ik zie ze al lopen 30 man afca vestjes aan en de 410 mutsjes op de coolsingel dag voor de wedstrijd 

Uitspraak van lindaaatje op donderdag 12 januari 2012 om 11:03:Denk ook even aan je medesupporters die graag nog wat slaap meepakken zondagochtend
Of denken aan de medesupporter die NIET kunnen slapen zondagochtend
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 12 januari 2012 om 11:03:En dan is t na de wedstrijd altijd nog te vroeg om te gaan slapen en ben je te ellendig om door te gaan. Ik zie geen enkel voordeel in half 1 wedstrijden eigenlijk
Na half 3 wedstrijden is toch ook te vroeg om te slapen lijkt me? Verder heb je wel gelijk dat half 1 kut is, enkel met Feyenoord - Ajax vind ik niet zo heel erg....Om de een of andere ben ik zoals ik al zei vroeg wakker en loop ik maar een beetje door het huis te ijsberen en m'n vriendin te vervelen
Uitspraak van Mr. Cosovic op donderdag 12 januari 2012 om 11:05:10 uur de trein pakken
Same here...Altijd gezellig met die opa's en oma's die op bezoek gaan enzo
Na half 3 wedstrijden is toch ook te vroeg om te slapen lijkt me? Verder heb je wel gelijk dat half 1 kut is, enkel met Feyenoord - Ajax vind ik niet zo heel erg....Om de een of andere ben ik zoals ik al zei vroeg wakker en loop ik maar een beetje door het huis te ijsberen en m'n vriendin te vervelen
ik sta om 6 uur naast mn bed dan...pff....kan hele nacht slecht slapen....voorraadje voor de volgende dag //..... alvast beetje aanbreken en dan niet kunnen slapen daardoor..
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 12 januari 2012 om 12:55:Nee zie je ook niet op dat tijdstip
flapdrol
welk tijdstip?
half 1
is
kut
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 januari 2012 om 15:45:ook
met Feyenoord - Ajax
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 12 januari 2012 om 17:13:S nachts he
Dat 410 snachts niet kom lijkt me inderdaad vrij logisch. Die moeten dan al lang naar bed.
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 12 januari 2012 om 17:13:S nachts he
half 7 zaterdag ochtend in een lekkere tijd
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 13 januari 2012 om 09:36:tjoeketjoek trein combiiiiii
Doe je zelf. Dan niet klagen ook.
Ik een keer gedaan, door na feestje, dan in zo'n trein zonder drank en al die trappen op. Gelijk uitkaart opgezegd.
Uitspraak van lindaaatje op maandag 16 januari 2012 om 13:38:Doe je zelf. Dan niet klagen ook.
ach, neuzen uit wilde ik altijd wel heen, heeft wel iets...en drank onderweg kregen we echt wel mee hoor.....
Uitspraak van * - Linda - * op maandag 16 januari 2012 om 16:02:Grappig, topic starter met 4-1 .. ben geen voetbal fan, maar weet wel dat de score juist 1-4 is..
hottieeeeeeee
Uitspraak van * - Linda - * op maandag 16 januari 2012 om 16:02:Grappig, topic starter met 4-1 .. ben geen voetbal fan, maar weet wel dat de score juist 1-4 is..
hihi jij echt iq'tje stokvis
https://partyflock.nl/topic/1096690:Mr_Cosovic_is_een_fake_profiel.html#bottom
kijk reactie van der
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 16 januari 2012 om 18:42:hihi jij echt iq'tje stokvis
boeie zij is lekker gek
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 16 januari 2012 om 18:42:jk reactie van der
ach beetje zelfkennis nooit weg he
Uitspraak van * - Linda - * op maandag 16 januari 2012 om 16:02:Grappig, topic starter met 4-1 .. ben geen voetbal fan, maar weet wel dat de score juist 1-4 is
Beetje grote bek, maar goed dan kan ie er ook extra ver in
Grappig, ik weet wel dat ik seks wil met jouw vagina
laatste aanpassing
ekte vip room slet
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2012 om 11:33:Is deze pot half 1 as zondag?
yep, risico aller risico matches....dus ja...waardeloos...

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)