3 volgers · 9085x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Je probeert het nu voor de tweede keer te posten??
Ja
*hernoemt topic naar 'Hoe Mellie belangrijker bleek voor de flockers dan Bertje'*
Bluf, toe dan toe dan
Elkaar afzeiken doen jullie maat lekker in pb
Ik snap de contacts x2 niet, volgens mij zoek je gewoon sjans want gister kwam die contact ook uit t niets.
Wat een gelul om zo'n fakie met ze kleutertaaltje....beter kwijt dan rijk
Zie ook liever meer swingers op het forum hoor
Maar als zo iemand last gaat geven en er veel meer meldingen komen (van meer dan 1 of 2 personen) dan beoordeel je een profiel opnieuw. En dat begon in het geval van Bertje gewoon negatief uit te vallen.
Dus als bepaalde flockers af zouden spreken om gezamelijk 1 iemand weg te werken van flock kan dat?
Zie ook liever meer swingers op het forum hoor
Te vroeg heengegaan…
Waarom ging je heen zo gans alleen,
Ze zeiden ons niets of wilde ze het niet?
Je ganse leven kende je kommer en verdriet,
waren er dagen van geluk.
Je zag ons allen even graag
en maakte je altijd zorgen in ons plaats.
Je grootste geluk was,
ieder van ons gelukkig te zien.
Jaren heb je ons omringd,
met blijheid en liefde.
Je maakte nog grootse plannen
en had nog zovele dromen.
Niemand van ons kan nu begrijpen,
waarom je ip-ban hebt.
Bertjeng véél te vroeg heb je ons verlaten,
je laat een leegte na.
RIP
Waarom ging je heen zo gans alleen,
Ze zeiden ons niets of wilde ze het niet?
Je ganse leven kende je kommer en verdriet,
waren er dagen van geluk.
Je zag ons allen even graag
en maakte je altijd zorgen in ons plaats.
Je grootste geluk was,
ieder van ons gelukkig te zien.
Jaren heb je ons omringd,
met blijheid en liefde.
Je maakte nog grootse plannen
en had nog zovele dromen.
Niemand van ons kan nu begrijpen,
waarom je ip-ban hebt.
Bertjeng véél te vroeg heb je ons verlaten,
je laat een leegte na.
RIP
Mijn criterium is altijd 'last'
Gezien alle reacties en steunbetuigingen aan ONS Bertje en alle forumfoto's blijkt gewoon dat Bertje enorm geliefd is. Een grote meerderheid van alle flockers wil dat Bertje terugkomt en ik vind schandalig dat jij oren laat hangen na iets van 10 a 15 mensen die de humor van ONZE Bert niet kunnen waarderen. Dit is echt belachelijke maatregel en partyflock zal nooit meer zijn zoals als het ooit was en dat is de schuld van Karian en haar likkers.
Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website!!!!!!! Graag allemaal citeren mensen
Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website
beter ip ban en pc afpakken
Hij was maar een clown
in het wit en in het rood
Hij was maar een clown
en nu is hij dood
hij danste en sprong
in het felgele licht
maar onder zijn schmink
zat een droevig gezicht
de herinnering blijft
van die clown met zijn lach
hij heeft alles gegeven
tot de laatste dag
maar niemand kende de pijn
van zijn stille verdriet
er was op het einde... niemand die hij verliet
in het wit en in het rood
Hij was maar een clown
en nu is hij dood
hij danste en sprong
in het felgele licht
maar onder zijn schmink
zat een droevig gezicht
de herinnering blijft
van die clown met zijn lach
hij heeft alles gegeven
tot de laatste dag
maar niemand kende de pijn
van zijn stille verdriet
er was op het einde... niemand die hij verliet
Graag allemaal citeren mensen
ja man flinks gekke actie
Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website!!!!!!! Graag allemaal citeren mensen
Ik zeg: molensteen om zijn nek en hup, in de plomp ermee!!!
Voor de admins: dit is dus GRAPPIG bedoeld he??
Ik eis dat ONZE Bert voor 31 oktober weer toegelaten wordt tot de website!!!!!!!
Karian gelijk flinks bang dit dat
Gezien alle reacties en steunbetuigingen aan ONS Bertje en alle forumfoto's blijkt gewoon dat Bertje enorm geliefd is. Een grote meerderheid van alle flockers wil dat Bertje terugkomt en ik vind schandalig dat jij oren laat hangen na iets van 10 a 15 mensen die de humor van ONZE Bert niet kunnen waarderen. Dit is echt belachelijke maatregel en partyflock zal nooit meer zijn zoals als het ooit was en dat is de schuld van Karian en haar likkers.
Wubbe 
ik vind schandalig dat jij oren laat hangen na iets van 10 a 15 mensen die de humor van ONZE Bert niet kunnen waarderen.
Als minderheden de meerderheid zouden kunnen domineren met 'n door de meerderheid niet gepruimde vorm van dictatoriaal getinte humor, dan geeft "Zij" nu uitvoering aan 'n wellicht moeilijk maar alleszins wijs besluit
Ik neem er nog 'n paar in het kader van de Leichenschmaus
Als minderheden de meerderheid zouden kunnen domineren met 'n door de meerderheid niet gepruimde vorm van dictatoriaal getinte humor, dan geeft "Zij" nu uitvoering aan 'n wellicht moeilijk maar alleszins wijs besluit
Ik neem er nog 'n paar in het kader van de Leichenschmaus
Eyz jij bent een beetje te slim voor de flockiej
Eyz jij bent een beetje te slim voor de flockiej
Neehoor, jij bent alleen niet slim genoeg om je verlies te nemen....
Dus als bepaalde flockers af zouden spreken om gezamelijk 1 iemand weg te werken van flock kan dat?
Nee, want het gaat uiteindelijk wel om valide meldingen natuurlijk
maar iets zegt me dat zij niet 100% schuldig is aan de beleidsovertredingen die uit die situatie voortkomen
pfff. heb je ook een zelfgemaakt politie petje op als je zit te flocken?
Unban Bertje gwoon, wie moet nu alle wannabee nazi's, extravagant gekleede flockers en overige querulanten met een vrolijke kwinkslag op hun plek zetten?
wie....
laatste aanpassing
Dat is idd precies waar Bertje V. in een behoefte voorzag!
In de behoefte van wie, PF of Bertjes Umfeld ? De behoefte die jij bedoelt blijkt meestal omgekeerd everedig aan de omvang van de primaire doelgroep, de meesten zullen zit topic niet eens zien, laat staan 'n behoefte niet bevredigd kunnen krijgen. Welke behoefte eigenlijk ?
In de behoefte van wie, PF of Bertjes Umfeld ? De behoefte die jij bedoelt blijkt meestal omgekeerd everedig aan de omvang van de primaire doelgroep, de meesten zullen zit topic niet eens zien, laat staan 'n behoefte niet bevredigd kunnen krijgen. Welke behoefte eigenlijk ?
doe maar duur met al die woorden enzo