3 volgers · 8932x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zal s tijd worden
Inderdaad! Slecht spellende moeimaker.
geef dan op zijn minst de reden op,
Gaat mij toch geen reet aan waarom Bert Vake is verbannen? Ik zal er geen traan om laten in elk geval
Aangemeld op: 26 november 2010 11:57
Euh ja? Je hoeft het forum maar eens in de week te bekijken om te weten dat het wordt gedomineerd door achterlijken als Bertje V die niets toevoegen dan gezeik, onnodig gerel en slecht leesbare rommel. Iedereen die niet tot dat groepje behoort is fake volgens hen. Naja nu wordt meneer fake genoemd
ach stakkertje toch
Ja, jij bent ook zo'n moeimaker die het forum vervuilt en verpest
Ja, jij bent ook zo'n moeimaker die het forum vervuilt en verpestDat je dat in onzinnige chattopics doet, prima, maar laat andere topics waar mensen gewoon een normaal gesprek willen voeren met rust zou ik zeggen. Maakt het voor anderen dan die 20 vervelende lui misschien ook nog weer eens leuk op het forum!
fans
sorry hoor maar pf was leuk tot er van die zielige figuren als jij serieus kwamen doen en vloppen
sorry hoor maar pf was leuk tot er van die zielige figuren als jij serieus kwamen doen en vloppen
Jij bent dus exact de reden waarom er niets meer te doen is op het forum.
Pf was in 2002 - 2005 leuk voordat een kleine groep van een paar mensen de boel kwam verpesten met gescheld, gerel, offtopic geouwehoer en onvriendelijk gezeik
Wat is overgebleven is een groepje van 20 asocialen waar niemand zich meer tussen wil begeven
zijn we het toch nog es met elkaar eens Mel
We delen dezelfde compassie voor Bertje
Mag ook weleens gezegd/gepost worden
donateur
We delen dezelfde compassie voor Bertjenog 1 van de weinig originele flockers! die een ander op zn plaats kon zetten zonder daarbij te vervallen in racistisch taalgebruik of herhalingen van hetzelfde niveau, Altijd zichzelf gebleven
Trots gebleven op waar hij vandaan kwam: Urk!
amen
We delen dezelfde compassie voor Bertjenog 1 van de weinig originele flockers! die een ander op zn plaats kon zetten zonder daarbij te vervallen in racistisch taalgebruik of herhalingen van hetzelfde niveau, Altijd zichzelf gebleven
Trots gebleven op waar hij vandaan kwam: Urk!
Mag ook weleens gezegd/gepost worden
Ja, hij kende de site van gort tot ginder. Bertje, bertje, we worden kampioen!!!
die een ander op zn plaats kon zetten zonder daarbij te vervallen in racistisch taalgebruik
je bent zelf ook racistisch, met je pro neger houding
dat is jouw perceptie. en die is flink gekleurd. ouwe moraalridder
dus zet je gekleurde bril af, denk zelf na en leer begrijpend lezen
stakker
Jij vindt dit dus serieus een prima reactie? My point exactly
Ik vind fakes tof, als ze maar niet als doel hebben om anoniem stoer te doen. Liever zo'n fake als bertje waar je gewoon keihard om kan lachen.
Fakes zijn irri als ze dr alleen maar zijn om andere af te bekken, of gewoon omdat ze zo schijterig zijn foto's van andere te verspreiden zodat niemand hun irl erop aanspreken zo zielig!
Ik vind het onnodig negatief en respectloos.
ik vind dus precies hetzelfde van jou en reageer dus overeenkomstig. probeer jij anders es ff serieus naar jezelf te kijken, die de 1ste steen werpt ditdat
maar ben je nou serieus beledigd door moraalridder en stakker? btje overgevoelig ofzo?

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)