tangtoe serieus vriend jij op die flock
Uitspraak van van der Rama op maandag 23 januari 2012 om 12:27:Hij heeft wel insideformation.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 januari 2012 om 12:02:en als nelom fit is, vrees ik dat de vrij buiten de boot valt, BMI doet het prima....
Martins Indi doet het idd goed als centrumverdediger maar Nelom is als back 10x beter dan Bruno Martins Indi... Acht de kans groter dat de Vrij buiten de boot valt, of dat de Vrij naar rechtsback gaat en Leerdam ipv Mokotjo op het middenveld
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2012 om 18:50:Zijn Nelom en de Vrij er zeker niet bij?
Waren allebei twijfelgevallen voor gister dus neem aan volgende week wel inzetbaar
Uitspraak van David Connolly op maandag 23 januari 2012 om 18:47:Martins Indi doet het idd goed als centrumverdediger maar Nelom is als back 10x beter dan Bruno Martins Indi... Acht de kans groter dat de Vrij buiten de boot valt, of dat de Vrij naar rechtsback gaat en Leerdam ipv Mokotjo op het middenveld
dat zeg ik toch zo goed als.....
leerdam blijft wel staan denk ik.....mokotjo is niet goed genoeg vrees ik.....
goossens en vorm op t middenveld, onee das pas volgend seizoen.....
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 januari 2012 om 19:37:vorm op t middenveld
Zal wat worden, een keeper op het middenveld.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 januari 2012 om 19:37:dat zeg ik toch zo goed als.....
Haha je hebt gelijk, verkeerd gelezen
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2012 om 19:38:Zal wat worden, een keeper op het middenveld.
Whehehehe
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2012 om 18:50:Guidetti geeft getwittert( ) dat hij denkt er wel bij te zijn.
allemaal psychologisch spelletje..is gewoon topfit
dachten hem tegen vvv wel te kunnen missen..
Uitspraak van * - Linda - * op maandag 16 januari 2012 om 16:02:Grappig, topic starter met 4-1 .. ben geen voetbal fan, maar weet wel dat de score juist 1-4 is..
en dat komt uit eindhoven
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2012 om 19:38:Zal wat worden, een keeper op het middenveld
Koeman tovert altijd iets de spreekwoordelijke hoge hoed....zou mij niets verbazen als ie Mulder op de back positie zet....verwacht niemand....
Uitspraak van David Connolly op dinsdag 24 januari 2012 om 15:48:Extra middenvelder zou dan Leerdam moeten worden
Zou niet gek zjin want achterin loopt ie toch alleen maar in de weg.
Uitspraak van David Connolly op dinsdag 24 januari 2012 om 15:48:Hopelijk is de Vrij fit zodat Swerts niet hoeft te spelen.
Als Swerts gaat spelen kunnen we de wedstrijd beter gewoon schriftelijk af doen8).
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 15:49:Als Swerts gaat spelen kunnen we de wedstrijd beter gewoon schriftelijk af doen
en als guidetti nog ziek is is et helemaal een verloren zaak hahaha
Zou niet gek zjin want achterin loopt ie toch alleen maar in de weg.
Vind hem wel degelijke speler altijd, onopvallend maar er is buiten Aissaidi nog niemand geweest dit seizoen die hem een lastige wedstrijd heeft bezorgd. Denk dat hij als enige El Ahmadi kan vervangen, Mokotjo is altijd een paar stappen te laat, dat gaat hem niet worden tegen Janssen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 15:49:Als Swerts gaat spelen kunnen we de wedstrijd beter gewoon schriftelijk af doen8).
Drama die gozer
Uitspraak van EL FREGADERO op dinsdag 24 januari 2012 om 15:51:en als guidetti nog ziek is is et helemaal een verloren zaak hahaha
We hebben ze uit ook overklast zonder Guidetti. De pest is alleen dat het altijd gelijk wordt als wij veel beter zijn, en als hun beter zijn verliezen we met dikke cijfers.
Uitspraak van David Connolly op dinsdag 24 januari 2012 om 15:52:Vind hem wel degelijke speler altijd, onopvallend maar er is buiten Aissaidi nog niemand geweest dit seizoen die hem een lastige wedstrijd heeft bezorgd.
Onopvallend, dan let je gewoon niet op joh.
Kijk de beelden van vvv nog ff terug. De cornert waar die 2-1 uitkomt gaat he-le-maal nergens over, en dan lopen mensen over vlaar te zeuren (terecht) maar die hele corner had er niet moeten zijn.
Ik vind het echt een bagger verdediger (lees GEEN verdediger), als middenveldert istie een stuk beter.
Uitspraak van David Connolly op dinsdag 24 januari 2012 om 15:55:We hebben ze uit ook overklast zonder Guidetti. De pest is alleen dat het altijd gelijk wordt als wij veel beter zijn, en als hun beter zijn verliezen we met dikke cijfers
Blijft vreemd niet? wanneeer jullie hun overklassen schrikken jullie er zelf gwn van tenmisnte zo lijkt het
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 16:02:de kans
Welke?
Eerste seizoenshelft beloofde veel goeds, maar nu...
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 24 januari 2012 om 16:04:Eerste seizoenshelft beloofde veel goeds, maar nu...
1e seizoenshelft ook gewoon van nec verloren thuis na de wedstrijd tegen de joden.
Nu hebben we dat debacle alvast voor die wedstrijd gehad
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 16:02:Dit is de kans om ze weer een keertje te pakken thuis
daarom ook in een recordtempo uitverkocht
1e seizoenshelft ook gewoon van nec verloren thuis na de wedstrijd tegen de joden
Hehe sterker nog, de eerste competitiewedstrijd na de joden verloren we met 6-0.
Als Guidetti niet speelt, dan zie ik ons niet winnen. El Ahmadi en hij zijn te belangrijk.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 16:53:Als Guidetti niet speelt, niet winnen
mee eens
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 16:02:Alleen daarom al denk ik dat het niet gaat lukken.
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 24 januari 2012 om 19:35:nooit geen
dubbele ontkenning....duuuhhhhh
Uitspraak van <<:Ballie:>> op dinsdag 24 januari 2012 om 16:45:kan alle kanten op
zolang de bal rond is en de wedstrijd 2x drie kwartier duurt is het een wedstrijd op zich.
ofzoiets.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 januari 2012 om 19:44:dubbele ontkenning....duuuhhhhh
zit te twijfelen of ik m zal aanpassen, zal ik t doen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 22:02:He is one of us!!
hijs van man city tok? dus niet van joellie