Partyflock

Forumonderwerp · 1070820
vanwege de toename van ontevreden early - liefhebbers,en om het earlyhardcore/oldskool forum een beetje schoon te houden.

hier kan alles geplaatst worden,van verschrikkelijk voorspelbare hitjesparade`s tot het gevloek en getier als je voor de zoveelste x een xtc love raveworld of bad dreams voorbij heb horen komen.

er zal nog veel meer zijn waar over geklaagd moet worden dus barst maar los.

en nou maar hopen dat de dj`s die hier te spraken komen er wat mee doen.8)
laatste aanpassing
Uitspraak van Dhr. Avada op woensdag 19 augustus 2009 om 14:22:
brabant iedereen is welkom

Ik woon nu 1,5 jaar in de randstad, nou mis Den Bosch nog steeds hoor:jaja:

Uitspraak van Turbo-D op woensdag 19 augustus 2009 om 14:23:
misschien een DJ eens langer dan 30 minuten / 1 uur laten draaien ( bijvoorbeeld 2 tot 3 uur ), dan "moeten" ze wel een beetje afwisselen in hun platen.. ( of nee het is CD's tegenwoordig )

1.5 uur is genoeg om lekker op te kunnen bouwen vind ik..

sorrie ben nog van de vinyl generatie. ( toen draaide iedereen nog met vinyl )

nou , wij draaien ook nog steeds met vinyl..
Draait veel lekkerder, en heb nog steeds het idee dat het geluid dan op de een of andere manier voller is..
Vooral met een dateq xtc, met een pioneer maakt het idd niet zo veel uit
Artiest {SHOWLIST artist 43343, 53326}
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 13:31:
En vind het ook echt vet dat er een paar mensen zijn die me 'volgen.' En daarom wil ik ook die tracks perfectioneren en proberen ze uit te laten brengen. Dan heb ik iig hen en mezelf gepleased

(L)
Thijs :D

Nog zo'n held die het WEL snapt, en op mn verlanglijstje staat:D
laatste aanpassing
:hug:

hehe dat ziet er wel een beetje gay uit :lol:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
misschien een DJ eens langer dan 30 minuten

Dit vind ook zo'n waardeloze gewoonte tegenwoordig, een DJ moet minimaal een uur zijn ding kunnen doen. En liever nog wat langer idd.

@ Mystery Motion ik snap je redenatie nu wel een beetje, maar zou me er niet echt druk om maken. Lekker je ding doen, wel beetje meer netwerken ;) en gewoon afwachten wat er dan op je pad komt
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 14:25:
Draait veel lekkerder, en heb nog steeds het idee dat het geluid dan op de een of andere manier voller is..

helemaal waar het geluid van het ouderwetse vinyl is veel mooier dan van een CD, of nog erger MP3...

het is alleen niet practisch in de dagelijkse gang van zaken om dan met een koffer vinyl te slepen naar me werk. maar anders ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 14:16:
Maassilo mag er ook zeker wezen

:yes:
is alleen jammer van de stad waar het in ligt.8)

misschien een DJ eens langer dan 30 minuten / 1 uur laten draaien

minimaal 2 uur.
anders kan je als dj je verhaal toch niet vertellen.
sorrie ben nog van de vinyl generatie. ( toen draaide iedereen nog met vinyl )

hier nog één en ik ben zeker niet de enige ;)
Uitspraak van Wie? op woensdag 19 augustus 2009 om 14:31:
maar zou me er niet echt druk om maken

dat doe ik ook niet meer :) ik ga me op andere dingen focussen
maar moest het toch ff kwijt ;)
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 14:36:
maar moest het toch ff kwijt

en daar is dit topic nou precies voor bedoeld.:yes:
inderdaad.. is ook wel eens in me opgekomen om zoiets te starten, maar kon niet teveel confronterende dingen zeggen omdat ik bij cyndium zat. Daar kun je indirect de organisatie mee schaden. Geen slecht woord over hun ook verder :)
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 14:30:
hehe dat ziet er wel een beetje gay uit

beetje gay is niet erg, als het niet TE gay wordt ;)

Uitspraak van Wie? op woensdag 19 augustus 2009 om 14:31:
wel beetje meer netwerken

Tsja, netwerken..
Ook een leuk verhaal..
Mijn vriend draait al vanaf zijn 8ste, en vind het onbeschoft om zn mond open te trekken bij 'grotere' DJ's / organisaties, en komt er dus niet doorheen..
Al draait hij echt geweldig, kent zn platen van binnen en buiten, en een collectie om U tegen te zeggen..
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 14:33:
is alleen jammer van de stad waar het in ligt.

zoals ik al zei... frot stad..

Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 14:33:
minimaal 2 uur.
anders kan je als dj je verhaal toch niet vertellen.

Nou, beter geen 2 uur hitjesparade tussendoor dan ;) hahaha
Dat verhaal ken k al..

Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 14:36:
maar moest het toch ff kwijt

lucht je hart;)
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 14:41:
maar kon niet teveel confronterende dingen zeggen

en hier moeten alle confronterende dingen juist wel tersprake komen.
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 14:43:
Nou, beter geen 2 uur hitjesparade tussendoor dan

dat soort dj`s komt natuurlijk niet als er van hieruit iets georganiseerd word.
lijkt me duidelijk.
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 14:41:
inderdaad.. is ook wel eens in me opgekomen om zoiets te starten, maar kon niet teveel confronterende dingen zeggen omdat ik bij cyndium zat. Daar kun je indirect de organisatie mee schaden. Geen slecht woord over hun ook verder

waarom ben je daar eigenlijk weg gegaan?
Tsja, netwerken..
Ook een leuk verhaal..

slijmen en rondhangen bij "de dj`s",tot je elleboog erin,dat is het enige netwerken wat er toe doet.
(als je ertussen wil komen he)
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 14:46:
dat soort dj`s komt natuurlijk niet als er van hieruit iets georganiseerd word.
lijkt me duidelijk.

Gelukkig...

maar 1,5 uur is echt wel genoeg hoor naar mijn mening..
om 2 uur lang constant opbouwend te blijven zonder in te zakken is toch best pittig al zeg k het zelf..
Tsja, netwerken..
Ook een leuk verhaal..
Mijn vriend draait al vanaf zijn 8ste, en vind het onbeschoft om zn mond open te trekken bij 'grotere' DJ's / organisaties, en komt er dus niet doorheen..
Al draait hij echt geweldig, kent zn platen van binnen en buiten, en een collectie om U tegen te zeggen..

Het is heel simpel, als iemand jouw niet kent, kan/zal hij je ook niet boeken. Dus je zal soms je mond open moeten doen om te laten weten wie je bent
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 14:53:
om 2 uur lang constant opbouwend te blijven zonder in te zakken is toch best pittig al zeg k het zelf..

ik zie het zo.....de dj die opent moet opbouwen en de rest moet gewoon hun ding doen.
langzaam/snel als het maar verrasend naar het publiek toe.

zoals hier al eerder werd gemeld over manu & macabre die in 1 x wat langzamer dan de rest draaiden,ik weet zeker dat dat het enige setje was dat ook het publiek deed verrassen.(positief of negatief.8) )
Uitspraak van Wie? op woensdag 19 augustus 2009 om 14:54:
Het is heel simpel, als iemand jouw niet kent, kan/zal hij je ook niet boeken. Dus je zal soms je mond open moeten doen om te laten weten wie je bent

klopt...
Ach, ik heb het hem ook al geprobeerd te vertellen, maar meneer heeft zn principes;)
Crap..
maar goed..
Hij is nu langzaam aan wel een beetje aan de weg begonnen..
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 14:46:
waarom ben je daar eigenlijk weg gegaan?

meerdere redenen.. maar 'zat' van hardcore zijn was de voornaamste. verder ga ik niet de ins en outs hier neerzetten :)
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 15:02:
verder ga ik niet de ins en outs hier neerzetten

als het je dwars zit weet je .......het blijft onder ons (in het topic.) :lol:
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 15:01:
klopt...
Ach, ik heb het hem ook al geprobeerd te vertellen, maar meneer heeft zn principes

Ja gewoon af en toe een praatje maken met mensen, niks mis mee. Niet gaan asskissen natuurlijk ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 15:02:
meerdere redenen.. maar 'zat' van hardcore zijn was de voornaamste. verder ga ik niet de ins en outs hier neerzetten

groot gelijk ;)
Uitspraak van Wie? op woensdag 19 augustus 2009 om 15:08:
Ja gewoon af en toe een praatje maken met mensen, niet gaan asskissen natuurlijk

Tsja, als jij het hem ff wijsgemaakt krijgt ;)
flink wat volgers al trouwens :O
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 15:05:
als het je dwars zit weet je

nee hoor, ik heb er vrede mee :) dus helaas :lol:

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
_O_
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 15:13:
flink wat volgers al trouwens

is een goed teken.:yes:
Uitspraak van Prima. op woensdag 19 augustus 2009 om 13:05:
maar als jouw boekingen bekijk staan er toch best leuke dingen tussen.

idd op die feestjes had ik graag gestaan, al was het in t begin

https://partyflock.nl/artist/8611:Megalomania
deze hoort er ook nog bij ;) lijkt misschien alsof ik net begin, maar dat is niet zo :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 15:13:
flink wat volgers al trouwens

Moet ook :yes:
ben er niet zo blij mee, ik moet werk zoeken :D
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 15:43:
ben er niet zo blij mee, ik moet werk zoeken

Tsja, ik hoor te werken op dit moment..
maar ben ff niet meer dan aanwezig :D
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 15:43:
ben er niet zo blij mee, ik moet werk zoeken

Haha ja ik ook :roflol:. Zit alleen maar op flock B)
Nou dat ook weer niet, zit nog wel een beetje te werken hoor ;)
het is ook veel te mooi weer om serieuze dingen te doen
beetje met je bakkus in de zon met laptop op schoot B)
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 15:57:
het is ook veel te mooi weer om serieuze dingen te doen
beetje met je bakkus in de zon met laptop op schoot

tis uberhaupt geen weer om binnen te zitten..
Bedrijven zouden het zo moeten doen met hun personeel als in die reclame, Hoppaa.. lekker met de pc op het strand..
Zandkastelen bouwen als teambuilding :roflol:
Hoe zou het met Frantik Freak gaan..
Ook al ff niets meer van gehoord

Uitspraak van Maxime B. op woensdag 19 augustus 2009 om 16:04:
ik kan het op het werk

nee ik ook niet, echt een t*fusdag om te werken vandaag, dan maar dit doen ;)

Uitspraak van best of both worlds op woensdag 19 augustus 2009 om 16:08:
Laten we het effe ontopic houden

solly
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 16:11:
Hoe zou het met Frantik Freak gaan..

Goede vraag. Toffe gozer en goede dj!

Ik heb een keer samen met hem op een early feestin de Carte Blanche in Weert gedraaid, was zeker koel om te doen :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 16:12:
solly

:flower:
laatste aanpassing
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 19 augustus 2009 om 16:29:
Goede vraag. Toffe gozer en goede dj!

Ik heb een keer samen met hem op een early feestin de Carte Blanche in Weert gedraaid, was zeker koel om te doen

Daarom, zie hem ook nergens meer voorbij komen namelijk..
Een paar dikke sets van hem gehoord op verschillende feestjes, en heb nog ergens 2 mixen van hem op mn pc thuis..
Maar helaas hoor je niets meer van hem
hehe, de hele dag flocken en dan alles op het einde van de dag nog ff doen zeker :D
t is vrij rustig ineens. Nou, dan ga ik ook maar es wat doen :lol:
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 16:48:
t is vrij rustig ineens. Nou, dan ga ik ook maar es wat doen

hier in de winkel is het nu ook ff rustig, dus maar ff de pagina's terug lezen hier 8)

zaterdag trouwens draaien in antwerpen, chosen few staat ook in de line-up dus qua tracks moet dat wel goed komen hoop ik :)
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 18 augustus 2009 om 23:37:
ik vind het gewoon echt erg jammer dat je tegenwoordig niet meer naar een early area kan lopen en daar eens wat nummers te horen die je niet al duizend keer gehoord hebt. Is al bijna zo erg dat ik niet eens meer iets verwacht op een feest van de early. Ik ga naar Decibel met het idee dat die early toch wel weer dunne bagger gaat zijn... was het ook. Zijn dan ook maar een paar feesten in het jaar waar ik dan ook echt naar uitkijk voor de early. Op de andere ga ik ook wel los, maar meer noodgedwongen (kan ook thuisblijven of blijven stilstaan,

Ik ga niet eens extreem veel naar feesten, maar ik kan zelfs die mening met je delen.. Ik wil gewoon verrast worden door de platenkeuze van een dj ipv dat ik van te voren al weet welke platen hij zowiso gaat draaien..
Artiest Manic
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 00:22:
Ruffneck op Ground Zero 2006... stonden 20man voor bij het podium te hakken, de rest stond stil. 10.000 man ofzo..
Ruffneck pakt de mic en schreeuwt tegen dat volk iets van "bevalt deze shit je niet? dan is daar de uitgang.."

heldenwerk.

:respect: ZO MOET DAT :respect:

top werk pvk! (Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 00:29:
Uitspraak van Dhr. Avada op woensdag 19 augustus 2009 om 00:26:
tot die tijd vrij veel stilgezeten (achteraan HC zaal, trap in de hal) , maar ik was ook echt flink ziek

haha grappig, k werd ook ziek daar, heb k in al die jaren nog noooit op een feest gehad
kwam misschien ook omdat k had besloten glazen wijn achterover te gaan kiepen ipv de gebruikelijke pilsjes

wow jullie zijn niet de enige!! ik en ken er nog 2 wie zich niet echt super goed voelden daro! zou het aan de lucht hebben gelegen ofzo? :p maar goed das andere discussie 8)
Uitspraak van Dynamike op woensdag 19 augustus 2009 om 01:27:
over 2.5 week organiseren we na 10 newstyle edities (oldstyle weliswaar in area 2) de eerste volledige oldstyle editie met voornamelijk de early rave sound uit midden jaren 90 .. als organisatie zie je idd dat er veel mis kan gaan als het gaat om datgene wat de artiesten brengen maar daarom spreken we van tevoren ook het nodige af .. misschien dat niet alle organisaties dat doen of sommige artiesten écht eigenwijs zijn ? kwestie van goed communiceren lijkt me .. ook naar de bezoekers toe ..

feit is dat we voor ieder uur een bepaalde stroming uit die tijd hebben gekozen en waar bijbehorende artiest ook daadwerkelijk aan gelinkt kan worden .. ook spreken we duidelijk de voorkeur uit over het niet draaien van platen na de millenniumwisseling en mashups of nieuwe edits waar een newstyle kick in zit (sommigen hebben daar nu eenmaal een handje van)

je doet iets goed of je doet iets niet .. m'n punt is dan ook dat je best van tevoren een planning kunt maken die werkt .. misschien dat te veel organisaties te laks zijn geworden op dat gebied ? artiesten zijn ook maar mensen en iedereen moet te sturen zijn om het totaalplaatje tot een succes te brengen .. daar werk je (en betaal je) immers ook voor

:respect: en zo zouden meer organisaties moeten denken!! (Y)
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 19 augustus 2009 om 08:17:
Toch mijn hitjes weer eens uit het stof trekken denk ik.

waag het niet!!! :p jullie zijn nu juist goed bezig :respect:
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 10:21:
die verdienen gewoon een plekkie in het earlyhardcore/oldschool forum.
laten we hier nou gewoon de vreselijkste setjes neergooien.

nouja het doel van dit topic is toch om de dingen te veranderen? niet alleen om te zeiken op de dingen die niet goed zijn.. als DJ's hier worden geëerd bij wijze van spreken, dan krijgen die misschien ook beetje promotie en komen die misschien ook keer op wat meer feesten :)
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 10:33:
ik ben die hitjes parade ook echt kotsbeu, heb er ook echt een hekel aan..
maar toch, is het niet erg dat het op sommige feesten gedraait word, zoals decibel en defqon..
laat daar die nep gabbers maar heen gaan dan.. dan kom ik ze in ieder geval niet tegen op mn beuk feessie..

en toch vin ik af en toe een hitje, hooguit 2 per uur niet erg..
als het maar afgewisseld word met lekker underground spul..

daar ben ik het dan ook wel beetje mee eens, maar had het liever gezien dat die nepgabbers in de mainstream area stonden en dat de early area daar WEL goed was ;)
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 11:27:
Genoeg mensen die nog dingen doen gebaseerd op de hardcore uit de jaren'90....

:yes:
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 11:48:
joepie er zijn er 2 in heel fucking hardcore nederland die weten hoe het moet.
wat een mazzel hebben wij hier als land waar die shit godverdomme vandaan komt.
als ik op italiaanse,engelse of duitse site`s early-hardcore setjes tegenkom schijnen ze allemaal wel te weten hoe het hoort.

sequence & ominous zijn 1 van de weinige nederlandse dj`s die nog stof lopen te happen voor een feest om wat aparte platen uit te zoeken om in ieder geval voor een verrasende avond te kunnen zorgen.

zijn er veel meer hoor!! maar die worden nooit geboekt..
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 12:13:
Dat klopt inderdaad, niet meer dan lof voor hun.. Maar omdat zij een beetje gezien worden als soort van grondleggers van het 'populair' worden van onbekende early, worden zij eigenlijk alleen maar voor dat soort dingen geboekt naast de gevestigde orde. En zelfs zij krijgen bijna geen boekingen meer.. Ik heb er zelf een hele hoop tijd en moeite in gestoken, maar uiteindelijk ben ik er gewoon klaar mee. Het publiek staat er niet voor open als je geen naam hebt, als je geen naam hebt kom je nooit op een fatsoenlijke tijd te staan en sta je dus voor een bijna lege zaal.

als wij zelf nou eens een feestje organiseren, en sequence & ominous boeken (voor weinig hoop ik? 8) ) en verder nog een paar onbekende DJs waarvan we weten dat ze ook lekker en underground draaien (zijn er hier op dit topic al genoeg van :P) dan krijg je volgens mij een perfect feest! niet te groot, niet te duur, niet te veel poespas, wel goed geluid, klein beetje deco en licht en het belangrijkste lekkere underground ouwe hardcore!!

en zo krijgen minder bekende DJ's (die nog veel beter draaien dan al die bekende hitjes-draaiende DJs van nu) ook een kans ;) en worden er misschien nog wel meer van zulk soort feestjes georganiseerd door andere organisaties als het een beetje leuk loopt :)