3 volgers · 8886x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
maar aan andere kant maken ze PF ook wel weer tot wat het iz
word
ik heet ook geen FR1908FR in het echte leven, maar dat maakt mij nog niet fake toch?
Nee, dat maakt jou niet fake
Maar ja, als ze bij flock ook al overduidelijk heel lang weten dat het een fake profiel betreft, waarom dan zo lang toelaten..? Dan had dat profiel wel veel eerder kunnen worden verbannen toch?
Dat is dus het lastige aan het verhaal. Ik heb er lang over getwijfeld. Mijn criterium is altijd 'last'. Als je van iemand geen last hebt, dan valt iemand niet op en dus kan het profiel blijven bestaan. Bertje was altijd grappig. Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen
beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou
Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen'
laatste aanpassing
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen) dan beoordeel je een profiel opnieuw. En dat begon in het geval van Bertje gewoon negatief uit te vallen.
Dan is het verhaal daarmee af. Ik ben het mee eens dat Bertje minder en minder grappig werd. En als hij dan alleen negatief in beeld komt dan komt die permaban niet uit de lucht vallen.
Zelfde verhaal met Fransmang700. Ben blij dat die gebant is want die was echt alleen maar aan het schelden en rellen.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een andere kijk op een beleid. De een vind dat de regels er zijn om ze te overtreden, de ander ziet ze als richtlijnen om iedereen met plezier samen te laten komen.
Zelf vind ik het jammer dat Bert een permaban heeft gekregen, maar het is niet zo dat met hem de ziel van het forum gestorven is
Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties. Ik vind het wel wat kinderachtig om dan op andere sites te gaan roepen dat ik een niet-gezond kind heb geaborteerd .... dan ben je wat mij betreft een beetje te ver doorgeslagen Maar soit
Het is en blijft internet.. Als je dat serieus gaat nemen (zeg niet dat je dat doet) dan kun je maar beter je internetabo opzeggen.
Ben zelf ook niet de braafste en ik trek me soms dingen ook aan, maar dan denk ik achteraf
Dan is het verhaal daarmee af. Ik ben het mee eens dat Bertje minder en minder grappig werd. En als hij dan alleen negatief in beeld komt dan komt die permaban niet uit de lucht vallen.
Zelfde verhaal met Fransmang700. Ben blij dat die gebant is want die was echt alleen maar aan het schelden en rellen.
Sommige mensen hebben nu eenmaal een andere kijk op een beleid. De een vind dat de regels er zijn om ze te overtreden, de ander ziet ze als richtlijnen om iedereen met plezier samen te laten komen.
Zelf vind ik het jammer dat Bert een permaban heeft gekregen, maar het is niet zo dat met hem de ziel van het forum gestorven is
moraalriddertje, eerst dit topic openen en nu ben je het eens met de perm ban
Dat spanningsveld houd je altijd
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen ) dan beoordeel je een profiel opnieuw.
Het zelfde geld voor .. Verban hun ook gelijk ff
laat ze bij jou beginnen! moraalridder denkt ffe namens "iedereen" te praten.....meeloperT 1e klasse!.
En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen
Is Abe er nog wel dan?
Goeie... komt die terug? Weet jij het? Weet ik het?
Zijn er ook zat die denken dat jij fake bent hoor en moet worden verwijderd..
Dat is inderdaad lastig...
Want wie is er hier anoniem en wie is er gewoonweg fake?
Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties.
Ach, zo nu en dan vang ik weer eens een strafpuntje..
Maar ik vergeef het je snel hoor
En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen
Je bent wel degelijk een stoorzender.
Jij ben alleen gewiekst en weet binnen het beleid te blijven.
Anders was je allang deraf gegooid
Denk je dat de admins blij zijn met al dat gevlop en werk waarmee je ze opzadelt?
Denk het niet brada!
moraalriddertje, eerst dit topic openen en nu ben je het eens met de perm ban![]()
beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou
Beetje zielig dat je zo diep in Karian haar kont probeert te kruipen, slappe poging om krediet op te bouwen bij admins omdat Karian jou en je gejank ook zat is.
Duimpjes zijn uitgedeeld zie ik
Beetje zielig dat je zo diep in Karian haar kont probeert te kruipen, slappe poging om krediet op te bouwen bij admins omdat Karian jou en je gejank ook zat is.
Duimpjes zijn uitgedeeld zie ik
Je probeert het nu voor de tweede keer te posten??
Admins zijn nu echt bezig om elke potentientele rel de kop in te douwen he???
Nou 1 opmerking die is verwijderd van mij staat echt niets in wat rellend bedoeld is
Dan kan net zo goed het topic gesloten worden, scheelt een hoop aangeven voor de admins ook en het is zonde van mijn tijd die ik erin steek met typen
En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannenhihihi....daar ken ik nou om lachen....Een aantal snapt nog steeds niet dat zijzelf degene zijn die de sfeer op pf verzieken
Omdat vloppen niet tegen de regels is, wil niet zeggen dat je niet gruwelijk irritant bent. In real life schijn je een heel ander persoon te zijn dan hier, wie is er dan fake?

In plaats van weghalen vraag ik dan wel even gewoon zo: graag ontopic
Elkaar afzeiken doen jullie maat lekker in pb 

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)