Partyflock

Forumonderwerp · 1124280
3 volgers · 8666x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+5-1
Dat onze geliefde Bertjeng snel weer uit de as mag herrijzen na zijn permaban :(
Waarschuw beheerder
-1
:| bertje een permaban? :cry:

dat slaat echt nergens op

Waarschuw beheerder
+1-1
Volgens mij zijn de admins echt ongestelder dan ooit.
Waarschuw beheerder
[img width=450 height=340 cacheid=0011f3b0002f87eb35dbb2d21a02ca0027]http://askpang.typepad.com/relevant_history/RIP.jpg[/img]

Verbaast me wel dat hij eerder een permaban krijgt dan sixth sense :p
Waarschuw beheerder
+3-1
stom van ze trouwens, pf is al op sterven na dood en dit gaat niet helpen :no:

Waarschuw beheerder
-2
RIP Bertjeng... een zwarte dag op PF :'(
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Boß¿ op donderdag 27 oktober 2011 om 12:44:
Verbaast me wel dat hij eerder een permaban krijgt dan sixth sense :p

ja waarom eigenlijk? admings, leg uit :@

Waarschuw beheerder
+1
zal s tijd worden
Waarschuw beheerder
+1-1
Sowieso allemaal mensen met een permaban, geef dan op zijn minst de reden op, want het blijft me verbazen hoeveel er geband worden de laatste tijd (niet alleen fakes)

Waarschuw beheerder
-1
Gaat niet goed hier.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 12:47:
zal s tijd worden

Inderdaad! Slecht spellende moeimaker.

Uitspraak van Boß¿ op donderdag 27 oktober 2011 om 12:47:
geef dan op zijn minst de reden op,

Gaat mij toch geen reet aan waarom Bert Vake is verbannen? Ik zal er geen traan om laten in elk geval :no:

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 12:49:
Gaat mij toch geen reet aan waarom Bert Vake is verbannen? Ik zal er geen traan om laten in elk geval

Aangemeld op: 26 november 2010 11:57

:facepalm:
Waarschuw beheerder
-1
Gaat mij toch geen reet aan waarom Bert Vake is verbannen?

Meer om of het terecht is of echt een permaban rechtvaardigt ipv een tijdelijke ban.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Boß¿ op donderdag 27 oktober 2011 om 12:47:
want het blijft me verbazen hoeveel er geband worden de laatste tijd

hadden ze jaren terug al mee moeten beginnen _0_

beter laat dan nooit :smoke:
Waarschuw beheerder
Inderdaad! Slecht spellende moeimaker.

:lol: ach stakkertje toch :aai:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 12:52:

idd :facepalm:
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 12:52:

Euh ja? Je hoeft het forum maar eens in de week te bekijken om te weten dat het wordt gedomineerd door achterlijken als Bertje V die niets toevoegen dan gezeik, onnodig gerel en slecht leesbare rommel. Iedereen die niet tot dat groepje behoort is fake volgens hen. Naja nu wordt meneer fake genoemd :)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 12:44:
RIP Bertjeng... een zwarte dag op PF

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 12:55:
ach stakkertje toch

Ja, jij bent ook zo'n moeimaker die het forum vervuilt en verpest :yes: Dat je dat in onzinnige chattopics doet, prima, maar laat andere topics waar mensen gewoon een normaal gesprek willen voeren met rust zou ik zeggen. Maakt het voor anderen dan die 20 vervelende lui misschien ook nog weer eens leuk op het forum!

Waarschuw beheerder
-2
tja...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een toestand :rot:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 12:59:
Ja, jij bent ook zo'n moeimaker die het forum vervuilt en verpest :yes: Dat je dat in onzinnige chattopics doet, prima, maar laat andere topics waar mensen gewoon een normaal gesprek willen voeren met rust zou ik zeggen. Maakt het voor anderen dan die 20 vervelende lui misschien ook nog weer eens leuk op het forum!

fans :lief:

sorry hoor maar pf was leuk tot er van die zielige figuren als jij serieus kwamen doen en vloppen :')
Waarschuw beheerder
+2-5
:cry:

Bertje(l), Ik vertrouw erop dat jij terugkomt hoe dan ook, met welk account dan ook!

Bertje :respect:
Waarschuw beheerder
+2-1
zijn we het toch nog es met elkaar eens Mel :D

Waarschuw beheerder
+1-2
Tegen de moderne flockers zoals 'tja' :loser: en beleid!

Occupy partyflock! (© Bontje*)

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 12:44:
RIP Bertjeng... een zwarte dag op PF :C

:C :nocheer: We zullen je missen Bertjeng.... :Flower:
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:03:
sorry hoor maar pf was leuk tot er van die zielige figuren als jij serieus kwamen doen en vloppen

Jij bent dus exact de reden waarom er niets meer te doen is op het forum.
Pf was in 2002 - 2005 leuk voordat een kleine groep van een paar mensen de boel kwam verpesten met gescheld, gerel, offtopic geouwehoer en onvriendelijk gezeik :)

Wat is overgebleven is een groepje van 20 asocialen waar niemand zich meer tussen wil begeven :)

Waarschuw beheerder
Wat is precies de reden dat ie verbannen is?
Is er een soort plan bedacht in de trant van 'we gaan PF grondig veranderen en alle hardcore fakers die we eerst oogluikend toestonden nu óók verbannen'? of zoiets? 8)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:05:
zijn we het toch nog es met elkaar eens Mel

We delen dezelfde compassie voor Bertje(l) nog 1 van de weinig originele flockers! die een ander op zn plaats kon zetten zonder daarbij te vervallen in racistisch taalgebruik of herhalingen van hetzelfde niveau, Altijd zichzelf gebleven :respect: Trots gebleven op waar hij vandaan kwam: Urk!

Mag ook weleens gezegd/gepost worden

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:11:
We delen dezelfde compassie voor Bertje(l) nog 1 van de weinig originele flockers! die een ander op zn plaats kon zetten zonder daarbij te vervallen in racistisch taalgebruik of herhalingen van hetzelfde niveau, Altijd zichzelf gebleven :respect: Trots gebleven op waar hij vandaan kwam: Urk!

amen
Waarschuw beheerder
+2-1
admins zijn snel vandaag :lol:

nog maar een keer dan

FREE BERTJE!

pfff krijg ik strafpuntjes omdat ik iemand quote, goed bezig PF gestapo (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 12:55:
Bertje V die niets toevoegen dan gezeik, onnodig gerel en slecht leesbare rommel

Mwoah, bertje was een van de weinige die altijd wel grappig was. rest van de goede fakes zijn al lang geleden gestopt :(

Waarschuw beheerder
+1-2

Mag ook weleens gezegd/gepost worden

Ja, hij kende de site van gort tot ginder. Bertje, bertje, we worden kampioen!!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
Echt suf, pf was leuk tot een paar jaar geleden met veel fakers en je kon lachen als een malle.
Als je ff ging pissen had je alweer 30 replay's gemist, nu heb je soms gepost en sta je een half uur later nog bovenaan.
Waarschuw beheerder
+1-2
die een ander op zn plaats kon zetten zonder daarbij te vervallen in racistisch taalgebruik

je bent zelf ook racistisch, met je pro neger houding
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:17:
dat is jouw perceptie. en die is flink gekleurd. ouwe moraalridder

dus zet je gekleurde bril af, denk zelf na en leer begrijpend lezen
stakker

Jij vindt dit dus serieus een prima reactie? My point exactly ;) Ik vind het onnodig negatief en respectloos. Gegeven dat ik misschien ook niet helemaal lief was om te generaliseren. Feit is dat ik op het forum echt weinig anders lees en meemaak dan gerel, gescheld en onaardigheden.

Waarschuw beheerder
+2-1
Ging toen ook zo stuk om gerben, flesh is the fever.

Maar goed, veel fakes waren ook ronduit irritant net als anoniempjes etc.

Ik vind fakes tof, als ze maar niet als doel hebben om anoniem stoer te doen. Liever zo'n fake als bertje waar je gewoon keihard om kan lachen.

Waarschuw beheerder
bazinga
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 13:21:
Ik vind fakes tof, als ze maar niet als doel hebben om anoniem stoer te doen. Liever zo'n fake als bertje waar je gewoon keihard om kan lachen.

:respect:

Fakes zijn irri als ze dr alleen maar zijn om andere af te bekken, of gewoon omdat ze zo schijterig zijn foto's van andere te verspreiden zodat niemand hun irl erop aanspreken zo zielig!
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 13:18:
Ja, hij kende de site van gort tot ginder.

Moeilijk he reageren op het topic onderwerp: Bertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 13:21:
Ik vind het onnodig negatief en respectloos.

ik vind dus precies hetzelfde van jou en reageer dus overeenkomstig. probeer jij anders es ff serieus naar jezelf te kijken, die de 1ste steen werpt ditdat

maar ben je nou serieus beledigd door moraalridder en stakker? btje overgevoelig ofzo?

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Bertje verbannen. Fransmang verbannen. Gaat het heen met PF joh :rot:
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 oktober 2011 om 13:30:
Fransmang verbannen

Daar ken ik nou geen traan om laten vallen!
volgens mij het account van Leipe Shit Ouwe :rot:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:29:
ik vind dus precies hetzelfde van jou en reageer dus overeenkomstig. probeer jij anders es ff serieus naar jezelf te kijken, die de 1ste steen werpt ditdat

Deels heb je gelijk. Ik uitte ook alleen maar mijn frustratie over het algemene beeld van hoe men met elkaar om meent te gaan. Bedoelde het meer algemeen en heb jou beetje als zondebok gekozen omdat jij nu eenmaal reageerde. Niet netjes van me :)

Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:29:
maar ben je nou serieus beledigd door moraalridder en stakker? btje overgevoelig ofzo?

Beledigd....nee dat niet zozeer. Ik vind het alleen een nogal onnodig agressieve en vervelende manier van communiceren die in het forum eerder regel is dan uitzondering. En het zijn 9 van de 10 keer dezelfde mensen die het doen. Dat Pf daar wat aan wil doen, kan ik wel snappen. Hadden ze al veeel eerder moeten doen ... misschien was het dan niet zo'n ongezellige toestand geweest :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 13:32:
Ik vind het alleen een nogal onnodig agressieve en vervelende manier van communiceren die in het forum eerder regel is dan uitzondering. En het zijn 9 van de 10 keer dezelfde mensen die het doen. Dat Pf daar wat aan wil doen, kan ik wel snappen. Hadden ze al veeel eerder moeten doen

Hierin heb jij groot gelijk! er zijn een aantal flockers die menen alleen maar te provoceren de godsganse dag, of in hele zielige periodes kiezen ze 1 flocker uit (msn/ping spreken ze dit af) die ze dan de gehele dag in elk topic gaan becommentarieren, heel irri
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:38:
Hierin heb jij groot gelijk! er zijn een aantal flockers die menen alleen maar te provoceren de godsganse dag, of in hele zielige periodes kiezen ze 1 flocker uit (msn/ping spreken ze dit af) die ze dan de gehele dag in elk topic gaan becommentarieren, heel irri

gooi al je frustraties er ergens anders uit, dit topic draait om bertje:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:31:
volgens mij het account van Leipe Shit Ouwe

Nee pixxture ofzo was fransman700

Echt een debiel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 13:32:
Ik vind het alleen een nogal onnodig agressieve en vervelende manier van communiceren die in het forum eerder regel is dan uitzondering. En het zijn 9 van de 10 keer dezelfde mensen die het doen. Dat Pf daar wat aan wil doen, kan ik wel snappen. Hadden ze al veeel eerder moeten doen

nouja ik heb een x in een ver en grijs verleden een ban gehad. maw: ik gedraag me keurig dus je hebt idd de verkeerde te pakken O:)
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:38:
(msn/ping spreken ze dit af)

:| ojajoh? heeft niemand mij van op de hoogte gesteld hoor
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:41:
ojajoh? heeft niemand mij van op de hoogte gesteld hoor

Anyway of via priveberichten weet ik het, iig wordt er duidelijk afgesproken wie/wat en hoe...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:43:
Anyway of via priveberichten weet ik het, iig wordt er duidelijk afgesproken wie/wat en hoe...

nah volgens mij echt niet hoor :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 13:11:
Jij bent dus exact de reden waarom er niets meer te doen is op het forum.
Pf was in 2002 - 2005 leuk voordat een kleine groep van een paar mensen de boel kwam verpesten met gescheld, gerel, offtopic geouwehoer en onvriendelijk gezeik :)

Chemical sister valt toch wel mee? Naar wat ik van d'r zie, reageert ze meestal juist normaal. Of zie ik 't verkeerd? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
Meis, jij hebt er nooit last van ik wel en andere flockers ook.
Het cynische dat de mensen die stelselmatig hier de boel verzieken degene
zijn die het hardst roepen dat PF zo verloedert is, ken best een kern van waarheid in zitten maar die flockers moeten echt naar zichzelf kijken en vooral naar zichzelf wijzen! en dan pas naar een ander.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:43:

denk het ook niet, bij jou komt het iig omdat je het over jezelf afroept
Waarschuw beheerder
vind het een beetje samenzweringstheorieen hoor

*aluhoedje op
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 oktober 2011 om 13:30:
Fransmang verbannen

Voor altijd? Helden!

OT: Free Bertje!
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Loden Loeki op donderdag 27 oktober 2011 om 13:46:
bij jou komt het iig omdat je het over jezelf afroept

Tuurlijk wat jij wil, ik roep niets af, het is gewoon kudde dieren gedrag!

1 flocker begint en de rest denkt ik meot meedoen ,want stel je voor dat ik de volgende ben ;)

Ik roep weleens in een topic Goedemorgen (heel normaal) gaat een andere flocker roepen ben je nog steeds niet deaud ofzoiets in die trant sorry hoor
dat vind ik neit normaal omgewoon weer de toon aan te geven voor de rest van de flock, heel irri
Waarschuw beheerder
+1-1
admins stop met kapot maken van je eigen site! wat moet ik straks anders doen op mn werk als hier echt niemand meer komt :(
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:46:
vind het een beetje samenzweringstheorieen hoor

Nogmaals jij hebt er geen last van want jij "loopt in het gareel" of je bent "vriendjes" met de juiste flockers ')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 13:44:
Chemical sister valt toch wel mee? Naar wat ik van d'r zie, reageert ze meestal juist normaal. Of zie ik 't verkeerd?

Ja, ik heb de verkeerde als zondebok gepakt ;) Gaf ik al toe. Soms probeer je een punt te maken wat jammerlijk mislukt door verkeerde focus 8)

Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:45:
Het cynische dat de mensen die stelselmatig hier de boel verzieken degene
zijn die het hardst roepen dat PF zo verloedert is, ken best een kern van waarheid in zitten maar die flockers moeten echt naar zichzelf kijken en vooral naar zichzelf wijzen! en dan pas naar een ander.

Ook wel grotendeels mee eens. Degene die ik dat in veel topics zie roepen, zijn vaak ook niet erg aardig naar mensen die nog WEL iets van een topic proberen te maken.

Iedereen zal zich wel eens schuldig maken aan een beleidsovertreding, maar het lijkt voor velen wel een sport om alleen nog admins uit te dagen in plaats van iets leuks te maken van het forum. En dan gaan ze OOK nog heel hard roepen dat het forum niet meer leuk is.

Vaak reageer ik niet in topics, omdat ik gewoon geen zin heb om afgemaakt te worden omdat ik niet bij de 'incrowd' hoor. Ik vraag me af of de notoire rellers die roepen dat Flock dood is, wel beseffen dat zij daar minstens 50% schuldig aan zijn......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:49:
Ik roep weleens in een topic Goedemorgen (heel normaal) gaat een andere flocker roepen ben je nog steeds niet deaud ofzoiets in die trant sorry hoor
dat vind ik neit normaal omgewoon weer de toon aan te geven voor de rest van de flock, heel irri

haha loop jij hier nou gers te doen joh mellie, jij bent juist de oorzaak dat iedereen weg is.. door jou is t halve forum verbannen met je zielige nsb gedrag!

en over de duimpjes heb ik t maar niet...

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Loden Loeki op donderdag 27 oktober 2011 om 13:46:
denk het ook niet, bij jou komt het iig omdat je het over jezelf afroept

Smellie dik de vermoorde onschuld en moraalridder uithangen hiero.. Is weer een uitgelezen kans voor dr :dood:

Free Bertje! :[ :respect:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 13:21:

+1

Waarschuw beheerder
[img width=610 height=480 cacheid=000204aa002f87fb68ee52d71a02ca0166]http://directorofrecruiting.typepad.com/photos/uncategorized/2008/05/13/popcorn.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:49:
Tuurlijk wat jij wil, ik roep niets af, het is gewoon kudde dieren gedrag!

1 flocker begint en de rest denkt ik meot meedoen ,want stel je voor dat ik de volgende ben

Jou gedrag is dr wel degelijk aanleiding voor, maar als jij dat niet wil inzien dan houdt het op. Succes verder (y)

On topic:

RIP Bertjeng laat hem reïncarnereng
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 27 oktober 2011 om 13:53:
jij bent juist de oorzaak dat iedereen weg is

:S:S Dit bedoel ik dus, Roepen en hopen dat alle meelopers het lezen :S:S:S

Ik hoop dat ooit de ticketgeschiedenis te zien is van Iedereen! en geloof me een hoop flockers zullen zwaar teleurgesteld zijn in hun mede flockies waarmee
ze al jaren mee weglopen ;)

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Waardeloze aktie van de admins. Bertje is nog 1 van de weinigen die overgebleven zijn uit het tijdperk Flesh is The Fever..R&H Gekke spelers, Bob Bayer, Zebberdee, Gerben..een ekteng versiedens.. mooie tijd op de flock was dat :lol:

Free Bertjeng..!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 13:51:
Vaak reageer ik niet in topics, omdat ik gewoon geen zin heb om afgemaakt te worden omdat ik niet bij de 'incrowd' hoor. Ik vraag me af of de notoire rellers die roepen dat Flock dood is, wel beseffen dat zij daar minstens 50% schuldig aan zijn......

Dat is een goeie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 oktober 2011 om 13:55:
Waardeloze aktie van de admins. Bertje is nog 1 van de weinige die overgebleven zijn uit het tijdperk Flesh is The Fever..R&H Gekke spelers, Bob Bayer, Zebberdee, Gerben..een ekteng versiedens.. mooie tijd op de flcok was dat :lol:

:yes:
Waarschuw beheerder
-3
en over de duimpjes heb ik t maar niet...

Arme man, ik heb het al tig x geroepen nogmaals: De duimpjes heb ik al 3,5 maand inmiddels uitgeschakeld! maar blijf maar lekker roepen datik het ben :S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 13:51:
Ik vraag me af of de notoire rellers die roepen dat Flock dood is, wel beseffen dat zij daar minstens 50% schuldig aan zijn......

helaas niet...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:56:
aar blijf maar lekker roepen datik het ben

we hebben dus te maken met een copycat.

Waarschuw beheerder
-2
Knap dat je een topic dat over door ons alleen geliefde bertje gaat weer zo'n draai heb gegeven dat het weer over jou gaat.. Bijzonder.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:55:
Dit bedoel ik dus

je bent grappig mell :lol:

provoceren heb jij nog nooit gedaan :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 13:44:
Chemical sister valt toch wel mee? Naar wat ik van d'r zie, reageert ze meestal juist normaal. Of zie ik 't verkeerd? 8)

hehe, eindelijk iemand die wel leest :lief: hovj hoor
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:50:
Nogmaals jij hebt er geen last van want jij "loopt in het gareel" of je bent "vriendjes" met de juiste flockers ')

nouja als dat zo zou zijn zou ik toch juist betrokken moeten zijn bij het maken van die zgn afspraken... en ik hoor het echt voor het eerst :jaja:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 13:58:
Knap dat je een topic dat over door ons alleen geliefde bertje gaat weer zo'n draai heb gegeven dat het weer over jou gaat.. Bijzonder.

Idd, ook zoiets. Hoe respectloos kun je zijn...

Uitspraak van actief op donderdag 27 oktober 2011 om 13:55:
Free Bertjeng..!!

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:56:
Arme man, ik heb het al tig x geroepen nogmaals: De duimpjes heb ik al 3,5 maand inmiddels uitgeschakeld! maar blijf maar lekker roepen datik het ben

ga weg joh, tijdje terug zat je met de voetbal in madrid was je paar dagen weg en je zag gewoon in geen enkel topic een duimpje :lol: heeeeeeeeeel toevallig

Waarschuw beheerder
+1
aha loop jij hier nou gers te doen joh mellie, jij bent juist de oorzaak dat iedereen weg is.. door jou is t halve forum verbannen met je zielige nsb gedrag!

Melli, zou je even voor de camera hierop willen reageren?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 13:59:
en ik hoor het echt voor het eerst

Zelfs ik hoorde het voor het eerst, en ik ben Smellies grootste fan :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:01:
elli, zou je even voor de camera hierop willen reageren?

Laat maar, ik liep achter, jullie waren hier al over bezahg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 27 oktober 2011 om 13:31:
volgens mij het account van Leipe Shit Ouwe

Een faker met PF-artiestenprofiel die een track heeft uitgebracht op een 90's gabber cd? :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:04:
Zelfs ik hoorde het voor het eerst, en ik ben Smellies grootste fan :lol:

whoe gelukkig, ik ben dus niet de enige die erbuiten gehouden word :cheer: nouja, dat aluhoedje heeft zich stevig op mijn hoofd geparkeerd dus ik ga het es uitzoeken :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 14:08:
whoe gelukkig, ik ben dus niet de enige die erbuiten gehouden word nouja, dat aluhoedje heeft zich stevig op mijn hoofd geparkeerd dus ik ga het es uitzoeken

Ach, ik heb nooit onder stoelen en banken gestoken hoe ik over haar denk (op flock).. Maar van een samenzwering van 'hey, laten we met zn allen haar pakken op flock' heb ik echt nog nooit gehoord..

Ik opereer alleen B)
Waarschuw beheerder
kan weer de laatste berichten niet lezen :@
Waarschuw beheerder
-1
Wanneer is de begrafenis? :(
Want het voelt alsof er iemand dood is :'(

Waarschuw beheerder
+1
bijna weekend b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 14:13:
kan weer de laatste berichten niet lezen

Daar heb ik ook last van.. Meestal klik ik dan op alles, dan staat het er wel bij..

Waarschuw beheerder
Zien jullie hoe verdeeld jullie zijn trouwens?

Het ene kamp wilt juist een site vol met -leuke- fakes als Bob Bayer, UPC Gekke meid, Bertje V en dat soort. Het andere kamp wilt niks van dat alles en wilt dat iedereen gewoon normaal doet en gewoon tussendoor wat humor, en weer een ander kamp wil... ja, wat wil die eigenlijk?

Er is hier sprake van zeer tegengestelde richtingen. Wat is het nou? Wat moet er nou gebeuren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:15:
Meestal klik ik dan op alles

ff bericht plaatsen en f5 drukken \o/
Waarschuw beheerder
+1-1
Wat moet er nou gebeuren?

Bertje moet weer oprijzen uit den dood.

Waarschuw beheerder
+2-1
we kunnen zo veel willen. PF blijft een openbare site waar mensen de grenzen van het beleid zullen opzoeken. Ik ben over het algemeen positief over het beleid dat de admins voeren. Zeker met het permabannen van een fransman700 etc. Leuke fakes die verbannen worden is treurig, maar je maakt het zo leuk als dat je zelf wilt hier.

Waarschuw beheerder
+1
eerst denskie en nu bertje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:10:
Ik opereer alleen B)

voor zover ik weet iedereen... tuurlijk team ik wel es up met iemand (hoe krom kan een zin zijn :rot: ) maar meestal niet hoor
Daar heb ik ook last van.. Meestal klik ik dan op alles, dan staat het er wel bij..

ow ok :D thnx
Er is hier sprake van zeer tegengestelde richtingen. Wat is het nou? Wat moet er nou gebeuren?

ik zie oprecht niet waarom het niet allebei kan, kon vroeger toch ook? ;/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:16:
ff bericht plaatsen en f5 drukken \o/

Dat werkt bij mij denk ik als ik 20x achter elkaar op f5 klik, maar dan mag ik 5 minuten de site niet meer op :@
Waarschuw beheerder
+3
Partyflock blijft jarenlang hetzelfde doen zonder enige vorm van vernieuwing, afgezien van de "virtuele lokatie tours" en het toenemende Gestappo beleid, blijkt maar weer.
Waarschuw beheerder
+1
Het ene kamp wilt juist een site vol met -leuke- fakes als Bob Bayer, UPC Gekke meid, Bertje V en dat soort.

Bertje V had af en toe best leuke opmerkingen hoor. Maar ook onleesbaar en behoorlijk vervelend richting admins. Wellicht dat dat laatste niet meer zo op prijs werd gesteld. Een goeie fake waar niemand last van heeft, is niet erg. Maar een fake die overduidelijk fake is en de sfeer verziekt is geen toevoeging toch?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:17:
we kunnen zo veel willen. PF blijft een openbare site waar mensen de grenzen van het beleid zullen opzoeken. Ik ben over het algemeen positief over het beleid dat de admins voeren. Zeker met het permabannen van een fransman700 etc. Leuke fakes die verbannen worden is treurig, maar je maakt het zo leuk als dat je zelf wilt hier.

+1

Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 14:19:
ik zie oprecht niet waarom het niet allebei kan, kon vroeger toch ook? ;/

Volgens mij heeft het niet-leuke de overhand genomen?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ben Lik op donderdag 27 oktober 2011 om 14:21:
zonder enige vorm van vernieuwing

er kwamen karma duimpjes :d

sorry hoor, maar als dat het niet voor je doet

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:20:
Dat werkt bij mij denk ik als ik 20x achter elkaar op f5 klik

probeer volgende keer maar s
ff berichtje plaatsen en f5

want eigen bericht zie je sws, dus de berichten ervoor moet je wel zien dan

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 14:22:
Uitspraak van Mp3 op donderdag 27 oktober 2011 om 14:15:
Het ene kamp wilt juist een site vol met -leuke- fakes als Bob Bayer, UPC Gekke meid, Bertje V en dat soort.

Bertje V had af en toe best leuke opmerkingen hoor. Maar ook onleesbaar en behoorlijk vervelend richting admins. Wellicht dat dat laatste niet meer zo op prijs werd gesteld. Een goeie fake waar niemand last van heeft, is niet erg. Maar een fake die overduidelijk fake is en de sfeer verziekt is geen toevoeging toch?

Mee eenz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:22:
probeer volgende keer maar s
ff berichtje plaatsen en f5

Jongeeee, nee, dat werkt echt niet bij mij.. Ik blijf op f5 drukken :dood:

Waarschuw beheerder
mp3 is de volgende
Waarschuw beheerder
+1-3

af en toe? Dat is jou beleving, Ik vond/vind hem altijd grappig
ook als ie mij soms niet pruimde bleef hij grappig. Hij was zelfs zo groots om mij te feliciteren met de landstitel van mn cluppie(l) en dan heb je wat mij betreft toch klasse!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:26:
en weer moet het om jou draaien

Alleen al het feit dat Mellie Bertje zo leuk vindt is toch al reden hem te verbannen? ;) :P
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:26:
weer moet het om jou draaien

:s:S je moet altijd praten vanuit jezelf! en nooit denken te praten "namens" een ander ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:24:
mp3 is de volgende

Wat gaat er met mij gebeuren?
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van Tja B) op donderdag 27 oktober 2011 om 14:27:
Alleen al het feit dat Mellie Bertje zo leuk vindt is toch al reden hem te verbannen?

:lol: Zo simpel is het niet...

Denk maar aan:

Bertje V had af en toe best leuke opmerkingen hoor. Maar ook onleesbaar en behoorlijk vervelend richting admins. Wellicht dat dat laatste niet meer zo op prijs werd gesteld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:22:
zonder enige vorm van vernieuwing

er kwamen karma duimpjes :d

sorry hoor, maar als dat het niet voor je doet

Wat zou eraan vernieuwd moeten worden? Deze site is pico bello. Niks meer aan doen :d
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft het niet-leuke de overhand genomen?

zo zie ik dat dus niet, het kinnesinnerige huiliegedrag heeft de overhand genomen. als niemand meer iets kan hebben kunnen we er maar beter helemaal mee stoppen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:29:
Wat gaat er met mij gebeuren?

permaban jongeeeeee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:30:
Deze site is pico bello. Niks meer aan doen

:roflol: dikke slijmbal, voel je een ban aankomen ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 14:31:
permaban jongeeeeee!

Tuurlijk... :lol:

Ik mag dan misschien geen openbare foto's in m'n album (meer) hebben, maar de admins kunnen die wel zien, en die zien meteen dat ik geen fake ben, en hoe lekker ik wel niet ben en dan gaan ze mij echt niet bannen hoor
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:18:
eerst denskie en nu bertje...

[img width=453 height=193 cacheid=0011f3c0002f88034f0538f31a02ca026e]http://www.twentetegengeweld.nl/plaatjes/edith_arends_2_stille_tocht.jpg[/img]

[img width=468 height=264 cacheid=0011b715002f410a9d4b20851a02ca026e]http://static1.volkskrant.nl/static/FOTO/pe/2/15/10/media_xl_572320.jpg?20110411140649[/img]

Waarschuw beheerder
+1
[img width=160 height=183 cacheid=0011f3c2002f8805825e8b0e1a02ca0280]http://www.vrijspreker.nl/images/thumbnails/20051101-zinloos.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:33:
:roflol: dikke slijmbal, voel je een ban aankomen ofzo?

Slijmen? Dat heb ik niet nodig joh.
Deze site is gewoon prima qua hoe die in elkaar steekt, functies en bla bla bla. Over de leden en de admins zeg ik verder niks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:34:
Ik mag dan misschien geen openbare foto's in m'n album (meer) hebben, maar de admins kunnen die wel zien, en die zien meteen dat ik geen fake ben, en hoe lekker ik wel niet ben en dan gaan ze mij echt niet bannen hoor

ik kan me jou nog wel herinneren, zo lekker ben je nou ook weer niet hoor :p
Waarschuw beheerder
-1
Freeeeeeeeeeeeeeeeeee bertjeng!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 14:42:
ik kan me jou nog wel herinneren, zo lekker ben je nou ook weer niet hoor :p

:'( verpest m'n illusie nou niet!

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 14:31:
als niemand meer iets kan hebben kunnen we er maar beter helemaal mee stoppen

feit is gewoon dat het er hier wel erg lomp aan toe gaat

en dat heeft heel veel leden weggejaagd

flock is zo dom geweest altijd voor rellers op de site te kiezen
en dood forum is het resultaat

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:55:

Omdat die in de meerderheid zijn jwt B)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:52:
:'( verpest m'n illusie nou niet!

:lol: ik sloeg slechts kwink hoor :hug:
feit is gewoon dat het er hier wel erg lomp aan toe gaat

gerust waar maar nu slaan we nogal door naar de andere kant he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:57:

:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 14:58:
maar nu slaan we nogal door naar de andere kant he?

ergens gewoon ontopic
Waarschuw beheerder
-1
RIP Bertje V

Waarschuw beheerder
-5
Uitspraak van q8-] op donderdag 27 oktober 2011 om 15:02:
RIP Bertje V

Waarom doet iedereen dat, Hij is niet deaud!! Hij leeft juist voort!!

je bent pas dood als mensen je vergeten zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:57:

O:)
Waarschuw beheerder
-1
Slotje op partyflock

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
free bertje
Waarschuw beheerder
+2-1
Schande !!

Laat je je als Partyflock nou ZO kennen dat je bertje moet perma bannen>?..

FREE THE BERT !
Waarschuw beheerder
+1
Flock zit al een tijdje aan de beademingsapparatuur, maar dit is toch wel heel triest.
Laatst nog huilie doen dat Flock te weinig bezoekers trekt, maar dan wel de oude garde permabannen.

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Permanengs verbangengs :(

Uitspraak van ** cheezz ** op donderdag 27 oktober 2011 om 15:25:
FREE THE BERT !

Waarschuw beheerder
+2-1
eit is gewoon dat het er hier wel erg lomp aan toe gaat

Weet je wat pas scheelt? Als die achterllijke voetbaltopics nou eens worden verwijderd van PF en men harder optreedt tegen fake profieltjes.... dan zijn ze weer goed op weg! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:36:
en men harder optreedt tegen fake profieltjes

bert is toch verbannen...
Waarschuw beheerder
donateur
Watskebeurt met Bertje?
Waarom istie verbannen dan?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:36:
Als die achterllijke voetbaltopics nou eens worden verwijderd van PF

graag ja... is gvd het enige dat nog goed loopt hier :nocheer:

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:37:
bert is toch verbannen...

En hij zal niet de laatste zijn mag ik hopen O:)

Waarschuw beheerder
-1
Bob Bayer, UPC Gekke meid

Utrechtse helden

Waarschuw beheerder
+1
Goeie actie, maar ik word helemaal horendol van al die bertjengs

Waarschuw beheerder
+2-1
Partflock zonder Bertje is geen Partyflock
Waarschuw beheerder
+5-2
Echt SCHANDALIG, welke idioot heeft besloten om Bertje van deze site te gooien. Bertje was de ultieme held met zijn geniale humor en zijn prachtige opmerkingen. Die man is een absoluut legende en hoort zo snel mogelijk weer terug te keren op deze site. Ik eis ook een reactie van partyflock in dit topic waarom Bertje verwijderd is, wie daarvoor verantwoordelijk en wat de beweegredenen geweest zijn.

Bertje RIP, we gaan je missen ouwe held!
Waarschuw beheerder
+2-3
Beter Mellie permaban geven

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:46:
Partflock zonder Bertje is geen Partyflock

Kan je dan niet je eigen site gaan bouwen of zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 14:29:
Wat gaat er met mij gebeuren

wat denk je zelf, hmm?

tip;

lekker warm :woop:

OT:

Bertjeng, het ga je goed jongeng.

[img width=44 height=30 cacheid=000031a800021424d58814691a02ca03d8]http://www.clicksmilies.com/s1106/spezial/Fool/pop.gif[/img]
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:48:
Kan je dan niet je eigen site gaan bouwen of zo?

dan is het toch geen partyflock meer...
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 27 oktober 2011 om 15:46:
Ik eis ook een reactie van partyflock in dit topic waarom Bertje verwijderd is, wie daarvoor verantwoordelijk en wat de beweegredenen geweest zijn.

:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tollen:cheers: op donderdag 27 oktober 2011 om 15:52:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jank mods laat verdomme eens staan!

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
maar bert was heulemoal nie fake

Waarschuw beheerder
+2
Wie is Bertje ook alweer??
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op donderdag 27 oktober 2011 om 15:52:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jank mods laat verdomme eens staan!

privéberichten en contactsessies mogen niet openbaar volgens het beleid :[

maar contactsessie openbaar in de knip en tevens aan de schandpaal dat mag dan weer wel

jwt :bier: mss moet je dit dus inzenden aan rolf

of ralf

knip beheer iig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:55:
privéberichten en contactsessies mogen niet openbaar volgens het beleid :[

dan moet je de namen weghalen, dan is het anoniem en dus goed b)

Waarschuw beheerder
+1
nv010 ook gesneuveld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 oktober 2011 om 15:43:
Goeie actie, maar ik word helemaal horendol van al die bertjengs

wordt nog erger denk ik :lol:

Waarschuw beheerder
+3
waar stephangdag een hoogtepunt was, is dit toch wel een dieptepunt van diezelfde klasse
Waarschuw beheerder
+1-2
Eerst U.P.C. uitgeroeid, toen Jewwy weg en nu Bert.
Jullie zullen branden!
Waarschuw beheerder
-1
donateur
wordt tijd om alberto in te schakelen en Karian eens flink aan de tand te voelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:58:
waar stephangdag een hoogtepunt was

hij kreeg ook bijna een hoogtepunt zo te zien :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:51:
R.i.p. Mellie

wie?
Waarschuw beheerder
-1
Ja godver nu ben ik ook nog een fan kwijt op m'n artiestenprofieltje :cry:
Waarschuw beheerder
Oke binnen het beleid:

Graag laten staan want heb hier veel moeite voor gedaan Karian!

4e poging

Dit is bertje niet voelde het zelf al aankomen :

dit ben ik niet 20 oktober 2011 15:05
Zonde mang

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)Dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 15:03
fun is sowieso al over jwt

Antwoorden
Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam) aflevering: directover een uur19:00 vandaag09:00 morgen
Dit ben ik niet 20 oktober 2011 15:03
Meh Flockie zonder Bertje is ook geen flockie meer

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje nietciteer20 oktober 2011 15:01
nee is mooi geweest ze krijgen maar lekker de kk

zit ik helemaal te gniffelen zo heerlijk iets gedaan.....is ut na 3 min weer weg

Antwoorden
Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam) aflevering: directover een uur19:00 vandaag09:00 morgen
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:53
misschien met iets nieuws komen beetje actueel enzo, nadeel is ook dat vrijwel heel flock bertje inmiddels wel kent

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 14:50
nee bannen doet karian me niet want daar vindt ze me toch welt e grappig voor

Antwoorden
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:45
Gaat nergens over, valt me nog mee dat ze Bertje sowieso niet permanent bannen als fake ofzo... Flockje sowieso veel relaxter paar jaar terug

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 14:44
haha ja ze halen serieus alles weg,krijg strapuntjes voor dingen van 5 jr geledeng

Antwoorden
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:40
Wel fucked up inderdaad, gastenboekkie ook weinig reacties en alles meer

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 14:22
jwz maar 3 dagen bantje zag ik

maar ja bertje is dood 80% owrdt verwijderd wat ik doe

Antwoorden
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:18
Free Bertjeng
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:58:
waar stephangdag een hoogtepunt was, is dit toch wel een dieptepunt van diezelfde klasse

Whe idd :D
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op donderdag 27 oktober 2011 om 16:00:
Ja godver nu ben ik ook nog een fan kwijt op m'n artiestenprofieltje :cry:

Ik ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 27 oktober 2011 om 15:58:
wordt nog erger denk ik :lol:

waarom maakt iedereen ze niet persoonlijker? maakt het lezen wat makkelijiker :LOL:

Uitspraak van Rob. op donderdag 27 oktober 2011 om 15:59:
wordt tijd om alberto in te schakelen en Karian eens flink aan de tand te voelen

'Ik ban bertje en niemand die het ziet'

dat dit zomaar kan in nederland!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:59:
wie?

Ik zeg maar niks, mijn post is al gevlopt :')

Niet dat ik iets verkeerd zei, maar dat zal ongetwijfeld anders opgevat worden O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 15:56:
nv010 ook gesneuveld

:| serieus? ook permaban?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tollen:cheers: op donderdag 27 oktober 2011 om 16:00:
Dit is bertje niet voelde het zelf al aankomen :

dit ben ik niet 20 oktober 2011 15:05
Zonde mang

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)Dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 15:03
fun is sowieso al over jwt

Antwoorden
Dit ben ik niet 20 oktober 2011 15:03
Meh Flockie zonder Bertje is ook geen flockie meer

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje nietciteer20 oktober 2011 15:01
nee is mooi geweest ze krijgen maar lekker de kk

zit ik helemaal te gniffelen zo heerlijk iets gedaan.....is ut na 3 min weer weg

Antwoorden
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:53
misschien met iets nieuws komen beetje actueel enzo, nadeel is ook dat vrijwel heel flock bertje inmiddels wel kent

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 14:50
nee bannen doet karian me niet want daar vindt ze me toch welt e grappig voor

Antwoorden
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:45
Gaat nergens over, valt me nog mee dat ze Bertje sowieso niet permanent bannen als fake ofzo... Flockje sowieso veel relaxter paar jaar terug

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 14:44
haha ja ze halen serieus alles weg,krijg strapuntjes voor dingen van 5 jr geledeng

Antwoorden
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:40
Wel fucked up inderdaad, gastenboekkie ook weinig reacties en alles meer

Verwijderen · Negeren · Blokkeren · Waarschuw medewerker (ook spam)dit is bertje niet citeer20 oktober 2011 14:22
jwz maar 3 dagen bantje zag ik

maar ja bertje is dood 80% owrdt verwijderd wat ik doe

Antwoorden
dit ben ik niet20 oktober 2011 14:18
Free Bertjeng

Waarschuw beheerder
aaaaaah

is er ook een knuffelmuur voor in werking gesteld ???
Waarschuw beheerder
fuck, mag niet eens niet topic openen :'(

[img width=1014 height=683 cacheid=0011f3d4002f8818b8ec77f31a02ca044a]http://www.freebits.nl/images/202bertjeng.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 16:07:
misschien tijdelijk ff wat minder voetbaltopics dan *ademruimte

Daar is het tenminste nog relatief druk....

Waarschuw beheerder
dan neem ik er ook eentje

Waarschuw beheerder
Ik kan straks mn eigen posts niet eens meer terugvinden :lol:

Waarschuw beheerder
+1
-1 voor de partyflock gestapo

Waarschuw beheerder
donateur
Bertjeng moet blijveng(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op donderdag 27 oktober 2011 om 16:08:
Daar is het tenminste nog relatief druk....

ja maar wat heb ik daaraan? :p
Waarschuw beheerder
-2
[img cacheid=0011f3d5002f8819895156761a02ca048b]https://album.partyflock.nl/82032305_3800478778.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 16:10:
-1 voor de partyflock gestapo

Waarschuw beheerder
-2
eets
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen zit stiekem een beetje te wachten om text & uitleg vang Kariang he?

Waarschuw beheerder
-1
Gila doe es goed dan :[

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 16:21:

eigenlijk niet

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
text & uitleg vang Kariang

:honger:
Waarschuw beheerder
-3
hoe lang zit je nou al op flock 8)

Gila doe es goed dan :[

Eyz laat me met rust, gaat me niet in de koude kleren zitten dat Bert weg is ja!
(en had t ook niet gezien dat t op html eindigde hihi)
Waarschuw beheerder

nogal ja
Waarschuw beheerder
zou ook wel zo stoer zijn, je kan geen icoon gaan verwijderen en je daarna een beetje gaan verstoppen

Waarschuw beheerder
Ik vermoed dat Bertjeng een fake was van één van de mods o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 27 oktober 2011 om 16:25:
je kan geen icoon gaan verwijderen en je daarna een beetje gaan verstoppen

Is volgens mij precies wat ze gaan doen :D

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 27 oktober 2011 om 16:22:
(en had t ook niet gezien dat t op html eindigde hihi)

:facepalm: Zucht! Ben beter van je gewend!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 16:26:
Zucht! Ben beter van je gewend!

Zei mn ex ook altijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 16:25:
Ik vermoed dat Bertjeng een fake was van één van de mods o:)

denskie dan

die sneuvelde vandeweek ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 oktober 2011 om 16:26:
Is volgens mij precies wat ze gaan doen :D

ik denk het ook ja :/ bangepoeperts
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 16:30:
denskie dan

die sneuvelde vandeweek ook

whe :lol: op de een of andere manier kan ik me dat niet voorstellen
Waarschuw beheerder
+1
Als iedereen even hun verschillen negeert en allemaal meedoet aan het massale "Ik heb Bertjengs hoofd als forumplaatje" dan gaan de admins misschien hun fout inzien B)

Heb nu niemand meer om PB'tjes over imdb.com te sturen :(
Waarschuw beheerder
heuy, ik heb net gewoon een duimpje uitgedeeld b)
Waarschuw beheerder
Eindelijk weer eens een goedlopend topic
Waarschuw beheerder
-1
je kan geen icoon gaan verwijderen en je daarna een beetje gaan verstoppen

We wachten nog steeds op een antwoord Karian en consorten!

Waarschuw beheerder
+2-1
Verbroedering op flock! Zien jullie nou wat Bertje allemaal teweeg brengt??? Zo'n iemand mag je toch niet permanent verbannen? :@:@

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Loopt aardig door in deze toppa..zegt toch wel wat over de cultstatus van Bertje _0_
Waarschuw beheerder
zou ook wel zo stoer zijn, je kan geen icoon gaan verwijderen en je daarna een beetje gaan verstoppen

idd

free bertje
Waarschuw beheerder
+1-1
Kunnen we Mellie niet ruilen tegen Bertje, wil er ook wel geld bij leggen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 27 oktober 2011 om 17:01:
Kunnen we Mellie niet ruilen tegen Bertje, wil er ook wel geld bij leggen.

Zo'n poll heb ik net welgeteld 30 seconden open gehad......
Waarschuw beheerder
ik ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op donderdag 27 oktober 2011 om 17:02:
Zo'n poll heb ik net welgeteld 30 seconden open gehad......

Whe :d

Of Mellie tegen Bertje en Jewwy, Mellie telt toch voor 2 jwt
Waarschuw beheerder
Kamervragen: Free Bert

Waarschuw beheerder
donateur
Bert was de enigste reden waarom ik nog op PF zat :(

Waarschuw beheerder
-1
sws Gila
Waarschuw beheerder
Typisch struisvogelpolitiek, die admins :honger:

Misschien moeten we gaan schelden met kanker, daar komen ze meestal wel op af :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 27 oktober 2011 om 17:09:
Sws eentje roken straks op onze gesneuvelde vrind.

ik drink er nu 1 op em
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 27 oktober 2011 om 17:09:
Denk dat ze werkoverleg hebben want mijn Mellieposts staan er langer dan een minuut.
Uitspraak van (l) Grunn op donderdag 27 oktober 2011 om 17:07:
sws Gila

Sws eentje roken straks op onze gesneuvelde vrind.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 27 oktober 2011 om 17:06:
Eerst een verklaring van de Flockkant

nouja we zien het wel, ik ben er weg van :bye:

doe je best mannen
Waarschuw beheerder
donateur
de graphs liegen er niet om

[img width=500 height=202]https://partyflock.nl/images/diagram/offenses.png?WIDTH=500[/img]{non-image link}
overtredingen

Waarschuw beheerder
whehe is eens per week flinks gek sowieso
Waarschuw beheerder
Rip berteng, mn enige pf buddy :( :( :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: ze zitten er dicht op
Waarschuw beheerder
echt he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal ophef om niets

Waarschuw beheerder
[img width=320 height=240 cacheid=0011f3e6002f882781edd47f1a02ca0570]http://headlines.nos.nl/documents/0a/7e/0a7e3ef3ef6a5737f5ca2226d401f04a.small.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lorenzo :) op donderdag 27 oktober 2011 om 17:15:
ze zitten er dicht op

Nouja, dit gaat wel erg ver hoor, dat mooie liedje heeft nu praktisch niemand gezien :(
Ze hebben echt iets te verbergen B)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
wtf is happening... eerst Mauro al, en nu Bertje ook nog.
Waarschuw beheerder
-2
Ik eer Bert met strafpunten, deze is voor jou Bertus you're my boy Bert
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tha guru op donderdag 27 oktober 2011 om 17:21:
dat mooie liedje heeft nu praktisch niemand gezien :(
Ze hebben echt iets te verbergen B)

zeggen dat het verwijdert is mag ook al niet merk ik
Waarschuw beheerder
echt he

Waarschuw beheerder
Ik drinkter nu eentje (nou ja ook twee of meer ;) ) op jullie allemaal en in het bijzonder op Bertje :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 27 oktober 2011 om 17:57:
Ik drinkter nu eentje (nou ja ook twee of meer ;) )

ik doe met je mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <')(((< op donderdag 27 oktober 2011 om 17:58:
ik doe met je mee

cheers (Y) we houden gewoon 'n drink-in voor de gelegenheid, wrm weet ik nog niet, maar we doen 't gewoon :woop:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Zou dit weer net zo'n streek zijn als een aantal jaar geleden dat ze Marloes verwijderd hadden? :[

Heel flock over de zeik, bleek het een grapje te zijn :') Hilarisch gewoon, de losbollen van partyflock :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 27 oktober 2011 om 18:01:
we houden gewoon 'n drink-in voor de gelegenheid, wrm weet ik nog niet, maar we doen 't gewoon

is opzich ook geen rede voor nodig ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 18:03:
Zou dit weer net zo'n streek zijn als een aantal jaar geleden dat ze Marloes verwijderd hadden? :[

Of het is een Doortrapt Plan om de pageviews op te vijzelen omdat iedereen boos is en heel veel gaat posten. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
donateur
kritiek hoort op forums
misschien gaat het soms wat ver ...

maar dit slaat op oorlog
iedereen verbannen die zijn mond opentrekt

Waarschuw beheerder
-1
guru ook gesneuveld

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 18:12:
iedereen verbannen

werd s tijd dat ze dat deden _0_
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 18:12:
kritiek hoort op forums
misschien gaat het soms wat ver ...

maar dit slaat op oorlog
iedereen verbannen die zijn mond opentrekt

Opbouwende kritiek is altijd toegestaan, maar kritiek als: Jullie zijn een stelletje hufters etc etc kan je geen opbouwende kritiek meer noemen. ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Denon op donderdag 27 oktober 2011 om 17:23:
wtf is happening... eerst Mauro al, en nu Bertje ook nog.

komt door jouw grappeng ouwe

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Z1ppo(F) op donderdag 27 oktober 2011 om 18:25:
maar kritiek als: Jullie zijn een stelletje hufters etc etc kan je geen opbouwende kritiek meer noemen.

't Is maar net hoe je 't opvat O:) 8)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 27 oktober 2011 om 15:46:
Echt SCHANDALIG, welke idioot heeft besloten om Bertje van deze site te gooien. Bertje was de ultieme held met zijn geniale humor en zijn prachtige opmerkingen. Die man is een absoluut legende en hoort zo snel mogelijk weer terug te keren op deze site. Ik eis ook een reactie van partyflock in dit topic waarom Bertje verwijderd is, wie daarvoor verantwoordelijk en wat de beweegredenen geweest zijn.

Agree! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 18:03:

Heel flock over de zeik, bleek het een grapje te zijn :') Hilarisch gewoon, de losbollen van partyflock :nosmile:

Ik geloof dat die humor vervlogen is:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 oktober 2011 om 19:07:
Ik geloof dat die humor vervlogen is

lang geleden al ook :nocheer:

Waarschuw beheerder
+2
(permanent verbannen)
Admings hebben hun gevoel voor humor tijdje geleden al permanent verbannen (N)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van <')(((< op donderdag 27 oktober 2011 om 19:08:
lang geleden al ook :nocheer:

Zelfde tijd als het cassettebandje ten onder ging

kent iemand die nog>?
Waarschuw beheerder
Heeft er al 1 admin de BALLEN getoond om uitleg te tonen
Over de permaban van ons Bertje?
Waarschuw beheerder
-1
die dingen gebruik ik nog steeds? (sterker nog, ik gebruik nog een bandrecorder, maar dat is meer om de effecten)

om ontopic te blijven: FREE BERTJE (en ban mellie)
Waarschuw beheerder
In de wandelgangen hoorde ik dat Karian zwaar overspannen is ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van <')(((< op donderdag 27 oktober 2011 om 19:20:
FREE BERTJE

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 oktober 2011 om 19:10:

kent iemand die nog>?

Ik b)
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.

Waarschuw beheerder
hij kan op termijn op andere profiel toch gwn terugkomen?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 oktober 2011 om 19:09:
Admings hebben hun gevoel voor humor tijdje geleden al permanent verbannen

al jaren idd .. gelukkig is de site sinds dien ook een stuk drukker

:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
The people want answers!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 oktober 2011 om 20:14:
The people want answers!

Waarschuw beheerder
-1
En wel nu!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Vanmiddag was nog gekker, posts max 10 sec en daarna weg

Waarschuw beheerder
Kijk ze zitten te wachten dan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 20:30:
Kijk ze zitten te wachten dan

peyotes ditdat .. soepje ???
Waarschuw beheerder
-2
Hehe Tata, zo kun je hele pagina volmaken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
There is no honour in this shit! Why you do this to people! :lol:

Waarschuw beheerder
-2
donateur
hahaha nu pekingeend nog
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Alle admins zitten nu continue op F5 of refresh te drukken in 't voetjebal forum :')
Alle toppa's worden verwijderd en punten worden uitgedeeld :')

Maar geen van alle adminnetjes durft z'n mond open te doen :')

PF = vergaande glorie..
Waarschuw beheerder
Free Bertje!!!!!!
De leiding van partyflock moet voor het gerecht worden gesleept en veroordeeld worden voor deze schandalige misdaad!
Waarschuw beheerder
+1
Martin luther bertje! They just hate him cause hes from urk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
ik denk dt bertje zelf dit met een stijve plassert zit te volgen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Richard op donderdag 27 oktober 2011 om 21:05:
PF = vergaande glorie..

Waarschuw beheerder
+1
nog een ban en een perma ban

hij gaat lekker :smoke:

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van bonaparte op donderdag 27 oktober 2011 om 19:46:

kent iemand die nog>?

waaaaaaaaaaat waren er niet altijd mp3 spelers ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 21:19:

denk ut ook :lol:

PR stunt van PF en Bertjeng zit in ut complot :yes:
Waarschuw beheerder
kom, laten we gaan okjuupaaien op het grote flock plein

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 21:00:
hahaha nu pekingeend nog

hahahahaha liever jij
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 21:41:
nu pekingeend nog

die is begin van de avond al gevallen

Waarschuw beheerder
blauwbeer ook

Waarschuw beheerder
+2
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 22:01:
blauwbeer ook

die verdient hem ook

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 21:41:
hahahahaha liever jij

hihihih

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 oktober 2011 om 20:50:
There is no honour in this shit! Why you do this to people!

zo permanente bans vallen ook met bosjes

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 22:21:
zo permanente bans vallen ook met bosjes

Dat viel mij ook al op ja :lol: Grote schoonmaak op flock.. Starting from scratch o.i.d.? :vaag:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 22:18:
hihihih

pootje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PF met hun zalfjes beleid.
Waarschuw beheerder
+1
en tot ziens maar weer :bye: :lol: :X

Waarschuw beheerder
+1
8)

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 22:32:
pootje

ga dooor je gaat bertje achterna :bye:
Waarschuw beheerder
-2
Gejank van die admins :rot: give us back the old flock!!!!
Waarschuw beheerder
-2
Up

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 21:19:

:lol: hij is zich opzekers aan het verkneukelen achter 'n lekker bordje friet (Y)
Waarschuw beheerder
Free Bert!! C'mon zeg dit kan tocht niet flock

Waarschuw beheerder
-1
snap probleem niet, hij kan hier over een tijdje met nieuwe account gwn weer aanmelden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 01:12:
snap probleem niet, hij kan hier over een tijdje met nieuwe account gwn weer aanmelden

Je verliest toch je foto's, gastenboek, opmerkingen etc die je op PF had staan + je inlog nummer zal een stukje langer zijn nu.

Waarschuw beheerder
-2
zn album was de helft onzin , gastenboek is zo weer gevuld zodra hij weer hier is , rest maakt niks uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op vrijdag 28 oktober 2011 om 01:21:
Je verliest toch je foto's, gastenboek, opmerkingen etc die je op PF had staan

'n Soort virtueel verleden waaraan de betrokkene inmidddels z'n huidige zelfbewustzijn aan schatplichtig is vlg mij :yes: en dat is hard :/
Waarschuw beheerder
+1-1
Leave Bertjeng Alone!!

Free Bertjeng!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 22:55:
ga dooor je gaat bertje achterna

ja ouwe flopperd :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij toch wel diegene met meest de orginele invalshoek van ons allemaal:respect:
Waarschuw beheerder
+2
Hoe een topic dat eerbetoon voor Bertje V moest worden toch kan verzaken in rellen en beledigingen. Jammer :yes:

Partyflock doet in principe nooit uitspraken over bans of strafpunten richting derden. We hebben een beleid en als je je daar niet aan houdt, krijg je strafpunten. Maar het houd wel een keer op. Als er teveel meldingen komen, als er teveel punten zijn uitgedeeld en een profiel met 99% zekerheid geen daadwerkelijk persoon is dan kunnen onze admins overgaan tot een permanente ban. Ook als mensen niets anders doen dan de sfeer verzieken of medewerkers van Partyflock beledigen en bedreigen. Dat recht behoudt de site eigenaar zich voor. Binnen het beleid hebben jullie redelijk wat vrijheid. Alleen willen jullie die vrijheid graag nogal oprekken op straffe van onmogelijk gedrag richting elkaar en admins. En dat kent een grens :) Dit is dus een melding in algemene zin en gaat niet over individuele leden.

Het is niet de eerste keer dat een nep- of relprofiel permanent van de site wordt geweerd en zal ook niet de laatste keer zijn, vermoed ik. We snappen best dat het even een schok was om Bertje V niet meer te zien als actief lid en daar mag best wat over gezegd worden. Vandaar dat dit topic gewoon open is gebleven :) Maar wat hier (en op andere plaatsen op de site) allemaal aan nare reacties is verschenen, gaat echt elke fatsoensnorm te boven. Tegen dergelijke leden treden we dan ook volgens beleid op.

Iedereen is welkom in dit topic om wat aardigs te zeggen over Bertje V. Opmerkingen elders zullen verwijderd danwel bestraft worden en agressiviteit wordt niet gewaardeerd.

(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Snap de beslissing ook wel. te veel relnichten hier op pf. vind dat jullie goed bezig zijn qua permabans etc (uitzonderingen zijn er altijd)

Af en toe word er naar mijn mening iwts te veel gedelete, maar beleid is beleid
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 08:56:
Af en toe word er naar mijn mening iwts te veel gedelete, maar beleid is beleid

Het is soms ook moeilijk om te beslissen te deleten. Of te laten staan. Het blijft ergens ook subjectief. Want wat de 1 leuk vindt, vind de ander kwetsend. De mensen gaan tegenwoordig redelijk onaardig met elkaar om. Is een beetje een tendens in de maatschappij. Maar dat betekent niet dat alles maar moet kunnen en mogen. Als je het echt oneens bent met een verwijderd bericht, kun je altijd even contact opnemen. Als je ons gewoon even om uitleg vraagt, geven we die wel :yes: Het is alleen vaak de toon die de muziek maakt......

Nog een gratis tip: met stroop vang je meer vliegen dan met azijn :yes:

Waarschuw beheerder
-1
beter een partyflock zonder admins dat iedereen een soort van vrije rol heeft, dat iedereen echt kan zeggen wat het wilt.
Want veruit de meeste leden reageren echt nooit op forums, maar gebruiken partyflock als een soort van facebook.
Volgens mij is dat de doel van de site , dus die forums kan je eigenlijk net zo goed opdoeken

Waarschuw beheerder
+1
Precies. heb dit topic ook niet gestart als klaagbaak naar de moderators of afzeikpunt voor de leden. gewoon een altaar ;p voor de mensen die net als ik genoten van bertje zijn posts. alhoewel hij de laatste tijd wat meer in herhaling viel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:01:
beter een partyflock zonder admins dat iedereen een soort van vrije rol heeft, dat iedereen echt kan zeggen wat het wilt.

Dat zou je kunnen doen, maar wij kiezer ervoor dat niet te doen. Er zijn gewoon wat spelregels. En die zijn echt niet zo erg als sommigen denken. Snap best dat het lastig is om autoriteit te moeten gedogen, maar dat is nu eenmaal zo als je je op een website van iemand anders begeeft.

We kunnen altijd kijken naar bepaalde regels en daar valt ook altijd wel over te discussieren, maar wel met respect naar elkaar :) Kijk naar het pedobear gebeuren een tijdje geleden. Daar hebben wij uiteindelijk ingezien dat wat we deden niet productief was. En dus hebben we ons beleid daarin aangepast. Zo geven wij wat aan jullie, maar de weegschaal moet ook een keer de andere kant op uitslaan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben bang dat dat weinig tot niet zal gebeuren. jullie zijn voor de meesten toch een soort politie. ik vind het af en toe wel fijn als jullie weer is zon scheldpartij compleet wissen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 08:49:
Hoe een topic dat eerbetoon voor Bertje V moest worden toch kan verzaken in rellen en beledigingen. Jammer

Nee, het is jammer dat jullie het nodig achten om bertjeng permanent te bannen en het dus zover te laten komen dat er een 'eerbetoon' topic gestart moest worden. Dat is jammer.
Waarschuw beheerder
-1
Als er teveel meldingen komen, als er teveel punten zijn uitgedeeld en een profiel met 99% zekerheid geen daadwerkelijk persoon is dan kunnen onze admins overgaan tot een permanente ban. Ook als mensen niets anders doen dan de sfeer verzieken of medewerkers van Partyflock beledigen en bedreigen

Waarschuw beheerder
-1
Iedereen is welkom in dit topic om wat aardigs te zeggen over Bertje V. Opmerkingen elders zullen verwijderd danwel bestraft worden en agressiviteit wordt niet gewaardeerd.

Dank je wel Karian, dat jij als enige wel uitleg durft te geven, ik snap dat best moeilijk is vooral omdat je weet dat er altijd mensen zijn die dit anders zien en toch weer over gaan op schelden e.d.

Waarschuw beheerder
+2
profiel met 99% zekerheid geen daadwerkelijk persoon is dan kunnen onze admins overgaan tot een permanente ban

Bertje niet echt?! :S :S :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:15:
Dank je wel Karian, dat jij als enige wel uitleg durft te geven, ik snap dat best moeilijk is vooral omdat je weet dat er altijd mensen zijn die dit anders zien en toch weer over gaan op schelden e.d.

We hebben gisteren met opzet geen uitleg gegeven. Dan was het alleen maar een vruchteloze discussie geworden vol haat en frustratie. Want we begrijpen best dat het even slikken is/was en dan mag er best even uitgeraasd worden. Binnen de grenzen van het beleid en fatsoensnormen :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:11:
Nee, het is jammer dat jullie het nodig achten om bertjeng permanent te bannen en het dus zover te laten komen dat er een 'eerbetoon' topic gestart moest worden. Dat is jammer.

Of het is jammer dat 'fake' profielen niet zorgen dat ze een leuke, nuttige toevoeging blijven. Vaak slaat het na verloop van tijd toch door in het vormen van een stoorzender. Bertje V was daar imho het voorbeeld van. Het profiel had leuke kanten en grappige replies, maar ook hatelijke richting admins en vooral veel onleesbare zaken waar veel mensen zich aan stoorden :) En zo zijn er meerdere geweest hoor. Er zijn meer anonieme, rellerige of storende profielen permanent verwijderd de afgelopen maanden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:28:
vooral veel onleesbare zaken waar veel mensen zich aan stoorden

Prima te lezen die brouwsels van Bertje, zegt meer over die mensen als je je daar aan stoort.
Waarschuw beheerder
We hebben gisteren met opzet geen uitleg gegeven.

Sjezus eyz.. Jullie hebben vast lopen debateren in de achterkamertjes van pf over de uitzet van ons Bertjeng. Wat een prietpraat allemaal zeg. Dat je er gewoon op ingaat zegt al genoeg over de pro houding van wat eenmaal een grote party site was :lol: Good luck met de rest van de fakies en het vergaderen daarover :cry: No time to waste :flower:

Waarschuw beheerder
Bertje V eraf maar Emanuelfail gewoon online :facepalm:
Waarschuw beheerder
al dagen in een rouw stemming hier :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of het is jammer dat 'fake' profielen niet zorgen dat ze een leuke, nuttige toevoeging blijven. Vaak slaat het na verloop van tijd toch door in het vormen van een stoorzender. Bertje V was daar imho het voorbeeld van. Het profiel had leuke kanten en grappige replies, maar ook hatelijke richting admins en vooral veel onleesbare zaken waar veel mensen zich aan stoorden En zo zijn er meerdere geweest hoor. Er zijn meer anonieme, rellerige of storende profielen permanent verwijderd de afgelopen maanden.

wat is de definitie van een fake profiel? is het niet zo dat ieder persoon een profiel kan aanmaken onder de naam die hij of zij wenst? En als dan daar wat bij verzonnen wordt, check bij iedereen het beroep maar, dat is bij 90% onjuist en dus fake....

ik heet ook geen FR1908FR in het echte leven, maar dat maakt mij nog niet fake toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:37:
wat is de definitie van een fake profiel?

Dat zou ik ook wel eens willen weten

Waarschuw beheerder
ik heet ook geen FR1908FR in het echte leven, maar dat maakt mij nog niet fake toch?

Alles aan jouw profiel is fake, dus jij kan net zo goed ook op de brandstapel :bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-1
Het is niet de eerste keer dat een nep- of relprofiel permanent van de site wordt geweerd en zal ook niet de laatste keer zijn, vermoed ik. We snappen best dat het even een schok was om Bertje V niet meer te zien als actief lid en daar mag best wat over gezegd worden. Vandaar dat dit topic gewoon open is gebleven Maar wat hier (en op andere plaatsen op de site) allemaal aan nare reacties is verschenen, gaat echt elke fatsoensnorm te boven. Tegen dergelijke leden treden we dan ook volgens beleid op.

Nou volgens mij is dat een beetje kip en ei verhaal. Bertje V. was eigenljik een gratis stand up comedian die op het forum was. En ik betrapte me zelf er in zijn hoogtijdagen zelfs op speciaal naar flock te gaan voor zijn melige bijdragen over UPC, Urk, t-shirts met palingen erop etc. Mensen die dit niet grappig vonden en admins verwijderde de onzin-posts... en ik vind echt dat daar veel te krampachtig mee omgegaan wordt en daar is die d'n Bert ook een beetje knorrig van geworden... bedoel zijn artistieke bijdragen kostten ook tijd eej.
Waarschuw beheerder
-1
maar ook hatelijke richting admins

wat gek, jullie zijn zo sympathiek
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:44:
bedoel zijn artistieke bijdragen kostten ook tijd eej.

idd, beetje respect

bertje deed wat voor de forum ipv alleen maar ertegen zoals kariang

Waarschuw beheerder
+2
dus beetje ballen tonen en die ban ongedaan maken, doen jullie ook eens iets sympathieks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:45:
wat gek, jullie zijn zo sympathiek

Whehehe :')

T leven van admins gaat ook niet over rozen hoor :[

Anyways, wij zien wat voor bijdragen Bertje in fora enzo leverde, maar niet of hij misschien wel hele rare berichten naar admins stuurde.. Maar ja, als ze bij flock ook al overduidelijk heel lang weten dat het een fake profiel betreft, waarom dan zo lang toelaten..? Dan had dat profiel wel veel eerder kunnen worden verbannen toch?

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:43:
Alles aan jouw profiel is fake, dus jij kan net zo goed ook op de brandstapel

ik mag toch gewoon anoniem op internet iets posten? Ik maak zelf wel uit wat ik doe op het internet, wil je alles weten dan check je maar facebook ofzo...

als mijn gedrag niet correct is, kan ik daar voor verantwoordelijk gesteld worden, bijv door het verwijderen van mijn profiel, maar ik weet niet wat onze bertje de pf wereld heeft aangedaan?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:07:
maar ik weet niet wat onze bertje de pf wereld heeft aangedaan?

hij had iig respecd voor jewwy's kabsel :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:55:
maar niet of hij misschien wel hele rare berichten naar admins stuurde..

If so had dat ook wel deels zijn reden al is dat niet slim dan nee :nee:

Waarschuw beheerder
-1

:lol: kan je er nog verder inkruipen ?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Bertjegate

Waarschuw beheerder
ja, als ze bij flock ook al overduidelijk heel lang weten dat het een fake profiel betreft, waarom dan zo lang toelaten..? Dan had dat profiel wel veel eerder kunnen worden verbannen toch?

beetje het zelfde als na 8 jaar een chocolade gekleurde medemens het land uitgooien
Waarschuw beheerder
+1-1
gelukkig hebben we hyves nog

Bertje (Sjarrel)
smsjes ping en alles waar ben je homie maar ja heb bantje+ipbantje karian ze is btje down denk ruzie met haar boi had niks gedaan zo crazy die meidje denk andrs zwanger en abertus gedaan om dat de baby geen gezonde was ?????
gisteren, 13:43,7 reacties
,Respect
2

2 Hyvers respecteren dit

Waarschuw beheerder
:respect: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:50:
dus beetje ballen tonen en die ban ongedaan maken, doen jullie ook eens iets sympathieks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:07:
ik mag toch gewoon anoniem op internet iets posten? Ik maak zelf wel uit wat ik doe op het internet, wil je alles weten dan check je maar facebook ofzo...

:LOL: grappig, dat al die anoniempjes altijd de grootste smoelen hebben :')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:34:
grappig, dat al die anoniempjes altijd de grootste smoelen hebben

heb ik een grote smoel dan?

Waarschuw beheerder
Free Bertje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:37:
heb ik een grote smoel dan?

Als je je niet stoerder voor zou doen dan je bent, zou je je ook niet hoeven verschuilen achter een alias :')
Waarschuw beheerder
Dafcore ook anoniem met je haren voor je ogen
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:21:
gelukkig hebben we hyves nog

beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou

Waarschuw beheerder
En er staat een herkenbare foto op mijn profiel hoor, heldjes :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:43:
beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou

Zijn er ook zat die denken dat jij fake bent hoor en moet worden verwijderd.. tis dat ik van andere mensen weet dat ze je wel eens hebben gezien anders had ik gedacht dat je het irri zusje van Koike was... :jaja:

Waarschuw beheerder

Aan het solliciteren voor admin ofzo :cry:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:42:
De flockers die er altijd andere op wijzen, floppen zelf het meest ;)

Zelfs admins zijn al schijtziek van je gevlop

Oja, bring Bert back!

Waarschuw beheerder
-1
Waar mensen zich zo druk over maken over een verwijderd profieltje op een partysite waar ze gratis terecht kunnen :nocheer: ik vind het echt beter dat de admins nu de regels strenger gaan toepassen en een nobele poging wagen om het forum weer in goede banen te leiden zonder al die onzin van die 'nep' profieltjes en andere personen die denken leuk over te komen op het internet! :D
Waarschuw beheerder
donateur
floppen

vloppen
Waarschuw beheerder
-1
In mellie's geval dekt FLOPPEN de lading wel hoor :)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
kent de pf-taal van gort tot ginder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:56:
Waar mensen zich zo druk over maken over een verwijderd profieltje op een partysite waar ze gratis terecht kunnen ik vind het echt beter dat de admins nu de regels strenger gaan toepassen en een nobele poging wagen om het forum weer in goede banen te leiden zonder al die onzin van die 'nep' profieltjes en andere personen die denken leuk over te komen op het internet

:lief:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:42:
Ik hoop dat ooit de ticket geschiedenis openbaar wordt ben benieuwd hoelang het duurt voordat jij je account opheft of smeekt om een permaban :)

heb 3 keer keer geflopt

1 keer was echt ontoelaatbare bare opmerkingen :'(
2 keer van wege hakenkruizen en white power shizzle op iemands profiel :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:02:
heb 3 keer keer geflopt

1 keer was echt ontoelaatbare bare opmerkingen :'(
2 keer van wege hakenkruizen en white power shizzle op iemands profiel :-D

Ik heb ook wel kinderlokkers enzo gevlopt :jaja:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:03:
Ik heb ook wel kinderlokkers enzo gevlopt

Oh vandaar dat denskie geen admin meer is

Waarschuw beheerder
Heb eigenlijk nog nooit gevlopt... :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:05:
Oh vandaar dat denskie geen admin meer is

:LOL:

Daar kan ik geen uitspraken over doen jwt

en juan heb ik ook gevlopt! toen kreeg ie nog een permaban ook b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:07:
en juan heb ik ook gevlopt! toen kreeg ie nog een permaban ook

Haha dat wel vet

ik irriteer me ook wel eens aan retards zoals remsjo, kuijken, majstro
maar aan andere kant maken ze PF ook wel weer tot wat het iz :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:10:
Haha dat wel vet

Dat was wel echt een teringwerk, al zijn topics en posts vloppen, echt over de 50 :lol:

maar wel met resultaat b)

:|
Misschien heeft iemand dat ook met bertje gedaan :O

:cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:56:
Waar mensen zich zo druk over maken over een verwijderd profieltje op een partysite waar ze gratis terecht kunnen ik vind het echt beter dat de admins nu de regels strenger gaan toepassen en een nobele poging wagen om het forum weer in goede banen te leiden zonder al die onzin van die 'nep' profieltjes en andere personen die denken leuk over te komen op het internet!

Oe oe oe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:10:
maar aan andere kant maken ze PF ook wel weer tot wat het iz

word

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:41:
Als je je niet stoerder voor zou doen dan je bent, zou je je ook niet hoeven verschuilen achter een alias

wat een zaaddodende conclusie zeg....
Waarschuw beheerder

Nee, dat maakt jou niet fake :) Iedereen is een beetje fake op Internet :)

Maar ja, als ze bij flock ook al overduidelijk heel lang weten dat het een fake profiel betreft, waarom dan zo lang toelaten..? Dan had dat profiel wel veel eerder kunnen worden verbannen toch?

Dat is dus het lastige aan het verhaal. Ik heb er lang over getwijfeld. Mijn criterium is altijd 'last'. Als je van iemand geen last hebt, dan valt iemand niet op en dus kan het profiel blijven bestaan. Bertje was altijd grappig. Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen :yes: ) dan beoordeel je een profiel opnieuw. En dat begon in het geval van Bertje gewoon negatief uit te vallen.

Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' :) Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties. Ik vind het wel wat kinderachtig om dan op andere sites te gaan roepen dat ik een niet-gezond kind heb geaborteerd .... dan ben je wat mij betreft een beetje te ver doorgeslagen :yes: Maar soit :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en toch is het jammer dat die wag is :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <')(((< op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:26:
en toch is het jammer dat die wag is

Ik vind het jammer dat de gulden weg is :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:24:
Ik ben een zondebok voor alle frustraties.

:nee: ik vind je wel lief hoor... mis alleen me Bertje :nocheer:
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen ) dan beoordeel je een profiel opnieuw.

Het zelfde geld voor Kennito, Koike en Mellie.. Verban hun ook gelijk ff (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen :yes: ) dan beoordeel je een profiel opnieuw. En dat begon in het geval van Bertje gewoon negatief uit te vallen.

Dan is het verhaal daarmee af. Ik ben het mee eens dat Bertje minder en minder grappig werd. En als hij dan alleen negatief in beeld komt dan komt die permaban niet uit de lucht vallen.

Zelfde verhaal met Fransmang700. Ben blij dat die gebant is want die was echt alleen maar aan het schelden en rellen.

Sommige mensen hebben nu eenmaal een andere kijk op een beleid. De een vind dat de regels er zijn om ze te overtreden, de ander ziet ze als richtlijnen om iedereen met plezier samen te laten komen.

Zelf vind ik het jammer dat Bert een permaban heeft gekregen, maar het is niet zo dat met hem de ziel van het forum gestorven is :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties. Ik vind het wel wat kinderachtig om dan op andere sites te gaan roepen dat ik een niet-gezond kind heb geaborteerd .... dan ben je wat mij betreft een beetje te ver doorgeslagen Maar soit

Het is en blijft internet.. Als je dat serieus gaat nemen (zeg niet dat je dat doet) dan kun je maar beter je internetabo opzeggen.

Ben zelf ook niet de braafste en ik trek me soms dingen ook aan, maar dan denk ik achteraf :facepalm: laat ook maar, het is maar internet :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:36:
Dan is het verhaal daarmee af. Ik ben het mee eens dat Bertje minder en minder grappig werd. En als hij dan alleen negatief in beeld komt dan komt die permaban niet uit de lucht vallen.

Zelfde verhaal met Fransmang700. Ben blij dat die gebant is want die was echt alleen maar aan het schelden en rellen.

Sommige mensen hebben nu eenmaal een andere kijk op een beleid. De een vind dat de regels er zijn om ze te overtreden, de ander ziet ze als richtlijnen om iedereen met plezier samen te laten komen.

Zelf vind ik het jammer dat Bert een permaban heeft gekregen, maar het is niet zo dat met hem de ziel van het forum gestorven is

moraalriddertje, eerst dit topic openen en nu ben je het eens met de perm ban :loser: :dood:

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook jammer dat de gulden weg is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:36:

Dat spanningsveld houd je altijd :yes: Over het algemeen sta ik wel open voor discussie..... ik ben ook zeker niet te beroerd om toe te geven dat wij admins soms fouten maken. Dat gebeurt om verschillende redenen: verschil in opvatting, over-enthousiasme, beleidsregels die op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden et cetera. Daar kan altijd over gediscussieerd worden. Soms is de uitkomst van zo'n discussie echter dat je het oneens blijft en dan is de wil van de website wet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:35:
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen ) dan beoordeel je een profiel opnieuw.

Het zelfde geld voor .. Verban hun ook gelijk ff

laat ze bij jou beginnen! moraalridder denkt ffe namens "iedereen" te praten.....meeloperT 1e klasse!.

En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen ;) hihihi....daar ken ik nou om lachen....Een aantal snapt nog steeds niet dat zijzelf degene zijn die de sfeer op pf verzieken

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Richard op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:35:
Het zelfde geld voor Kennito, Koike en Mellie.. Verban hun ook gelijk ff

:roflol: op welke gronden dan? Want op basis van 'ik mag die wel en die niet' kunnen de admins wel meer dan de helft van de ledenzooi opruimen :devil:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:35:
:nee: ik vind je wel lief hoor... mis alleen me Bertje :nocheer:

Is Abe er nog wel dan? :P
Waarschuw beheerder
-1
Ik ben een zondebok voor alle frustraties

Ja!

Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:59:
Een aantal snapt nog steeds niet dat zijzelf degene zijn die de sfeer op pf verzieken

En jij doet nooit wat :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op vrijdag 28 oktober 2011 om 13:23:
Is Abe er nog wel dan?

Goeie... komt die terug? Weet jij het? Weet ik het?
Waarschuw beheerder
donateur
Wie z'n fake was dat ook alweer?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:50:
Zijn er ook zat die denken dat jij fake bent hoor en moet worden verwijderd..

Dat is inderdaad lastig...
Want wie is er hier anoniem en wie is er gewoonweg fake?
Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties.

Ach, zo nu en dan vang ik weer eens een strafpuntje..
Maar ik vergeef het je snel hoor 8)

En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen

Je bent wel degelijk een stoorzender.
Jij ben alleen gewiekst en weet binnen het beleid te blijven.
Anders was je allang deraf gegooid :jaja:

Denk je dat de admins blij zijn met al dat gevlop en werk waarmee je ze opzadelt?
Denk het niet brada!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:45:
moraalriddertje, eerst dit topic openen en nu ben je het eens met de perm ban :loser: :dood:

:lol: ik vind het jammer dat ie weg is. Maar begrijp de beslissing wel. Kan je moraalridder gaan roepen, maar het topic was niet bedoeld om hier de internetheld uit te hangen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:06:
Kijk naar het pedobear gebeuren een tijdje geleden. Daar hebben wij uiteindelijk ingezien dat wat we deden niet productief was.

Vond het al zo vreemd dat ik geen puntjes meer kreeg, elk plaatje was bijna altijd 2 punten waard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 13:41:
Goeie... komt die terug? Weet jij het? Weet ik het?

Hopelijk samen met Bertje he :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:11:
Misschien heeft iemand dat ook met bertje gedaan

Zal imelda the jealous ex wel hebben gedaan
Waarschuw beheerder
+4-2

Beetje zielig dat je zo diep in Karian haar kont probeert te kruipen, slappe poging om krediet op te bouwen bij admins omdat Karian jou en je gejank ook zat is.

Duimpjes zijn uitgedeeld zie ik :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 28 oktober 2011 om 15:07:
Beetje zielig dat je zo diep in Karian haar kont probeert te kruipen, slappe poging om krediet op te bouwen bij admins omdat Karian jou en je gejank ook zat is.

Duimpjes zijn uitgedeeld zie ik

Je probeert het nu voor de tweede keer te posten?? :devil:
Waarschuw beheerder
+1-1
*hernoemt topic naar 'Hoe Mellie belangrijker bleek voor de flockers dan Bertje'*

:x

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 15:18:
*hernoemt topic naar 'Hoe diep kunnen flockers in de kont van admins kruipen?'*

Waarschuw beheerder
+2
:roflol: die zieltjes hier hebben echt niet door wat PF met jullie aan het doen is he?

Waarschuw beheerder
Admins zijn nu echt bezig om elke potentientele rel de kop in te douwen he??? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 16:20:
Admins zijn nu echt bezig om elke potentientele rel de kop in te douwen he???

Nou 1 opmerking die is verwijderd van mij staat echt niets in wat rellend bedoeld is %)
Dan kan net zo goed het topic gesloten worden, scheelt een hoop aangeven voor de admins ook en het is zonde van mijn tijd die ik erin steek met typen :[
Waarschuw beheerder
+1-1
En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen ;) hihihi....daar ken ik nou om lachen....Een aantal snapt nog steeds niet dat zijzelf degene zijn die de sfeer op pf verzieken

Omdat vloppen niet tegen de regels is, wil niet zeggen dat je niet gruwelijk irritant bent. In real life schijn je een heel ander persoon te zijn dan hier, wie is er dan fake?
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+1-1
In plaats van weghalen vraag ik dan wel even gewoon zo: graag ontopic :) Elkaar afzeiken doen jullie maat lekker in pb ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=203 height=300 cacheid=0011f46a002f88b585ab0df01a02ca11a1]http://bier.blog.nl/files/2010/07/Bertje-bedankt-203x300.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 16:26:
maat

Waarschuw beheerder
Elkaar afzeiken

klinkt als een mooi topic ..
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=179 height=269 cacheid=0011f46b002f88b6fa6fc99b1a02ca11ad]http://cdn2.boeken-plus.nl/images/boeken/9789059115705-d-verkijk-bertje-was-zo-n-lief-jongetje-178.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
whehehe :roflol:

Waarschuw beheerder
[img width=300 cacheid=0011f46e002f88b9d68fc2931a02ca11bd]http://www.reclameweek.nl/public//BertjeVlag.jpeg[/img]

de stille tocht voor bertje verliep zoals hij het had gewild

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op vrijdag 28 oktober 2011 om 15:45:
Was ook zo'n kneus

Misschien dat zijn intelligentie iets te confronterend voor je was???? Box Pas... box!

Waarschuw beheerder
Wat een gelul om zo'n fakie met ze kleutertaaltje....beter kwijt dan rijk

hij was misschien de enigste waar ik echt om kon lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 15:13:
Je probeert het nu voor de tweede keer te posten?? :devil:

Ja :lol:
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 15:18:
*hernoemt topic naar 'Hoe Mellie belangrijker bleek voor de flockers dan Bertje'*

Bluf, toe dan toe dan
Elkaar afzeiken doen jullie maat lekker in pb ;)

Ik snap de contacts x2 niet, volgens mij zoek je gewoon sjans want gister kwam die contact ook uit t niets.
Wat een gelul om zo'n fakie met ze kleutertaaltje....beter kwijt dan rijk (y)

Zie ook liever meer swingers op het forum hoor :Yes:

Waarschuw beheerder
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen :yes: ) dan beoordeel je een profiel opnieuw. En dat begon in het geval van Bertje gewoon negatief uit te vallen.

Dus als bepaalde flockers af zouden spreken om gezamelijk 1 iemand weg te werken van flock kan dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 28 oktober 2011 om 17:08:
Zie ook liever meer swingers op het forum hoor

Waarschuw beheerder
Te vroeg heengegaan…

Waarom ging je heen zo gans alleen,
Ze zeiden ons niets of wilde ze het niet?
Je ganse leven kende je kommer en verdriet,
waren er dagen van geluk.
Je zag ons allen even graag
en maakte je altijd zorgen in ons plaats.
Je grootste geluk was,
ieder van ons gelukkig te zien.
Jaren heb je ons omringd,
met blijheid en liefde.
Je maakte nog grootse plannen
en had nog zovele dromen.
Niemand van ons kan nu begrijpen,
waarom je ip-ban hebt.
Bertjeng véél te vroeg heb je ons verlaten,
je laat een leegte na.

RIP
Waarschuw beheerder
-3
Mijn criterium is altijd 'last'

Gezien alle reacties en steunbetuigingen aan ONS Bertje en alle forumfoto's blijkt gewoon dat Bertje enorm geliefd is. Een grote meerderheid van alle flockers wil dat Bertje terugkomt en ik vind schandalig dat jij oren laat hangen na iets van 10 a 15 mensen die de humor van ONZE Bert niet kunnen waarderen. Dit is echt belachelijke maatregel en partyflock zal nooit meer zijn zoals als het ooit was en dat is de schuld van Karian en haar likkers.

Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website!!!!!!! Graag allemaal citeren mensen

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 28 oktober 2011 om 17:27:
Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website

beter ip ban en pc afpakken

Waarschuw beheerder
Hij was maar een clown
in het wit en in het rood
Hij was maar een clown
en nu is hij dood
hij danste en sprong
in het felgele licht
maar onder zijn schmink
zat een droevig gezicht
de herinnering blijft
van die clown met zijn lach
hij heeft alles gegeven
tot de laatste dag
maar niemand kende de pijn
van zijn stille verdriet
er was op het einde... niemand die hij verliet

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 17:12:
Zie ook liever meer swingers op het forum hoor

Waarschuw beheerder
+1
Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website!!!!!!! Graag allemaal citeren mensen

Ik zeg: molensteen om zijn nek en hup, in de plomp ermee!!! :roflol:

Voor de admins: dit is dus GRAPPIG bedoeld he?? :devil:
Waarschuw beheerder
If ever when pleasure had fallen asleep,
I hear an admin's "Post no more!"
And heard an ever-breaking shore
of Bertjeng in the Flockless deep.

Lord Tennyson (1849)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 28 oktober 2011 om 17:35:
ja man flinks gekke actie

Waarschuw beheerder
donateur
Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website!!!!!!!

Karian gelijk flinks bang dit dat
Waarschuw beheerder
Gezien alle reacties en steunbetuigingen aan ONS Bertje en alle forumfoto's blijkt gewoon dat Bertje enorm geliefd is. Een grote meerderheid van alle flockers wil dat Bertje terugkomt en ik vind schandalig dat jij oren laat hangen na iets van 10 a 15 mensen die de humor van ONZE Bert niet kunnen waarderen. Dit is echt belachelijke maatregel en partyflock zal nooit meer zijn zoals als het ooit was en dat is de schuld van Karian en haar likkers.

:')

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
waarom maakt iedereen zich zo druk? hij is er nog gewoon hoor onder 1 van zijn andere 30 profieltjes.
Waarschuw beheerder
ja maar DIT alter-ego was het em juist
Waarschuw beheerder
donateur
Permabert

Waarschuw beheerder
Bertjes beste vriendin Melissa is nu weer lekker bezig op Hollands Hard :lol:
Waarschuw beheerder
+1
RIP Bertje Vogelvang, mooie tijden meegemaakt. Hoop dat je snel weer Mexicaans eten komt maken hier :woop:! Groeten aan Abe!

Waarschuw beheerder
bertje gaat protesteren met de viskraam

Waarschuw beheerder
+1
ik vind schandalig dat jij oren laat hangen na iets van 10 a 15 mensen die de humor van ONZE Bert niet kunnen waarderen.

Als minderheden de meerderheid zouden kunnen domineren met 'n door de meerderheid niet gepruimde vorm van dictatoriaal getinte humor, dan geeft "Zij" nu uitvoering aan 'n wellicht moeilijk maar alleszins wijs besluit (Y)
Ik neem er nog 'n paar in het kader van de Leichenschmaus :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 29 oktober 2011 om 02:12:
Als minderheden de meerderheid zouden kunnen domineren met 'n door de meerderheid niet gepruimde vorm van dictatoriaal getinte humor, dan geeft "Zij" nu uitvoering aan 'n wellicht moeilijk maar alleszins wijs besluit (Y)
Ik neem er nog 'n paar in het kader van de Leichenschmaus :bier:

Eyz jij bent een beetje te slim voor de flockiej

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Wubbe! aka Wubbedinho op zaterdag 29 oktober 2011 om 02:24:
Eyz jij bent een beetje te slim voor de flockiej

Neehoor, jij bent alleen niet slim genoeg om je verlies te nemen....

Waarschuw beheerder
Met Wubbe naar Markelo _o_

Waarschuw beheerder
bertje :respect:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 17:11:
Dus als bepaalde flockers af zouden spreken om gezamelijk 1 iemand weg te werken van flock kan dat?

Nee, want het gaat uiteindelijk wel om valide meldingen natuurlijk ;) Het zou voor ons heel makkelijk zijn om Melliete verwijderen, maar iets zegt me dat zij niet 100% schuldig is aan de beleidsovertredingen die uit die situatie voortkomen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karian op zaterdag 29 oktober 2011 om 13:51:
maar iets zegt me dat zij niet 100% schuldig is aan de beleidsovertredingen die uit die situatie voortkomen

pfff. heb je ook een zelfgemaakt politie petje op als je zit te flocken?

Unban Bertje gwoon, wie moet nu alle wannabee nazi's, extravagant gekleede flockers en overige querulanten met een vrolijke kwinkslag op hun plek zetten?

wie....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Karian op zaterdag 29 oktober 2011 om 13:51:
Het zou voor ons heel makkelijk zijn om Melliete verwijderen

preventief ruimen dan?

Waarschuw beheerder
niemand. Dat is ook helemaal niet gewenst.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
R.I.P. mattie we vergeten je nooit manGGGG

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
* volgen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Denon op zaterdag 29 oktober 2011 om 14:17:
pfff. heb je ook een zelfgemaakt politie petje op als je zit te flocken?

Nee, wel zit ik de hele dag op een gummiknuppel :yes:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Karian op zaterdag 29 oktober 2011 om 15:17:
Nee, wel zit ik de hele dag op een gummiknuppel :yes:

Pics or it didn't happen

Waarschuw beheerder
Unban Bertje gwoon, wie moet nu alle wannabee nazi's, extravagant gekleede flockers en overige querulanten met een vrolijke kwinkslag op hun plek zetten?

wie....

Dat is idd precies waar Bertje V. in een behoefte voorzag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op zaterdag 29 oktober 2011 om 15:17:
Nee, wel zit ik de hele dag op een gummiknuppel

Doet Dennis toch iets verkeerd :P

Waarschuw beheerder
+1
Unban ook gelijk gekke meid en bob bayer ok?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2011 om 16:12:
Bertje V

ekte ekte flocker _o_

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van P@S op zaterdag 29 oktober 2011 om 17:03:
Doet Dennis toch iets verkeerd

Die zit ook op een gummiknuppel. :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2011 om 16:12:
Dat is idd precies waar Bertje V. in een behoefte voorzag!

In de behoefte van wie, PF of Bertjes Umfeld ? De behoefte die jij bedoelt blijkt meestal omgekeerd everedig aan de omvang van de primaire doelgroep, de meesten zullen zit topic niet eens zien, laat staan 'n behoefte niet bevredigd kunnen krijgen. Welke behoefte eigenlijk ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 30 oktober 2011 om 01:59:
In de behoefte van wie, PF of Bertjes Umfeld ? De behoefte die jij bedoelt blijkt meestal omgekeerd everedig aan de omvang van de primaire doelgroep, de meesten zullen zit topic niet eens zien, laat staan 'n behoefte niet bevredigd kunnen krijgen. Welke behoefte eigenlijk ?

doe maar duur met al die woorden enzo

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Denon op zondag 30 oktober 2011 om 02:10:

Ik heb ook wisselgeld hoar, spreek gewoon je moers taal en laat mij dat ook doen. Zeg wat of shut youre face up, will yeh B)
Waarschuw beheerder
-1
De behoefte die jij bedoelt blijkt meestal omgekeerd everedig

hoezo meestal? geef eens een voorbeeld dan binkie

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Joey Buttafucko op zondag 30 oktober 2011 om 02:03:
hoezo meestal? geef eens een voorbeeld dan binkie

Dan geef jij eerst eens 'n voorbeeld van massale actie op 'n topic of andere opmerking of wat dan ook van Bertje, voordat je de bewijslast gaat omkeren broeder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 30 oktober 2011 om 02:12:

Ik heb ook wisselgeld hoar, spreek gewoon je moers taal en laat mij dat ook doen. Zeg wat of shut youre face up, will yeh B)

:roflol:

Waarschuw beheerder

EVEREDIG

Bertje is gangster. Heb je dat niet begrepen, kom niet tof doen met je muesli-repen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
up

Waarschuw beheerder
-1

Hoi pseudo intellectueel
Waarschuw beheerder
-1
Bodo kom niet tof doen met je havo diploma

Waarschuw beheerder
+1
donateur

FREE BERTJUH !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welk modje heeft hem verbannen dan?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 03:40:
Bertje is gangster.

Waarschuw beheerder
+1-1
zal er geen traan om laten.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2011 om 10:03:
modje

Waarschuw beheerder
-3
Joey Buttafucko=Bertje V

Waarschuw beheerder
+1-1
Bertje is gangster. Heb je dat niet begrepen

:yes: meteen toen ie 'n buiging voor me maakte en m'n opmerkingen ging verwijderen en 'n druiper van me kreeg of afdroop of hoe zeg je dat B)
kom niet tof doen met je muesli-repen

Blief je er wat pepers bij dang ?!

Waarschuw beheerder
+1
Jammer dat hij weg is ja

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 11:59:
Joey Buttafucko=Bertje V

Uhm volgens mij bend u een beetje in de war nou oi oi groeten aan je voetten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 30 oktober 2011 om 13:47:
Blief

Ja dat blief ik wel

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 16:50:
Ja dat blief ik wel

Prima, kun je krijgen :)
Waarschuw beheerder
+1

wie....

Waarschuw beheerder
+1-4
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 11:59:
Joey Buttafucko=Bertje V

:dood: Wat een belediging

Waarschuw beheerder
Free Bertje!!!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tollen:cheers: op dinsdag 1 november 2011 om 09:30:
Waar blijft Bertje Karian?

Waarschuw beheerder
+2
Bertje zn favo handje was KK !

Is hij al unbanned?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2011 om 09:31:
Free Bertje!!!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Gabriel Batistuta op dinsdag 1 november 2011 om 15:15:
Flock word suffer en suffer

Dan moet je zelf toch ook wel 'n suf en eenzijdig figuur zijn als je na het verscheiden van één iemand 'n complete site met duizenden flockerts duf en duffer gaat vinden. Wellicht is Geen Stijl meer jouw stijl, wordt de meerderheid ook door 'n minderheid geïndoctrineerd (F)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 november 2011 om 15:28:
Dan moet je zelf toch ook wel 'n suf en eenzijdig figuur zijn als je na het verscheiden van één iemand 'n complete site met duizenden flockerts duf en duffer gaat vinden.

Pffff jij trekt ook snel je conclusies, net alsof ik het alleen over het vertrek van dat Bert profiel heb. Ook al draagt dat er wel degelijk aan bij
Waarschuw beheerder
-1
Humor op de forums wordt steeds kop ingedrukt en profielshit is natuurlijk zwaar achterhaald tov grote sites als fb enz.

dus met deze beleid wel
Uitspraak van ** cheezz ** op dinsdag 1 november 2011 om 15:27:
aflopende zaak idd...

Waarschuw beheerder
+1
Slotje

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Gabriel Batistuta op dinsdag 1 november 2011 om 16:08:
Pffff jij trekt ook snel je conclusies, net alsof ik het alleen over het vertrek van dat Bert profiel heb. Ook al draagt dat er wel degelijk aan bij

Tja, als je die uitspraak in dít forum doet, wat moet ik dan anders concluderen zonder verdere info ?!
Maar je zit hier nu toch op deze site, wacht je dan alleen maar op /wil je alleen maar door anderen geamuseerd worden of ga je zelf ook nog 'n duit in 't zakkie doen ?
Uitspraak van Joey Buttafucko op dinsdag 1 november 2011 om 16:18:
Humor

Wat je humor noemt :X

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 november 2011 om 17:34:
Wat je humor noemt

te moeilijk voor jou :aai:

Waarschuw beheerder
-1
up voor bertje
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 november 2011 om 17:34:
ga je zelf ook nog 'n duit in 't zakkie doen ?

doe liever ergens anders een duit in met mijn zakkie

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2011 om 17:42:
te moeilijk voor jou :aai:

Bespeur ik hier 'n klein minderwaardigheidscomplexje :aai:
Uitspraak van Gabriel Batistuta op dinsdag 1 november 2011 om 20:33:

:roflol: midden in 't schrotum (Y)

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 november 2011 om 22:04:
Bespeur ik hier 'n klein minderwaardigheidscomplexje

nee hoor, jij bent gewoon een imbecieltje zonder humor als je niet om Bertje kon lachen :-)

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2011 om 22:09:
jij bent gewoon een imbecieltje zonder humor als je niet om Bertje kon lachen

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2011 om 22:09:
nee hoor, jij bent gewoon een imbecieltje zonder humor als je niet om Bertje kon lachen

Dat zie je verkeerd, ik herken echte humor en dat imbecieltje heb ik niet gelezen B)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van inactief op woensdag 2 november 2011 om 00:45:
Dat zie je verkeerd, ik herken echte humor en dat imbecieltje heb ik niet gelezen

ALs jij niet gelezen dan jij ook niet kunnen herkennen corky

Waarschuw beheerder
+1
Ja, en lekker is maar eine vinger lank jwt ! Groepsincest ditdat.

Waarschuw beheerder
-2
:rot:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op woensdag 2 november 2011 om 15:57:
met je nichtje?

Nee eh, dat is niet de groep die ik voor ogen had ;P
Waarschuw beheerder
-2
Bertje is gangster.

Waarschuw beheerder
+1
Ik denk dat het punt is aangebroken dat de meesten van ons de ontkenningsfase voorbij zijn.
We moeten ons neerleggen bij het feit dat onze cultheld niet meer terugkomt, hoe jammer dat ook is.
Het feit dat daar een aantal bans voor nodig waren bewijst maar weer hoe hoog we de waarde inschatten van onze vrijheid om te rellen.
En zolang de admins zich daar persoonlijk door voelen aangevallen zal de situatie niet veranderen.

Laten we allemaal onze mooie herinneringen met Bertje delen en blijven waarderen.
Iedereen sterft, of je dat nou accepteert of niet. :'(
We zullen hem allemaal missen, omdat hij onze sombere dagen toch eventjes liet vergeten. Maar laten we vooral niet vergeten dat we OM
hem aan het lachen waren. ;)

Anyway, ik vind dat de admins ballen moeten groeien en moeten beseffen dat het toch maar internet is.
Want laten we eerlijk zijn, jullie doen alleen je plicht. Zelf houden jullie ook van een flinke rel :cheer:

/stonedpreek
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van tha guru op woensdag 2 november 2011 om 18:53:
Laten we allemaal onze mooie herinneringen met Bertje delen en blijven waarderen.
Iedereen sterft, of je dat nou accepteert of niet. :'(
We zullen hem allemaal missen, omdat hij onze sombere dagen toch eventjes liet vergeten.

onze cultheld

Waarschuw beheerder
beetje jammer dat iedereen die zelfde picca heeft nu :') word er iig helemaal leip van en moet steeds 10 x kijken wie er nu citeerd ofzo
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2011 om 19:48:
beetje jammer dat iedereen die zelfde picca heeft nu :') word er iig helemaal leip van en moet steeds 10 x kijken wie er nu citeerd ofzo

whe :aai: btje treurig dat jij hem niet ook hebt eigenlijk...

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 2 november 2011 om 19:50:
btje treurig dat jij hem niet ook hebt eigenlijk...

nee hoef niet met de kudde mee te lopen :) ieder zijn eigen hoor maar echt overzichtelijk is niet

Waarschuw beheerder
beetje jammer dat iedereen die zelfde picca heeft nu

flock :')

Waarschuw beheerder
-1
Iedereen sterft, of je dat nou accepteert of niet.
We zullen hem allemaal missen, omdat hij onze sombere dagen toch eventjes liet vergeten. Maar laten we vooral niet vergeten dat we OM
hem aan het lachen waren.

:facepalm: jij fapt zeker elke avond op zn pic?

Waarschuw beheerder
-1
Anon :facepalm: x6

Waarschuw beheerder
-1
(K)

Waarschuw beheerder
-1
nog even en deze site is alleen nog maar een agenda, jammer hoor

Waarschuw beheerder
+1-1
Topic kan wel dicht O:)

Waarschuw beheerder
Ze gaan m echt niet meer unbannen hoor. Dan was het namelijk allang gebeurd. En trouwens, heb m nog niet echt gemist op het forum, kwestie van wennen.
Waarschuw beheerder
-1
beetje jammer dat iedereen die zelfde picca heeft nu word er iig helemaal leip van en moet steeds 10 x kijken wie er nu citeerd ofzo

hehe echt irridante he :D maar die hoofd blijfd mooi :D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 15:30:
Ze gaan m echt niet meer unbannen hoor. Dan was het namelijk allang gebeurd.

Hoop doet leven he ;P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 15:30:
En trouwens, heb m nog niet echt gemist op het forum

Nee gek he, je komt z'n harses overal tegen ;)
Waarschuw beheerder
-1
Bertjeng You'll never flock alone

Waarschuw beheerder
toppa kan ook wel dicht... nu weten we het wel dattie weg is :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 15:53:
toppa kan ook wel dicht... nu weten we het wel

Toppa over jouw moeder ook gesloten daarom toch

Waarschuw beheerder
+1
dat is zo, alleen de toppa over mn moeder was niet zo boeiend :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 16:41:
donderdag 3 november 2011 17:28
1158 leden, 871 gasten, 180 mobiel online
mobiel · beveiligd · dark site · zoeken met google
Joey Buttafu…
Waarschuwing · 55
Notitie !
Uitloggen
Overzicht
Nieuws
Agenda
nu & straks
Foto's
Video's
Interviews
Recensies
Columns
Cartoons
Polls
Winacties
Forums
Flocks
Chat
Verslagen
Muziek
Leden
Artiesten
Labels
Locaties
virtuele tours
Organisaties
Streams
Steden
Landen
Vacatures
Contact
Crew
Flockatures
Donaties
Stats
Beleid
Help
Rip Bertjeng29 volgers · 5561x bekeken ·
Overzicht · "Partyflock" Forum · PermalinkZoeken · Zoeken in dit onderwerp ·
Plaats antwoord · Nieuw onderwerp · OntvolgenPlaats antwoord
Jan des Boevie citeer+5 27 oktober 2011 12:40

Dat onze geliefde Bertjeng snel weer uit de as mag herrijzen na zijn permaban
vorige = 12 1 · 2 · 3 · 4 · 5 … 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · « Laatsten · Alles
mitch3llDH citeer-1 1 november 2011 11:26

Uitspraak van Tollen op dinsdag 1 november 2011 om 09:30:
WestFries citeer 1 november 2011 11:28

Uitspraak van Armin van Buuren FAN op maandag 31 oktober 2011 om 18:45:
[SBC] Da Highlandz citeer-1 1 november 2011 11:29

Misschien als je jezelf verwijderd komt ie wel terug
** cheezz ** citeer+2 1 november 2011 13:45

Bertje zn favo handje was KK !

Is hij al unbanned?
Armin van Buuren FAN citeer 1 november 2011 14:59

Uitspraak van ** cheezz ** op dinsdag 1 november 2011 om 13:45:
Is hij al unbanned?
*Nicole* citeer 1 november 2011 15:08

Uitspraak van zAaG! op dinsdag 1 november 2011 om 09:31:
Free Bertje!!!
Gabriel Batistuta citeer-1 1 november 2011 15:15

MaztaOfHardcore citeer 1 november 2011 15:17

Uitspraak van *Nicole* op dinsdag 1 november 2011 om 15:08:
Free Bertje!!!
** cheezz ** citeer 1 november 2011 15:27

aflopende zaak idd...
Bodo citeer+1 1 november 2011 15:28

Dan moet je zelf toch ook wel 'n suf en eenzijdig figuur zijn als je na het verscheiden van één iemand 'n complete site met duizenden flockerts duf en duffer gaat vinden. Wellicht is Geen Stijl meer jouw stijl, wordt de meerderheid ook door 'n minderheid geïndoctrineerd
Gabriel Batistuta citeer-1 1 november 2011 16:08

Uitspraak van Bodo op dinsdag 1 november 2011 om 15:28:
Dan moet je zelf toch ook wel 'n suf en eenzijdig figuur zijn als je na het verscheiden van één iemand 'n complete site met duizenden flockerts duf en duffer gaat vinden.

Joey Buttafucko citeer-1 1 november 2011 16:18

Humor op de forums wordt steeds kop ingedrukt en profielshit is natuurlijk zwaar achterhaald tov grote sites als fb enz.

dus met deze beleid wel
Uitspraak van ** cheezz ** op dinsdag 1 november 2011 om 15:27:
aflopende zaak idd...
Aanpassen
Loenaaaa citeer+1 1 november 2011 16:55

Slotje
Bodo citeer+1 1 november 2011 17:34

Uitspraak van Gabriel Batistuta op dinsdag 1 november 2011 om 16:08:

Tja, als je die uitspraak in dít forum doet, wat moet ik dan anders concluderen zonder verdere info ?!
Maar je zit hier nu toch op deze site, wacht je dan alleen maar op /wil je alleen maar door anderen geamuseerd worden of ga je zelf ook nog 'n duit in 't zakkie doen ?
Uitspraak van Joey Buttafucko op dinsdag 1 november 2011 om 16:18:
Humor

Wat je humor noemt
Meuk citeer-1 1 november 2011 17:42

Uitspraak van Bodo op dinsdag 1 november 2011 om 17:34:
Wat je humor noemt

te moeilijk voor jou
Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya citeer-2 1 november 2011 18:06

Bodo
GIO citeer-1 1 november 2011 18:39

up voor bertje
Gabriel Batistuta citeer-2 1 november 2011 20:33

Uitspraak van Bodo op dinsdag 1 november 2011 om 17:34:
ga je zelf ook nog 'n duit in 't zakkie doen ?

Bodo citeer+1 1 november 2011 22:04

Uitspraak van Meuk op dinsdag 1 november 2011 om 17:42:
te moeilijk voor jou

Uitspraak van Gabriel Batistuta op dinsdag 1 november 2011 om 20:33:

midden in 't schrotum
Meuk citeer-1 1 november 2011 22:09

Uitspraak van Bodo op dinsdag 1 november 2011 om 22:04:

nee hoor, jij bent gewoon een imbecieltje zonder humor als je niet om Bertje kon lachen
Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya citeer-2 1 november 2011 22:11

Uitspraak van Bodo op dinsdag 1 november 2011 om 22:04:
schrotum

Anon 2.0 citeer-2 1 november 2011 23:19

Uitspraak van Meuk op dinsdag 1 november 2011 om 22:09:
jij bent gewoon een imbecieltje zonder humor als je niet om Bertje kon lachen

Bodo citeer+1 2 november 2011 00:45

Uitspraak van Meuk op dinsdag 1 november 2011 om 22:09:

Dat zie je verkeerd, ik herken echte humor en dat imbecieltje heb ik niet gelezen
Chris citeer+2-1 2 november 2011 04:08

Joey Buttafucko citeer-1 2 november 2011 10:54

Uitspraak van Bodo op woensdag 2 november 2011 om 00:45:

ALs jij niet gelezen dan jij ook niet kunnen herkennen corky
Aanpassen
Bodo citeer+1 2 november 2011 15:10

Ja, en lekker is maar eine vinger lank jwt ! Groepsincest ditdat.
Meuk citeer-1 2 november 2011 15:25

[SBC] Da Highlandz citeer-1 2 november 2011 15:57

Uitspraak van Bodo op woensdag 2 november 2011 om 15:10:
Groepsincest ditdat.

met je nichtje?
Bodo citeer+1 2 november 2011 16:25

Uitspraak van [SBC] Da Highlandz op woensdag 2 november 2011 om 15:57:
met je nichtje?

Nee eh, dat is niet de groep die ik voor ogen had
Mitchell citeer-1 2 november 2011 16:29

Uitspraak van zAaG! op zondag 30 oktober 2011 om 03:40:
Bertje is gangster.
tha guru citeer+1 2 november 2011 18:53

Ik denk dat het punt is aangebroken dat de meesten van ons de ontkenningsfase voorbij zijn.
We moeten ons neerleggen bij het feit dat onze cultheld niet meer terugkomt, hoe jammer dat ook is.
Het feit dat daar een aantal bans voor nodig waren bewijst maar weer hoe hoog we de waarde inschatten van onze vrijheid om te rellen.
En zolang de admins zich daar persoonlijk door voelen aangevallen zal de situatie niet veranderen.

Anyway, ik vind dat de admins ballen moeten groeien en moeten beseffen dat het toch maar internet is.
Want laten we eerlijk zijn, jullie doen alleen je plicht. Zelf houden jullie ook van een flinke rel

/stonedpreek
P@S citeer-1 2 november 2011 19:37

We zullen hem allemaal missen, omdat hij onze sombere dagen toch eventjes liet vergeten.

onze cultheld

Flinks geks! citeer 2 november 2011 19:48

beetje jammer dat iedereen die zelfde picca heeft nu word er iig helemaal leip van en moet steeds 10 x kijken wie er nu citeerd ofzo
[0570] Frenkie Teler [DCJ] citeer 2 november 2011 19:49

Uitspraak van Armin van Buuren FAN op dinsdag 1 november 2011 om 14:59:

Uitspraak van ** cheezz ** op dinsdag 1 november 2011 om 13:45:
Is hij al unbanned?
Chemical Sister citeer-1 2 november 2011 19:50

Uitspraak van Flinks geks! op woensdag 2 november 2011 om 19:48:

whe btje treurig dat jij hem niet ook hebt eigenlijk...
Flinks geks! citeer+1 2 november 2011 19:54

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 2 november 2011 om 19:50:
btje treurig dat jij hem niet ook hebt eigenlijk...

nee hoef niet met de kudde mee te lopen ieder zijn eigen hoor maar echt overzichtelijk is niet
Anon 2.0 citeer 3 november 2011 10:27

beetje jammer dat iedereen die zelfde picca heeft nu

flock
Anon 2.0 citeer-1 3 november 2011 10:28

jij fapt zeker elke avond op zn pic?
Meuk citeer-1 3 november 2011 10:34

Anon x6
Anon 2.0 citeer-1 3 november 2011 10:35

Stork citeer-1 3 november 2011 12:46

nog even en deze site is alleen nog maar een agenda, jammer hoor
Loenaaaa citeer+1-1 3 november 2011 13:17

Topic kan wel dicht
[SBC] Da Highlandz citeer 3 november 2011 14:20

Nee hoor!

FREE BERTJENG!!!
Loenaaaa citeer 3 november 2011 15:30

Ze gaan m echt niet meer unbannen hoor. Dan was het namelijk allang gebeurd. En trouwens, heb m nog niet echt gemist op het forum, kwestie van wennen.
Joey Buttafucko citeer-1 3 november 2011 15:36

hehe echt irridante he maar die hoofd blijfd mooi
Aanpassen
[SBC] Da Highlandz citeer-1 3 november 2011 15:51

Uitspraak van Loenaaaa op donderdag 3 november 2011 om 15:30:
Ze gaan m echt niet meer unbannen hoor. Dan was het namelijk allang gebeurd.

Hoop doet leven he

Uitspraak van Loenaaaa op donderdag 3 november 2011 om 15:30:
En trouwens, heb m nog niet echt gemist op het forum

Nee gek he, je komt z'n harses overal tegen
Tollen:cheers: citeer-1 3 november 2011 15:51

Bertjeng You'll never flock alone
Anon 2.0 citeer 3 november 2011 15:53

toppa kan ook wel dicht... nu weten we het wel dattie weg is
Joey Buttafucko citeer 3 november 2011 16:24

Uitspraak van Anon 2.0 op donderdag 3 november 2011 om 15:53:
toppa kan ook wel dicht... nu weten we het wel

Toppa over jouw moeder ook gesloten daarom toch
Aanpassen
Anon 2.0 citeer 3 november 2011 16:41

dat is zo, alleen de toppa over mn moeder was niet zo boeiend

Waarschuw beheerder
+1-1
Zoveel steunbetuigingen aan Bert en ik verwacht dat dit genoeg redenen zijn om Bertje weer toe te laten op de website. Het is zo vreselijk saai geworden en alleen om Paddy(Patrick) moet ik nog hard lachen.
Echt belachelijk dat honderden flockers Bertje terugwillen en paar members zijn die hiervoor gezorgd hebben. Partyflock hoort te luisteren na een groot gedeelte van de members en de ban per direct op te heffen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 3 november 2011 om 18:22:
Zoveel steunbetuigingen aan Bert en ik verwacht dat dit genoeg redenen zijn om Bertje weer toe te laten op de website. Het is zo vreselijk saai geworden en alleen om Paddy(Patrick) moet ik nog hard lachen.
Echt belachelijk dat honderden flockers Bertje terugwillen en paar members zijn die hiervoor gezorgd hebben. Partyflock hoort te luisteren na een groot gedeelte van de members en de ban per direct op te heffen.

Waarschuw beheerder
-1
free bert.

plz. ik cry al een week.

Waarschuw beheerder
-1
ik stel voor allemaal hlafkaal te gaan als stil protest
ik bergi ng wel
Waarschuw beheerder
-1

Waarschuw beheerder
-2
Die admins allemaal passanten PARTYFLOCK IS VAN ONS!

Free Bertjeng!

Waarschuw beheerder
+2-1
dear lord :facepalm:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 19:11:
dear lord :facepalm:

ja?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Tollen:cheers: op donderdag 3 november 2011 om 18:40:
Die admins allemaal passanten PARTYFLOCK IS VAN ONS!

Laten wij de revolutie uitroepen en de straten opgaan in Enschede!!!!!!!!

Bertje moet terug en aan de macht en Karian en haar crew worden gedwongen om op te stappen!
Niet goedschiks dan maar kwaadschiks! Weg met dictators en net zoals bij met Khadaffi en Mubarak is gebeurd!
Het is oorlog!
Waarschuw beheerder
+1-1
als het in enschede is doe ik wel mee, das hier om de hoek
Waarschuw beheerder
+1-1
Partyflock komt van oorsprong uit Enschede, dus daar moeten we de revolutie gaan starten en als eerste het universiteitsterrein in beslag nemen.
Waarschuw beheerder
+1-1
klopt
Waarschuw beheerder
+1-1
nah ik rij wel zwart hoor, ik doe mee!
Waarschuw beheerder
+2-2
Idd, schors die jongen gewoon een paar keer per jaar voor een aantal weken. Dit is toch zo ontzettend zonde dat hij van de website is gepleurd.
Waarschuw beheerder
+1-1
nja, denk dat het de doodslag is voor pf. het is dat ik redelijk hardleers ben en daarom kom ik nog... en wtf is het alternatief 8)

Waarschuw beheerder
+3-1
jullie geven jongen echt veelste veel props :'(
Waarschuw beheerder
+1-2
Ik denk dat we de waarheid onder ogen moeten zien. :'(

Het leven is hard. :'( :'( :'(

Waarschuw beheerder
+2-1
dit is t best lopende topic sinds maanden, zegt genoeg over bertjeng, en over flockie...

Waarschuw beheerder
+1
:woop:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 22:45:
jullie geven jongen echt veelste veel props :'(

ach gut :cry:
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 22:45:
jullie geven jongen echt veelste veel props

je bent gewoon jaloers

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Loden Loeki op vrijdag 4 november 2011 om 11:29:
je bent gewoon jaloers

oja echt :facepalm:

heel PF huilie huilie doen omdat bertjeng weg is :')

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 11:31:
huilie huilie

:'(

Waarschuw beheerder
+1-1
(K)(L)
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 11:31:
heel PF huilie huilie doen omdat bertjeng weg is

Hun cult held is weg :')

Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van P@S op vrijdag 4 november 2011 om 13:41:
Hun cult held is weg

Hoe is het met Tam? Vanavond weer bukkake sessie met 23 negers?
Waarschuw beheerder
+2-1
Goeie opmerking :')
Waarschuw beheerder
+2
Ben het eigenlijk wel met hem eens

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van P@S op vrijdag 4 november 2011 om 13:41:
Hun cult held is weg

geen leven ditdat
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van <')(((< op donderdag 3 november 2011 om 18:33:
ik stel voor allemaal hlafkaal te gaan als stil protest
ik bergi ng wel

ben ik de enige?
Waarschuw beheerder
+1-2
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 13:49:
Vanavond weer bukkake sessie met 23 negers?

Dat is echt jouw fetish he

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 13:49:
Vanavond weer bukkake sessie met 23 negers

[img]https://album.partyflock.nl/51118402_3879733344.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 4 november 2011 om 14:15:
Dat is echt jouw fetish he

Nope, jij komt echter wel voor in mijn fetish :bloos:
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 4 november 2011 om 16:12:
whe, al die mensen die net doen of ze zonder Bert kunnen

Vannacht ook weer in slapen moeten huilen, omdat nu week voorbij is gegaan zonder onze vriend Bert:(

Uitspraak van ** cheezz ** op vrijdag 4 november 2011 om 14:02:
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg
FRIEEEEE bertjenggggg

Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
Bertje is toch de enigste flocker met echte humor
De meeste zijn alleen maar asociaal of proberen schokkend te zijn
zijn uitgekiende topics zijn een lust voor een ieder en veroorzaken dikwijls een glimlach op menig gezicht
Hij zou juist door partyflock betaald moeten worden voor de dingen die hij met ons wil delen
Dit is ook niet bepaald een stimulering voor hem
Bert moet terug!

of zoals Bertje het zelf ongeveer zou zeggen:

Partyflock, hun geven mij een ban om niks!

Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
free bertjeng
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van sportfriek op vrijdag 4 november 2011 om 19:04:
zijn uitgekiende topics zijn een lust voor een ieder en veroorzaken dikwijls een glimlach op menig gezicht
Hij zou juist door partyflock betaald moeten worden voor de dingen die hij met ons wil delen
Bert moet terug!

(y)
Waarschuw beheerder
+1-2

nee eerder hun gebannen mij, maar verder heb je helemaal gelijk
Waarschuw beheerder
+1-3
Free bertje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
bertje is wel ondercover maar post niet omdat anders meteen bann je kan wel met hem pmen
Waarschuw beheerder
+1-3
Ja <3
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
Bert moet terug!

Waarschuw beheerder
+1-2

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Joey Buttafucko op zaterdag 5 november 2011 om 11:57:
en anong de 4 chan pedo

hij mist mij ook (L)(L)

Waarschuw beheerder
+2-1
Never mind.. Bertje is een mongool die zich al jaren verschuilt achter een fake profiel, zegt genoeg :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
IN het begin was het leuk...Nu tijd dat ie zn eigen laat zien (Y)
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2011 om 21:07:
Never mind.. Bertje is een mongool die zich al jaren verschuilt achter een fake profiel, zegt genoeg

+1

Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
Never mind.. Bertje is een mongool die zich al jaren verschuilt achter een fake profiel, zegt genoeg

idd Bertje is 27 en komt uit haarlem..

kun je zien wat voor dom paupervolk hier op flock zit

allemaal kuddedieren
Waarschuw beheerder
+1-2
Goudvisje ook gedist door bertus :respect: nu ook haat dragen :lol: :loser:
Waarschuw beheerder
+1-1
Het maakt toch niet meer uit of Bertjeng echt of nep is, lijkt me.
Waren we dat punt inmiddels niet al gepasseerd? :\

Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van Joey Buttafucko op zondag 6 november 2011 om 15:03:
Goudvisje ook gedist door bertus nu ook haat dragen

ga lekkker bij bertje in ze kont zitten meelopertje
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van tha guru op zondag 6 november 2011 om 17:34:
Het maakt toch niet meer uit of Bertjeng echt of nep is, lijkt me.

Maakt idd geen ene moer uit, belangrijkste is dat die kneus met z'n kleutertaaltje eindelijk pleite is hier (y)
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2011 om 13:44:
idd Bertje is 27 en komt uit haarlem..

kun je zien wat voor dom paupervolk hier op flock zit

Oja, jij ging heel aardig tegen hem doen in privéberichten kontje likkeng dit dat en toen in alle topics vertellen wie hij echt was.
Ekteng held jij (Y)
Waarschuw beheerder
+1-2
goudvisje ekte ekte alboertoe stegeman, snitch

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van P@S op zondag 6 november 2011 om 19:56:
Maakt idd geen ene moer uit, belangrijkste is dat die kneus met z'n kleutertaaltje eindelijk pleite is hier (y)

Waarschuw beheerder
+2-2
Goudvisje downpatientje
Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
Never mind.. Bertje is een mongool die zich al jaren verschuilt achter een fake profiel, zegt genoeg :)

Bertjeng is een baas gek.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Satanica op zondag 6 november 2011 om 20:13:
Oja, jij ging heel aardig tegen hem doen in privéberichten kontje likkeng dit dat en toen in alle topics vertellen wie hij echt was.

Waarschuw beheerder
+1-2
Abe wel eens op een feesie gezien Bertjeng trouwens ook zo wat is er nou fake dan? :P

Waarschuw beheerder
-2
Jazeker die gekke jumpert... lekker op MoH rijden in de rolstoel van Rollie jwz

Waarschuw beheerder
-2
:lief:

Waarschuw beheerder
:kusje:

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van P@S op zondag 6 november 2011 om 06:32:

Amen!

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van ** cheezz ** op vrijdag 4 november 2011 om 14:02:
FRIEEEEE bertjenggggg

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2011 om 13:47:
Amen!

Waarschuw beheerder
+2-1
Bertje wordt snel vergeten iig, langzaamaan zie je alle bertje avatars bij de meesten alweer verdwijnen :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
Goudsnitchje
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Satanica op maandag 7 november 2011 om 13:46:
Wie?

Mattie van Bertjeng

Uitspraak van P@S op maandag 7 november 2011 om 15:44:
Bertje wordt snel vergeten iig, langzaamaan zie je alle bertje avatars bij de meesten alweer verdwijnen :lol:

:roflol: hihi

Waarschuw beheerder
-2
Bertje wordt snel vergeten iig, langzaamaan zie je alle bertje avatars bij de meesten alweer verdwijnen

Bertje leeft en zal ook blijven..
Makat niet uit wat die moederneukers zeggen of schrijven :)

Waarschuw beheerder
-1
langzaamaan zie je alle bertje avatars bij de meesten alweer verdwijnen

Gaan ze voor jou ooit zo'n loyaliteitsactie opzetten????

Waarschuw beheerder
-2
die bertje heeft nu al trouwens er een behoorlijk topic uitgesleept:respect:

Waarschuw beheerder
+1-2
Leuk topic! :respect:
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2011 om 10:09:
Leuk topic!

Eens....staat al tijdje op *volgen* deze (y)

Waarschuw beheerder
+1-2
Free Bert
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Bertje is en blijft held!
De geheime boodschappen in zijn topic waren essentieel om ernstige zaken in deze maatschappij aan de kaak te stellen
Soms waren deze zo radicaal dat het onder de flockers revolutie achtige taferelen teweeg bracht.
Beste Bertje ondanks dat je er niet meer bent...jou gedachtengoed zal blijven voortleven.

amen :respect:
Waarschuw beheerder
+1-1
we missen onze pokerbuddy, :(
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+3-2
Topic aangeveegd.
Ga er vanuit dat er niet verdere offtopic berichten komen, zowel dan zal er een slotje op het topic komen.

Waarschuw beheerder
-2
ik ben dol op bananen in de zon

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Z1ppo(F) op dinsdag 8 november 2011 om 22:54:
Topic aangeveegd.
Ga er vanuit dat er niet verdere offtopic berichten komen, zowel dan zal er een slotje op het topic komen.

(K)

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2011 om 18:13:
Jongens, jongens. Lief zijn voor elkaar ok?verwijderd op 8 november 2011 22:47 door een medewerker

Idd..

Volgens mij maan ik hier juist tot een gezellige sfeer tussen de niet en wel Bertje fans..
Waarschuw beheerder
-2
Verbaast iedereen zich nou serieus nog over het beleid hier :lol:

Waarschuw beheerder
-2
maar vraag me nog steeds af waarom hij een permaban heeft gekregen...

iemand??

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 9 november 2011 om 09:53:
Verbaast iedereen zich nou serieus nog over het beleid hier

Nou deze verbaasde mij wel...binnekort is hier niemand meer...

Waarschuw beheerder
+1-2
treurig zooitje is het

free bert

en perm ban voor alle gestapo admins

Waarschuw beheerder
-2
:nocheer: dacht nog ff wat gezellige dingen te lezen maar het is weg!
Waarschuw beheerder
-2
Topic aangeveegd.

:') sorry juffrouw zippo

Waarschuw beheerder
-2
echt he, wat een pipo :')
Waarschuw beheerder
+1-1
FREE BERTUS !!!

QQ mODS !!

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
slotje op het topic

(Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2011 om 18:59:
baantje als admin niks voor je?

Zou wel wat voor mij zijn :devil:
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 november 2011 om 17:38:
slotje op het topic

Bertje is nu inmiddels al ontbonden....strak plan (y)

Waarschuw beheerder
+1-1
Whe round 2!

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van P@S op woensdag 9 november 2011 om 20:27:
Alles beter dan een anonieme meelopert

Anoniem? Omdat er geen fotoalbum publiek toegankelijk is? :D
Maar ja, dat zal voor jou wel anoniem overkomen, jouw moppie is zelfs publiek toegankelijk :')

Ontopic: FREE BERT
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2011 om 20:53:
Anoniem? Omdat er geen fotoalbum publiek toegankelijk is?

Dus nog lelijk en onzeker ook blijkbaar :D

Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van P@S op woensdag 9 november 2011 om 21:00:
Dus nog lelijk en onzeker ook blijkbaar

:') Lekker je hele hebben en houwen op internet knallen, dan ben je gewoon dom :D
En in jullie geval nog aandachtsgeil ook.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2011 om 20:32:
Whe round 2!

Mooi niet dus. :)

Het mag duidelijk zijn dat luisteren erg moeilijk is, bij deze gaat er dan ook een slotje op. (f)