Partyflock

Forumonderwerp · 1124280
3 volgers · 8886x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
+5-1
Dat onze geliefde Bertjeng snel weer uit de as mag herrijzen na zijn permaban :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:10:
maar aan andere kant maken ze PF ook wel weer tot wat het iz

word

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:41:
Als je je niet stoerder voor zou doen dan je bent, zou je je ook niet hoeven verschuilen achter een alias

wat een zaaddodende conclusie zeg....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:37:
ik heet ook geen FR1908FR in het echte leven, maar dat maakt mij nog niet fake toch?

Nee, dat maakt jou niet fake :) Iedereen is een beetje fake op Internet :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 10:55:
Maar ja, als ze bij flock ook al overduidelijk heel lang weten dat het een fake profiel betreft, waarom dan zo lang toelaten..? Dan had dat profiel wel veel eerder kunnen worden verbannen toch?

Dat is dus het lastige aan het verhaal. Ik heb er lang over getwijfeld. Mijn criterium is altijd 'last'. Als je van iemand geen last hebt, dan valt iemand niet op en dus kan het profiel blijven bestaan. Bertje was altijd grappig. Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen :yes: ) dan beoordeel je een profiel opnieuw. En dat begon in het geval van Bertje gewoon negatief uit te vallen.

Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:43:
beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou

Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' :) Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties. Ik vind het wel wat kinderachtig om dan op andere sites te gaan roepen dat ik een niet-gezond kind heb geaborteerd .... dan ben je wat mij betreft een beetje te ver doorgeslagen :yes: Maar soit :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en toch is het jammer dat die wag is :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <')(((< op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:26:
en toch is het jammer dat die wag is

Ik vind het jammer dat de gulden weg is :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:24:
Ik ben een zondebok voor alle frustraties.

:nee: ik vind je wel lief hoor... mis alleen me Bertje :nocheer:
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen ) dan beoordeel je een profiel opnieuw.

Het zelfde geld voor Kennito, Koike en Mellie.. Verban hun ook gelijk ff (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen :yes: ) dan beoordeel je een profiel opnieuw. En dat begon in het geval van Bertje gewoon negatief uit te vallen.

Dan is het verhaal daarmee af. Ik ben het mee eens dat Bertje minder en minder grappig werd. En als hij dan alleen negatief in beeld komt dan komt die permaban niet uit de lucht vallen.

Zelfde verhaal met Fransmang700. Ben blij dat die gebant is want die was echt alleen maar aan het schelden en rellen.

Sommige mensen hebben nu eenmaal een andere kijk op een beleid. De een vind dat de regels er zijn om ze te overtreden, de ander ziet ze als richtlijnen om iedereen met plezier samen te laten komen.

Zelf vind ik het jammer dat Bert een permaban heeft gekregen, maar het is niet zo dat met hem de ziel van het forum gestorven is :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties. Ik vind het wel wat kinderachtig om dan op andere sites te gaan roepen dat ik een niet-gezond kind heb geaborteerd .... dan ben je wat mij betreft een beetje te ver doorgeslagen Maar soit

Het is en blijft internet.. Als je dat serieus gaat nemen (zeg niet dat je dat doet) dan kun je maar beter je internetabo opzeggen.

Ben zelf ook niet de braafste en ik trek me soms dingen ook aan, maar dan denk ik achteraf :facepalm: laat ook maar, het is maar internet :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:36:
Dan is het verhaal daarmee af. Ik ben het mee eens dat Bertje minder en minder grappig werd. En als hij dan alleen negatief in beeld komt dan komt die permaban niet uit de lucht vallen.

Zelfde verhaal met Fransmang700. Ben blij dat die gebant is want die was echt alleen maar aan het schelden en rellen.

Sommige mensen hebben nu eenmaal een andere kijk op een beleid. De een vind dat de regels er zijn om ze te overtreden, de ander ziet ze als richtlijnen om iedereen met plezier samen te laten komen.

Zelf vind ik het jammer dat Bert een permaban heeft gekregen, maar het is niet zo dat met hem de ziel van het forum gestorven is

moraalriddertje, eerst dit topic openen en nu ben je het eens met de perm ban :loser: :dood:

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook jammer dat de gulden weg is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:36:

Dat spanningsveld houd je altijd :yes: Over het algemeen sta ik wel open voor discussie..... ik ben ook zeker niet te beroerd om toe te geven dat wij admins soms fouten maken. Dat gebeurt om verschillende redenen: verschil in opvatting, over-enthousiasme, beleidsregels die op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden et cetera. Daar kan altijd over gediscussieerd worden. Soms is de uitkomst van zo'n discussie echter dat je het oneens blijft en dan is de wil van de website wet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:35:
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen ) dan beoordeel je een profiel opnieuw.

Het zelfde geld voor .. Verban hun ook gelijk ff

laat ze bij jou beginnen! moraalridder denkt ffe namens "iedereen" te praten.....meeloperT 1e klasse!.

En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen ;) hihihi....daar ken ik nou om lachen....Een aantal snapt nog steeds niet dat zijzelf degene zijn die de sfeer op pf verzieken

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Richard op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:35:
Het zelfde geld voor Kennito, Koike en Mellie.. Verban hun ook gelijk ff

:roflol: op welke gronden dan? Want op basis van 'ik mag die wel en die niet' kunnen de admins wel meer dan de helft van de ledenzooi opruimen :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SBC] Da Highlandz :[ op vrijdag 28 oktober 2011 om 13:23:
Is Abe er nog wel dan?

Goeie... komt die terug? Weet jij het? Weet ik het?
Waarschuw beheerder
donateur
Wie z'n fake was dat ook alweer?
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:50:
Zijn er ook zat die denken dat jij fake bent hoor en moet worden verwijderd..

Dat is inderdaad lastig...
Want wie is er hier anoniem en wie is er gewoonweg fake?
Ik snap dat wel. Ik ben toch degene die de impopulaire beslissingen neemt of ermee instemt of ze moet/wil 'verdedigen' Daarnaast weet ik dat jullie mij niet persoonlijk kennen. Ik ben een zondebok voor alle frustraties.

Ach, zo nu en dan vang ik weer eens een strafpuntje..
Maar ik vergeef het je snel hoor 8)

Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:59:
En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen

Je bent wel degelijk een stoorzender.
Jij ben alleen gewiekst en weet binnen het beleid te blijven.
Anders was je allang deraf gegooid :jaja:

Denk je dat de admins blij zijn met al dat gevlop en werk waarmee je ze opzadelt?
Denk het niet brada!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:45:
moraalriddertje, eerst dit topic openen en nu ben je het eens met de perm ban :loser: :dood:

:lol: ik vind het jammer dat ie weg is. Maar begrijp de beslissing wel. Kan je moraalridder gaan roepen, maar het topic was niet bedoeld om hier de internetheld uit te hangen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 09:06:
Kijk naar het pedobear gebeuren een tijdje geleden. Daar hebben wij uiteindelijk ingezien dat wat we deden niet productief was.

Vond het al zo vreemd dat ik geen puntjes meer kreeg, elk plaatje was bijna altijd 2 punten waard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 13:41:
Goeie... komt die terug? Weet jij het? Weet ik het?

Hopelijk samen met Bertje he :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:11:
Misschien heeft iemand dat ook met bertje gedaan

Zal imelda the jealous ex wel hebben gedaan
Waarschuw beheerder
+4-2
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:43:
beetje zielig om Karian nu aan te vallen om dat een reactie durft te geven, zegt weer genoeg over jou

Beetje zielig dat je zo diep in Karian haar kont probeert te kruipen, slappe poging om krediet op te bouwen bij admins omdat Karian jou en je gejank ook zat is.

Duimpjes zijn uitgedeeld zie ik :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 28 oktober 2011 om 15:07:
Beetje zielig dat je zo diep in Karian haar kont probeert te kruipen, slappe poging om krediet op te bouwen bij admins omdat Karian jou en je gejank ook zat is.

Duimpjes zijn uitgedeeld zie ik

Je probeert het nu voor de tweede keer te posten?? :devil:
Waarschuw beheerder
+1-1
*hernoemt topic naar 'Hoe Mellie belangrijker bleek voor de flockers dan Bertje'*

:x

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 15:18:
*hernoemt topic naar 'Hoe diep kunnen flockers in de kont van admins kruipen?'*

Waarschuw beheerder
+2
:roflol: die zieltjes hier hebben echt niet door wat PF met jullie aan het doen is he?

Waarschuw beheerder
Admins zijn nu echt bezig om elke potentientele rel de kop in te douwen he??? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2011 om 16:20:
Admins zijn nu echt bezig om elke potentientele rel de kop in te douwen he???

Nou 1 opmerking die is verwijderd van mij staat echt niets in wat rellend bedoeld is %)
Dan kan net zo goed het topic gesloten worden, scheelt een hoop aangeven voor de admins ook en het is zonde van mijn tijd die ik erin steek met typen :[
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 28 oktober 2011 om 12:59:
En als ik dezelfde "overlast" zou geven zoals hier "beweerde" wordt hadden ze mij al verbannen ;) hihihi....daar ken ik nou om lachen....Een aantal snapt nog steeds niet dat zijzelf degene zijn die de sfeer op pf verzieken

Omdat vloppen niet tegen de regels is, wil niet zeggen dat je niet gruwelijk irritant bent. In real life schijn je een heel ander persoon te zijn dan hier, wie is er dan fake?
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+1-1
In plaats van weghalen vraag ik dan wel even gewoon zo: graag ontopic :) Elkaar afzeiken doen jullie maat lekker in pb ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=203 height=300 cacheid=0011f46a002f88b585ab0df01a02ca11a1]http://bier.blog.nl/files/2010/07/Bertje-bedankt-203x300.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 16:26:
maat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karian op vrijdag 28 oktober 2011 om 16:26:
Elkaar afzeiken

klinkt als een mooi topic ..
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=179 height=269 cacheid=0011f46b002f88b6fa6fc99b1a02ca11ad]http://cdn2.boeken-plus.nl/images/boeken/9789059115705-d-verkijk-bertje-was-zo-n-lief-jongetje-178.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
whehehe :roflol: