Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 17:46:volgende week utje winnen daar weer
zou zomaar kunneng
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 17:46:volgende week utje winnen daar weer
Dacht het niet pik
Maar zou wel te kick zijn hehe
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:09:boehoe t lag aan de scheids kk toch op
alleen die pingel was onzin, voor de rest nog nooit zo'n slecht Ajax gezien na die 1-1
die gasten moesten maar weer eens lijfstraffen krijgen, waar is de mentaliteit en de trots gebleven om voor je club te voetballen
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 17:44:hoe kan je in godsnaam ook van fcu verliezen in dit seizoen
Stukje motivatie bij Utrecht, de meeste ploegen willen van Ajax winnen dus kunnen ze een stapje harder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 29 januari 2012 om 18:39:waar is de mentaliteit en de trots gebleven
alsof die spelers dat wat boeien
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:09:lekker huilie allemaal, boehoe t lag aan de scheids
Serieus. Ik heb dat nog niemand horen zeggen.
Terecht verloren.
laatste aanpassing
als dat zou kunnen
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:39:jackie van gelder vanavond opeens weer 'ziek' natuurlijk
heeft zich Mart ziek gemeld en wordt vanavond vervangen door Tom Echte Bert
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:39:jackie van gelder vanavond opeens weer 'ziek' natuurlijk
nee hoor, die is alleen voor afc. ajax interesseert hem al lang niet meer. hoog psv en twente gehalte in de studio
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 18:50:Ik heb dat nog niemand horen zeggen
ik wel, langs de lijn met intervieuw de Boer
Penalty was geen penalty en vrije trap net voor de 2-1 was ook veel te zwaar.
Hij vergat voor het gemak maar even dat dat jonge ventje in de verdediging bij de snavels een 2e gele had moeten hebben en er vanaf kwam met een waarschuwing. Toen had Frankie boy zeker net even een vliegje in zijn oog.
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:52:Uitspraak van P@S op zondag 29 januari 2012 om 16:29:
Penalty was ook een kadootje anders.
Ging erom of de scheids bepalend was voor het verlies van Ajax. Niet of de pingel onterecht was, want dat heeft heel Nederland kunnen zien.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 18:50:Ajax is gewoon helemaal de weg kwijt
meer valt er niets over te zeggen
alsof die spelers dat wat boeien
van eigen jeugdspelers mag je wel wat meer verwachten...
zo'n imbecillio gaat gewoon met een kk grijns op zijn smoelwerk het veld af
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:52:Serieus. Ik heb dat nog niemand horen zeggen.
Uitspraak van P@S op zondag 29 januari 2012 om 16:29:Penalty was ook een kadootje anders
begrijpend lezen suflul
S
Gaat toch enkel om de pingel. Niet de uitslag. Slappe.
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 29 januari 2012 om 19:19:begrijpend lezen suflul
Gaat toch enkel om de pingel. Niet de uitslag. Slappe.
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:09:lekker huilie allemaal, boehoe t lag aan de scheids
Zeg ik dat dan?
Ajax verdiend verloren vandaag.
Feyenoord speelde ook geen klassewedstrijd, maar waren wel trefzeker.
Dan verdien je om te winnen, simpel.
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:09:kk toch op
Dus:
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 29 januari 2012 om 18:09:kk lekker zelf een end op
laatste aanpassing
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 29 januari 2012 om 19:19:imbecillio
sowieso drama die gast,16,5 mil ook elke wedstrijd vallen en blijven liggen...
Voetballeng moet je
Uitspraak van Johanderksen op zondag 29 januari 2012 om 19:41:maar dit gedoe van Vlaar bewijst toch wel dat feyenoord definitief geen topclub meer is.
is tegenwoordig helemaal in om liedjes te zingeng,Vertonghen heeft er ook een handje van
Uitspraak van Johanderksen op zondag 29 januari 2012 om 19:41:Ik vond het ook een penalty.
Verder terecht verloren. Heel triest, gebrek aan voetballend vermogen én passie.
Grootste tyfusseizoen sinds jaren.
Ik snap dat ze in rdam blij zijn met de winst, maar dit gedoe van Vlaar bewijst toch wel dat feyenoord definitief geen topclub meer is
johan derksen is niet voor ajax
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 20:04:Jammer dat Feyenoord meeging in het lage nivo van de joden.
Buiten het feit dat feyenoord meer gescoord heeft en dus daardoor verdiend gewonnen en wat meer doelpogingen had de gehele wedstrijd, was feyenoord niet veel beter speltechnisch hoor, eerder nog een stuk slechter imo.
Statistieken: http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1622165/feyenoord---ajax/
laatste aanpassing
Uitspraak van Johanderksen op zondag 29 januari 2012 om 19:41:Ik snap dat ze in rdam blij zijn met de winst, maar dit gedoe van Vlaar bewijst toch wel dat feyenoord definitief geen topclub meer is.
Ook best raar/vaag dat de nr 40/50 van de selectie van ManC echt by far de beste is op het veld bij feyenoord-ajax
Uitspraak van SvensationAls ie verliest ligt het altijd aan iets of iemand anders, terwijl ie zelf nooit iets presteertop zondag 29 januari 2012 om 21:20:
waardeloos is hij gewoon,en dat mot naar een grote club in het buitenland,laat me niet lachen
vies arrogant ventje die kutbelg