Partyflock

Forumonderwerp · 1035855
Waarschuw beheerder
De toch al zwaarbewaakte lampionnenoptocht die gisteren door de Haagse Transvaalbuurt liep, is door een groep Marokkaanse jongeren volledig verziekt. De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen, treiterden een vrouw die met haar hondje stond te kijken en wilden haar hondje schoppen.

De agenten die in actie wilden komen werden door de jongeren bekogeld. Eén van de jongens kon na een flinke achtervolging in de kraag worden gevat.

De vereniging die de lampionnenoptocht organiseert, Haagjes Hopjes, is de pesterijen van de groep meer dan zat. "Ze krijgen hier van de gemeente steeds een aai over hun bol. Maar ze moeten allemaal worden opgepakt en mét hun ouders naar een opvoedingskamp worden gestuurd", aldus een woordvoerster van de organisatie.

Zwaarbewaakt

De groep van zeker twintig pubers met een Marokkaanse achtergrond begon al meteen bij het verzamelen van de tochtlopers te pesten. Terwijl de kleintjes een kop chocolademelk kregen in het buurthuis, wilden de jongeren hier binnenstormen. "Het is al te erg dat we door ervaring weten dat we tientallen agenten, bewakers en toezichthouders bij een lampionnentocht moeten hebben. Die konden de meeste jongens nog net tegenhouden. Maar buiten gingen ze alsnog los."

T-shirts gejat

In de buurt wordt wel vaker iets georganiseerd. Zo was er afgelopen weekend voor de oudere jongeren een straatvoetbaltoernooitje georganiseerd. Het toernooitje verliep heel gezellig, volgens de woordvoerster, maar toen ze na afloop aan alle deelnemers een t-shirtje wilden overhandigen, bleek dat ze allemaal uit de kraam waren gestolen.

Sinterklaasintocht

De stichting dreigde eerder al te stoppen met alle evenementen die in de buurt worden georganiseerd. Het volgende evenement is de Sinterklaasintocht, maar deze kunnen ze gewoon niet afblazen. "We willen de kleintjes dit niet afpakken. We laten ons ook niet wegjagen. Ik vrees alleen dat we straks geen vrijwilligers meer overhouden."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/102235/-Kinderen-bekogeld-door-Marokkaanse-jongeren.html
---------------------------------------

We hebben meer jongerenhonken nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 09:54:
Voor drugs worden mensen vermoord, maar dat is voor je eigen plezier dus daar mogen we niets over zeggen

en wat heeft het er mee te maken als ik zo nu en dan iets neem met een groep onruststokers

let maar op als je eigen kinderen 13 zijn en ze wat uithalen

dan zullen ze door mij flink aangepakt worden
iets wat de groep onruststokers vaak niet worden door hun ouders

Zegt een drugsgebruiker, gezien je topic posts

ten eerste weet je niet wat ik daar kennelijk neer zet
en ten 2de wat heeft dat met een groep onruststokers te maken
waarom voel jij je zo aangevallen als ik het heb over een groep onruststokers
noem ik jou naam
nee
niet zo heet gebakken zijn
zo doe je je afkomst alleen maar eer aan zoals ze al gezien worden
door een groot gedeelte van de mensen in nederland
Waarschuw beheerder
stukje uit het algemeen dagblad van vandaag:

Vorige week kwam dezelfde PvdA met het het idee Marokkaanse jongens een buurtverbod op te leggen als zij ernstige overlast veroorzaken. Een grotere ommekeer is bijna niet denkbaar.

Maar niet alleen de PvdA kwam met stoere taal. In dezelfde week pleitte het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA ook voor een verbod op importbruiden. En de kersverse minister van Integratie Eberhard van der Laan verzuchtte dat het niet verstandig is om nieuwkomers een Nederlands paspoort te geven terwijl ze geen Nederlands spraken.

,,Wij zijn ziende blind geweest. We lieten een brede stroom van immigranten toe die niet was voorbereid op een kennismaatschappij als de onze,’’ zegt Petra van der Burg van het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA. ,,We dachten nog te lang in de traditie van de verzuiling dat allochtonen het op eigen kracht wel zouden redden. Soevereiniteit in eigen kring: daar zijn we bij het CDA altijd goed in geweest. Maar dat werkt niet, omdat moslims zich niet zo bundelen als hervormden of katholieken.’’

In haar rapport is ze heel duidelijk. Nederland schreef haar allochtonen jarenlang af door te accepteren dat de werkloosheid onder hen veel hoger lag. Een uitkering was altijd makkelijk verstrekt. Maar dat zo’n houding voor laksheid zorgt en uiteindelijk tot straatgeweld van losgeslagen jongeren en tot onbegrip bij oude Nederlanders, dringt nu pas goed tot de beleidsmakers door.

dat noemen ze stoere taal een buurtverbod nou daar pak je ze echt mee......
jammer dat ik de grafieken niet terug kon vinden daarin staat dat het inkomen uit een uitkering of bijstand van niet westerse allochtonen in elke leeftijdscatogerie ruim 3x hoger is dan bij autochtonen hetzelfde geld voor het criminaliteits cijfer dus het is wel duidelijk waar het probleem zit in nederland dat zijn gewoon feiten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BMelloW op donderdag 4 december 2008 om 17:06:
en wat heeft het er mee te maken als ik zo nu en dan iets neem met een groep onruststokers

Dat je zelf ook een onruststoker bent met je drugsgebruik, alleen zie je dat niet omdat jij het bij een vriendelijk lachende dealer haalt maar wie weet wie ervoor kapot is geknald, je komt uit Amsterdam toch? Genoeg liquidaties geweest afgelopen jaar om drugs, die troep zaait dood en verderf, maar zolang jij het niet ziet maakt het niet uit toch? En dan over dit soort kinderen die kattekwaad uithalen gaan zitten huilen, dat is pas hypocriet

dan zullen ze door mij flink aangepakt worden
iets wat de groep onruststokers vaak niet worden door hun ouders

Dat kun je wel zeggen, maar als jouw kinderen iemand bekogelen met een ei en verder niet veel doen en er staat de volgende dag een artikel in de krant waarin ze worden afgeschilderd als een stel zware criminelen piep je ook wel anders

waarom voel jij je zo aangevallen als ik het heb over een groep onruststokers
noem ik jou naam

Uitspraak van BMelloW op donderdag 4 december 2008 om 08:01:
waarom zijn het toch altijd de marokanen

Je hebt het over marokkanen dus voel ik me aangesproken, als dit soort dingen stelselmatig in de krant komen dan is er echt iets goed mis want dit zet je toch niet in een krant, als nederlandse kinderen dit hadden gedaan was er niks aan de hand geweest, maar dit artikel past puur en alleen weer in de marokkanen hype die er de afgelopen paar jaar is

niet zo heet gebakken zijn
door een groot gedeelte van de mensen in nederland

achja, de een af en toe heetgebakerd de ander af en toe aan de drugs, allebei niet goed te praten toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 18:17:
als nederlandse kinderen dit hadden gedaan was er niks aan de hand geweest

Die hebben dit toch niet gedaan? als is hetzelfde als NIET.
als ik de goede nummers weet van de lotto elke week dan was ik nu millionair
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da haven(*)pablos op donderdag 4 december 2008 om 18:21:
Die hebben dit toch niet gedaan? als is hetzelfde als NIET.
als ik de goede nummers weet van de lotto elke week dan was ik nu millionair

ze hadden het net zo goed wel kunnen doen, wil je dat zo horen?
Punt is dat het dan niet in de krant zou komen, moeilijk he lezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 18:26:
ze hadden het net zo goed wel kunnen doen

ben ik het niet helemaal mee eens, kijk ik zeg echt niet dat nederlandse kinderen geen narigheid uithalen maar als je zelf de straat op gaat zie je toch ook wel dat ze vaak in groepjes op veel te jonge leeftijd s`nachts rondhangen op straat en ik hoef jou niet te vertellen dat er gewoon een soort haat zit tegen alles wat nederlands is bij die mannetjes van rond de 13,14 daar hoef je echt niet de krant voor open te slaan. Feit is dat het criminaliteitscijfer gewoon veel hoger is dan bij autochtonen jongeren en dat is echt je eigen schuld en niet van nederland want ieder1 krijgt hier een eerlijke kans
Waarschuw beheerder
in nederland ad gelezen vandaag? harde cijfers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da haven(*)pablos op donderdag 4 december 2008 om 18:48:
in nederland ad gelezen vandaag? harde cijfers

Nee, wel wat artikelen in de volkskrant over toegenomen drugscriminaliteit en de ellende die dat veroorzaakt, hey, maak jij daar trouwens geen onderdeel van uit, die drugsproblematiek? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 18:44:
dat is echt je eigen schuld

Vooral de jouwe Skirheid :D

Uitspraak van Da haven(*)pablos op donderdag 4 december 2008 om 17:48:
daarin staat dat het inkomen uit een uitkering of bijstand van niet westerse allochtonen in elke leeftijdscatogerie ruim 3x hoger is dan bij autochtone

? Volgensmij zijn uitkeringen en bijstand nogal standaard bedragen. Zoek dat artikel eens even op dan (y)
Waarschuw beheerder
Dat kun je wel zeggen, maar als jouw kinderen iemand bekogelen met een ei en verder niet veel doen en er staat de volgende dag een artikel in de krant waarin ze worden afgeschilderd als een stel zware criminelen piep je ook wel anders

Áls dat mijn kinderen waren kwamen ze echt niet meer buiten en al helemaal niet met die zogenaamde vrieden. Zou mijn eigen kapot schamen..En het is niet alleen dit jaar hé.. Vorig jaar was het ook al..En ze worden nergens afgebeeld als zware criminelen. Meer als onruststokers..En dat zijn ze ook.

Je hebt het over marokkanen dus voel ik me aangesproken, als dit soort dingen stelselmatig in de krant komen dan is er echt iets goed mis want dit zet je toch niet in een krant, als nederlandse kinderen dit hadden gedaan was er niks aan de hand geweest, maar dit artikel past puur en alleen weer in de marokkanen hype die er de afgelopen paar jaar is

Als Nederlandse kinderen dit doen..komt het ook in de krant.. Denk maar aan de 'gabbers' Maar ik moet je er ook gelijk in geven dat er bij deze groep ook heus wel nederlandse wannebe maroks waren..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je eigen profiel al eens bekeken?
Uitspraak van Da haven(*)pablos op donderdag 4 december 2008 om 18:48:
harde cijfers

https://partyflock.nl/topic/1022612:Hoe_herken_je_dat_je_lekker_HARD_gaat
https://partyflock.nl/topic/1023179:Van_wat_voor_drugs_zeg_jij_1x_maar_NOOIT_meer
https://partyflock.nl/topic/877392:Wat_voor_Pillen_Zijn_dr_NU_bij_jullie_in_de_buurt

:lol:
De pot verwijt de ketel

Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 4 december 2008 om 19:00:
Áls dat mijn kinderen waren kwamen ze echt niet meer buiten en al helemaal niet met die zogenaamde vrieden.

Wie zegt dat die ouders er iets van af weten. Wie zegt dat jij alles zal weten wat jouw kinderen uitvreten :lol:

En ze worden nergens afgebeeld als zware criminelen. Meer als onruststokers..

Nou kijk, een krant moet dingen schrijven die er gebeurd zijn. Dit is echt stemmingmakerij:
Uitspraak van Mafkaas op vrijdag 7 november 2008 om 14:24:
De jongeren gooiden eieren naar de kinderen die met hun vrolijk gekleurde lampionnen achter een muziekband aanliepen, treiterden een vrouw die met haar hondje stond te kijken en wilden haar hondje schoppen.

Als Nederlandse kinderen dit doen..komt het ook in de krant..

:lol: hou toch op zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 19:05:
Wie zegt dat die ouders er iets van af weten. Wie zegt dat jij alles zal weten wat jouw kinderen uitvreten

Je hoort uit de buurt echt wel genoeg.. Als je weet dat je kind in een groep zit met onruststokers zou ik ze gelijk verbieden om met ze om te gaan.. Zoek maar normale vrienden..

Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 19:05:
hou toch op zeg

Moet je nou niet roepen dat het discriminatie is????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ie erover denkt om een hond te trappen doen we namelijk net alsof ie het gedaan heeft en zetten we het in de krant

En ben jij erbij geweest dan? Misschien hebben ze het wel geprobeerd, maar heeft iemand dat geprobeerd te belemmeren. In dat geval hebben ze idd geprobeerd een hond te trappen!

Doe maar wel, een steen kun je gewond van raken, een ei alleen vies van worden

Ach ja, het begint met een ei en daarna word het vanzelf wel een keer een steen! Neemt nog steeds niet weg dat het doel hetzelfde is, lekker irritant doen door een ei te gooien.

omdat we dit soort dingen als een gruwelijke misdaad gaan beschouwen en het breed uitmeten terwijl het nergens op slaat, wat is hier nou gebeurd zeg echt kinderachtig gedrag

Je snapt de hele context van de discussie niet eens. Hoe denk je dat het komt dat dit soort berichten tegenwoordig de krant halen? Als het ieder jaar steeds hetzelfde geouwehoer is, dan krijg je dat. Als er steeds voetbalsupporters weer met elkaar op de vuist gaan, dan lees je daar ook weer wat over in de krant (om maar even jouw vergelijking aan te halen...)

Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 18:26:
Punt is dat het dan niet in de krant zou komen

Hoe kom je daarbij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 4 december 2008 om 19:11:
Als je weet dat je kind in een groep zit met onruststokers zou ik ze gelijk verbieden om met ze om te gaan..

Je kinderen verbieden met anderen om te gaan omdat ze eieren gooien. Fijne puber die daar naar luistert ook :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 4 december 2008 om 19:54:
Je kinderen verbieden met anderen om te gaan omdat ze eieren gooien. Fijne puber die daar naar luistert ook

Denk jij dat het alleen bij eieren blijft? Zoals je in het bericht kan lezen is dit niet de eerste keer.. En ook agenten bekogelen.. Denkt dat ik eerder kan afvragen hoe jij je kinderen gaat opvoeden.. Maar mijn kinderen komen in geen geval meer met die groep in aanraking..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een puber kleedt ook zijn klasgenotes uit in zijn gedachten, gaan we dat dan ook aanranding noemen, als ie erover denkt om een hond te trappen

sorry hoor maar als je als kind er over denkt om dieren te schoppen is er duidelijk iets mis met je opvoeding..
kan me niet schelen waar je vandaan komt..
als je denkt dat dat normaal gedrag is zegt dat heel veel over JOU...
Waarschuw beheerder
zou ik ze gelijk verbieden om met ze om te gaan..

ja dat werkt meestal wel met kinderen van 13

Moet je nou niet roepen dat het discriminatie is????

had ik dat al niet gedaan dan?

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 4 december 2008 om 19:25:
Misschien hebben ze het wel geprobeerd, maar heeft iemand dat geprobeerd te belemmeren. In dat geval hebben ze idd geprobeerd een hond te trappen!

En ben jij erbij geweest dan?

:lol: :lol: Nee precies, dus waarom zo verontwaardigd? Niemand hier is erbij geweest, maar oooo wat is het erg

Ach ja, het begint met een ei en daarna word het vanzelf wel een keer een steen!

Het begint met een blowtje, daarna wordt het vanzelf wel een keertje cocaine
Het begint met een biertje, daarna wordt het vanzelf wel elk weekend dronken zijn
Wat wil je nou zeggen? Wat een slap geouwehoer man :D

Als het ieder jaar steeds hetzelfde geouwehoer is, dan krijg je dat.

Dan krijg je wat, dan vraag je erom dat de krant dingen gaat aandikken om haar gelijk te halen bedoel je? :D

Hoe kom je daarbij?

Op dezelfde manier waarop jij erbij komt dat het de volgende keer een steen is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 18:58:
Nee, wel wat artikelen in de volkskrant over toegenomen drugscriminaliteit en de ellende die dat veroorzaakt, hey, maak jij daar trouwens geen onderdeel van uit, die drugsproblematiek?

jonge als ik een x incidenteel drugs gebruik dan val ik daar niemand mee lastig ben zo opgevoed dat je respect moet hebben voor je omgeving en jij vind het dus normaal wat er in gouda utrecht en amsterdam is gebeurd en ik niet verschil van mening punt.
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 4 december 2008 om 18:59:
Volgensmij zijn uitkeringen en bijstand nogal standaard bedragen. Zoek dat artikel eens even op dan

zo bedoel ik het niet het aantal mensen per bevolkingsgroep die er gebruik van maakt is 3x hoger zou een beetje raar zijn anders he. en het stond vandaag in het ad in allemaal grafieken maar niet op de site van het ad terug te vinden helaas maar heb hier wel een stukje gevonden om het te onderbouwen:

In haar rapport is ze heel duidelijk. Nederland schreef haar allochtonen jarenlang af door te accepteren dat de werkloosheid onder hen veel hoger lag. Een uitkering was altijd makkelijk verstrekt. Maar dat zo’n houding voor laksheid zorgt en uiteindelijk tot straatgeweld van losgeslagen jongeren en tot onbegrip bij oude Nederlanders, dringt nu pas goed tot de beleidsmakers door.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach die Skirheid, met hem gaat het wel goed komen in de MBO-middenkader functies.. (Y) Jammer dat hij elk Marokkanen incident bestempeld als een loshangen incindent, en niet ziet dat dit wéér een van de vele gevallen is van moslimkids die zich structureel niet kunnen gedragen.

In plaats van ze af te branden en ze te bestempelen als een kankergezwel binnen jullie gemeenschap, neem je het telkens voor ze op, typerend vind ik dat.. Alsof je het toch wel eens ben met elk klein misdaadje dat ze begaan.

Die kids die jij verdedigt, zorgen ervoor dat alle Marokkanen die wel willen (zoals misschien jij) telkens maar weer in een kwaad daglicht staan, en wellicht de rest van je leven tegen je werkt..

Of natuurlijk sta je er een stapje boven, taqiya..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da haven(*)pablos op donderdag 4 december 2008 om 22:34:
jonge als ik een x incidenteel drugs gebruik dan val ik daar niemand mee lastig

nee behalve degenen die worden doodgeschoten om een ons sos of 10.000 pillen :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 december 2008 om 23:05:
met hem gaat het wel goed komen in de MBO-middenkader functies..

we zijn niet allemaal even geweldig als jij pik

Die kids die jij verdedigt

Ik verdedig niemand, ik vind het feit dat dit in de krant komt gewoon triester als wat er gebeurd is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 23:54:
Ik verdedig niemand, ik vind het feit dat dit in de krant komt gewoon triester als wat er gebeurd is

Je van de domme houden, lijkt mij nog stommer.. Marokkaanse kutkids die zich kéer op kéér misdragen is gewoon scharing en inslag..

Dat jij dat niet wil inzien, is jou probleem..

Taqiya?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 december 2008 om 03:38:
Taqiya?

Mijn marrokaans is niet zo goed hoor dus wat moet dit woord betekenen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 20:50:
Niemand hier is erbij geweest, maar oooo wat is het erg

Iemand die probeert mijn hond te schoppen....ja dat vind ik erg ja! Maar jij reageert zelf heel suggestief door te beweren dat die kinderen alleen maar hebben gedacht aan het schoppen van een hond. Omdat je er niet bij bent geweest, kun je dat niet weten. Ik ben er ook niet bij geweest, dus kun je suggestieve reacties terug verwachten...

Het begint met een blowtje, daarna wordt het vanzelf wel een keertje cocaine
Het begint met een biertje, daarna wordt het vanzelf wel elk weekend dronken zijn
Wat wil je nou zeggen? Wat een slap geouwehoer man

Helemaal geen slap geouwehoer! Jij begint hier ineens over drugs, terwijl dat niets met deze situatie te maken heeft. Je moet er geen dingen bij gaan halen! Dat is pas slap geouwehoer!

Kinderen zoek grenzen op, helemaal als ze richting de puberteit gaan. Als het begint met eieren gooien en er wordt gereageerd zoals jij nu doet, dan wordt het vanzelf een steen. Dat is niet suggestief, dat is de werkelijkheid. Heeft te maken met de het psygische gedeelte van de mens. Verdiep je daar maar eens in zou ik zeggen...

Dan krijg je wat, dan vraag je erom dat de krant dingen gaat aandikken om haar gelijk te halen bedoel je?

Ach pleur toch op man, kranten en de media zijn over het algemeen al erg links georrienteerd in Nederland. En omdat jij er niet bij bent geweest, weet je ook niet of het is aangedikt. Ik vind het logisch ja dat dit soort dingen de krant halen, niet om het ene incident, maar wel omdat het al de zoveelste is. Het was al een paar keer eerder gebeurd weet je nog?

Op dezelfde manier waarop jij erbij komt dat het de volgende keer een steen is

Ik basseer dat nog ergens op, jij prbeert het alleen maar goed te praten!
Waarschuw beheerder
Dat je zelf ook een onruststoker bent met je drugsgebruik, alleen zie je dat niet omdat jij het bij een vriendelijk lachende dealer haalt maar wie weet wie ervoor kapot is geknald, je komt uit Amsterdam toch? Genoeg liquidaties geweest afgelopen jaar om drugs, die troep zaait dood en verderf, maar zolang jij het niet ziet maakt het niet uit toch? En dan over dit soort kinderen die kattekwaad uithalen gaan zitten huilen, dat is pas hypocriet

:gaap:
je heb geen idee waar je het over hebt
loze kreten zonder ze te kunnen onderbouwenje kent mij niet
dus lul geen broodje poep

zal niet gebeuren
ik leer mijn kinderen respect te hebben iets wat vele groepen onruststokers niet kennen
en kattekwaat uit halen een keer is wat anders dan de buurt terroriseren
Je hebt het over marokkanen dus voel ik me aangesproken

ik heb het over onruststokers
als nederlandse kinderen dit hadden gedaan was er niks aan de hand geweest,

dan was er net zo goed iets aan de hand geweest
onrustsokers zijn onruststokers
ongeacht de afkomst

Als je weet dat je kind in een groep zit met onruststokers zou ik ze gelijk verbieden om met ze om te gaan.. Zoek maar normale vrienden..

precies
veel ouders intreseeren zich nietvoor hun kinderen
die hebben zoiets van buiten de deur is niet mijn huis en kan het ze ook niet schelen wat hun kinderen doen
zorgen ervoor dat alle Marokkanen die wel willen (zoals misschien jij) telkens maar weer in een kwaad daglicht staan

miss omdat nederland het zat is
ik ben het er mee ens dat er te veel de nadruk wordt gelegd op de afkomst
ik heb het dan ook over onruststokers
ik bedoel de hele groep ontspoorde jeugd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Skirheid op maandag 10 november 2008 om 15:13:
je zou kunnen beginnen met: kinderen verzieken lampionnentocht, maar nee het zijn marokkanen, dat zijn geen mensen dat is een aparte vogelvrije groep

Hier ook zoiets.... Gooi je zelf lekker in een slachtofferrol. Als ik als Nederlander in Marokko iets uitvreet, staat er in de krant ook dat een Nederlander bijgenoemd. Als er bij het voetbal iets gebeurd, noemt de krant ook Hooligans. Als een Marokkaan in Marokko iets uitvreet, staat er ook geen Marokkaan bij in de kop! Het lijkt me niet meer dan logisch dat dit zo gebeurd!

Weet je waar je het mee kan vergelijken? Als ik een Lonsdale trui draag en ik loop langs een groepje Marokkaanse jongeren, dan wordt ik uitgemaakt voor racist. Alsof iedereen die dat merk draagt een racist is! Alsof iedere Marokkaanse jongen een probleemgeval is.. snap je? Als er dus Marokkaanse kinderen in de krant staat, snap ik nier waarom jij daar een probleem van maakt. Heeft helemaal niets met apparte vogelvrije groep te maken. Die typering deel je jezelf toe en als je je dan ook nog zo gaat gedragen, dan weet je wat mensen gaan denken en vinden....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat kun je wel zeggen, maar als jouw kinderen iemand bekogelen met een ei en verder niet veel doen

Hallo...die kutkoters hebben de politie bekogeld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja en in zimbabwe heerst cholera :/

Waarschuw beheerder
allemaal eruit die stink apen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op donderdag 4 december 2008 om 23:54:
nee behalve degenen die worden doodgeschoten om een ons sos of 10.000 pillen

ja die zijn zo stom om zich diep in die wereled te begeven en dat is juist de groep die de drugsproblematiek veroorzaakt op straat en junks die er voor lopen te stelen dat zijn problemen echt niet als je af en toe een halfie neemt of een x een pilletje neemt schei nou tog uit man!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 december 2008 om 08:58:
Iemand die probeert mijn hond te schoppen...

staat dat er?
Omdat je er niet bij bent geweest, kun je dat niet weten.

Jij begint hier ineens over drugs, terwijl dat niets met deze situatie te maken heeft.

Dat is zeker wel relevant, voordat je over een ander gaat oordelen mag je namelijk eerst weleens naar jezelf kijken. Moord en brand gillen als een paar kinderen rottigheid uithalen maar wel zelf lekker aan de drugs zitten wat genoeg problemen oplevert op veel grotere schaal. Voor elke kilo coke die hier naar binnen wordt gesmokkeld worden mensen kapot geschoten in mexico, bolivia, venezuela en zelfs in Amsterdam. Maar nee dan wassen we onze handen in onschuld omdat jij er zelf geen kwaad mee in de zin hebt, dat is pas fucking hypocriet. Drugsproblematiek is net als overlast gevende jongeren ook een ernstig maatschappelijk verschijnsel en er zijn er hier maar weinig die niet helpen om dat in stand te houden, dus ga eerst eens jezelf verbeteren, en geef het goede voorbeeld aan je eigen kinderen, voordat je die van anderen gaat lopen afzeiken

Als het begint met eieren gooien en er wordt gereageerd zoals jij nu doet, dan wordt het vanzelf een steen.

wie zegt dan dat ik zo zou reageren tegen mijn eigen kinderen? Ik heb het niet over dat wat ze gedaan hebben goed is, ik heb het erover dat de reacties overtrokken zijn omdat het weer past in de marokkanen hype. Maar op deze manier wordt dat wel weer erg makkelijk in stand gehouden :D

Ach pleur toch op man, kranten en de media zijn over het algemeen al erg links georrienteerd in Nederland.

:lol: droom lekker verder

Ik basseer dat nog ergens op,

dan bevestig je dus dat je onzin lult die nergens op gebaseerd is, goed dat je het zelf zegt dan hoef ik het niet te doen(Y)

Uitspraak van BMelloW op vrijdag 5 december 2008 om 09:08:
je heb geen idee waar je het over hebt
loze kreten zonder ze te kunnen onderbouwenje kent mij niet
dus lul geen broodje poep

Ik hoef je niet te kennen om te weten dat je meehelpt aan het in stand houden van een van de grootste soorten overlast die Nederland kent. Dat is gewoon een feit, net zo'n feit als dat er een grote groep kutkinderen is die een keer aangepakt moeten worden. Maar wie ben JIJ om daar moord en brand over te schreeuwen? Ga jij eerst maar eens aan jezelf werken want jij hebt helemaal geen recht van spreken

ik heb het over onruststokers

onrustsokers zijn onruststokers
ongeacht de afkomst

Uitspraak van BMelloW op donderdag 4 december 2008 om 08:01:
waarom zijn het toch altijd de marokanen

:)

precies
veel ouders intreseeren zich nietvoor hun kinderen

Dus waar is het fout gegaan bij jou dan? Kun je daar wat meer over vertellen? Misschien brengt ons dat dichter bij een oplossing. Want jij bent ook op een zeker moment met drugs in aanraking gekomen, en dus ook foute vrienden, volgens de Nederlandse maatschappelijke definitie daarvan

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 december 2008 om 09:08:
Als ik als Nederlander in Marokko iets uitvreet, staat er in de krant ook dat een Nederlander bijgenoemd.

Het feit dat jij weigert deze mensen als Nederlander te erkennen zegt genoeg. Dat is het hele probleem.
Dat is nou eenmaal discriminatie

Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 december 2008 om 09:08:
Heeft helemaal niets met apparte vogelvrije groep te maken. Die typering deel je jezelf toe en als je je dan ook nog zo gaat gedragen, dan weet je wat mensen gaan denken en vinden....

Heeft er wel mee te maken want het is een structurele ontkenning van de gelijke rechten

Uitspraak van Da haven(*)pablos op vrijdag 5 december 2008 om 18:18:
ja die zijn zo stom om zich diep in die wereled te begeven en dat is juist de groep die de drugsproblematiek veroorzaakt op straat en junks die er voor lopen te stelen dat zijn problemen echt niet als je af en toe een halfie neemt of een x een pilletje neemt schei nou tog uit man!

uit wiens kont komen die halfjes, en halfjes komen uit de lucht gevallen? Die halfjes komen niet van die ladingen waar mensen om dood worden geschoten? :lol: Kom eens uit je ontkenning
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 december 2008 om 03:38:
Taqiya?

:lol: Ga er niet eens op in, wordt weer een welles nietes verhaal met bijbelcitaten en talmoedcitaten enz enz, veel te moeilijk voor een mbo middenkader sukkel als ik.
Zonde van mn tijd. Als jij zo in hokjes wil denken zegt meer over jezelf als over mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Skirheid op vrijdag 5 december 2008 om 21:13:
Zonde van mn tijd. Als jij zo in hokjes wil denken zegt meer over jezelf als over mij

Mocros denken in hokjes. Daarom hebben ze van die vierkante voorhoofden 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 december 2008 om 21:52:
Mocros denken in hokjes. Daarom hebben ze van die vierkante voorhoofden

:) :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Skirheid op vrijdag 5 december 2008 om 20:54:
Voor elke kilo coke die hier naar binnen wordt gesmokkeld worden mensen kapot geschoten in mexico, bolivia, venezuela en zelfs in Amsterdam

Ben ik met je eens, maar het is wel een andere discussie die je gaat voeren! Ik gebruik zelf geen drugs en voel me dan ook niet aangesproken... En daarbij...de mensen die je aanspreekt ken je niet en je weet dus niet hoe men aan hun drugs komt. Misschien fabriceren of kweken ze het zelf wel en komt er helemaal niets aan geweld of onderdrukking bij kijken. Dus gewoon onzin die vergelijking van je!

wie zegt dan dat ik zo zou reageren tegen mijn eigen kinderen? Ik heb het niet over dat wat ze gedaan hebben goed is, ik heb het erover dat de reacties overtrokken zijn omdat het weer past in de marokkanen hype

Als je meteen zo begint te denken, daar heb ik het over. Ipv jezelf in dat hokje te plaatsen, kun je ook gewoon aan die opvoeding wat doen!

dan bevestig je dus dat je onzin lult die nergens op gebaseerd is

Integendeel, jij bevestigd met dit antwoord dat je eigenlijk niet weet waar je over praat!

Het feit dat jij weigert deze mensen als Nederlander te erkennen zegt genoeg. Dat is het hele probleem.
Dat is nou eenmaal discriminatie

Het feit dat jij deze opmerking maakt, bevestigd mij dat je niet eens weet wat discriminatie is!
Waar staat dat ik deze mensen weiger te erkennen als Nederlander. Als het nou gewoon echt Marokkanen zijn, waarom zou je deze mensen dan niet Marokkanen mogen noemen. Je was er toch niet bij geweest, weetje toch ook niet of dit Nederlanders waren of Marokkanen? En dan wil je gaan beweren dat ik discrimineer?

Heeft er wel mee te maken want het is een structurele ontkenning van de gelijke rechten

Hoe kam je daarbij? Als een groep kinderen eieren gooit en het staan in de krant dan is het goed volgens jou, maar als er bij staat dat het Marokkanen zijn, dan worden de gelijkle rechten ontkent? Wat triest is dat zeg. Als jij het zo ziet, dan word ik de hele dag gediscrimineerd en kan ik mijzelf ook wel steeds in dat hokje plaatsen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga jij eerst maar eens aan jezelf werken want jij hebt helemaal geen recht van spreken

ik hoef niet aan mexelf te werken heb alles prima voor elkaar
en als nederlander heb ik alle recht van spreken
net als jij je zeggie mag doen mag ik dat ook
en mijn mond heb ik voor niemand ooit nog gehouden
en voor iemand die zich superieur vind al helemaal niet
Want jij bent ook op een zeker moment met drugs in aanraking gekomen, en dus ook foute vrienden

jongen haal jij lekker het onderwerp drugs er bij dat staat hier niet eens ter discussie :looser:
maar ja nu heb je ook iets om te kunnen zeiken
rot lekker terug naar je land
en neem al dat rotzooi mee
laat mij lekker leven in een land zonder allochtonen die hier niet willen zijn
en nederland verpesten
ben blij dat mijn opa met de overtocht naar nederland
tenminste respect had voor nederland
en hier wel wilde wonen

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 december 2008 om 10:03:
Ipv jezelf in dat hokje te plaatsen, kun je ook gewoon aan die opvoeding wat doen!

dat is het dus
ze plaatsen zich altijd graag in een hokje
in de rol van slachtoffer
en dat ze maar gediscrimineerd worden
en dan heb ik het niet alleen over marokkaantjes

hoe vaak ik wel geen vieze turk ( terwijl ik dat niet eens ben)of kaaskop ben genoemd
ga ik toch ook niet om zitten huilen en meteen zeggen ik word gediscrimineerd
ik lach er om en denk bij me zelf ik weet beter
Waarschuw beheerder
maar het is wel een andere discussie die je gaat voeren!

Waarom? Ik zeg alleen kijk eerst naar jezelf voor je naar n ander kijkt. Hoeven er verder geen discussie over te voeren want het zijn gewoon de feiten.

En daarbij...de mensen die je aanspreekt ken je niet en je weet dus niet hoe men aan hun drugs komt.

Coke fabriceer je niet in NL, XTC wel en dat is levensgevaarlijk en doe je niet voor alleen eigen gebruik, bovendien moet je weer ergens de illegale grondstoffen vandaan halen en is zo'n laboratorium een tikkende tijdbom in een woonwijk. Mooie optelsom. Grote hoeveelheden coke worden hierheen gesmokkeld, daar worden jonge mensen voor gemanipuleerd (hé weer jonge mensen waar hebben we die eerder gezien, zouden die soms makkelijk in aanraking komen met flute figuren ;) )die riskeren hun leven en toekomst, sommigen worden gepakt en rotten de rest van hun leven weg in zuid amerika in de cel, degenen die hier komen verkopen die zooi. Hun dealer verkoopt een ons aan die en die en die, vervolgens is 1 niet op tijd met betalen omdat ie verslaafd en afhankelijk is van die zooi en de helft zelf heeft opgesnoven dan krijg je een boze dealer die zn foute vrienden optrommelt en gaan ze achter die gast aanzitten met de kans dat ie wel weer ergens op straat door zn kop wordt geschoten of dood wordt gevonden. Of er wordt er 1 geript van een hele container en vervolgens heb je een paar jaar lang liquidaties in Amsterdam op klaarlichte dag.

Dat zijn de gevolgen van drugs hoor :)
Ergens in het proces vanaf de verwerking tot aan de eindgebruiker is er bijna altijd wel leed voor iemand. Hetzij voor de dealer hetzij voor de gebruiker die diep ongfelukkig is en dat liever niet wil en zn hele leven overhoop ligt. Maar dat probleem kun je niet vergelijken toch, want van pillen word je vrolijk als je op een feestje loopt. De rest van de ellende onder het oppervlak negeren we wel gewoon alsof er niets aan de hand is :D

Ipv jezelf in dat hokje te plaatsen, kun je ook gewoon aan die opvoeding wat doen!

Dus in plaats van er wat van te zeggen dat de reacties overtrokkken zijn, moet ik wat aan de opvoeding van die kinderen doen?

Integendeel, jij bevestigd met dit antwoord dat je eigenlijk niet weet waar je over praat!

Dus als je met eieren begint, wordt het vanzelf een steen Dat is niet sugggestief dat zijn de feiten, waar baseer je dat op? Nergens op
:lol: Nergens op gebaseerde feiten is toch onzin?

Het feit dat jij deze opmerking maakt, bevestigd mij dat je niet eens weet wat discriminatie is!
Waar staat dat ik deze mensen weiger te erkennen als Nederlander. Als het nou gewoon echt Marokkanen zijn

Omdat ze een Nederlands paspoort hebben?

maar als er bij staat dat het Marokkanen zijn, dan worden de gelijkle rechten ontkent? Wat triest is dat zeg.

Ja, waarom worden wij niet behandeld zoals alle nederlanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BMelloW op zaterdag 6 december 2008 om 11:10:
en mijn mond heb ik voor niemand ooit nog gehouden
en voor iemand die zich superieur vind al helemaal niet

Dat maak jij ervan omdat je met je mond vol tanden staat. Maar zo bedoel ik het helemaal niet, wilde gewoon een contrast aangeven tussen wat je zegt en hoe de feiten zijn. Iedereen vindt het leuk om hier te janken over die gasten terwijl ze zelf ook geen schone handen hebben

jongen haal jij lekker het onderwerp drugs er bij dat staat hier niet eens ter discussie

Oh maar ik mag toch een verband aangeven tussen bepaalde zaken? Hier staan ook een stel kutkinderen ter discussie maar gaan we ook de afkomst erbij halen, alsof dat zo relevant is :)

maar ja nu heb je ook iets om te kunnen zeiken
rot lekker terug naar je land

haha, de ware aard komt weer naar boven als er verder niets meer te zeggen is :)

ben blij dat mijn opa met de overtocht naar nederland
tenminste respect had voor nederland
en hier wel wilde wonen

ahhh, goeie conclusies op basis waarvan? Heb ik je beledigd? Ik sla toch ook niet zo'n toon aan tegen jou?

dat is het dus
ze plaatsen zich altijd graag in een hokje
in de rol van slachtoffer
en dat ze maar gediscrimineerd worden
en dan heb ik het niet alleen over marokkaantjes

Lekker generaliseren, goed zo :)
Waarschuw beheerder
skirheid,wat steek jij je kop in het zand zeg,iedereen weet toch hoe het zit met marokaans-nederlandse jongeren?

hoe kun je dat verdedigen?

waar die jongens mee bezig zijn kan gewoon niet,marokaan of niet er moet wat tegen gedaan worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 12:40:
marokaan of niet er moet wat tegen gedaan worden.

Klopt, dus stop met het benadrukken van de afkomst en het huilen op internet en pak degenen aan om wie het echt gaat. Want dit gejank op internet gaat alleen ten koste van de goede mensen, die wel kunnen lezen en schrijven, dit soort discussies lezen en alle binding met nederland verliezen op deze manier. dat is pas een slechte situatie, en degenen die niet kunnen lezen en de hele dag buiten hangen bereik je er niet mee.

Waarschuw beheerder
Ze moeten die gasten straffen.

Niet alleen voor hun misdaden maar ook wegens het zaaien van haat tegen hun eigen groep.

Ofschoon het niet eerlijk is, beoordelen de meeste mensen wel degelijk de gehele groep Marocs in NL (deels) op deze mafketels en zijn ze daarmee dus schuldig aan het aanzetten tot haat.

Als minderheid word je namelijk sowieso extra onder een loep bekeken en je kan allemaal die domme Wilders-stemmende tokkiepaupers moeilijk de schuld gaan geven van hun kortzichtigheid, want een gebrek aan brains kies je niet voor.

Voor het verzieken van een land kies je echter wel zelf, en dus moet je ook op die daden worden afgestraft.
Waarschuw beheerder
donateur
ophangen aan de hoogste boom die je ken vinden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 12:51:
Ze moeten die gasten straffen.

Niet alleen voor hun misdaden maar ook wegens het zaaien van haat tegen hun eigen groep.

Ofschoon het niet eerlijk is, beoordelen de meeste mensen wel degelijk de gehele groep Marocs in NL (deels) op deze mafketels en zijn ze daarmee dus schuldig aan het aanzetten tot haat.

Als minderheid word je namelijk sowieso extra onder een loep bekeken en je kan allemaal die domme Wilders-stemmende tokkiepaupers moeilijk de schuld gaan geven van hun kortzichtigheid, want een gebrek aan brains kies je niet voor.

Voor het verzieken van een land kies je echter wel zelf, en dus moet je ook op die daden worden afgestraft.

Ok, nu weet ik het zeker, je hebt deze in je notities staan ctrl+c - ctrl+v

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 12:45:
Klopt, dus stop met het benadrukken van de afkomst en het huilen op internet en pak degenen aan om wie het echt gaat. Want dit gejank op internet gaat alleen ten koste van de goede mensen, die wel kunnen lezen en schrijven, dit soort discussies lezen en alle binding met nederland verliezen op deze manier. dat is pas een slechte situatie, en degenen die niet kunnen lezen en de hele dag buiten hangen bereik je er niet mee.

Ik geef je groot gelijk, maar puntje bij paaltje zijn er stééds de Marokkaanse-bontkraagkids die het nieuws halen, en dat is geen mediaissue, dat is gewoon een Marokkanen issue, een probleem in Nederland, voor jou, voor mij, voor iedereen.

Je kan wel politiek correct blijven neuzelen over afkomst vermelding en nieuwsberichten, maar ik heb altijd geleerd dat je een probleem pas op kan lossen als je het beestje bij zijn naam noemt. Het zijn Marokkaanse kids die telkens het nieuws halen met het ondermijnen van de Nederlandse cultuur, rellen in Slotervaart, Italiaanse diefstal methode, Homo-geweld..

Als zelfs jullie grootste voorvechter Prem het al zat is met jullie, dan moet er wat goed mis zijn binnen jullie gemeenschap..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 13:01:
Ok, nu weet ik het zeker, je hebt deze in je notities staan ctrl+c - ctrl+v

Nee hoor, maar ik vind dat het gewoon duidelijk moet zijn. Als jij als lid van een minderheid de verrotte vooroordelen die tegen jouw groep bestaan, nog eens extra leven in blaast door willens en wetens misdaden te plegen waarmee mensen hun racisme gevoed wordt, moet je er verantwoordelijk voor gesteld kunnen worden.

Juist degene die zich als vriend van minderheden op stelt, zou van mening moeten kunnen zijn dat dit soort tuig extra hard moet worden aangepakt. Het is namelijk uit solidariteit met elke goed ingeburgerde Marokkaan die ook te maken krijgt met racisme (zo zit dit land helaas in elkaar) dat ik deze mening heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 13:02:
met het ondermijnen van de Nederlandse cultuur, rellen in Slotervaart, Italiaanse diefstal methode, Homo-geweld..

Ga eens voor een brugklas staan, elk kind ondermijnt de nederlandse cultuur zoals jij die graag ziet. Niemand loopt nog op klompen. Tegenover de Rellen in Slotervaart met Marokkanen kunnen we de rellen in Ondiep zetten en de Rellen in Den Bosch, die minstens even erg warenn, zo niet erger, tegenover de Italiaanse diefstal methode van de marokkanen kunnen we de italiaanse liquidatiemethode op vespa piagio's zetten van de nederlandse mafia in amsterdam en het homo geweld is grotendeels afkomstig van autochtone daders https://partyflock.nl/topic/1037451:In_half_jaar_150_keer_geweld_tegen_homo_s, maar bij ons wordt het als ons probleem gezien en het in onze4 schoenen geschoven, terwijl jij met die dingen die autochtonen doen gewoon wegkomt en er niets aan jullie cultuur en karakters te wijten is, beetje vreemd

Het 'beestje bij zijn naampje noemen' werkt niet. Je vergroot de afstand tussen mensen, dat is een probleem. Ze worden niet aangepakt maar er wordt een beroep gedaan op de marokkaanse gemeenschap hahah dat is pas zielig.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 13:02:
jullie grootste voorvechter Prem

Rot op met die gast, stakker is dat

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 december 2008 om 13:05:
Nee hoor, maar ik vind dat het gewoon duidelijk moet zijn. Als jij als lid van een minderheid de verrotte vooroordelen die tegen jouw groep bestaan, nog eens extra leven in blaast door willens en wetens misdaden te plegen waarmee mensen hun racisme gevoed wordt, moet je er verantwoordelijk voor gesteld kunnen worden.

Juist degene die zich als vriend van minderheden op stelt, zou van mening moeten kunnen zijn dat dit soort tuig extra hard moet worden aangepakt. Het is namelijk uit solidariteit met elke goed ingeburgerde Marokkaan die ook te maken krijgt met racisme (zo zit dit land helaas in elkaar) dat ik deze mening heb.

Ze horen helemaal geen andere aanpak te krijgen. Er moet gewoon 1 effectieve aanpak komen voor iedereeen waar iedereen naar luistert ongeacht afkomst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 12:22:
Iedereen vindt het leuk om hier te janken over die gasten terwijl ze zelf ook geen schone handen hebben

ik zeg ook niet dat ik schone handen heb
ik zal nooit overlast bezorgen
en deed dat als kind ook niet
en mijn kinderen zullen dat ook niet doen
dat heet respect voor alles en iedereen hebben
Hier staan ook een stel kutkinderen ter discussie maar gaan we ook de afkomst erbij halen, alsof dat zo relevant is

ik heb het ook niet over iemands afkomst
ik noem het in het algemeen
onruststokers
de afkomst moet er niet te doen

haha, de ware aard komt weer naar boven als er verder niets meer te zeggen is

heb nog genoeg te zeggen
kan zo uren door gaan
Ik sla toch ook niet zo'n toon aan tegen jou?

niemand kan mij beledingen
je begint meteen over mijn kids
dan mag ik een toon aanslaan
Lekker generaliseren, goed zo

ik generaliseer niet
heb het over alle alochtonene die hietr mogen wonen
en zo veel te klagen hebben over nederland
dan mag ik van mening zijn rot dan lekker terug naar je land als je het daar zo veel beter hebt
en stop met zeiken over nl
Uitspraak van jelken op zaterdag 6 december 2008 om 12:40:
waar die jongens mee bezig zijn kan gewoon niet,marokaan of niet er moet wat tegen gedaan worden.

precies
geloof alleen niet dat hij dat wil inzien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skirheid op zaterdag 6 december 2008 om 13:14:
Ga eens voor een brugklas staan, elk kind ondermijnt de nederlandse cultuur zoals jij die graag ziet. Niemand loopt nog op klompen. Tegenover de Rellen in Slotervaart met Marokkanen kunnen we de rellen in Ondiep zetten en de Rellen in Den Bosch, die minstens even erg warenn, zo niet erger, tegenover de Italiaanse diefstal methode van de marokkanen kunnen we de italiaanse liquidatiemethode op vespa piagio's zetten van de nederlandse mafia in amsterdam en het homo geweld is grotendeels afkomstig van autochtone daders

Homogeweld is grotendeels afkomstig van autochtone daders ja. Maar zolang het percentage allochtone daders van homogeweld, groter is dan het percentage allochtone Nederlanders, kan je dat beter niet vermelden want het ondermijnt je standpunt (dat ik verder wel grotendeels onderschrijf).

Het probleem met allemaal die rellen, zowel in Den Bosch, Ondiep als Slotervaart en Kanaaleiland, is niet dat het mensen van een bepaald ras of bepaalde afkomst zijn, maar dat het tokkietuig is.

Dat Marokkanen relatief meer problemen veroorzaken in dit land, dan op grond van hun aantal verwacht mag worden komt globaal gezien door 2 factoren:

- neef/nicht huwelijken (20% van het totaal) die voor gen-defecten zorgen. Vergeet niet dat de gemeenschappen waaruit de meeste Marocs in Nederland afkomstig zijn, kleine bergdorpjes zijn met een beperkte genenpoel en dus komen afwijkingen (schizofrenie etc.) veel voor. Die worden niet behandeld (er is een groot taboe op psychische ziekten onder veel Marokkanen, met name de conservatief ingestelden) in veel gevallen en dat leidt vaak tot crimineel gedrag.

- de sociale status van de mensen. Zowel in Marokko, voor de migratie, als in Nederland, zitten de meeste Marokkanen die nu in NL wonen, aan de onderkant van de samenleving. Logisch, want de Marokkaanse overheid bevorderde natuurlijk niet het vertrek van de middenklasse, maar van het (in hun ogen) uitschot.

Dus zijn de meeste Marocs in NL berbers, terwijl Marokko zelf overwegend arabisch is, en de berbercultuur daar als achterlijk wordt beschouwd. Opzich niet terecht, maar het toont wel aan dat ze de onderklasse hierheen gestuurd hebben, want de berbers waren (en zijn, nog deels) tweederangsburgers daar. En zijn de meeste Marokkanen in Marokko vooruitstrevender en ontwikkelder dan hun Nederlandse 'peers'.

Je moet aan de ene kant hard op treden tegen racistische mafketels, maar aan de andere kant ook gewoon de waarheid erkennen en dat is dat bepaalde problemen, te weten lage sociale status en psychische afwijkingen, bij Marokkanen relatief vaak voor komen. En daar moet je naar handelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BMelloW op zaterdag 6 december 2008 om 13:19:
ik zal nooit overlast bezorgen

doe je wel, door drugs te gebruiken.

en mijn kinderen zullen dat ook niet doen

Dat zal de moeder van Ted Bundy ook hebben geroepen. Als jij in de toekomst kon kijken was je nu miljonair

ik heb het ook niet over iemands afkomst
ik noem het in het algemeen
onruststokers
de afkomst moet er niet te doen

Waarom benadruk je het dan zelf in dit topic? Jij vraagt toch waarom het altijd de marokkanen zijn, en dat ik lekker terug moet naar mn eigen land? En dat doe je al op basis van wat ik hier tegen je zeg :D Zegt meer over jou als over mij

heb nog genoeg te zeggen
kan zo uren door gaan

Goed gooi die woede eruit, daar zijn we voor

niemand kan mij beledingen
je begint meteen over mijn kids
dan mag ik een toon aanslaan

Ohh, je bent dus wel te beledigen :D Maar hoezo begin ik over je kids? Ik begin niet over je kinderen hoor, dat wil je er nu bij halen zodat je bijval krijgt van de rest omdat je dan terecht boos bent omdat het zwak is als iemand je kinderen erbij haalt. Maar we hebben het over jou hoor, over hoe JIJ opvoed haal je er zelf bij ik reageer daarop. En dat je het goede voorbeeld moet geven moet je ook op jezelf betrekken, heb niks tegen je kinderen, al zouden ze vervelend zijn, is niet mijn zaak

dan mag ik van mening zijn rot dan lekker terug naar je land als je het daar zo veel beter hebt
en stop met zeiken over nl

Maar als ik terugga naar mijn land, dan ben ik nog steeds hier :lol: jammer wel he