Partyflock

Forumonderwerp · 1035855
Waarschuw beheerder
De toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht die gisteren door de Haagse Transvaalbuurt liep, is door een groep Marokkaanse jongeren volledig verziekt. De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen, treiterden een vrouw die met haar hondje stond te kijken en wilden haar hondje schoppen.

De agenten die in actie wilden komen werden door de jongeren bekogeld. Eén van de jongens kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.

De vereniging die de lampionnenoptocht organiseert, Haagjes Hopjes, is de pesterijen van de groep meer dan zat. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", aldus een woordvoerster van de organisatie.

Zwaarbewaakt

De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond begon al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers te pesten. Terwijl de kleintjes een kop chocolademelk kregen in het buurthuis, wilden de jongeren hier binnenstormen. "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."

T-shirts gejat

In de buurt wordt wel vaker iets georganiseerd. Zo was er afgelopen weekend voor de oudere jongeren een straatvoetbaltoernooitje georganiseerd. Het toernooitje verliep heel gezellig, volgens de woordvoerster, maar toen ze na afloop aan alle deelnemers een t-shirtje wilden overhandigen, bleek dat ze allemaal uit de kraam waren gestolen.

Sinterklaasintocht

De stichting dreigde eerder al te stoppen met alle evenementen die in de buurt worden georganiseerd. Het volgende evenement is de Sinterklaasintocht, maar deze kunnen ze gewoon niet afblazen. "We willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/102235/-Kinderen-bekogeld-door-Marokkaanse-jongeren.html
---------------------------------------

We hebben meer jongerenhonken nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 8 november 2008 om 08:10:
Toren van Pisa
Gibraltar
Piramides
Pedofilie
Chinese Muur
Nederlanders

Chinese muur, gibraltar en piramides horen niet in de rijtje thuis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 november 2008 om 11:32:
je ben welkom hoor, iedereen is welkom hier!

Waarschuw beheerder
Nekschot. Al die kutlui die zoiets verzieken. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 10 november 2008 om 11:44:
Nekschot. Al die kutlui die zoiets verzieken.

:jaja:

of op hangen, dat bespaart de kogel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op maandag 10 november 2008 om 15:10:
Niet dat er niks aan gedaan moet worden ofzo, maar dit gaat natuurlijk weer helemaal nergens over...

:yes:

Uitspraak van Matthijs op maandag 10 november 2008 om 15:10:
Jongeren die overlast veroorzaken moeten gewoon op het veroorzaken van die overlast aangepakt worden, ongeacht hun afkomst.

je zou kunnen beginnen met: kinderen verzieken lampionnentocht, maar nee het zijn marokkanen, dat zijn geen mensen dat is een aparte vogelvrije groep :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op zaterdag 8 november 2008 om 00:35:
Totale onzin. Ik ga je het niet eens uitleggen waarom.

:S Wat heb jij?

Leg eens uit dan? Ik snap niet waarom dit logisch is. Ik zie het eerder als vandalisme. Ik ben benieuwd.

Als jij ervanuit gaat dat je marokkaanse reljong er mee pakt door een moskee aan te vallen, kan dat niet afgedaan worden als simpel vandalisme. Weet je zelf ook...

Uitspraak van Mafkaas op zaterdag 8 november 2008 om 12:04:
Het zijn allemaal nederlandse dingen die met de nederlandse cultuur te maken hebben. Behalve de marrokaanse reljeugd en behalve de moskee. Die twee zijn niet met de rest te vermengen. Dat wil NIET zeggen dat ze dan met elkaar verbonden zijn. Dat maakt jouw lege hoofd er maar van.

Waarom zou je dan wat met een moskee moeten doen om dit aan te pakken? :S

De logische actie reactie?

:/ Wat hebben die lampionnen die marokaanse jongeren dan misdaan? 8)

Rare reacties hier...

Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 14:48:
als jij je verantwoordelijkheid neemt voor de moord op rowena rikkers,

:D :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 15:13:
je zou kunnen beginnen met: kinderen verzieken lampionnentocht, maar nee het zijn marokkanen, dat zijn geen mensen dat is een aparte vogelvrije groep :D

Het zijn ook marokkanen dus schrijf je dat erbij. Als een TBSer iemand omlegt dan schrijf je er ook bij dat het een TBSer is. Als het lonsdale jongeren zijn schrijf je dat er ook bij.

Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 14:33:
Discriminatie

Bullshit. We hebben die mensen niet buiten gesloten. Het is niet onze keuze geweest dat ze daar elke keer evenementen verzieken. Land uit met die ventjes. In marokko weten ze wel raad met dat soort tuig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op maandag 10 november 2008 om 15:32:
Het zijn ook marokkanen dus schrijf je dat erbij. Als een TBSer iemand omlegt dan schrijf je er ook bij dat het een TBSer is. Als het lonsdale jongeren zijn schrijf je dat er ook bij.

Is gelukkig alleen maar omdat de media van stemming maken houd, en mensen in hokjes plaatsen... Wat voegt het toe aan een artikel om iemands nationaliteit te vermelden?

Waarschuw beheerder
donateur
Daar had mijn kind tussen moeten lopen....

Dan was de politie te laat want ik had er echt 1 te grazen genomen.
Blijf met je poten van mijn kinderen af :[
Waarschuw beheerder
ahh t was idd ook wel echt heel erg, er is bijna iemand doodgegooid met dat ei en die vrouw werd gepest, en misschien wilden ze ook nog wel haar hondje trappen (WILDEN HET DEDEN HET NIET)

Echt heel erg, opknopen deze kinderen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 15:46:
ahh t was idd ook wel echt heel erg, er is bijna iemand doodgegooid met dat ei en die vrouw werd gepest, en misschien wilden ze ook nog wel haar hondje trappen (WILDEN HET DEDEN HET NIET)

:bye: Niet goedpraten. Als je zo nodig kinderen moet lastig vallen (eieren gooien), zit er iets niet goed hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 10 november 2008 om 16:00:
Niet goedpraten. Als je zo nodig kinderen moet lastig vallen (eieren gooien), zit er iets niet goed hoor...

Nee, maar als er elk jaar op de snelweg een betonblok of houten balk vanaf een viaduct door een voorruit van een auto gegooid wordt door nederlandse dronken jongeren dan hoor ik ook niemand de nationaliteit benadrukken, en hier hebben wat kinderen kattekwaad uitgehaald (zo noemen we eieren gooien) en schreeuwt iedereen moord en brand, het zal me niks verbazen als wilders ze straks wil veroordelen voor poging tot doodslag aangezien je salmonella kan krijgen van rauwe eieren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 16:16:
veroordelen voor poging tot doodslag

:respect:

Gelijk levenslang geven ,leren zij het wel af (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op zaterdag 8 november 2008 om 12:04:
Volgens mij heeft je moeder je vroeger te hard met je achterhoofd op het aanrecht laten vallen.
Opvallend dat je links bent en zo ontzettend hersenloos bent. Je moet een sticker op je voorhoofd hebben met "een leeghoofd zijn en domme dingen zeggen is schadelijk voor de gezondheid"

Ben rechts. Altijd al geweest. Huilen?

Ik zal het voor je aanpassen: Nederlanders en Pedofilie hebben dus alles met elkaar gemeen omdat ze niet in het rijtje passen? Logica van niks. Ik kan dus iedereen met Hitler linken door ze in een rijtje te plaatsen met andere namen die er niks mee te maken hebben.
Altijd goed natuurlijk als je verder geen argumenten weet te bedenken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond

Nooit alleen he, altijd met ze meerdere, Zo zwak ook :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 16:16:
door nederlandse dronken jongeren dan hoor ik ook niemand de nationaliteit benadrukken

Omdat we in Nederland zijn. Daar is het logisch dat NEDERLANDERS dingen doen. in NEDERLAND. Als er iets gebeurd dan is het VANZELFSPREKEND.

Snap je het?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 23:29:
Omdat we in Nederland zijn. Daar is het logisch dat NEDERLANDERS dingen doen. in NEDERLAND. Als er iets gebeurd dan is het VANZELFSPREKEND.

Snap je het?

Ik heb NL paspoort, dus moet je mij geen marokkaan te noemen als ik dat niet wil.
Ben hier geboren heb NL paspoort dus ben nederlander volgens jullie wetten.
Waarom dan onderscheid maken?

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 23:29:
Daar is het logisch dat NEDERLANDERS dingen doen.

Ok nu snap ik hoe de kranten werken, dus nog 1 x of ik het goed begrepen heb: als krulletjes en bontkraag iemand lastig valt of uitscheld dan zetten we er marokkanen bij. En als het gaat om verkrachting/pedofilie/dieren neuken/eigen gezin uitmoorden etc dan kan ik er gewoon van uitgaan dat het nederlanders zijn da's logisch :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 10:13:
Ok nu snap ik hoe de kranten werken, dus nog 1 x of ik het goed begrepen heb: als krulletjes en bontkraag iemand lastig valt of uitscheld dan zetten we er marokkanen bij. En als het gaat om verkrachting/pedofilie/dieren neuken/eigen gezin uitmoorden etc dan kan ik er gewoon van uitgaan dat het nederlanders zijn da's logisch

Klopt, zo begrijp je het inderdaad goed. Alleen wanneer het om pedofilie en eigen gezin uitmoorden gaat, we dan proberen de daders "gristenhonden" te noemen.

We zijn natuurlijk wel gek op hokjes met etiketjes :)
Waarschuw beheerder
Met de gezichtjes tegen het muurtje op :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op dinsdag 11 november 2008 om 11:04:
Alleen wanneer het om pedofilie en eigen gezin uitmoorden gaat, we dan proberen de daders "gristenhonden" te noemen.

:jaja:

Elk etiketje is goed, zolang we zelf maar niet tot die groep behoren (y)

En dan tegen anderen zeggen dat ze verantwoordelijkheid moeten nemen...

Waarschuw beheerder
Ik heb NL paspoort, dus moet je mij geen marokkaan te noemen als ik dat niet wil.
Ben hier geboren heb NL paspoort dus ben nederlander volgens jullie wetten.
Waarom dan onderscheid maken?

Ik noem je nergens Marokkaan? Leer lezen.
Ok nu snap ik hoe de kranten werken, dus nog 1 x of ik het goed begrepen heb: als krulletjes en bontkraag iemand lastig valt of uitscheld dan zetten we er marokkanen bij. En als het gaat om verkrachting/pedofilie/dieren neuken/eigen gezin uitmoorden etc dan kan ik er gewoon van uitgaan dat het nederlanders zijn da's logisch :)

En er staat (bijna) altijd bij van Marokkaanse afkomst, dus er wordt 9 van de 10 keer niet gezegd dat het echte marokkanen zijn. En ja, als er iets anders als dat in de krant staat kan je daar inderdaad vanuit gaan.