Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 20 december 2011 om 17:34:PB me maar
hij moet jou nummer naar jou pben?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2011 om 17:38:hij moet jou nummer naar jou pben?
Ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2011 om 23:44:dromers.... eindelijk weer een keer beetje bij hoor in klassement en de babbels beginnen weer....
het is nooit gebeurd en gaat nooit gebeuren ook, zielig plekkie achter ons voor altijd!
Oke man.
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op dinsdag 20 december 2011 om 19:41:kkutyyfusajaxers
wie is de stoerste hier
wie is de stoerste hier blehhhhh
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 december 2011 om 19:33:dit loopt toch niet uit op een hoolie rel?
jongens....gedraag je...
lekkere rel op de flocks weer goed bezig bois ik gooi nog wat virussen zo. maar ik zie de ME te trojaans paard al aankomen
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 20 december 2011 om 15:10:ja want niemand van jullie heeft me nummer
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2011 om 13:37:Feijenoord speelt alleen goed tegen sterke ploegen dit seizoen, tegen de juden zullen dus wel weer punten verspeeld worden
Humor!!!!
06 janLosse kaarten Feyenoord - Ajax volledig uitverkocht
Feyenoord nieuws
Het duel tussen Feyenoord en Ajax op 29 januari is zo goed als uitverkocht. Alle losse kaarten voor de Klassieker zijn ruim drie weken van tevoren al op. Alleen supporters die een halve seizoenskaart van de Rotterdamse club aanschaffen, kunnen nog naar de topper in De Kuip.
Dat betekent dat er minimaal 48.000 fans aanwezig zullen zijn. Bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax zijn vanwege ongeregeldheden in het verleden geen uit-supporters welkom.
Er zijn nog wel enkele halve seizoenskaarten te koop. De prijzen hiervoor variëren van 109 euro tot 225 euro voor volwassenen. Mochten de halve seizoenskaarten niet uitverkocht raken, dan belanden die overgebleven plaatsen alsnog in de losse verkoop.
Feyenoord nieuws
Het duel tussen Feyenoord en Ajax op 29 januari is zo goed als uitverkocht. Alle losse kaarten voor de Klassieker zijn ruim drie weken van tevoren al op. Alleen supporters die een halve seizoenskaart van de Rotterdamse club aanschaffen, kunnen nog naar de topper in De Kuip.
Dat betekent dat er minimaal 48.000 fans aanwezig zullen zijn. Bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax zijn vanwege ongeregeldheden in het verleden geen uit-supporters welkom.
Er zijn nog wel enkele halve seizoenskaarten te koop. De prijzen hiervoor variëren van 109 euro tot 225 euro voor volwassenen. Mochten de halve seizoenskaarten niet uitverkocht raken, dan belanden die overgebleven plaatsen alsnog in de losse verkoop.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 januari 2012 om 18:27:jax krijgt staande ovatie voor het vertoonde spel
't is dat ie verbannen is, maar wat een koekwaus joh....irriteer me de tyfus aan z'n gezwam...
1-2
3 punten maak niet uit met hoeveel...lekker bierie, kroeg...jwt
weer graffeti zetten bij de kuip...:applaus: brandje steken??? wat word het dit jaar....nee we zijn bergschenhoek...