die verdienen gewoon een plekkie in het earlyhardcore/oldschool forum.
laten we hier nou gewoon de vreselijkste setjes neergooien.
nouja het doel van dit topic is toch om de dingen te veranderen? niet alleen om te zeiken op de dingen die niet goed zijn.. als DJ's hier worden geëerd bij wijze van spreken, dan krijgen die misschien ook beetje promotie en komen die misschien ook keer op wat meer feesten
ik ben die hitjes parade ook echt kotsbeu, heb er ook echt een hekel aan..
maar toch, is het niet erg dat het op sommige feesten gedraait word, zoals decibel en defqon..
laat daar die nep gabbers maar heen gaan dan.. dan kom ik ze in ieder geval niet tegen op mn beuk feessie..
en toch vin ik af en toe een hitje, hooguit 2 per uur niet erg..
als het maar afgewisseld word met lekker underground spul..
daar ben ik het dan ook wel beetje mee eens, maar had het liever gezien dat die nepgabbers in de mainstream area stonden en dat de early area daar WEL goed was
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 11:27:
Genoeg mensen die nog dingen doen gebaseerd op de hardcore uit de jaren'90....
joepie er zijn er 2 in heel fucking hardcore nederland die weten hoe het moet.
wat een mazzel hebben wij hier als land waar die shit godverdomme vandaan komt.
als ik op italiaanse,engelse of duitse site`s early-hardcore setjes tegenkom schijnen ze allemaal wel te weten hoe het hoort.
sequence & ominous zijn 1 van de weinige nederlandse dj`s die nog stof lopen te happen voor een feest om wat aparte platen uit te zoeken om in ieder geval voor een verrasende avond te kunnen zorgen.
zijn er veel meer hoor!! maar die worden nooit geboekt..
Dat klopt inderdaad, niet meer dan lof voor hun.. Maar omdat zij een beetje gezien worden als soort van grondleggers van het 'populair' worden van onbekende early, worden zij eigenlijk alleen maar voor dat soort dingen geboekt naast de gevestigde orde. En zelfs zij krijgen bijna geen boekingen meer.. Ik heb er zelf een hele hoop tijd en moeite in gestoken, maar uiteindelijk ben ik er gewoon klaar mee. Het publiek staat er niet voor open als je geen naam hebt, als je geen naam hebt kom je nooit op een fatsoenlijke tijd te staan en sta je dus voor een bijna lege zaal.
als wij zelf nou eens een feestje organiseren, en sequence & ominous boeken (voor weinig hoop ik?

) en verder nog een paar onbekende DJs waarvan we weten dat ze ook lekker en underground draaien (zijn er hier op dit topic al genoeg van

) dan krijg je volgens mij een perfect feest! niet te groot, niet te duur, niet te veel poespas, wel goed geluid, klein beetje deco en licht en het belangrijkste
lekkere underground ouwe hardcore!!
en zo krijgen minder bekende DJ's (die nog veel beter draaien dan al die bekende hitjes-draaiende DJs van nu) ook een kans

en worden er misschien nog wel meer van zulk soort feestjes georganiseerd door andere organisaties als het een beetje leuk loopt