was zondagmiddag met drie doelpunten voor een zeer groot deel verantwoordelijk voor de 4-2 overwinning van Feyenoord op Ajax. Ruim twintig minuten voor tijd ontstond er een opstootje omdat Christian Eriksen te lang wachtte met het uitspelen van de bal na een charge op Jordy Clasie.

Eriksen kreeg een beuk van Guyon Fernandez en in het opstootje kreeg Guidetti een duw van Eriksen. "Ik zei tegen Eriksen dat hij gelijk had, maar dat hij me niet moest duwen", vertelt de van Manchester City gehuurde aanvaller aan Metro. "Ik word dan kwaad."

Toen Guidetti in de slotfase zijn derde van de middag maakte en de 4-2-eindstand bepaalde, kon hij het niet laten om Eriksen te sarren. "Zie je wat er nu gebeurt als je me kwaad maakt?", riep Guidetti hem toe bij het teruglopen richting middenlijn.

Tussen de tienduizenden uitzinnige Feyenoorders had zondagmiddag tijdens Feyenoord tegen Ajax ook een delegatie van Manchester City een plaatsje gevonden in De Kuip. De Engelsen stootten elkaar in de rust vol verbazing aan. 'Brian Marwood vond de sfeer ongelofelijk', zei Martin van Geel daags na de glansrijk gewonnen Klassieker. Marwood is de Football Administration Officer van de Europese grootmacht. 'Vergelijkbaar met de FA Cup-finale in Engeland, zei hij.'

Naast Marwood was ook Patrick Vieira, zijn rechterhand bij The Citizens, afgereisd naar Rotterdam-Zuid. Beiden zijn door hun jarenlange ervaring in het topvoetbal veel gewend, maar waren aangenaam verrast door de atmosfeer in De Kuip. 'Ze waren vol lof', zei Van Geel. 'Over de ambiance, de wedstrijd, de gastvrijheid. Dat zijn leuke dingen om te horen.'

Marwood was in De Kuip om de verrichtingen van John Guidetti te aanschouwen, de door City aan Feyenoord verhuurde aanvaller. Hij kreeg waar voor zijn geld, want de Zweedse aanvaller groeide met drie doelpunten uit tot held van de middag. 'Marwood benadrukte nog maar eens bijzonder tevreden te zijn over de begeleiding en ontwikkeling van John', besloot technisch directeur Van Geel. 'Hij was erg positief, maar het was dan ook een geweldige voetbalmiddag. John blijft dit seizoen bij Feyenoord spelen en dat is hartstikke mooi natuurlijk.'

Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 30 januari 2012 om 11:15:
kon hij het niet laten om Eriksen te sarren. "Zie je wat er nu gebeurt als je me kwaad maakt?", riep Guidetti hem toe bij het teruglopen richting middenlijn.

:respect:
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 30 januari 2012 om 08:28:
pootje vertonghen vantevoren ff de scheids waarschuwen over guidetti

denk ook de enige reden waarom hij die pingel gaf :d

:lol:
pootje vertonghen vantevoren ff de scheids waarschuwen over guidetti

haha ook gezien, echt te gay :lol:
wat een gelul van viera en die vent..bij ajax zeiden ze zelfde (h)

vertonghen altijd zo aanstellen he pff.. voor die pingel moeten ze al 0-3 voor staan, is er niks aan de hand :D
ja bovendien echt dom, je zegt dat je dat van die jongen (guidetti) kan verwachten dat ie gaat liggen en vervolgens ga je zo'n sliding inzetten, half van achter op iemand die al gedekt wordt, dan kun je verwachten tot ie hem geeft toch?? :D
Vertonghen scheidsie zeker nooit gewaarschuwd voor Suarez voor de wedstrijd :D
Haha weer massaals floppeng in Voetbal toppa's

pootje vertonghen vantevoren ff de scheids waarschuwen over guidetti :') :lol:

echte joodse actie he :D past mooi in het rijtje bij 020

laffe speler en nog belg ook :roflol:

Vertonghen ook zwaar overschat!
Niveau sunderland/everton ofzo meer niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 15:16:
Vertonghen ook zwaar overschat!

Mwah, als die zich gewoon richt op wat ie moet doen dan is ie zeker topclub waardig. Hij alleen altijd nonchalant en wil het vaak te mooi oplossen. Blind is enige van wereldklasse momenteel.
die kop van vertonghen :roflol:

Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op maandag 30 januari 2012 om 15:34:
Blind is enige van wereldklasse momenteel.

in 95 ja is nu ook niet meer zo fit :cry:
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op maandag 30 januari 2012 om 15:34:
Blind is enige van wereldklasse

zijn ouwe heer misschien, maar die zoon van hummes kan der geen kloten van !
Wat een babbels weer van dat schijt volk
Babbels hebben ze de rest komen ze niet opdagen
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2012 om 17:10:
niet opdagen

nee jij bent overal bij en loop voorop :no:
Uitspraak van STTS op maandag 30 januari 2012 om 18:46:
nee jij bent overal bij en loop voorop

weet je niks van meneer het anoniempie