Partyflock
 
Forumonderwerp · 1070820
­ Nederland
vanwege de toename van ontevreden early - liefhebbers,en om het earlyhardcore/oldskool forum een beetje schoon te houden.

hier kan alles geplaatst worden,van verschrikkelijk voorspelbare hitjesparade`s tot het gevloek en getier als je voor de zoveelste x een xtc love raveworld of bad dreams voorbij heb horen komen.

er zal nog veel meer zijn waar over geklaagd moet worden dus barst maar los.

en nou maar hopen dat de dj`s die hier te spraken komen er wat mee doen.8)
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 00:07:
Ja helemaal niet op de beat, maar gewoon heel vaag met je been naar achteren. Bijna een soort jumpen.

Uitspraak van actief op dinsdag 18 augustus 2009 om 23:47:
handjeklappers

:loser: Sukkels :loser:
Dat zijn de kids die 2 jaar geleden de jump beu waren, 20 aussies hebben gekocht, en nu ''hardcore'' zijn..

Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 00:22:
Ruffneck op Ground Zero 2006... stonden 20man voor bij het podium te hakken, de rest stond stil. 10.000 man ofzo..
Ruffneck pakt de mic en schreeuwt tegen dat volk iets van "bevalt deze shit je niet? dan is daar de uitgang.."

heldenwerk.

:jaja:
Hoppa 2 uur Ruffneck!
BOH, wat was dat beuken zeg!
GRUWELIJK, krijg er bijna weer kippenvel van :jaja:, wat een set!
Uitspraak van Chris1991 op woensdag 19 augustus 2009 om 00:11:
krijgt hij geen ''bekendheid'' van het huidig publiek

fuck het huidige publiek!!!!!
Uitspraak van Manic op dinsdag 18 augustus 2009 om 23:57:
en natuurlijk de DJ's die wél een goeie set neerzetten, die mogen ook zeker vermeld worden!!

die verdienen gewoon een plekkie in het earlyhardcore/oldschool forum.
laten we hier nou gewoon de vreselijkste setjes neergooien.8)
Uitspraak van MCMalcolMX op woensdag 19 augustus 2009 om 01:45:
zijn er daar nog veel van in leven dan die dit alleen draaien en geboekt worden op feesten als een decibel of een defqon? weinig volgens mij

de meeste dj`s die op early feesten draaien hebben heus wel andere platen in hun kast dan de earlyhardcore top 100
en hebben ze dat niet dan horen ze wat mij betreft niet thuis op een early feessie.:no:
Tsja,
Ik blijf het een dubieus punt vinden..

ik ben die hitjes parade ook echt kotsbeu, heb er ook echt een hekel aan..
maar toch, is het niet erg dat het op sommige feesten gedraait word, zoals decibel en defqon..
laat daar die nep gabbers maar heen gaan dan.. dan kom ik ze in ieder geval niet tegen op mn beuk feessie..

en toch vin ik af en toe een hitje, hooguit 2 per uur niet erg..
als het maar afgewisseld word met lekker underground spul..

Hoe zou het met held Frantik Freak zijn trouwens?
Al even niks meer van gehoord
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 10:21:
laten we hier nou gewoon de vreselijkste setjes neergooien

:lol: is ook de moeite niet toch ;)

Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 10:23:
de meeste dj`s die op early feesten draaien hebben heus wel andere platen in hun kast dan de earlyhardcore top 100
en hebben ze dat niet dan horen ze wat mij betreft niet thuis op een early feessie.

het is ook niet per definitie zo dat alle hitjes slecht zijn (zijn ook niet voor niets hitjes geworden denk ik dan), maar het is gewoon NIET leuk meer om te horen!
Uitspraak van Chris1991 op woensdag 19 augustus 2009 om 00:11:
Hoorde je zoiets maar vaker op een feest:

OG's - TiK TaK nice, maar The Kings Are Coming is nog vetter vind ik persoonlijk :D Heb die volgens mij 1 keer op een feest gehoord.
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 09:20:
Dat zijn de kids die 2 jaar geleden de jump beu waren, 20 aussies hebben gekocht, en nu ''hardcore'' zijn..

Nah die hebben eerst nog ff hardstyle gedaan ondertussen, en nu zijn ze daaroverheen want dat was te soft
laatste aanpassing
 
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 19 augustus 2009 om 10:38:
maar het is gewoon NIET leuk meer om te horen!

Nee, vooral de laatste tijd en met die mash-up hype. Bah.
Uitspraak van Distrexx op woensdag 19 augustus 2009 om 10:38:
Nah die hebben eerst nog ff hardstyle gedaan ondertussen, en nu zijn ze daaroverheen want dat was te soft

wat dan ook...
het zijn gewoon sukkels..

en om ze te ontdekken, als ze licht undercover zijn, heb ik een goeie tip;)
gewoon bij een of andere bekendere plaat op een feest roepen, sowwww vette plaaaaatt, en dan aan zo'n kneus vragen welke plaat dat ook alweer is ;) ''uuhhh uhh, geen idee..'' whahaha :roflol:
gegarandeerd leed vermaak ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 19 augustus 2009 om 10:38:
het is ook niet per definitie zo dat alle hitjes slecht zijn

maar als iedereen al jaren op elk feest in die fucking 3 kwartier a 1 uur die ze hebben (joepie) altijd weer die hitjes ten gehore brengen krijg ik daar kippevel van.(en niet in positieve zin)
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 10:33:
en toch vin ik af en toe een hitje, hooguit 2 per uur niet erg..
als het maar afgewisseld word met lekker underground spul..

dan is het niet erg maar gewoon 1 uur lang hitje naar hitje,toegankelijkheid,hitje,hitje dan kunnen ze gewoon beter geen early zaal maken.
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 19 augustus 2009 om 10:38:
is ook de moeite niet toch

is toch lachen.
en dan bedoel ik natuurlijk alleen de tracklist,geen download linkkie.8)
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 10:45:
maar als iedereen al jaren op elk feest in die fucking 3 kwartier a 1 uur die ze hebben (joepie) altijd weer die hitjes ten gehore brengen krijg ik daar kippevel van.(en niet in positieve zin)

Hehe ja i know 8)
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 10:48:
en dan bedoel ik natuurlijk alleen de tracklist,geen download linkkie

Nee ok, dan kan het wel!
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 10:47:
dan is het niet erg maar gewoon 1 uur lang hitje naar hitje,toegankelijkheid,hitje,hitje dan kunnen ze gewoon beter geen early zaal maken.

eens ;)

als ze dan ook al die debielen eruit trappen...
of weer wat nieuws uitvinden voor die zielige fake lui...
dan ben k helemaal blij..

sjezus wat zijn die gasten irritant met hun geklap en achtelijk getrap met die poten..
Ik als dwerg van nog geen 1,70m heb al een aantal poten in mn nek gehad van die eikels/mutsen.

vond het altijd heerlijk om vooraan te staan / doe k nu nog wel... maar trap echt eerst ff die gasten weg hoor..
zit tegenwoordig standaard vol blauwe plekken, schaaffie hier en daar als k thuis kom..
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 19 augustus 2009 om 10:51:
Nee ok, dan kan het wel!

toch.....is altijd leuk/schandalig om te zien wat de gevestigde orde weer durft te draaien onder de naam early.8)


Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 10:53:
sjezus wat zijn die gasten irritant met hun geklap en achtelijk getrap met die poten..
Ik als dwerg van nog geen 1,70m heb al een aantal poten in mn nek gehad van die eikels/mutsen.

bordjes met "verboden voor jumpers" is dus ook niet verkeerd bij de ingang.
en dan nog effe deze tekst eronder.....
bij elke verdenking van gejump is de organisatie bevoegd om je hardhandig te verwijderen.
jumpbeleid is ZERO-TOLERANCE!!!!!:lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Stepposs op woensdag 19 augustus 2009 om 01:34:
mij maakt het vrij weinig uit, los ga ik toch wel..

begrijp ik.je bent net 18.
maar als je de early al kon toen het nog geen early was en het al elke week hoorde op een feest dan kan je niet meer los gaan op die verschrikkelijke setjes van die vreselijk over het paard getilde dj`s.:no:


Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 00:22:
Ruffneck op Ground Zero 2006... stonden 20man voor bij het podium te hakken, de rest stond stil. 10.000 man ofzo..
Ruffneck pakt de mic en schreeuwt tegen dat volk iets van "bevalt deze shit je niet? dan is daar de uitgang.."

heldenwerk.

:respect:
niks een veilig setje.gewoon je ding doen.:bounce:
 
Ik snap de hele ophef niet. Early is muziek geproduceerd in de jaren-90. En de jaren 90 zijn voorbij, dus ook geen nieuwe early plaatjes meer.

Dus als je geen hitjes parade wilt, misschien wordt het dan tijd om een andere soorten feestjes te gaan bezoek. Of je moet de organisatie proberen duidelijk te maken dat DJ's onderling met elkaar afspreken welke platen ze gaan draaien om de herhaling per DJ te voorkomen. Maar aangezien de onderlinge strijd tussen DJ's zal dat wel een utopie zijn.

Ik blijf de early feestjes gewoon bezoeken, want ik heb geen moeite met de hitjes parades. Early feestjes zijn toch eigenlijk het gezelligst en het meest kleurrijk (kleurrijke trainingspakken bedoel ik dan)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 11:26:
Early is muziek geproduceerd in de jaren-90. En de jaren 90 zijn voorbij, dus ook geen nieuwe early plaatjes meer.

Genoeg mensen die nog dingen doen gebaseerd op de hardcore uit de jaren'90.... ;) En niet de newstyle vanaf later.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 11:26:
Dus als je geen hitjes parade wilt, misschien wordt het dan tijd om een andere soorten feestjes te gaan bezoek.

Er zijn zoveel goed platen in de jaren 90 gemaakt die niet of nauwelijks gedraaid worden.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 11:26:
Maar aangezien de onderlinge strijd tussen DJ's zal dat wel een utopie zijn.
Die is er volgens mij niet of nauwelijks geweest in de hc scene.
Artiest {SHOWLIST artist 30215, 35162}
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 10:23:
niet thuis op een early feessie.

ja maar ik noem ook feesten waar het niet voornamelijk early is ;) ik vind het ook heel jammer dat er niet meer onbekendere early word gedraaid enzo bedoel nu zijn alle setjes wat je hoort zo bekend in de oren das gewoon jammer :(
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 11:26:
Ik snap de hele ophef niet.

volgens mij snap jij het hele punt niet wat hier gemaakt word.

wij hier WETEN (is geen gerucht) dat er meer plaatjes gemaakt zijn dan die op de early-hardcore top 100 cd staan.
daar zouden we graag wat van willen horen als liefhebbers zijnde.
maar nou weten we dus ook in welk hokje we jou kunnen plaatsen.(was het gezellig maandag bij de waterkoeler?)
8)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Chris1991 op woensdag 19 augustus 2009 om 00:11:
dat tegenwoordig meer waarde hecht aan mainstream

Dat is altijd zo geweest he, daarom heet mainstream ook mainstream. :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 11:26:
Of je moet de organisatie proberen duidelijk te maken dat DJ's onderling met elkaar afspreken welke platen ze gaan draaien

no shit sherlock :O

Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 11:32:
wij hier WETEN (is geen gerucht) dat er meer plaatjes gemaakt zijn dan die op de early-hardcore top 100 cd staan.

*zet nog maar eens een setje van Sequence en Ominous op (l) *
laatste aanpassing
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 09:30:
fuck het huidige publiek!!!!!

:jaja:

Uitspraak van Distrexx op woensdag 19 augustus 2009 om 10:38:
OG's - TiK TaK nice, maar The Kings Are Coming is nog vetter vind ik persoonlijk Heb die volgens mij 1 keer op een feest gehoord.

Tja.. 1x... en dat is 't dan.. vind 't echt jammer zoiets :S

Uitspraak van best of both worlds op woensdag 19 augustus 2009 om 11:29:
Er zijn zoveel goed platen in de jaren 90 gemaakt die niet of nauwelijks gedraaid worden.

Jep... denk dat we zelf maar een dj team moeten oprichten B)
Alleen maar oude ''B'' platen draaien B)

Partyflock Early Team :lol:
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 augustus 2009 om 11:33:
Dat is altijd zo geweest he, daarom heet mainstream ook mainstream

Vroeger had je dat hokje niet, dat is verzonnen om nu alle hippe kut platen in een hokje te kunnen krijgen. ;)
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 11:24:
begrijp ik.je bent net 18.
maar als je de early al kon toen het nog geen early was en het al elke week hoorde op een feest dan kan je niet meer los gaan op die verschrikkelijke setjes van die vreselijk over het paard getilde dj`s.

:jaja: Wederom, eens..


Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 11:26:
Ik snap de hele ophef niet. Early is muziek geproduceerd in de jaren-90. En de jaren 90 zijn voorbij, dus ook geen nieuwe early plaatjes meer.

Dus als je geen hitjes parade wilt, misschien wordt het dan tijd om een andere soorten feestjes te gaan bezoek. Of je moet de organisatie proberen duidelijk te maken dat DJ's onderling met elkaar afspreken welke platen ze gaan draaien om de herhaling per DJ te voorkomen. Maar aangezien de onderlinge strijd tussen DJ's zal dat wel een utopie zijn.

Ik blijf de early feestjes gewoon bezoeken, want ik heb geen moeite met de hitjes parades. Early feestjes zijn toch eigenlijk het gezelligst en het meest kleurrijk (kleurrijke trainingspakken bedoel ik dan)

Shit gast :O
Volgens mij kom jij ook niet veel verder dan de top 100..

Voor mij is early niet alleen muziek, early is een gevoel.. early is in mijn ogen de enige stijl waar een 'ziel' in de plaat zit..
Ook al luister ik al jaaaaaren naar early, steeds ontdek ik (voor mij) weer nieuwe platen..
en de zoektocht gaat dooooooorrr ;)

Als die DJ's me nou eens hielpen ;)
hahaha
Uitspraak van Dhr. Avada op woensdag 19 augustus 2009 om 11:35:
zet nog maar eens een setje van Sequence en Ominous op

:cheer:joepie er zijn er 2 in heel fucking hardcore nederland die weten hoe het moet.:cheer:
wat een mazzel hebben wij hier als land waar die shit godverdomme vandaan komt.
als ik op italiaanse,engelse of duitse site`s early-hardcore setjes tegenkom schijnen ze allemaal wel te weten hoe het hoort.

sequence & ominous zijn 1 van de weinige nederlandse dj`s die nog stof lopen te happen voor een feest om wat aparte platen uit te zoeken om in ieder geval voor een verrasende avond te kunnen zorgen.

maar dan kom je weer bij de organisatie die die jongens boekt op een tijd dat ze niet kunnen doen waar ze goed in zijn......RAGGEN EN LOS GAAN!!!!!!

en de cirkel is weer rond.
laatste aanpassing
 
Voor mij is early, nog steeds HARDCORE. Die term early blijft ook zo gay...
Veel early platen van destijds klinken meer vernieuwend, en uniek dan de same-old-shit van tegenwoordig.
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 11:49:
Veel early platen van destijds klinken meer vernieuwend, en uniek dan de same-old-shit van tegenwoordig.

zowiezo was er veel meer creativiteit,diversiteit,orginaliteit,wat een tijd.:lief:
Uitspraak van Linda:cheer: op woensdag 19 augustus 2009 om 11:47:
Ook al luister ik al jaaaaaren naar early, steeds ontdek ik (voor mij) weer nieuwe platen..
en de zoektocht gaat dooooooorrr

precies.
ik loop al mee vanaf 1989 in dit mooie wereldje en nog steeds word ik verrast.
verder kijken/luisteren dan je neus lang is.:yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 11:49:
de same-old-shit van tegenwoordig

orgelhouse?
 
Nu maken ze hardcore volgens de regels.. bepaalde opbouw, bepaalde synth. Maar was hardcore niet ooit muziek zonder regels??
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 11:48:
sequence & ominous zijn 1 van de weinige nederlandse dj`s die nog stof lopen te happen voor een feest om wat aparte platen uit te zoeken om in ieder geval voor een verrasende avond te kunnen zorgen.

:respect: heb pas 1 of 2 keer op een feest horen draaien, maar dat was gewoonweg geweldig 8) en sets die ze online gooien (y) gruwelijk 8)
Uitspraak van Dhr. Avada op woensdag 19 augustus 2009 om 11:53:
heb pas 1 of 2 keer op een feest horen draaien, maar dat was gewoonweg geweldig en sets die ze online gooien gruwelijk

heb ze nog niet gehoord op een feest maar zoals je al zei,hun sets staan altijd online en zijn altijd zeer goed te pruimen.:yes:


Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 11:53:
Nu maken ze hardcore volgens de regels.. bepaalde opbouw, bepaalde synth. Maar was hardcore niet ooit muziek zonder regels??

en dat begrijpt het standaard-hitjes publiek waarschijnlijk niet.
zoals al eerder ergens werd gemeld.....luister naar de eerste paar thunderdome cd`s.
wat een....
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 11:51:
creativiteit,diversiteit,orginaliteit,wat een tijd.
laatste aanpassing
 
de hitjes producers ook niet... ;)
Het is nu toch allemaal kleine kinderen muziek.
Vond de meeste muziek van na 1997 al dramatisch.
Vanaf dat moment vond ik alleen nog de Superme Intelligence en Gangsta labels helemaal top.

En toen ze daar overgingen op Enzyme ben ik afgehaakt na de eerste 10 releases. Heb uiteraard ook de eerste Enzyme-X

Voor mij is het een rede geweest om niet meer in de mainstream hal te komen op een feest en zelfs op een gegeven moment om het aantal keren naar een feest gaan drastisch te beperken.

Ik denk dat ik er gewoon te oud voor wordt, hoewel ik van de ouwe shit nog wel steeds blij wordt.
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 11:48:
sequence & ominous zijn 1 van de weinige nederlandse dj`s die nog stof lopen te happen voor een feest om wat aparte platen uit te zoeken om in ieder geval voor een verrasende avond te kunnen zorgen.

Dat klopt inderdaad, niet meer dan lof voor hun.. Maar omdat zij een beetje gezien worden als soort van grondleggers van het 'populair' worden van onbekende early, worden zij eigenlijk alleen maar voor dat soort dingen geboekt naast de gevestigde orde. En zelfs zij krijgen bijna geen boekingen meer.. Ik heb er zelf een hele hoop tijd en moeite in gestoken, maar uiteindelijk ben ik er gewoon klaar mee. Het publiek staat er niet voor open als je geen naam hebt, als je geen naam hebt kom je nooit op een fatsoenlijke tijd te staan en sta je dus voor een bijna lege zaal.
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 11:53:
Nu maken ze hardcore volgens de regels.. bepaalde opbouw, bepaalde synth. Maar was hardcore niet ooit muziek zonder regels??

mainstream van nu wordt inderdaad bijna volgens 'richtlijnen' geproduceerd, alle meuk van nu klinkt ongeveer hetzelfde.
maar hoe de muziek zich ontwikkeld is echt een spiraal die zowel aan dj dj's is gekoppeld, zij maken de nummers, maar de grootste factor hoe muziek zich ontwikkeld nu is -denk ik- toch het publiek. Toch gaan bij bv 10.000 mensen los op een feest op "The Great Succes" en "Nobody said it's gay easy". Voor dat publiek produceren de Dj's tegenwoordig. Steeds meer richten op een grotere groep en toegankelijk draaien en produceren. roepen die mc's ook altijd :Vaag: "hardcore blijft maar groeien, is groter dan ooit bla bla bla"
Organisatoren zijn hier natuurlijk ook dolblij mee. Waarom een 'underground' feest geven voor 3000 man/'liefhebbers', als je ook een feest kan geven voor 30.000 man die gewoon alles accepteren wat hun oren in gaat.

Toch zitten er soms nog wel een leuk nummers tussen bij de hedendaagse Hardcore vind ik, maar merendeel is meestal gewoon ruk. En wat dan wel goed te doen is, komt eigenlijk altijd van dezeflde dj's en labels.


maar mainstream is iets heel anders dan ons early probleem.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Turbo-D op woensdag 19 augustus 2009 om 12:09:
Vanaf dat moment vond ik alleen nog de Superme Intelligence en Gangsta labels helemaal top.

En toen ze daar overgingen op Enzyme ben ik afgehaakt na de eerste 10 releases.

Bekend verhaal... ;)
Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 12:13:
Dat klopt inderdaad, niet meer dan lof voor hun.. Maar omdat zij een beetje gezien worden als soort van grondleggers van het 'populair' worden van onbekende early, worden zij eigenlijk alleen maar voor dat soort dingen geboekt naast de gevestigde orde. En zelfs zij krijgen bijna geen boekingen meer.. Ik heb er zelf een hele hoop tijd en moeite in gestoken, maar uiteindelijk ben ik er gewoon klaar mee. Het publiek staat er niet voor open als je geen naam hebt, als je geen naam hebt kom je nooit op een fatsoenlijke tijd te staan en sta je dus voor een bijna lege zaal.

dan zou ik als dj zeggen....FUCK THEM YEAHHHH.


Uitspraak van Turbo-D op woensdag 19 augustus 2009 om 12:09:
Ik denk dat ik er gewoon te oud voor wordt

tot je op het goeie feest met de juiste dj`s en juiste muziek staat dan doet je leeftijd er niks meer toe.
het forum loopt trouwens lekker mensen.:yes:
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 12:18:
het forum loopt trouwens lekker mensen.:yes:

frustraties van iedereen 8)
Uitspraak van actief op woensdag 19 augustus 2009 om 12:17:
Bekend verhaal...

tja wij kennen elkaar ook niet voor nix ;)

Ik was toen echt klaar met die piep/kraak/honk/honk/honk muziek.. :S
Uitspraak van Dhr. Avada op woensdag 19 augustus 2009 om 12:15:
mainstream van nu wordt inderdaad bijna volgens 'richtlijnen' geproduceerd, alle meuk van nu klinkt ongeveer hetzelfde

ben het met je verhaal eens :) maar afgezien van de periode t/m 94/95 was het toen exact hetzelfde. Iedereen bootste de ruffneck of rotterdamse sound na. Toen was originaliteit ook ver te zoeken en dat zijn dus juist die plaatjes die je altijd hoort :) dus eigenlijk wordt het mainstreamverhaal van tegenwoordig uit de jaren 90 teruggehaald en op early èn mainstreamfeesten toegepast :P
Uitspraak van Dhr. Avada op woensdag 19 augustus 2009 om 12:15:
maar hoe de muziek zich ontwikkeld is echt een spiraal die zowel aan dj dj's is gekoppeld, zij maken de nummers, maar de grootste factor hoe muziek zich ontwikkeld nu is -denk ik- toch het publiek. Toch gaan bij bv 10.000 mensen los op een feest op "The Great Succes" en "Nobody said it's gay easy". Voor dat publiek produceren de Dj's tegenwoordig.

als dj werd je vroeger geboekt om je aparte draaistijl.
kijk naar het dream-team wat is ontstaan in de multigroove.
die 4 (dano,gizmo,buzzfuzz en the prophet) hadden allemaal een verschillendce stijl.
zette je die 4 neer om een hele avond te vullen hoorden je gewoon de hele avond geen 1 x dezelfde plaat.

het kan echt mensen...het kan!!!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 12:17:
tot je op het goeie feest met de juiste dj`s en juiste muziek staat dan doet je leeftijd er niks meer toe.

De meeste mensen gaan alleen uit hun dak van de drugs.

ik had nooit meer nodig dan alleen de muziek.. en als ik die nu hoor.... ga ik gewoon nog steeds uit me dak..

Met een brede grijns op me porum rond lopen op een feest :D
Moet wel zeggen dat als je vaak naar feesten ga dat "de drive" er uit ga doordat je altijd het zelfde zie en hoor.

Ga je echter na een lange periode ( dus minimaal een half jaar of in mijn geval 1 1/2 jaar )weer een keer dan is het toch weer leuk.

Denk dat het gewoon een soort van "overkill" is.
Vanwege de muziek ging ik dus ook al niet meer naar MOH toen die uit de Hemkade vertrok.
 
Uitspraak van Turbo-D op woensdag 19 augustus 2009 om 12:19:
tja wij kennen elkaar ook niet voor nix ;)

Ja inderdaad, net als dat verhaal met Bionic. Ferox en Ki-real maakte daar vette unieke shit op, maken ze het labels ineens mainstream omdat het minder verkoopt... kom op zeg.


Uitspraak van Misery Motion op woensdag 19 augustus 2009 om 12:20:
Iedereen bootste de ruffneck sound na.

En dat terwijl de veel mensen niet Ruffneck platen draaiden op feesten, en het ondertussen wel liepen te kopieren.
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 19 augustus 2009 om 12:17:
dan zou ik als dj zeggen....FUCK THEM YEAHHHH

En dat doe ik dus ook. Beetje jammer alleen dat je er zo weinig mee bereikt.