3 volgers · 8951x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hoezo meestal? geef eens een voorbeeld dan binkie
Dan geef jij eerst eens 'n voorbeeld van massale actie op 'n topic of andere opmerking of wat dan ook van Bertje, voordat je de bewijslast gaat omkeren broeder.
In de behoefte van wie, PF of Bertjes Umfeld ? De behoefte die jij bedoelt blijkt meestal omgekeerd everedig aan de omvang van de primaire doelgroep, de meesten zullen zit topic niet eens zien, laat staan 'n behoefte niet bevredigd kunnen krijgen. Welke behoefte eigenlijk ?
EVEREDIG
Bertje is gangster. Heb je dat niet begrepen, kom niet tof doen met je muesli-repen
laatste aanpassing
In de behoefte van wie, PF of Bertjes Umfeld ? De behoefte die jij bedoelt blijkt meestal omgekeerd everedig aan de omvang van de primaire doelgroep, de meesten zullen zit topic niet eens zien, laat staan 'n behoefte niet bevredigd kunnen krijgen. Welke behoefte eigenlijk ?
Hoi pseudo intellectueel
donateur
FREE BERTJUH !!!
Kansloos
Bertje is gangster. Heb je dat niet begrepen
kom niet tof doen met je muesli-repen
Blief je er wat pepers bij dang ?!
Wat een belediging
Hij was een beetje dom
istie al terug?
Waar blijft Bertje Karian?
(permanent verbannen)
Misschien als je jezelf verwijderd komt ie wel terug
Is hij al unbanned?
Flock word suffer en suffer
aflopende zaak idd...
Flock word suffer en suffer
Dan moet je zelf toch ook wel 'n suf en eenzijdig figuur zijn als je na het verscheiden van één iemand 'n complete site met duizenden flockerts duf en duffer gaat vinden. Wellicht is Geen Stijl meer jouw stijl, wordt de meerderheid ook door 'n minderheid geïndoctrineerd
Dan moet je zelf toch ook wel 'n suf en eenzijdig figuur zijn als je na het verscheiden van één iemand 'n complete site met duizenden flockerts duf en duffer gaat vinden.
Pffff jij trekt ook snel je conclusies, net alsof ik het alleen over het vertrek van dat Bert profiel heb. Ook al draagt dat er wel degelijk aan bij
Humor op de forums wordt steeds kop ingedrukt en profielshit is natuurlijk zwaar achterhaald tov grote sites als fb enz.
dus met deze beleid wel
dus met deze beleid wel
aflopende zaak idd...
Pffff jij trekt ook snel je conclusies, net alsof ik het alleen over het vertrek van dat Bert profiel heb. Ook al draagt dat er wel degelijk aan bij
Tja, als je die uitspraak in dít forum doet, wat moet ik dan anders concluderen zonder verdere info ?!
Maar je zit hier nu toch op deze site, wacht je dan alleen maar op /wil je alleen maar door anderen geamuseerd worden of ga je zelf ook nog 'n duit in 't zakkie doen ?
Humor
Wat je humor noemt
te moeilijk voor jou
Bespeur ik hier 'n klein minderwaardigheidscomplexje
doe liever ergens anders een duit in met mijn zakkie

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)