Partyflock

Forumonderwerp · 1035855
Waarschuw beheerder
De toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht die gisteren door de Haagse Transvaalbuurt liep, is door een groep Marokkaanse jongeren volledig verziekt. De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen, treiterden een vrouw die met haar hondje stond te kijken en wilden haar hondje schoppen.

De agenten die in actie wilden komen werden door de jongeren bekogeld. Eén van de jongens kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.

De vereniging die de lampionnenoptocht organiseert, Haagjes Hopjes, is de pesterijen van de groep meer dan zat. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", aldus een woordvoerster van de organisatie.

Zwaarbewaakt

De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond begon al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers te pesten. Terwijl de kleintjes een kop chocolademelk kregen in het buurthuis, wilden de jongeren hier binnenstormen. "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."

T-shirts gejat

In de buurt wordt wel vaker iets georganiseerd. Zo was er afgelopen weekend voor de oudere jongeren een straatvoetbaltoernooitje georganiseerd. Het toernooitje verliep heel gezellig, volgens de woordvoerster, maar toen ze na afloop aan alle deelnemers een t-shirtje wilden overhandigen, bleek dat ze allemaal uit de kraam waren gestolen.

Sinterklaasintocht

De stichting dreigde eerder al te stoppen met alle evenementen die in de buurt worden georganiseerd. Het volgende evenement is de Sinterklaasintocht, maar deze kunnen ze gewoon niet afblazen. "We willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/102235/-Kinderen-bekogeld-door-Marokkaanse-jongeren.html
---------------------------------------

We hebben meer jongerenhonken nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 16:16:
Nee, maar als er elk jaar op de snelweg een betonblok of houten balk vanaf een viaduct door een voorruit van een auto gegooid wordt door nederlandse dronken jongeren dan hoor ik ook niemand de nationaliteit benadrukken

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 november 2008 om 23:29:
Omdat we in Nederland zijn. Daar is het logisch dat NEDERLANDERS dingen doen. in NEDERLAND. Als er iets gebeurd dan is het VANZELFSPREKEND.

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 10:13:
Ik heb NL paspoort, dus moet je mij geen marokkaan te noemen als ik dat niet wil.
Ben hier geboren heb NL paspoort dus ben nederlander volgens jullie wetten.
Waarom dan onderscheid maken?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 18:01:
Ik noem je nergens Marokkaan?

Was een algemene opmerking waarin ik zeg dat als ik niet wil dat je me marokkaan noemt of over 1 kam scheert ik dat recht heb. Ik ben in Nederland geboren en dus gewoon Nederlander. Waar zou het op slaan als we overal in krantenartikelen Nederlanders Congolezen gaan noemen alleen omdat een van hun voorouders daar vandaan komt? Wanneer houden de mensen op ons als marokkanen te zien en beginnen ze ons als nederlanders te accepteren want daar schort het aan, eigenlijk is het gewoon discrimineren zulke artikelen :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 18:01:
En er staat (bijna) altijd bij van Marokkaanse afkomst, dus er wordt 9 van de 10 keer niet gezegd dat het echte marokkanen zijn.

:lol:
Dus we hebben variabele interpretatiemethoden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 18:32:
Ik ben in Nederland geboren en dus gewoon Nederlander

Maar dan ben je nog wel een allochtoon.. Zelfs het merendeel van ons koningshuis is allochtoon..

Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 18:32:
Wanneer houden de mensen op ons als marokkanen te zien en beginnen ze ons als nederlanders te accepteren want daar schort het aan, eigenlijk is het gewoon discrimineren zulke artikelen

Voor jou is marokko ook het beste land en heb je in je profielplaatje de marokkaanse vlag.. En zo zijn er nog meer dingen..
Dus dan moet je niet beginnen over jou als nederlander te accepteren als je dat zelf helemaal niet wil zijn..en er ook niet aan mee werkt om andere relmarokkanen tot orde te roepen maar eerder hun daden goed te keuren..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op dinsdag 11 november 2008 om 19:21:
Maar dan ben je nog wel een allochtoon.. Zelfs het merendeel van ons koningshuis is allochtoon..

en? Je punt?

Voor jou is marokko ook het beste land en heb je in je profielplaatje de marokkaanse vlag.. En zo zijn er nog meer dingen..
Dus dan moet je niet beginnen over jou als nederlander te accepteren als je dat zelf helemaal niet wil zijn..en er ook niet aan mee werkt om andere relmarokkanen tot orde te roepen maar eerder hun daden goed te keuren..

ik neem het ook niet voor mezelf op, ik wil absoluut nooit nederlander zijn, voel me ook helemaal niet zo. Maar als ik zie dat sommige mensen wel hun best doen en in een hokje gedrukt worden :D
Waarschuw beheerder
hehe hijs flex ouwe, zitten wel veel haters in deze topics
Waarschuw beheerder
Vlopje klikkers de gekste :rot:

Waarschuw beheerder
Zelfs het merendeel van ons koningshuis is allochtoon..

daarmee wil je zeggen dat, omdat het koningshuis tuig is, de rest van de allochtonen ook slecht zijn? dat vind ik wel een beetje over één kam scheren.
Waarschuw beheerder
Wat een nieuws weer, marokanen bekogelen mekaar ook, maar dat lees je niet in de krant, gek he die kranten :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 19:32:
en? Je punt?

Dat je in feite een marokkaan bent omdat je ouders er zijn geboren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 november 2008 om 23:39:
daarmee wil je zeggen dat, omdat het koningshuis tuig is, de rest van de allochtonen ook slecht zijn? dat vind ik wel een beetje over één kam scheren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op dinsdag 11 november 2008 om 10:13:
Ok nu snap ik hoe de kranten werken, dus nog 1 x of ik het goed begrepen heb: als krulletjes en bontkraag iemand lastig valt of uitscheld dan zetten we er marokkanen bij. En als het gaat om verkrachting/pedofilie/dieren neuken/eigen gezin uitmoorden etc dan kan ik er gewoon van uitgaan dat het nederlanders zijn da's logisch

Wat is dit nou weer voor opmerking dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mmmikey op woensdag 26 november 2008 om 17:47:
Wat is dit nou weer voor opmerking dan?

Ik interpreteer het op de volgende manier:
Een niet heel erg duidelijke opmerking om aan te geven dat het nogal raar is dat het er altijd bij gezegd wordt als de afkomst anders dan Nederlands is. Hierdoor lijkt het namelijk of het vaak omdat het iemand van een andere afkomst is, omdat als het 'gewoon' een Nederlander is er geen aandacht aan afkomst gegeven wordt, en veel mensen zelfs denken 'Het zal wel weer een ... zijn', terwijl het dan in de meeste gevallen 'gewoon' om een Nederlander gaat.
Verder geeft hij opmerkt dat bij bepaalde berichten die hij leest vaak geen afkomst aangegeven wordt en hij hier dus maar moet aannemen dat het om Nederlanders gaat. Waarschijnlijk zijn het ook Nederlanders als er geen afkomst wordt aangegeven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 17:56:
Weet je wie zn schuld dat dat is? Niet die van ons maar van de rotte appels onder jullie.

Als die hun vieze poten van makkelijk beïnvloedbare meisjes en van tasjes van omaatjes en van autosleutels die niet van hun zijn, zouden af houden, zouden hun goeie landgenoten niet zo gehaat worden.

ONZIN

waarom moet er bij allochtonen altijd hun afkomst(of die van hun ouders bij gezegd worden)
en bij Nederlanders niet..?
ieder mens is gelijk en dat zou helemaal in dit land waar gelukkig veel culturen en nationaliteiten zijn eens wat meer beseft moeten worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 17:56:
Racisten zaaien geen haat, die oogsten alleen wat de rotte appels gezaaid hebben.

weet je wel wat een racist s..?:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 18:20:
Dit is toch te triest voor woorden.

dit hele verhaal is een storm in een glas water.

Ze wilden dit, wilden dat, hadden misschien zus en zo willen doen en dachten eraan om zo en zo iets te gaan doen.

Uiteindelijk is er een ei gegooid en blijkbaar verder niks interessants te schrijven dus dan blazen we het maar weer op.

Ga eens naar een voetbalwedstrijd, daar word je geslagen als je in een verkeerd shirt loopt, je auto bekrast en bekogeld, je ramen ingegooid als je in de buurt van het stadion loopt, je vrouw half aangerand door bezopen lui. Maar daar hoor je niemand over want stiekem vinden de meesten het wel een beetje stoer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 26 november 2008 om 19:01:
Ga eens naar een voetbalwedstrijd, daar word je geslagen als je in een verkeerd shirt loopt, je auto bekrast en bekogeld, je ramen ingegooid als je in de buurt van het stadion loopt, je vrouw half aangerand door bezopen lui. Maar daar hoor je niemand over want stiekem vinden de meesten het wel een beetje stoer.

:S Je weet zelf ook wel hoe overdreven reacties er in de politiek altijd zijn als het over voetbalsupporters gaat.
En daar zou je nog veel meer over horen als het kinderen betrof. ;)

Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
De jongeren gooiden eieren naar de kinderen

Vind ik echt ontzettend triest en zit er inderdaad iets fout bij die jongeren daar.
Ben het wel met je eens dat het altijd enorm uit z'n verband gerukt wordt. Net of alle marokkaanse hangjongeren in Nederland aan de lopende band kinderen lastig vallen. Maar dat doet niets af aan deze situatie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 18:37:
waarom moet er bij allochtonen altijd hun afkomst(of die van hun ouders bij gezegd worden)
en bij Nederlanders niet..?

Heel simpel: omdat allochtonen ee uitzondering vormen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 november 2008 om 20:06:
Heel simpel: omdat allochtonen ee uitzondering vormen.

en
waarom vormen ze een uitzondering..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 26 november 2008 om 19:29:
Net of alle marokkaanse hangjongeren in Nederland aan de lopende band kinderen lastig vallen.

daar doel ik helemaal niet op.
dit soort dingen horen niet in de krant, heeft niks met afkomst te maken.
zo ontzettend kinderachtig artikel, er is niks gebeurd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
We hebben meer jongerenhonken nodig.

Meer galgen, die zijn makkelijker te her-lokaliseren, simpel, goedkoop en effectief

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 20:13:
waarom vormen ze een uitzondering..?

Omdat het er veel minder zijn dan Nederlanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op woensdag 26 november 2008 om 20:15:
er is niks gebeurd

en in gouda ookniet, en in amsterdam ook niet, kanaleneiland ook niet en overvecht ook niet etc. dream on my friend;)
Waarschuw beheerder
in knaleiland zeker niet meer als in sommige andere wijken zoals ondiep en in den bosch, waar autochtonen niet werken, op straat rondhangen en de hele dag bier lopen te drinken van hun uitkering.

mooi trouwens die knaleiland en slotervaart discussie onder nederlanders, ons veroordelen en in datzelfde jaar wordt ondiep afgebroken door Nederlanders en dat jaar ervoor staat heel den bosch op zn kop en worden er auto's in brand gestoken door nederlanders omdat in allebei de gevallen een nederlander was doodgeschoten door de politie

En is Slotervaart gebeurt een identiek iets, maar dan is het een cultureel iets, alleen marokkanen doen dat, als nederlanders het doen moeten we er begrip voor hebben omdat nederlanders gevoel hebben en het erg vinden als er iemand doodgaat. maar voor ons geldt dat niet want wij zijn dieren, en als iemand uit onze omgeving word doodgeschoten dan moeten we niet zeuren en hebben we het over onszelf afgeroepen

meten met twee maten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 16:16:
Nee, maar als er elk jaar op de snelweg een betonblok of houten balk vanaf een viaduct door een voorruit van een auto gegooid wordt door nederlandse dronken jongeren dan hoor ik ook niemand de nationaliteit benadrukken,

Verschil is wel dat dat een aantal x nu gebeurd is en niet 50 x zoals het met alle acties om mocro's gaat.

Die lui verpesten alles al zo lang! Ja en dan gaan mensen wel zeiken na de zoveelste x! Of moet iedereen dan maar z'n bek houden: want ja ze haalde wat kattenkwaad uit.
Hoe zou je het vinden als jij daar later met je kind loopt en hij krijgt een ei tegen z'n kop. Zeg je dan ook: oooh mattie maakt niet uit joh he, je wou wat kattenkwaad uithalen maakt niet uit

Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 09:17:
En is Slotervaart gebeurt een identiek iets, maar dan is het een cultureel iets, alleen marokkanen doen dat, als nederlanders het doen moeten we er begrip voor hebben omdat nederlanders gevoel hebben en het erg vinden als er iemand doodgaat. maar voor ons geldt dat niet want wij zijn dieren, en als iemand uit onze omgeving word doodgeschoten dan moeten we niet zeuren en hebben we het over onszelf afgeroepen

De aanleiding waarvoor de persoon was neergeschoten was volgens mij wel heel anders 8) Of ik moet me vergissen.

Je kan alles wel proberen recht te lullen wat krom is maar dat werkt niet zo

Maar hier
meten met twee maten

moet ik je wel weer in gelijk geven want soms gebeurd dat wel.
Maar dit is niet iets wat het afgelopen jaar speelt maar al de afgelopen 10 jaar en het word van kwaad tot erger.
En aan wie ligt dat volgens jou? Aan de nederlanders zeker omdat ze de marokkanen niet accepteren? :lol: sorry hoor maar daar trap ik echt niet in.
in knaleiland zeker niet meer als in sommige andere wijken zoals ondiep en in den bosch, waar autochtonen niet werken, op straat rondhangen en de hele dag bier lopen te drinken van hun uitkering

zolang ze maar niet aan mij vragen of ik ze wil pijpen ofdat ik me ze mee uit wil zal het aan me reet roesten of ze de hele dag op straat hangen maar gewoon vrouwen met rust laten! Zelfs dat is al te moeilijk.
En vertel me niet hoe het zit want ik heb 2,5 maand op het roc in kanaleneiland gezeten op de amerikalaan en daar ben ik toen weggegaan omdat ik die fuckers gewoon niet meer trok! Ik dacht ga het niet riskeren om voor mezelf op te komen en met een mes tussen me ribben te eindigen!
En de conrector van die school erkende het probleem maar wist niet wat er tegen te doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 10:48:
Verschil is wel dat dat een aantal x nu gebeurd is en niet 50 x zoals het met alle acties om mocro's gaat.

Ik heb liever 50x dat een marokkaan me pest, een ei op me gooit of erover nadenkt om me te trappen dan dat ik 1 x een bezopen nederlander tref die in een bezopen bui een balk door mijn ruit gooit als ik met 110 km per uur langsrijd

De aanleiding waarvoor de persoon was neergeschoten was volgens mij wel heel anders Of ik moet me vergissen.

Op zaterdagochtend 16 december 2000 treedt de politie in Den Bosch op naar aanleiding van een burenruzie. Bij dat optreden wordt een bewoner in zijn huis door een politieagent neergeschoten. De man, Pierre Bouleij, overlijdt kort daarna. Het schietincident en het overlijden van de man vormen de opmaat voor een keten van gewelddadige incidenten.

Utrechter doodgeschoten die met mes naar agent toe loopt. Rond kwart voor elf hadden zich ruim 400 mensen verzameld in Ondiep. Ze gooiden stenen naar de mobiele eenheid van de politie, die inmiddels was ingezet. Eerder was brand gesticht in een wijkcentrum, dat zware schade opliep, en brandde een auto volledig uit.

Ingegooide ruiten bij het politiebureau, een auto in de fik en andere auto's vernield. De balans van de relletjes van gisteravond in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart. Aanleiding, de steekpartij van afgelopen zondag in het politiebureau. Twee agenten raken gewond en de dader Bilal B. komt om het leven.

Haha, over ondiep en den bosch hoor je niks, vindt iedereen stoer en sensatie en dan blij slotervaart moet je ze horen gillen als zwijnen, kwijl uit hun mond, tranen in hun ogen, waar gaat het heen met onze land, dat tuig dit en dat tuig dat. ga eens naar dat programma kijken probleemwijken op youtube, wat is de afkomst van die mensen, wat doen die de hele dag? Iets stelen is het eind van de wereld, maar wiet kweken mag wel omdat we allemaal wel iemand kennen met een hok ofzo. meten met twee maten
Je kan alles wel proberen recht te lullen wat krom is maar dat werkt niet zo

En aan wie ligt dat volgens jou? Aan de nederlanders zeker omdat ze de marokkanen niet accepteren? sorry hoor maar daar trap ik echt niet in.

media (en de mensen die alles geloven wat ze lezen).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En vertel me niet hoe het zit want ik heb 2,5 maand op het roc in kanaleneiland gezeten op de amerikalaan en daar ben ik toen weggegaan omdat ik die fuckers gewoon niet meer trok! Ik dacht ga het niet riskeren om voor mezelf op te komen en met een mes tussen me ribben te eindigen!
En de conrector van die school erkende het probleem maar wist niet wat er tegen te doen!

ik ken het daar hoor, zat zelf op bontekoe gezeten, je stelt je wel heel erg aan hoor, heb vaak zat gehangen bij amerikalaan zitten zat nederlanders en is helemaal niks daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 11:12:
ik ken het daar hoor, zat zelf op bontekoe gezeten, je stelt je wel heel erg aan hoor, heb vaak zat gehangen bij amerikalaan zitten zat nederlanders en is helemaal niks daar

Man, daar kan je echt lekker hangen als het niet voor die klote wouten de hele tijd was die langslopen en ja gaan aanstaren alsof je net een moord of twee heb gepleegd. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 27 november 2008 om 11:20:
daar kan je echt lekker hangen

haha ja in middag naar AH rwina
Waarschuw beheerder
ja meningen verschillen, ik vind dit geen nieuwswaardig iets
Waarschuw beheerder
je stelt je wel heel erg aan hoor, heb vaak zat gehangen bij amerikalaan zitten zat nederlanders en is helemaal niks daar

Oh ja? Nou ik was het enige nederlandse meisje in de klas. Er zaten nog een paar surinaamse en afghaanse bij en that's it!
Ze kwamen naast me zitten ja :O op 15 cm afstand van je gezicht tegen je praten of je een vriendje hebt, of je mee uit wilt. Zo'n ander varken zat een keer tijdens een les : HEY HEY kom es! dus ik reageerde niet en hij ging verder tot ie op een gegeven moment schreeuwde: Hey hoer kom pijpen! Neeee ik stel me aan! Elke dag gebeurde er zoiets was het niet geschreeuw waren het wel vragen over thuis, vrienden, relatie of sex.Nee dan stel je je idd aan als je elke dag daar mee geconfronteerd word op school. Is fijn ook in de klas zitten als iedereen z'n bek houd en een paar van die apen schreeuwen tegen je!

Misschien is de verhouding nu veranderd zitten er meer nederlanders op maar in 2002 kon ik ze op 2 handen tellen! En waarom zou ik daarover liegen? had liever m'n opleiding afgemaakt.

En jij mag vinden dat ik me aanstel. ik vind het niet normaal als jongens zo tegen je praten en zulke dingen op zo'n agressieve dwingende manier heeft nog geen 1 nederlander ooit zo tegen mij gepraat!
Waarschuw beheerder
je stelt je wel heel erg aan hoor,

zo kijk je er tegen aan! waar ik vandaan zeggen ze ook valt wel mee stel je niet aan. maar op je gemak voelen doe je zeker niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 11:53:
En jij mag vinden dat ik me aanstel. ik vind het niet normaal als jongens zo tegen je praten en zulke dingen op zo'n agressieve dwingende manier heeft nog geen 1 nederlander ooit zo tegen mij gepraat!

en dus moet de rest van de gemeenschap maar boeten in die zin dat er verhalen opgeblazen worden, en we het een wel veroordelen en het ander niet? Omdat jij een keer een jaar in een kutklas hebt gezeten :D

Waarschuw beheerder
Skirheid je moet niet zo janken dat 'jij''jullie'gediscrimineerd worden.
Als jij dit soort plaatjes in je profiel plaatst werk jij keihard mee aan de stereotypering van KUT MARROKANEN!
[img width=448 height=298 cacheid=000e8ad0002965b7980233551a0261848d]https://album.partyflock.nl/21589168.jpg[/img]
[img width=360 height=240]https://album.partyflock.nl/8201768.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 12:16:
Als jij dit soort plaatjes in je profiel plaatst werk jij keihard mee aan de stereotypering van KUT MARROKANEN!

rwinaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 12:04:
en dus moet de rest van de gemeenschap maar boeten in die zin dat er verhalen opgeblazen worden, en we het een wel veroordelen en het ander niet?

nee dat niet ik zeg alleen dat het allemaal wel losloopt en niet zo rooskleurig is zoals jij het wil doen voorkomen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 12:16:

:respect: idd!

Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 12:07:
Hey hoer kom pijpen!

Ja en dan wil je zeggen je moeder met d'r grote snor! maar is dat het mijn leven waard? :nee:
Geloof me als ik dat had gezegd had ik geheid klappen gehad Dus wat moet je doen? het allemaal maar accepteren omdat ze van die tere zieltjes hebben maar zelf wel alles mogen zeggen en verneuken

Maar goed deze discussie met jou is eindeloos ik zeg alleen: gun ze het daglicht niet in hun ogen klaar! En ze moeten gewoon niet zo zielig janken dat alles voor ze verpest word want ze zijn voor 3/4 zelf de schuldige eraan en dat 1/4 dat is de media zoals jij zo mooi omschrijft!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op donderdag 27 november 2008 om 12:34:
nee dat niet ik zeg alleen dat het allemaal wel losloopt en niet zo rooskleurig is zoals jij het wil doen voorkomen

ik zeg ook helemaal niet dat het rooskleurig is, maar dat gevoel wat sommigen hebben dat we in de Bronx leven waar je elk moment neergestoken kunt worden als je iets terugzegt is echt nergens op gebaseerd. Jezus, word je lastiggevallen of heb je last van iemand ga je er niets van zeggen "omdat je bang bent neergestoken te worden" :lol: dat is wel 1 van de meest trieste dingen die ik ooit gehoord heb, en dan wel hier gaan zitten huilen tegen elkaar "wat er allemaal had kunnen gebeuren." Het wordt inderdaad een eindeloze discussie ja, als je sociaal gehandicapt bent dan kun je inderdaad alleen in jezelf keren en op internet huilen daar ben ik het mee eens

idd!

oke lekker krom, en de nederlandse voetbalsupporters, moet de rest daar dan voor boeten. Want die zuipen, gebdruiken drugs en slaan elkaar hun kop in. Dus werken zij mee aan de stereotypering van alle nederlanders ? :D

Maar goed deze discussie met jou is eindeloos ik zeg alleen: gun ze het daglicht niet in hun ogen klaar!

Goeie houding
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 27 november 2008 om 12:46:
dat is wel 1 van de meest trieste dingen die ik ooit gehoord heb, en dan wel hier gaan zitten huilen tegen elkaar "wat er allemaal had kunnen gebeuren."

ik wil gewoon het risico niet lopen, ben geen vechtersbaas dus zal het snel tegen een gozer afleggen

Het wordt inderdaad een eindeloze discussie ja, als je sociaal gehandicapt bent dan kun je inderdaad alleen in jezelf keren en op internet huilen daar ben ik het mee eens

ik zit niet te huilen ik probeer je alleen duidelijk te maken dat het wel wat anders werkt voor je als een nederlandse man ben met een marokkaans uiterlijk zoals jij (om het dan maar even zo te zeggen) of je bent een hollandse meid! Lijkt me logisch dat ze niets van jou moeten hebben of ze moeten homo zijn maar dat lijkt me sterk.
Waarschuw beheerder
Goeie houding

dat krijg je als je gekke dingen met ze heb meegemaakt in de tram van nieuwegein naar utrecht. Trein van utrecht cs naar amsterdam. Station Haarlem. Scholen en op straat en in het verkeer! Dan krijg je al snel een houding van krijg de tyfus maar! Zullen heus wel goede bijzitten ik moet ze alleen nog steeds meemaken. En wie weet draaien ze wel bij als ze ouder worden. Ze zullen niet altijd zo blijven gedragen