3 volgers · 8688x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(permanent verbannen)
Of het is jammer dat 'fake' profielen niet zorgen dat ze een leuke, nuttige toevoeging blijven. Vaak slaat het na verloop van tijd toch door in het vormen van een stoorzender. Bertje V was daar imho het voorbeeld van. Het profiel had leuke kanten en grappige replies, maar ook hatelijke richting admins en vooral veel onleesbare zaken waar veel mensen zich aan stoorden En zo zijn er meerdere geweest hoor. Er zijn meer anonieme, rellerige of storende profielen permanent verwijderd de afgelopen maanden.
wat is de definitie van een fake profiel? is het niet zo dat ieder persoon een profiel kan aanmaken onder de naam die hij of zij wenst? En als dan daar wat bij verzonnen wordt, check bij iedereen het beroep maar, dat is bij 90% onjuist en dus fake....
ik heet ook geen FR1908FR in het echte leven, maar dat maakt mij nog niet fake toch?
Het is niet de eerste keer dat een nep- of relprofiel permanent van de site wordt geweerd en zal ook niet de laatste keer zijn, vermoed ik. We snappen best dat het even een schok was om Bertje V niet meer te zien als actief lid en daar mag best wat over gezegd worden. Vandaar dat dit topic gewoon open is gebleven Maar wat hier (en op andere plaatsen op de site) allemaal aan nare reacties is verschenen, gaat echt elke fatsoensnorm te boven. Tegen dergelijke leden treden we dan ook volgens beleid op.
Nou volgens mij is dat een beetje kip en ei verhaal. Bertje V. was eigenljik een gratis stand up comedian die op het forum was. En ik betrapte me zelf er in zijn hoogtijdagen zelfs op speciaal naar flock te gaan voor zijn melige bijdragen over UPC, Urk, t-shirts met palingen erop etc. Mensen die dit niet grappig vonden en admins verwijderde de onzin-posts... en ik vind echt dat daar veel te krampachtig mee omgegaan wordt en daar is die d'n Bert ook een beetje knorrig van geworden... bedoel zijn artistieke bijdragen kostten ook tijd eej.
wat gek, jullie zijn zo sympathiek
Whehehe
T leven van admins gaat ook niet over rozen hoor
Anyways, wij zien wat voor bijdragen Bertje in fora enzo leverde, maar niet of hij misschien wel hele rare berichten naar admins stuurde.. Maar ja, als ze bij flock ook al overduidelijk heel lang weten dat het een fake profiel betreft, waarom dan zo lang toelaten..? Dan had dat profiel wel veel eerder kunnen worden verbannen toch?
(permanent verbannen)
Alles aan jouw profiel is fake, dus jij kan net zo goed ook op de brandstapel
ik mag toch gewoon anoniem op internet iets posten? Ik maak zelf wel uit wat ik doe op het internet, wil je alles weten dan check je maar facebook ofzo...
als mijn gedrag niet correct is, kan ik daar voor verantwoordelijk gesteld worden, bijv door het verwijderen van mijn profiel, maar ik weet niet wat onze bertje de pf wereld heeft aangedaan?
Dank je wel Karian, dat jij als enige wel uitleg durft te geven, ik snap dat best moeilijk is vooral omdat je weet dat er altijd mensen zijn die dit anders zien en toch weer over gaan op schelden e.d.
ja, als ze bij flock ook al overduidelijk heel lang weten dat het een fake profiel betreft, waarom dan zo lang toelaten..? Dan had dat profiel wel veel eerder kunnen worden verbannen toch?
beetje het zelfde als na 8 jaar een chocolade gekleurde medemens het land uitgooien
gelukkig hebben we hyves nog

Bertje (Sjarrel)
smsjes ping en alles waar ben je homie maar ja heb bantje+ipbantje karian ze is btje down denk ruzie met haar boi had niks gedaan zo crazy die meidje denk andrs zwanger en abertus gedaan om dat de baby geen gezonde was ?????
gisteren, 13:43,7 reacties
,Respect
2
2 Hyvers respecteren dit
smsjes ping en alles waar ben je homie maar ja heb bantje+ipbantje karian ze is btje down denk ruzie met haar boi had niks gedaan zo crazy die meidje denk andrs zwanger en abertus gedaan om dat de baby geen gezonde was ?????
gisteren, 13:43,7 reacties
,Respect
2
2 Hyvers respecteren dit
gelukkig hebben we hyves nog
beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou
beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou
Zijn er ook zat die denken dat jij fake bent hoor en moet worden verwijderd.. tis dat ik van andere mensen weet dat ze je wel eens hebben gezien anders had ik gedacht dat je het irri zusje van Koike was...
Dank je wel Karian, dat jij als enige wel uitleg durft te geven, ik snap dat best moeilijk is vooral omdat je weet dat er altijd mensen zijn die dit anders zien en toch weer over gaan op schelden e.d.
Aan het solliciteren voor admin ofzo
De flockers die er altijd andere op wijzen, floppen zelf het meest
Zelfs admins zijn al schijtziek van je gevlop
Oja, bring Bert back!
Waar mensen zich zo druk over maken over een verwijderd profieltje op een partysite waar ze gratis terecht kunnen
ik vind het echt beter dat de admins nu de regels strenger gaan toepassen en een nobele poging wagen om het forum weer in goede banen te leiden zonder al die onzin van die 'nep' profieltjes en andere personen die denken leuk over te komen op het internet! 
Waar mensen zich zo druk over maken over een verwijderd profieltje op een partysite waar ze gratis terecht kunnen ik vind het echt beter dat de admins nu de regels strenger gaan toepassen en een nobele poging wagen om het forum weer in goede banen te leiden zonder al die onzin van die 'nep' profieltjes en andere personen die denken leuk over te komen op het internet
Ik hoop dat ooit de ticket geschiedenis openbaar wordt ben benieuwd hoelang het duurt voordat jij je account opheft of smeekt om een permaban
heb 3 keer keer geflopt
1 keer was echt ontoelaatbare bare opmerkingen
2 keer van wege hakenkruizen en white power shizzle op iemands profiel
Haha dat wel vet
Dat was wel echt een teringwerk, al zijn topics en posts vloppen, echt over de 50
maar wel met resultaat
Misschien heeft iemand dat ook met bertje gedaan
laatste aanpassing
Waar mensen zich zo druk over maken over een verwijderd profieltje op een partysite waar ze gratis terecht kunnen ik vind het echt beter dat de admins nu de regels strenger gaan toepassen en een nobele poging wagen om het forum weer in goede banen te leiden zonder al die onzin van die 'nep' profieltjes en andere personen die denken leuk over te komen op het internet!
Oe oe oe