Partyflock

Forumonderwerp · 1035855
Waarschuw beheerder
De toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht die gisteren door de Haagse Transvaalbuurt liep, is door een groep Marokkaanse jongeren volledig verziekt. De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen, treiterden een vrouw die met haar hondje stond te kijken en wilden haar hondje schoppen.

De agenten die in actie wilden komen werden door de jongeren bekogeld. Eén van de jongens kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.

De vereniging die de lampionnenoptocht organiseert, Haagjes Hopjes, is de pesterijen van de groep meer dan zat. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", aldus een woordvoerster van de organisatie.

Zwaarbewaakt

De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond begon al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers te pesten. Terwijl de kleintjes een kop chocolademelk kregen in het buurthuis, wilden de jongeren hier binnenstormen. "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."

T-shirts gejat

In de buurt wordt wel vaker iets georganiseerd. Zo was er afgelopen weekend voor de oudere jongeren een straatvoetbaltoernooitje georganiseerd. Het toernooitje verliep heel gezellig, volgens de woordvoerster, maar toen ze na afloop aan alle deelnemers een t-shirtje wilden overhandigen, bleek dat ze allemaal uit de kraam waren gestolen.

Sinterklaasintocht

De stichting dreigde eerder al te stoppen met alle evenementen die in de buurt worden georganiseerd. Het volgende evenement is de Sinterklaasintocht, maar deze kunnen ze gewoon niet afblazen. "We willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/102235/-Kinderen-bekogeld-door-Marokkaanse-jongeren.html
---------------------------------------

We hebben meer jongerenhonken nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
een groep Marokkaanse jongeren volledig verziekt.

waar heb ik dat toch meer gehoord!

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 19:32:
ik wil absoluut nooit nederlander zijn, voel me ook helemaal niet zo.

tyf je toch lekker op... zal echt geen hond wakker van liggen hoor!

neem de rest van het zooitje ook meteen mee :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 13:05:
ik wil gewoon het risico niet lopen, ben geen vechtersbaas dus zal het snel tegen een gozer afleggen

dat is een mooie weergave van je wereldbeeld.
dat een jongen je tanden eruitslaat als je iets terugzegt.

Jij zal ver komen in je leven als je je overal door op de kop laat zitten

Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 13:05:
ik zit niet te huilen ik probeer je alleen duidelijk te maken dat het wel wat anders werkt voor je als een nederlandse man ben met een marokkaans uiterlijk zoals jij

En? Betekent dat dat je dan maar niets zegt maar wel op internet?
wat is dat voor iets hypocriets

Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 13:09:
dat krijg je als je gekke dingen met ze heb meegemaakt in de tram van nieuwegein naar utrecht. Trein van utrecht cs naar amsterdam.

heb ook gekke dingen meegemaakt met nederlanders, maar als ik het vertel aan een ander benadruk ik niet waar ze vandaan komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 27 november 2008 om 13:24:
waar heb ik dat toch meer gehoord!

Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 27 november 2008 om 13:24:
tyf je toch lekker op... zal echt geen hond wakker van liggen hoor!

neem de rest van het zooitje ook meteen mee

Kijken of je ook nog zo lult als de media en mensen zo over voetbalsupporters heen gaan vallen als er weer eens ergens de pleuris uitbreekt. Ohnee dat niet he?

Jij bent er weer zo 1 die met twee maten meet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 13:35:
dat is een mooie weergave van je wereldbeeld.
dat een jongen je tanden eruitslaat als je iets terugzegt.

jongen, die gozer had net gezeten omdat ie een meisje had verkracht. Denk je dat hij rustig blijft zitten als ik hem afbek? Je weet helemaal niet wat voor figuren er in die klas zaten. En het mooie was dat die afghaanse meiden en 1 zo'n surinaamse dat was een bloedmooie meid die lieten ze met rust!!! waarom?? omdat zij een bekende broer had!!

Jij zal ver komen in je leven als je je overal door op de kop laat zitten

ben ik met je eens maar ik weet wel wanneer je beter je mond kan houden dan er tegen in te gaan. Ik heb 1 x met m'n middelvinger naar 4 van die mongolen opgestoken omdat ze naast me gingen rijden en zaten te seinen en gekke bekken te trekken, vervolgens hebben ze een kwartier achter me aan gereden door utrecht heen, Nou ik scheet 4 kleuren echt waar ik dacht als ik nou stop stappen ze uit of komen ze alsnog verhaal halen.
En? Betekent dat dat je dan maar niets zegt maar wel op internet?
wat is dat voor iets hypocriets

ik ben toch met jou aan het discussieren? mag ik dan niks zeggen? ik wil alleen duidelijk maken dat het voor een meisje heel anders ligt dan voor jou!
maar als ik het vertel aan een ander benadruk ik niet waar ze vandaan komen

ik wel als het altijd dezelfde zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 27 november 2008 om 13:41:
volgens mij ging het hier om kut marokkaantjes toch

dus

ik meet niet met twee maten hoor, ik ga bijvoorbeeld ook niet in een voetbaltopic lopen verkondigen dat het met die voetbalsupporters van ajax altijd hetzelfde is met dat relgedrag, en dat ze moeten oprotten en de rest van het zooitje moeten meenemen, terwijl ik zelf foto's van rellen in Tilburg op mijn profiel heb.

Dat zou een sneu iets zijn ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 13:46:
jongen, die gozer had net gezeten omdat ie een meisje had verkracht.

:lol:
je moet niet zoveel tv kijken jij

vervolgens hebben ze een kwartier achter me aan gereden door utrecht heen, seinen en gekke bekken te trekken

poeh. gelukkig hebben ze je niet overhoop geschoten. Ik kan me voorstellen dat je zelfs nu nog wel 3 x over je schouder kijkt als je boodschappen gaat doen. Een drive by zit in een klein hoekje

ik ben toch met jou aan het discussieren? mag ik dan niks zeggen? ik wil alleen duidelijk maken dat het voor een meisje heel anders ligt dan voor jou!

tuurlijk mag je wel iets zeggen, maar doe het eens in het echt dan kan zo'n figuur zich ook verdedigen ertegen. met een houding door het leven gaan dat je elk moment koudgemaakt kan worden door iemand die een gekke bek trekt getuigt een beetje van psychische problemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 13:56:
voetbalsupporters van ajax altijd hetzelfde is met dat relgedrag

maar dat doe je nu toch even ;)

Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 13:56:
Dat zou een sneu iets zijn

Ja dat zou idd sneu zijn :aai:

weet je wat sneu is.. een kut marokaan dat is pas sneu!
Waarschuw beheerder
hahaha ja idd je moet toch wat zeggen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
de obsessieve drang waarmee jij in dit topic aan het posten bent getuigt ook wel van psychische problemen vriend......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:03:
je moet niet zoveel tv kijken jij

:gaap: ja ja wat jij wilt

Ik kan me voorstellen dat je zelfs nu nog wel 3 x over je schouder kijkt als je boodschappen gaat doen. Een drive by zit in een klein hoekje

ja jwt ga undercover boodschappen doen, verkleed alles :rot:

maar doe het eens in het echt dan kan zo'n figuur zich ook verdedigen ertegen

heb ik ook gedaan en die hield later z'n muil maar toen krijg ik thuis weer allerlei commentaar dat ik m'n mond had moeten houden en door had moeten lopen en dat ik geluk had dat ik niet de verkeerde was tegen gekomen
met een houding door het leven gaan dat je elk moment koudgemaakt kan worden door iemand die een gekke bek trekt getuigt een beetje van psychische problemen

elk moment? ik zeg toch dat het 1 x gebeurd is en dat ze achter me aanreden?

Maar goed je kan je er ook verder niet in verplaatsen dus laten we het hier maar bij houden!

Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 27 november 2008 om 14:06:
weet je wat sneu is.. een kut marokaan dat is pas sneu!

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:07:
maakten de vrouwen afhankelijk en zetten ze psychisch onder druk.

jaaaa het zijn een stelletje viespeuken!
ze hadden hun zusters, nichtjes en achternichtjes en die van hun vriendjes der achter moeten zetten :D want ja er is niks mis met psychisch onder druk zetten!

Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:09:
hahaha ja idd je moet toch wat zeggen

geef me mening... maar jij bent waarschijnlijk niet gewent dat een vrouw een eigen mening heeft ;) geeft niet hoor waar je niet mee bent opgevoed ken je ook niet :aai:

Uitspraak van Meiosis op donderdag 27 november 2008 om 14:10:
de obsessieve drang waarmee jij in dit topic aan het posten bent getuigt ook wel van psychische problemen vriend......

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 27 november 2008 om 14:14:
maar jij bent waarschijnlijk niet gewent dat een vrouw een eigen mening heeft geeft niet hoor waar je niet mee bent opgevoed ken je ook niet

:roflol: dat zal wel verklaren waarom die alles wat ik net boven heb gepost voor lucht aanneemt

Gelukkig weet ik zelf wat er aan de hand is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 14:11:
heb ik ook gedaan en die hield later z'n muil

maar toen krijg ik thuis weer allerlei commentaar

:lol: je kan het ook nooit goed doen he?

Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op donderdag 27 november 2008 om 14:14:
geef me mening... maar jij bent waarschijnlijk niet gewent dat een vrouw een eigen mening heeft

ik ben t wel gewend hoor, ik wijs je alleen op wat tegenstrijdigheden
Uitspraak van Meiosis op donderdag 27 november 2008 om 14:10:

sorry gap, zal erop letten, gaat het nog wel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:18:
ik ben t wel gewend hoor, ik wijs je alleen op wat tegenstrijdigheden

tuurlijk jochie :aai:

Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 14:16:
dat zal wel verklaren waarom die alles wat ik net boven heb gepost voor lucht aanneemt

Gelukkig weet ik zelf wat er aan de hand is

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 14:16:
dat zal wel verklaren waarom die alles wat ik net boven heb gepost voor lucht aanneemt

ik neem het niet voor lucht aan, maar steeds als jij met een argument komt en ik breng er iets tegenin dat je het ook anders had kunnen aanpakken kom je met een verhaal wat dat alleen maar bevestigt, zoals dit:

ik ben toch met jou aan het discussieren? mag ik dan niks zeggen?

tuurlijk mag je wel iets zeggen, maar doe het eens in het echt dan kan zo'n figuur zich ook verdedigen ertegen.

heb ik ook gedaan en die hield later z'n muil maar toen krijg ik thuis weer allerlei commentaar

we hebben er 1 die overal bang voor is terwijl ze eigenlijk zelf toegeeft dat dat niet nodig is en we hebben er 1 die een afkeer heeft van rellers (tot op een zekere hoogte)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:25:
ik neem het niet voor lucht aan, maar steeds als jij met een argument komt en ik breng er iets tegenin dat je het ook anders had kunnen aanpakken kom je met een verhaal wat dat alleen maar bevestigt, zoals dit:

is goed jochie je vult het toch wel in op de manier waarop het voor jou goed klinkt!
dus laten we het hier maar bij houden!

:bye:

Succes met het verdedigen van je matties!
Waarschuw beheerder
ok is goed, je hoeft trouwens niet bang te zijn dat je een klap krijgt van me ofzo hoor, niet dat je daarom nu wegvlucht uit dit topic, hoop niet dat ik je die indruk heb gegeven

Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 14:37:
Succes met het verdedigen van je matties!

komt goed, en jij gewoon van je afbijten he meid, laat ze n poepie ruiken ik weet dat je het kan

(K) Nourry
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:43:
niet dat je daarom nu wegvlucht uit dit topic, hoop niet dat ik je die indruk heb gegeven

:lol: nou nee hoor, hemel jezelf maar niet te veel op. Heb gewoon geen zin meer in een eindeloze discussie. Jij hebt jouw punten, ik de mijne, we worden het niet eens, en dan kunnen we nog wel 10 pagina's vullen maar dat zal energieverspilling zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja precies, maar ik ben ook niet net vrij vanwege een verkrachting ofzo hoor, dat je dat ook weet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:43:
ok is goed, je hoeft trouwens niet bang te zijn dat je een klap krijgt van me ofzo hoor, niet dat je daarom nu wegvlucht uit dit topic, hoop niet dat ik je die indruk heb gegeven

Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 14:55:
ja precies, maar ik ben ook niet net vrij vanwege een verkrachting ofzo hoor, dat je dat ook weet

hoeveel onzin kan een jochie uitkramen :aai:

je word met de minuut lachwekkender :D

ik zou zeggen nog ff door gaan, je staat goed voor lul :roflol:
Waarschuw beheerder
hehe thxz :D

Waarschuw beheerder
ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd

Of

Stalen pijp > knieschijven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 13:38:
jij bent er weer zo 1 die met twee maten meet

bekijk jij je eigen nou eens van 2 kanten..
Jij wilt geen Nederlander zijn.. Alles van marokko is goed(wat te begrijpen is omdat je daar van afstamt)
Maar dan moet je ook niet zeuren als Nederlanders jou niet accepteren.. Net zoals dit voorbeeld: Wat die gasten ook doen je neemt het niet serieus en doet alsof het niets voorstelt.. En ziet er niet eens kwaad in. Moeten wij jou dan respecteren???
Nee dat vind ik niet. Maar er wordt dan wel gezeikt over discriminatie (Ik zeg niet dat jij je gediscrimineert voelt, maar heel veel allochtonen nemen dat woord te snel in hun mond die ook met bovenstaande eens zijn)
Waarschuw beheerder
donateur
Schepje erboven op

en nog een

schepje erboven op

en nog een

schepje erboven op

en nog een

schepje erboven op

en nog een

schepje erboven op

Duurt zo niet lang meer voordat het echt een keer goed fout gaat in NL. Met Theo van Gogh zaten
we wel niet ZOOOO dichtbij.

Maar het maakt niet uit, uiteindelijk is het vrij duidelijk welke bevolkingsgroep er over een
aantal jaar alleen maar slechter uit komt. Niet de nederlanders, dat is zeker.

Dus mij maakt het eigenlijk niet uit. Het is gewoon gat graven voor gevorderden! Maar uiteindelijk
niet aankomen met ik wil bijstand omdat ik geen baan kan krijgen want geen mens wil me aannemen omdat
ik marrokaan ben. Nee, dan wijzen we naar dat diep uitgraven gat.

Mooi heh, je eigen volk steeds verder van huis helpen...

zucht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 27 november 2008 om 17:51:
Maar het maakt niet uit, uiteindelijk is het vrij duidelijk welke bevolkingsgroep er over een
aantal jaar alleen maar slechter uit komt. Niet de nederlanders, dat is zeker.

Kappen die dan ook eindelijk 's met dat gepiep dat ze zo bang zijn op straat dan?
Waarschuw beheerder
Gewoon de fucking wapenstok op die etters, paar voor-oorlogse muilperen uitdelen. Nederlandse tradities verzieken met slecht ingeburgerd gedrag, bah liefst tegen de muur...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 27 november 2008 om 16:51:
Wat die gasten ook doen je neemt het niet serieus en doet alsof het niets voorstelt.. En ziet er niet eens kwaad in.

ik zeg niet dat ik er geen kwaad in zie, ik vind het geen nieuwswaardig iets, 15e keer.

waarom moet ik mezelf van twee kanten bekijken? Ik loop nergens tegenstrijdige dingen te verkondigen en doe me ook niet voor als een heilige terwijl dat niet zo is, het feit dat ik een hekel heb aan discriminatie en vind dat iedereen gelijk behandelt moet worden wil niet zeggen dat ik dat voor mezelf eis. Dus kijk dat jij vindt dat ik mezelf van twee kanten moet bekijken zeg ik ja dat mag je vinden maar ik ga het niet doen, net zoals zij dat niet hoeft te doen. Ik kan mezelf alleen wel in de spiegel aankijken en weten dat ik mezelf, me vrienden of wat dan ook niet verloochen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 21:02:
waarom moet ik mezelf van twee kanten bekijken? Ik loop nergens tegenstrijdige dingen te verkondigen en doe me ook niet voor als een heilige terwijl dat niet zo is, het feit dat ik een hekel heb aan discriminatie en vind dat iedereen gelijk behandelt moet worden wil niet zeggen dat ik dat voor mezelf eis. Dus kijk dat jij vindt dat ik mezelf van twee kanten moet bekijken zeg ik ja dat mag je vinden maar ik ga het niet doen, net zoals zij dat niet hoeft te doen. Ik kan mezelf alleen wel in de spiegel aankijken en weten dat ik mezelf, me vrienden of wat dan ook niet verloochen

Ik heb het nergens over dat jij niet eerlijk ben.. Maar meer over dat je geen nederlander wil zijn.. en dit laat merken..

Waarschuw beheerder
De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond

het zal is niet he :[

afmaken dat tuig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 27 november 2008 om 22:42:
Maar meer over dat je geen nederlander wil zijn.. en dit laat merken..

En dus?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 27 november 2008 om 17:58:
Kappen die dan ook eindelijk 's met dat gepiep dat ze zo bang zijn op straat dan?

Is het normaal dan dat mensen bang zijn op straat ?

Uitspraak van Skirheid op vrijdag 28 november 2008 om 12:40:
En dus?

Holland love it or leave it!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 12:46:

:respect:

Eindelijk iemand die het begrijpt

Waarschuw beheerder

idd, als je het niet bevalt hier rot je toch op :[

Waarschuw beheerder
stelletje racisten hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 14:00:
stelletje racisten hier

je hebt wel een vette forum pic van Bad Religion :cheer:

goeie cd trouwens ;)

Waarschuw beheerder
dan zijn we het daarover wel met elkaar eens..:P
Waarschuw beheerder

heeft niks te maken met waar het over ging
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op vrijdag 28 november 2008 om 17:34:
Uitspraak van Barry_DH op vrijdag 28 november 2008 om 12:46:

heeft niks te maken met waar het over ging

Maar is wel de oplossing voor het probleempje....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op vrijdag 28 november 2008 om 18:54:
Maar is wel de oplossing voor het probleempje....

voor welk probleem?
Waarschuw beheerder
het probleem dat probleemjongeren heet....:flower:
Waarschuw beheerder
En dus?

Je bent in een land waar je niet wil zijn.. waar je niks mee heb..
En dat is ook zo met die probleem jongeren.. het interesseert ze niet wat ze doen.. want dit is toch hun land niet en ze hebben er geen respect voor, geen geweten als ze iets uitvreten..
maar wel op het harste roepen dat ze gediscrimineert worden..
Allochtonen die wel respect voor dit land hebben, die zouden niet zulke dingen doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 13:38:
Jij bent er weer zo 1 die met twee maten meet

Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 21:02:

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 27 november 2008 om 22:42:
Ik heb het nergens over dat jij niet eerlijk ben.. Maar meer over dat je geen nederlander wil zijn.. en dit laat merken..

En dus?

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op vrijdag 28 november 2008 om 21:51:
Je bent in een land waar je niet wil zijn.. waar je niks mee heb..
En dat is ook zo met die probleem jongeren.. het interesseert ze niet wat ze doen.. want dit is toch hun land niet en ze hebben er geen respect voor, geen geweten als ze iets uitvreten..
maar wel op het harste roepen dat ze gediscrimineert worden..
Allochtonen die wel respect voor dit land hebben, die zouden niet zulke dingen doen.

Ben ik in een land waar ik niets mee heb en waar ik niet wil zijn? Waar zeg ik dat?

En voor de rest: Als je iets quote zorg dan dat je iets zinnigs hebt te zeggen over die uitspraak, want hetgene wat je nu hebt gezegd had je ook gewoon kunnen posten zonder quote, nu quote je me op 1 uitspraak en begin je over iets anders te lullen terwijl er geen verband is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die agenten moeten handgrenaten hebben kunnen ze truggooien
Waarschuw beheerder
Laat ze een potje granaatje zonder pin overgooien.....Degene die em laat knallen is af o:)

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 29 november 2008 om 13:33:
En voor de rest: Als je iets quote zorg dan dat je iets zinnigs hebt te zeggen over die uitspraak, want hetgene wat je nu hebt gezegd had je ook gewoon kunnen posten zonder quote, nu quote je me op 1 uitspraak en begin je over iets anders te lullen terwijl er geen verband is

Dat doe jij gelukkig nooit :rot: