Partyflock

Forumonderwerp · 1035855
Waarschuw beheerder
De toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht die gisteren door de Haagse Transvaalbuurt liep, is door een groep Marokkaanse jongeren volledig verziekt. De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen, treiterden een vrouw die met haar hondje stond te kijken en wilden haar hondje schoppen.

De agenten die in actie wilden komen werden door de jongeren bekogeld. Eén van de jongens kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.

De vereniging die de lampionnenoptocht organiseert, Haagjes Hopjes, is de pesterijen van de groep meer dan zat. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", aldus een woordvoerster van de organisatie.

Zwaarbewaakt

De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond begon al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers te pesten. Terwijl de kleintjes een kop chocolademelk kregen in het buurthuis, wilden de jongeren hier binnenstormen. "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."

T-shirts gejat

In de buurt wordt wel vaker iets georganiseerd. Zo was er afgelopen weekend voor de oudere jongeren een straatvoetbaltoernooitje georganiseerd. Het toernooitje verliep heel gezellig, volgens de woordvoerster, maar toen ze na afloop aan alle deelnemers een t-shirtje wilden overhandigen, bleek dat ze allemaal uit de kraam waren gestolen.

Sinterklaasintocht

De stichting dreigde eerder al te stoppen met alle evenementen die in de buurt worden georganiseerd. Het volgende evenement is de Sinterklaasintocht, maar deze kunnen ze gewoon niet afblazen. "We willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/102235/-Kinderen-bekogeld-door-Marokkaanse-jongeren.html
---------------------------------------

We hebben meer jongerenhonken nodig.
Waarschuw beheerder
ZOals ik al eens zei een Murk verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 14:18:
wat mij opvalt is dat skirheid er alles aan doet om het zo te laten lijken dat een klein deel van de marokaanse jongeren voor overlast zorgt,hahaha

een paar die het verpesten voor de rest?

Het gaat niet om een paar. Het gaat om een grote minderheid, meer dan 10%. Maar dan nog is de meerderheid wel oké.
Waarschuw beheerder
at mij opvalt is dat skirheid er alles aan doet om het zo te laten lijken dat een klein deel van de marokaanse jongeren voor overlast zorgt,hahaha

een paar die het verpesten voor de rest?

een paar die het verpesten voor de rest in ALLE grote en kleine steden in europa,of denk je dat we alleen in nederland problemen hebben met een klein groepje wat het verpest voor de rest?

je moet je huiswerk maken,je diploma halen en naar je moeder luisteren,voor de rest apies,zoals we dat in rotterdam zeggen.

ik vind het alleen maar goed dat marokaanse jongeren voor zo ontzettend veel ellende en overlast zorgen,op een goede dag is iedereen het zat en dan is het snel afgelopen.

Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op zaterdag 6 december 2008 om 14:25:
ZOals ik al eens zei een Murk verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken

Het zijn dit soort reacties die het karakter van de andere kant laten zien :)
Heel mooi :lol:

Waarschuw beheerder
:lol:

Die gast heeft kritiek op allochtonen ditdat zelf issie geen haar beter :z
Waarschuw beheerder
het heeft niks met allochtonen te maken,het zijn nederlanders van marokaanse afkomst,dus geen allochtonen want ze zijn geboren in nederland.

het heeft te maken met de opvoeding die ze van huis uit mee krijgen die heel slecht is,het lijkt net alsof de ouders van die jongens niet weten wat ze met ze aanmoeten,aangezien de meeste ouders van die jongens moslim zijn zouden ze misschien kunnen proberen om die jongens op te voeden met de koran als leidraad,die jongens zijn zelf misschien geen moslims maar hun ouders wel,dus laat ze maar mee gaan naar de moskee,misschien dat ze daar leren om respect te hebben voor de medemens,dat is toch zo belangrijk voor die jongens?respect?

en dat ik zelf geen haar beter ben is een beetje een rare opmerking waar ik eigenlijk niks mee kan maar ik probeer het toch,wat je zegt ben je toch lekker zelf,lekker pulah met je kont door de helft want ik ga het toch lekker tegen mamma zeggen en dan krijg je lekker geen snoepjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 15:10:
,dus geen allochtonen want ze zijn geboren in nederland.

Een allochtoon is iemand met minimaal 1 buitenlandse ouder.

Dus MArokkanen zullen tot in lengte van dagen allochtoon blijven (tegelijk zijn ze ook Nederlanders) omdat hun ouders ook Marokkanen zijn en de Marokkaanse nationaliteit geen afstand van gedaan kan worden.

Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 15:10:
het heeft te maken met de opvoeding die ze van huis uit mee krijgen die heel slecht is,het lijkt net alsof de ouders van die jongens niet weten wat ze met ze aanmoeten,aangezien de meeste ouders van die jongens moslim zijn zouden ze misschien kunnen proberen om die jongens op te voeden met de koran als leidraad

Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Nederlandse Marokkanen spreken geeneens Arabisch in de meeste gevallen, ze spreken een berber-dialect.
Waarschuw beheerder
de koran wordt ook vertaald in het nederlands.

Waarschuw beheerder
ja maar die vertaling wordt door moslims niet geaccepteerd omdat er aan de tekst van de Koran niks veranderd mag worden.

Bovendien is de beheersing van de Nederlandse taal van de meeste 1e generatie Marokkanen om te huilen...
Waarschuw beheerder
terwijl ze al zolang in nederland wonen en allang nederlands hadden kunnen leren,nederlands is trouwens 1 van de moeilijkste talen om te leren.

als het heel makkelijk zou zijn,zouden we vandaag de dag dan ook zoveel problemen hebben met marokaanse jongeren?

het is net alsof ze jaloers zijn op onze samenleving.

Waarschuw beheerder
We moeten gewoon allemaal overschakelen op het Fins, 1 van de enige talen wereldwijd die qua spelling 100% foneties is.

En dus easy om te leren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 15:28:

oh daar heb je het weer, jullie samenleving :D
Waarschuw beheerder
nee,ONZE samenleving,daar horen we ALLEMAAL bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 15:28:
zoveel problemen hebben met marokaanse jongeren?

Oh, en de hooligancultuur vind je wel cool he?
Is dat eigenlijk niet hetzelfde?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 17:03:
hooligancultuur

hooligans dat zijn toch gasten die alles slopen in stadions doelen enzo......
Waarschuw beheerder
nee,volgens mij zijn hooligans niet zo veel verantwoordelijk voor roofovervallen,prostitutie van zwakbegaafde minderjaige meisjes en dat soort dingen.

sterker nog,hooligans hebben een soort erecode waar ze zich vaak aan houden,jongeren vandaag de dag beinvloed door straatcultuur hebben dat niet.

er zijn geen hooligans die sinterklaas aanvallen,zware problemen maken in de bioscoop met het suikerfeest en scooters stelen.
Waarschuw beheerder
of het moeten hooligans zijn van fc we roven de hele boel leeg hierzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 17:19:
sterker nog,hooligans hebben een soort erecode waar ze zich vaak aan houden,jongeren vandaag de dag beinvloed door straatcultuur hebben dat niet.

Erecode?

Ff vergeten dat n stel van die gasten n Ajacied met n mes hebben gekilled?

Waarschuw beheerder
Weet je wat het is, veel van die mensen die aan die optochten meedoen hebben slechte ouders...onverantwoord als ze lopen zo in de donker op straat, dus is alleen maar goed dat ze soms bekogelen worden dan weten die ouders ook gelijk weet dat beter niet doen

want wij zorger ervoor dan hun dan niet op straat komen in het donker, want je hebt ook veel pedofielen en verkrachten rondlopen in nederland (dat zijn btw altijd blanke hollanders)

Waarschuw beheerder

echt kicke hoe jij die shit altijd als de totaal omgedraaide wereld kan doen voorkomen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op vrijdag 5 december 2008 om 20:54:
Ga jij eerst maar eens aan jezelf werken want jij hebt helemaal geen recht van spreken

Een goed begin, begint bij jezelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 16:02:
oh daar heb je het weer, jullie samenleving :D

Je mag gezellig meedoen hoor.. Je weet hoe het moet..
Waarschuw beheerder
nou de rest nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 13:30:
doe je wel, door drugs te gebruiken.

:roflol:
Waarom benadruk je het dan zelf in dit topic?

ik had het over onruststokers
jij bregon zelf over marokanen
ik vraag alleen waarom ze altijd slecht in het nieuws komen?
Maar als ik terugga naar mijn land, dan ben ik nog steeds hier jammer wel he

met je land bedoel ik dat woestiijn met bergen en kamelen
het land waar je zelf zo graag wil wonen

ik vind het alleen maar goed dat marokaanse jongeren voor zo ontzettend veel ellende en overlast zorgen,op een goede dag is iedereen het zat en dan is het snel afgelopen.

denk dat iedereen het al zat is
anders zouden ze niet zoveel kritiek over zich heen krijgen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 17:45:
Je weet hoe het moet..

hij predict alleen maar
of ie het ook doet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BMelloW op zaterdag 6 december 2008 om 19:48:
:roflol:

Ja doe maar die poppetje, iets anders kun je er niet op zeggen

ik had het over onruststokers
jij bregon zelf over marokanen
ik vraag alleen waarom ze altijd slecht in het nieuws komen?

Nee, je vraagt waarom het toch altijd die marokkanen zijn, zegt tegen mij dat ik terug moet gaan naar mn eigen land (alleen omdat ik dingen tegen je zeg die je niet wil horen) en dat ik mijn afkomst eer aan doe :D en dan praten over dat afkomst niet belangrijk is? :D
Alleen als het jou uitkomt zeker

met je land bedoel ik dat woestiijn met bergen en kamelen
het land waar je zelf zo graag wil wonen

:D Dat zijn de reacties van iemand die verder niets meer in te brengen heeft, machteloosheid heet dat :D
En dat zegt dat ze dr kinderen respect bij kan brengen, je kan het zelf niet eens opbrengen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen

Als er één ei tegen mijn kind aan was gekomen, was er sowieso 1 marokkaan minder geweest(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 17:23:
Mij hoor je het nergens veroordelen hoor, of wel soms?
Zie je mij in hooligan of drugs topics zitten janken?
Nee, zo'n hypocriet iemand ben ik niet

dus je bent er wel trots op dat je dat doel heb gesloopt en met ze alle die wedstrijd toen heb verziekt.
Vraagje waarom begon ieder1 keihard te fluiten toen het wilhelmus werd gespeeld en waarom word affelay gezien als verrader (niet door jou overigens) maar wel door de meeste marrokanen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Skirheid op zondag 7 december 2008 om 04:30:
die poppetje

Dussss...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zondag 7 december 2008 om 09:16:
het valt me op dat skirheid niet echt antwoord geeft of ingaat op waar we het nou precies over hebben,maar alleen maar bezig is met het ontleden van de antwoorden en vragen van andere reacties.

als je op een forum een discussie aangaat,moet je er ook mee om kunnen gaan,ook als je zwaar dom bent en goed fout zit.

net zoals degene die mij een waarschuwing heeft gegeven om niks,of is het zo dat mij de mond wordt gesnoeid omdat skirheid erachter zit?ik krijg een beetje het gevoel dat alles wat ik zeg gecensureerd wordt,de waarheid mag niet verteld worden op partyflock?of is het te aanstootgevend?

even testen of ik hiermee een waarschuwing krijg.

partyflock houdt er vreemde praktijken op na,ik vraag me af of de beheerder niet beter wat anders kan gaan doen,vrijheid van meningsuiting is er voor iedereen beheerder,het blijft toch een forum,en als je er niet tegen kan,ga je maar lekker op viva.nl de beheerder uithangen.

Uitspraak van jelken op zondag 7 december 2008 om 09:19:
oja,skirheid heeft alleen maar een partyflockaccount om een beetje te kunnen jennen en zieken over de rug van iedereen die problemen heeft gehad met marokaanse jongeren.

omdat ie zelf ook marokaans is voelt hij de drang om die jongens die op een vervelende manier in het nieuws komen te verdedigen,en dat is heel fout.

Uitspraak van jelken op zondag 7 december 2008 om 09:33:
waar blijft de beheerder om mij van partyflock te schoppen,ik heb nu al 4 waarschuwingen omdat skirheid een beheerder heeft gesmeekt mij aan te pakken omdat hij de discussie steeds op een beschamende manier verliest,of ineens over iets heel anders gaat beginnen omdat ie eigenlijk is uitgelult,ik dacht dat partyflock zo vasthield aan vrijheid van meningsuiting?of is dat alleen als er twee blonde meiden op de foto met elkaar staan te zoenen(want dat vinden de jongens zo geil)want als het over verschillende culturen gaat moet je als nederlander op partyflock echt oppassen,want als je marokanen verkeerd spelt,krijg je al een waarschuwing.

marokanen,weet je wel,het trotse berbervolk,dat 9 van de 10 keer verantwoordelijk is voor de meeste.....o,wacht even daar had ik bijna een waarschuwing te pakken,ook al is het wel zo dat de meeste marokanen........o skirheid,bijna weer,neem maar snel contact op met 1 van de beheerders en geef me aan bij de partypolitie.

Zo jongen, als ik de discussie verlies op een beschamende manier en jij de enige bent die strafpunten krijgt betekent dat dat jij continu over de scheef gaat en dus blijkbaar reacties post die niet door de beugel kunnen. Dan is er blijkbaar maar 1 persoon die de discussie verliest door zijn toevlucht te nemen in opmerkingen die niet door de beugel kunnen. En quote jij maar wat dingen waar ik geen antwoord geef op een vraag hoor, of waar ik eromheen lul, of de discussie verlies, laat maar zien :) Waar komen die frustraties ineens vandaan, je zit echt al een paar dagen te koken achter je pc he :s Het is maar een forum hoor, til er niet zo zwaar aan man. Slecht voor je bloeddruk

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 10:05:
Als er één ei tegen mijn kind aan was gekomen, was er sowieso 1 marokkaan minder geweest

:D Jij bent stoer zeg :D, 1 marokkaan minder is 1 moeder in de gavangenis die niet meer voor dr kind kan zorgen, kind groeit op voor galg en rad en volgt het goede voorbeeld van mama op. Held, zelf je toevlucht zoeken tot hetgeen je verafschuwt als zoiets jou overkomt. Heel intelligent :)

Uitspraak van Da haven(*)pablos op zondag 7 december 2008 om 11:36:
dus je bent er wel trots op dat je dat doel heb gesloopt en met ze alle die wedstrijd toen heb verziekt.
Vraagje waarom begon ieder1 keihard te fluiten toen het wilhelmus werd gespeeld en waarom word affelay gezien als verrader (niet door jou overigens) maar wel door de meeste marrokanen?

Ik vond het een leuke dag ja, en heb me kostelijk vermaakt :)
Waarom er keihard gefloten werd? Da's toch normaal bij voetbal, lekker neten. Waarom werden er toen van Gaal zijn vrouw ziek was er liedjes gezongen over dat ze een kankerhoer was? Moet ik daar een verklaring voor gaan geven? Ben geen psychiater. Zulke dingen gebeuren in een stadion, hoor je mij niet over zeiken of mensen veroordelen hoor, dus wat is je punt nou eigenlijk?

Uitspraak van BMelloW op zondag 7 december 2008 om 12:11:
iets waar je volk al zo goed in is
ja ik moet in het algemeen marokkanen niet

Uitspraak van BMelloW op zaterdag 6 december 2008 om 13:19:
ik heb het ook niet over iemands afkomst
ik noem het in het algemeen
onruststokers
de afkomst moet er niet te doen

Waarschuw beheerder
skirheid
ik kan met jou nog heel wat duscusies voeren
maar je bent het niet waard

Ik ben het wel waard hoor, ik reageer inhoudelijk en ik geef normale antwoorden, ik scheld niet, maar blijkbaar maakt mijn kijk op de zaken je boos, gefrustreerd en machteloos en ga je dan maar zeggen dat ik het niet waard ben, dat is prima je hoeft verder niet te discussiëren met me

kennelijk ben je er alleen maar op uit om onrust te stoken
iets waar je volk al zo goed in is
ja ik moet in het algemeen marokkanen niet

Afkomst deed er niet toe toch? :lol: Wat zet jij jezelf voorschut zeg

lul maar lekker verder over mijn kids en over mijn vermeende drugs gebruik
iets wat niks met dit forum te maken heeft

Heeft er alles mee te maken, de pot verwijt de ketel, zegt je dat iets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zondag 7 december 2008 om 09:19:
omdat ie zelf ook marokaans is voelt hij de drang om die jongens die op een vervelende manier in het nieuws komen te verdedigen,en dat is heel fout

Fout in jouw ogen ja, jouw mening, mag je vinden maar wat wil je er verder mee zeggen?
Heb ik het recht niet om er een andere kijk op te hebben, word je daar dan zo boos over? Zit je er nou echt zo mee?

Waarschuw beheerder
Skirheid, je ben van goede inborst..

Toch is de beste reclame voor Geert Wilders de Marokkaanse bontkraagjes die de achterwijken van onze (ook jij ja!) grote steden verzieken. Jij verdedigt reclame voor Geert Wilders, ben je stiekem PVV'er?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 18:35:
Heeft niks met stoer doen te maken..
Het heeft meer te maken met het feit dat mijn kind niet normaal op kan groeien omdat jouw volk zich in ons land niet kan gedragen

Sorry hoor, maar heb je die Nederlandse teringlijertjes nooit gezien dan? Er zijn er zat die (hoe triest dat ook is) met een Marokkaans of Antilliaans accent rondlopen en de boel net zo hard verzieken. Te stakkerig voor woorden allemaal... :/
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 december 2008 om 18:55:
Sorry hoor, maar heb je die Nederlandse teringlijertjes nooit gezien dan? Er zijn er zat die (hoe triest dat ook is) met een Marokkaans of Antilliaans accent rondlopen en de boel net zo hard verkankeren. Te stakkerig voor woorden allemaal...

Nederlanders die zich zo gedragen moet ze helemaal aan de hoogste boom opknopen:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zondag 7 december 2008 om 18:51:
wat n niveau zeg, machteloosheid

je wil gewoon de waarheid niet horen :aai: