Partyflock

Forumonderwerp · 1035855
Waarschuw beheerder
De toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht die gisteren door de Haagse Transvaalbuurt liep, is door een groep Marokkaanse jongeren volledig verziekt. De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen, treiterden een vrouw die met haar hondje stond te kijken en wilden haar hondje schoppen.

De agenten die in actie wilden komen werden door de jongeren bekogeld. Eén van de jongens kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.

De vereniging die de lampionnenoptocht organiseert, Haagjes Hopjes, is de pesterijen van de groep meer dan zat. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", aldus een woordvoerster van de organisatie.

Zwaarbewaakt

De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond begon al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers te pesten. Terwijl de kleintjes een kop chocolademelk kregen in het buurthuis, wilden de jongeren hier binnenstormen. "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."

T-shirts gejat

In de buurt wordt wel vaker iets georganiseerd. Zo was er afgelopen weekend voor de oudere jongeren een straatvoetbaltoernooitje georganiseerd. Het toernooitje verliep heel gezellig, volgens de woordvoerster, maar toen ze na afloop aan alle deelnemers een t-shirtje wilden overhandigen, bleek dat ze allemaal uit de kraam waren gestolen.

Sinterklaasintocht

De stichting dreigde eerder al te stoppen met alle evenementen die in de buurt worden georganiseerd. Het volgende evenement is de Sinterklaasintocht, maar deze kunnen ze gewoon niet afblazen. "We willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/102235/-Kinderen-bekogeld-door-Marokkaanse-jongeren.html
---------------------------------------

We hebben meer jongerenhonken nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 27 november 2008 om 17:51:
Duurt zo niet lang meer voordat het echt een keer goed fout gaat in NL. Met Theo van Gogh zaten
we wel niet ZOOOO dichtbij.

Een heleboel mensen wachten die dag geduldig af...

ff ontopic...Zonde dat deze 'jongens' t zo verpesten voor de kinders. Ik heb ook een hekel aan kinders, maar ik gooi toch nog net geen stenen naar ze...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :vaag:Reptile-addict:vaag: op zaterdag 29 november 2008 om 21:01:
Een heleboel mensen wachten die dag geduldig af...

En als het dan zover is is zeker alle datalimiet van de internetproviders die dag overschreden met iedereen die zit te huilen op internet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 29 november 2008 om 13:33:
Ben ik in een land waar ik niets mee heb en waar ik niet wil zijn? Waar zeg ik dat?

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 19:32:
ik wil absoluut nooit nederlander zijn, voel me ook helemaal niet zo

Zegt genoeg denk ik zo>?

Uitspraak van Skirheid op zaterdag 29 november 2008 om 13:33:
En voor de rest: Als je iets quote zorg dan dat je iets zinnigs hebt te zeggen over die uitspraak, want hetgene wat je nu hebt gezegd had je ook gewoon kunnen posten zonder quote, nu quote je me op 1 uitspraak en begin je over iets anders te lullen terwijl er geen verband is

Ik wilde dit kwijt.. en ik had geen zin om pagina's terug te kijken naar iets wat daar bij paste.. dus vandaar.. Maar het slaat gewoon op je hele voorkomen.. dus eigenlijk had ik alles kunnen quoten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op vrijdag 28 november 2008 om 21:51:
Allochtonen die wel respect voor dit land hebben, die zouden niet zulke dingen doen.

Ja, want autochtonen die zich wel Nederlander voelen of ook niets met dit land hebben, die gedragen zich allemaal :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 29 november 2008 om 21:04:
En als het dan zover is is zeker alle datalimiet van de internetproviders die dag overschreden met iedereen die zit te huilen op internet

:D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 12:46:
Is het normaal dan dat mensen bang zijn op straat ?

Nee, maar als ze zo graag willen dat het los gaat en denken dat ze er dan toch wel beter uitkomen, hoeven ze niet constant (op internet) te klagen ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zondag 30 november 2008 om 11:38:
Ja, want autochtonen die zich wel Nederlander voelen of ook niets met dit land hebben, die gedragen zich allemaal

Volgens mij is dat een ander onderwerp ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op zondag 30 november 2008 om 17:22:

:/
Jij beweert toch dat mensen die respect hebben voor dit land of zich Nederlander voelen, zulke dingen niet doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op zondag 30 november 2008 om 00:27:
Zegt genoeg denk ik zo>?

Dan lees je niet goed, ik zeg dat ik wat mij betreft de nederlandse nationaliteit niet hoef, ik zeg nergens dat ik hier niet wil zijn of niets met nederland te maken wil hebbe. Dat maak jij ervan

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op zondag 30 november 2008 om 00:27:
Maar het slaat gewoon op je hele voorkomen.. dus eigenlijk had ik alles kunnen quoten

Oh, dus je bedoelt dat je op basis van de foto's op mijn profiel een oordeel over mij en de rest van de marokkanen in nederland kunt geven, netjes :D

Uitspraak van lindaaatje op zondag 30 november 2008 om 11:38:
want autochtonen die zich wel Nederlander voelen of ook niets met dit land hebben

Nee, als een autichtoon iets doet dan ligt dat ergens anders aan, als een marokkaan dat doet dan komt dat omdat ie een hekel heeft aan nederland :lol: hoe bedoel je complotdenken

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op zondag 30 november 2008 om 17:22:

Ja Linda, maar we zijn nu marokkanen de grond in aan het boren, verbanden trekken naar identieke autochtone gevallen om een contrast aan te geven mag niet, dus daar moet je dan een ander topic voor openen

Waarschuw beheerder
donateur
@skirheid waar maak jij nu weer stennes over, het gaat over jongeren die wangedrag vertonen, waarom voel jij je nu aangesproken dan?????

ik vind dit soort gedrag echt niet kunnen of de mensen marrokaans of nederlands zijn, een opvoedingskamp voor ouders en kinderen lijkt me een goede optie hiervoor (y)
Waarschuw beheerder
het gaat om de toon: kinderen (mensen) bekogeld door marokkanen (dieren)
En om de ernst, want er is niks aan de hand hier, gaan we het in de krant zetten als iemand iets wil doen tegenwoordig?

Waarschuw beheerder
beetje zwakbegaafd, die relschoppers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op dinsdag 2 december 2008 om 12:16:
En om de ernst, want er is niks aan de hand hier, gaan we het in de krant zetten als iemand iets wil doen tegenwoordig?

Maak je eens niet zo druk jongen :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het gaat om de toon: kinderen (mensen) bekogeld door marokkanen (dieren)En om de ernst, want er is niks aan de hand hier, gaan we het in de krant zetten

Hoe zou zoiets in een Marokkaanse krant staan dan als het andersom zou gebeuren in Marokko?

"Onschuldige Marokkaanse kinderen bekogeld door jongeren?"

:no:
Waarschuw beheerder

Schrijve doe je niet met een toon :x

Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", aldus een woordvoerster van de organisatie.

JUIIIIIIST !! (y)
awel dat hun thuis f*cking strak gehoude worden betekend al snel dat ze zich op straat zulle moete uite..
Hup.. pers bericht.. : het bewijs !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 1 december 2008 om 08:51:
Jij beweert toch dat mensen die respect hebben voor dit land of zich Nederlander voelen, zulke dingen niet doen?

Dat een Nederlander of iets dergelijks iemand verkracht heeft niks met het respect voor het land te maken..
En ook Nederlanders kunnen schijt hebben aan ons land.. Dit komt bij elke afkomst voor..
Uitspraak van Skirheid op maandag 1 december 2008 om 12:34:
Oh, dus je bedoelt dat je op basis van de foto's op mijn profiel een oordeel over mij en de rest van de marokkanen in nederland kunt geven, netjes

Ten eerste zeg ik het over jou en ten 2e op basis van je uitspraken..
Ik heb helemaal geen moeite met getinte mensen in ons land.. zolang ze maar normaal doen.. En ik heb ook geen moeite met blanke mensen zolang ze maar normaal doen..
Uitspraak van Skirheid op maandag 1 december 2008 om 12:34:
Nee, als een autochtoon iets doet dan ligt dat ergens anders aan, als een marokkaan dat doet dan komt dat omdat ie een hekel heeft aan nederland hoe bedoel je complotdenken

Je kan het ook anders opnemen dan dat ik bedoel
Ik zei dat om dat het op dit moment gaat om marokkanen die geen respect hebben voor dit land.. Niet om autochtonen die op dit moment geen respect hebben voor dit land..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op dinsdag 2 december 2008 om 17:05:
Dat een Nederlander of iets dergelijks iemand verkracht heeft niks met het respect voor het land te maken..

En als een marokkaan het doet wel?
Logisch...
Waarschuw beheerder
het is gewoon belachelijk dat de regering in nederland al1 mannentaal uitslaat als bv. een ondernemer op een eerlijke manier wat wil verdienen door bv roken toe te staan in zijn zaak want dan dan word je zwaar gestraft en keihard aangepakt alle boetes omhoog en strenger straffen hoor en lees je dan, maar als een hap marrokaanse straatterroristen een hele woonwijk terroriseert dan komen ze met projecten en straatcoache`s daar gaan onze belastingcenten naar toe, en als ze er een x 1tje oppakken dan moeten ze 8 uur een bakkie thee drinken bij een voetbalclub voor straf (hoezo omgekeerde wereld!?) ik denk dat de oplossing gewoon korten op de uitkering van de ouders of hoge boete`s opleggen aan die ouders want daar zijn ze wel gevoelig voor, misschien dat ze dan wel proberen om hun kind op te voeden want die gasten zouden dankbaar moeten zijn voor de kansen die nederland bied maar ze hebben er gewoon schijt aan. Ik hoefde dit soort dingen niet te flikken vroeger thuis want dan kreeg ik er een paar van die ouwe, als ik naar marokko zou gaan gedraag ik me ook want zo hoort dat! maja respect hebben ze nooit meegekregen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 2 december 2008 om 17:09:
En als een marokkaan het doet wel?
Logisch...

Jonge maak jij nou eens logische redeneringen.. en lees niet tussen de regels door.. Als je nou nog niet snap wat ik bedoel.. :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik lees niets tussen de regels door, je zeg letterlijk:
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op vrijdag 28 november 2008 om 21:51:
Allochtonen die wel respect voor dit land hebben, die zouden niet zulke dingen doen

Dan mag ik me toch wel afvragen hoe je daar bij komt.

Dat weet je omdat mensen in het algemeen geen foute dingen doen als ze 'respect voor een land' hebben? Ofwerkt dat alleen zo voor allochtonen?

Blijkbaar wel, want even later zeg je dat het bij Nederlanders juist weer niets met respect voor dit land te maken heeft.

Of begaan Nederlanders verkrachtingen en zijn marokkanen vervelend op straat en zit daar voor jou een belangrijk verschil qua respect hebben voor een land in?

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op dinsdag 2 december 2008 om 17:57:
Als je nou nog niet snap wat ik bedoel..

Ik hoop dat je het zelf nog wel snapt en het mij ook even uitlegt. (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 2 december 2008 om 18:53:
Of begaan Nederlanders verkrachtingen en zijn marokkanen

Vreemd/grappig/opvallend dat je Nederlanders met een hoofdletter schrijft en marokkanen niet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 december 2008 om 19:28:
Vreemd/grappig/opvallend

Hehe, wat is het nou :D

Eens opgezocht en het hoort inderdaad beide met een hoofdletter, ook in het Engels. Dan heb ik eigenlijk geen flauw idee waar ik dat vandaan heb :vaag:

Een beetje discriminatie mag best ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 2 december 2008 om 19:44:
Een beetje discriminatie mag best

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ja nou en (6) op dinsdag 2 december 2008 om 17:04:
Schrijve doe je niet met een toon

schrijve doe je met een N erachter

Ten eerste zeg ik het over jou en ten 2e op basis van je uitspraken..
Ik heb helemaal geen moeite met getinte mensen in ons land..

Dus naar aanleiding van mijn woorden heb je last van me?

Ik zei dat om dat het op dit moment gaat om marokkanen die geen respect hebben voor dit land.. Niet om autochtonen die op dit moment geen respect hebben voor dit land..

Nee het slaat nergens op om te zeggen dat als een marokkaan vervelend gedrag vertoont dat dat komt omdat ie een hekel heeft aan NL, wat is dat voor bekrompen trieste denkwijze :D

Waarschuw beheerder
Dat Marokkaans straattuig zijn afstammelingen van ongeletterde niet-opgeleide gastarbeiders uit het rif die geen benul hebben hoe je kinderen moet opvoeden tot normaal functionerende burgers. Ik heb wel eens een wetenschappelijk stuk gelezen over dat soort gastarbeiders en hun roots. Het enige wat hun interesseert is de gemeenschappelijke moskee, de rest interesseert hun geen reet laat staan wat hun kinderen uitvreten.

Ongedierte, zowel de ouders als hun kinderen waar geen natie op zit te wachten. De werkloze ouders moet je de uitkering afpakken en in de sociale werkvoorziening trappen. Laat de moeder fatsoenlijk Nederlands leren en emaniciperen en a.u.b. pak die straatschoffies op en stuur ze naar de Russische goelags, drop ze in het leger of sluit hen tot hun 21e op in een internaat waar ze opleiding en werkervaring genieten.

Ohja, dit geldt niet alleen voor probleemmocro's maar ook voor aso-Nederlandse gezinnen uiteraard :yes:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Dan mag ik me toch wel afvragen hoe je daar bij komt.

Dat weet je omdat mensen in het algemeen geen foute dingen doen als ze 'respect voor een land' hebben? Ofwerkt dat alleen zo voor allochtonen?

Blijkbaar wel, want even later zeg je dat het bij Nederlanders juist weer niets met respect voor dit land te maken heeft.

Als jij respect zou hebben voor het land en inwoners.. zou jij geen kinderen bekogelen enz..
Dus in deze actie hebben ze geen respect..
En dat laatste kan je duidelijk terug lezen..
Of begaan Nederlanders verkrachtingen en zijn marokkanen vervelend op straat en zit daar voor jou een belangrijk verschil qua respect hebben voor een land in?

Dit kan je ook duidelijk terug lezen.. Dat van de verkrachtingen was gewoon een voorbeeld..
Ik hoop dat je het zelf nog wel snapt en het mij ook even uitlegt.

Beter lezen.. Dan snap je het wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach ja zo hou je ze van de straat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op woensdag 3 december 2008 om 09:51:
Dat van de verkrachtingen was gewoon een voorbeeld..

Voorbeelden kan je ook onderbouwen. Anders is het dus gewoon een loze opmerking...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op woensdag 3 december 2008 om 09:51:
Als jij respect zou hebben voor het land en inwoners.. zou jij geen kinderen bekogelen enz..

dus je maakt onderscheid tussen nederlanders en nederlanders, en zegt dat de ene groep nederlanders als ze iets doen dat doen omdat ze een hekel hebben aan nederland, doordat hun ouders uit marokko komen :D

En bij de andere groep die doet het soms omdat ze schijt hebben aan het land, maar over het algemeen met andere redenen. 2 mensne vragen je om je opmerking duidelijk te maken maar dat doe je nu al 5 posts niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 3 december 2008 om 13:31:
dus je maakt onderscheid tussen nederlanders en nederlanders, en zegt dat de ene groep nederlanders als ze iets doen dat doen omdat ze een hekel hebben aan nederland, doordat hun ouders uit marokko komen

En bij de andere groep die doet het soms omdat ze schijt hebben aan het land, maar over het algemeen met andere redenen. 2 mensne vragen je om je opmerking duidelijk te maken maar dat doe je nu al 5 posts niet

Wat is er nou zo moeilijk aan.. jullie maken het jezelf zo moeilijk..
Waar zie jij in hemelsnaam dat ik groepen maak tussen nederlanders en nederlanders met ouders uit marokko..
Jullie lezen gewoon echt niet..
Kijk zal ik het eens uitleggen in taal voor onder de 14! Geen respect voor nederland en mensen-> kinderen bekogelen.. Ongeacht afkomst, rassen, kleuren, handicaps.. duidelijk?? Gaan jullie maar weer zinnetjes verdraaien en daar een heel topic mee vullen :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 3 december 2008 om 10:43:
Voorbeelden kan je ook onderbouwen. Anders is het dus gewoon een loze opmerking...

Ja daar gaat het hier ook echt om hé.. Als je op de rest niks terug te melden heb.. meld dan wel wat zinnigs
Waarschuw beheerder
Je beantwoordt nog steeds de vragen niet. Alles wat ik noem is opeens een ander onderwerp of een voorbeeld.

Het is nu duidelijk dat als je iemand bekogelt dat je dan geen respect voor het land hebt (no matter wat voor afkomst) en als je iemand verkracht dat dat dan niets met respect voor een land te maken heeft. Bedoel je dat te zeggen?

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op woensdag 3 december 2008 om 15:37:
Geen respect voor nederland en mensen-> kinderen bekogelen..

Dat bedoel je alleen vast andersom.

Ik help je maar even...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 3 december 2008 om 16:15:
Het is nu duidelijk dat als je stenen gooit dat je dan geen respect voor het land hebt (no matter wat voor afkomst) en als je iemand verkracht dat dat dan niets met respect voor een land te maken heeft. Bedoel je dat te zeggen?

Dat bedoel ik..

Dat bedoel je alleen vast andersom.

Je snapt het.. daar gaat het om..
Waarschuw beheerder
:lol: loopt deze discussie nog steeds....
Waarschuw beheerder
alleen omdat skirheid criminelen verdedigd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op woensdag 3 december 2008 om 15:37:
Geen respect voor nederland en mensen-> kinderen bekogelen..

:lol:
nu verdraai je het zelf moppiej, denk je dat als er iemand opgepakt word voor het gooien van eieren dat de rechter gaat zeggen dat dat komt door geen respect voor nederland?

als je stenen gooit

het gaat hier om eieren, is een stuk minder erg

Uitspraak van jelken op woensdag 3 december 2008 om 16:41:
alleen omdat skirheid criminelen verdedigd.

sinds wanneer ben je een crimineel als je eieren gooit en iemand iets aan WIL doen, ik heb zo vaak zin om een wijf te neuken die ik voorbij zie lopen of om iemand een paar stompen te verkopen. Zou mooi zijn als dat elke keer in de krant komt: Marokkaan verkracht bijna vrouw, de twintger dacht eraan om haar te verkrachten en wilde haar een klap verkopen, maar heeft dit niet gedaan

Is misschien beetje kinderachtig gedrag maar is niks strafbaars aan, er is een verschil tussen willen en doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 3 december 2008 om 17:45:
nu verdraai je het zelf moppiej, denk je dat als er iemand opgepakt word voor het gooien van eieren dat de rechter gaat zeggen dat dat komt door geen respect voor nederland?

Dit zeg IK.. Niet de rechter.. Zei die eikel er maar wat van..
En zulke dingen doe je inderdaad als je geen respect heb voor je land en de inwoners daar van..
Kinderen bekogelen met eieren :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op woensdag 3 december 2008 om 18:15:
En zulke dingen doe je inderdaad als je geen respect heb voor je land en de inwoners daar van..
Kinderen bekogelen met eieren

dus belletjelellen doen kinderen omdat ze geen respect hebben voor hun land
Kinderen die snoep stelen doen dat omdat ze geen respect hebben voor Nederland

:loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Skirheid op woensdag 3 december 2008 om 20:49:

What the fuck maakt het nou uit WAAROM ze zoiets doen; ze moeten gewoon met die kleine tyfuspootjes van andermans spullen afblijven (geldt ook voor die kleine Nederlandse teringlijertjes). Klaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 3 december 2008 om 20:49:
dus belletjelellen doen kinderen omdat ze geen respect hebben voor hun land

Bla bla bla..Je heb het op dit moment over kattenkwaad..en over kinderen.. Ten eerste is kinderen bekogelen geen kattenkwaad en ten tweede waren het geen kinderen die het deden.. maar jongeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 december 2008 om 21:19:
What the fuck maakt het nou uit WAAROM ze zoiets doen; ze moeten gewoon met die kleine tyfuspootjes van andermans spullen afblijven (geldt ook voor die kleine Nederlandse teringlijertjes). Klaar.

zeg dat tegen patrieske :)

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op woensdag 3 december 2008 om 22:05:
en over kinderen.

Dus een puber is geen kind meer?

Ten eerste is kinderen bekogelen geen kattenkwaad

Ligt eraan waarmee je gooit hoor, als ik op mn fiets met sneeuwballen word bekogeld is degene die gooit dan ook een misdadiger?

ten tweede waren het geen kinderen die het deden.. maar jongeren

Dus na je dertiende moet je volwassen kunnen denken? :D

Artiest Sjonny M
Waarschuw beheerder
echt waar

stelletje hufters

laat ze dat lekker in marokko doen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 3 december 2008 om 22:07:
Dus een puber is geen kind meer?

Nee.. een puber heeft een ander denkvermogen als een kind..
Ligt eraan waarmee je gooit hoor, als ik op mn fiets met sneeuwballen word bekogeld is degene die gooit dan ook een misdadiger?

Laat ik daar maar niet op in gaan.
Dus na je dertiende moet je volwassen kunnen denken?

Je moet na je 13e wel weten dat dit soort gedrag niet normaal is.. Niet geleerd in je opvoeding toevallig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 10:13:
En als het gaat om verkrachting/pedofilie/dieren neuken/eigen gezin uitmoorden etc dan kan ik er gewoon van uitgaan dat het nederlanders zijn da's logisch

eigenlijk wel ja :lol:
dat soort dingen doen nederlanders :lol:

al hebben alle rassen een handje van verkrachten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 3 december 2008 om 17:45:
het gaat hier om eieren, is een stuk minder erg

Oeps...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
"Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol.

door de hele regering krijgen ze een aai over hun bol
waarom zijn het toch altijd de marokanen die overal in het nieuws negatief opduiken?
aanpakken die :rot: groep onruststokers
Waarschuw beheerder

ach ja de toon
zo kan je alles wel op jezelf betrekken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op woensdag 3 december 2008 om 22:18:
Nee.. een puber heeft een ander denkvermogen als een kind..

een puber kleedt ook zijn klasgenotes uit in zijn gedachten, gaan we dat dan ook aanranding noemen, als ie erover denkt om een hond te trappen doen we namelijk net alsof ie het gedaan heeft en zetten we het in de krant

Laat ik daar maar niet op in gaan.

Doe maar wel, een steen kun je gewond van raken, een ei alleen vies van worden tenzij je m 30 minuten kookt

Je moet na je 13e wel weten dat dit soort gedrag niet normaal is.. Niet geleerd in je opvoeding toevallig?

jawel hoor, maar betekent dat dat alle kinderen zich daar ook aanhouden na hun dertiende :lol:
Ohnee, alleen de Nederlandse kinderen houden zich er allemaal aan vanaf hun dertiende verjaardag :D

Uitspraak van BMelloW op donderdag 4 december 2008 om 08:01:
waarom zijn het toch altijd de marokanen die overal in het nieuws negatief opduiken?

omdat we dit soort dingen als een gruwelijke misdaad gaan beschouwen en het breed uitmeten terwijl het nergens op slaat, wat is hier nou gebeurd zeg :lol: echt kinderachtig gedrag

Uitspraak van BMelloW op donderdag 4 december 2008 om 08:01:
aanpakken die :rot: groep onruststokers

Zegt een drugsgebruiker, gezien je topic posts :x
Voor drugs worden mensen vermoord, maar dat is voor je eigen plezier dus daar mogen we niets over zeggen
Nee we mogen alleen kleine kinderen van dertien kwalijk nemen, let maar op als je eigen kinderen 13 zijn en ze wat uithalen
laatste aanpassing