Pff, alleen maar voor het uiterlijk vertoon zeker
Kwam er de pvv uit
Zegt ie ja daar stem ik niet op .
hoe komt het dan dat er die partij uitkomt? uhhhm ja dat weet ik niet
Hoor ik er toch nog een beetje bij
'valerio: word er hier nou ook drugs gebruikt ?
die jostie : euh ik DENK t wel
wat een mongooltjes lopen er eigenlijk rond op hc feesten
hij kan wel aardig hakken. Doet het beter dan de meeste bezoekers die niet verder komen dan pogo
Ik vind het z'n lekkere droge lul
Wel jammer dat ze heel veel hebben knippen en plakken.
weet iemand hoe dat nummer heet, die begint als die hakboi tegen vagelerio zegt: dit is uit jou tijd wat je aan hebt... early hardcore. kan er niet meer opkomen nml!!!
Yep dat bedoel ik ermee
Wes zei nog dat alleen paul van de 2 een legende was en hij zeker niet alleen leuk mee doet in de scene maar dat hoor je niet.laatste aanpassing 2 augustus 2008 21:18
weet iemand hoe dat nummer heet, die begint als die hakboi tegen vagelerio zegt: dit is uit jou tijd wat je aan hebt... early hardcore. kan er niet meer opkomen nml!!!
weet iemand nu al hoe dat gare nummer heet?
thnx man... ik ook weer blij
heb het wel vaker hoor... hoor je een nummer, moet je weten hoe ie heet
ja is wel zo... maar had errug druk vandaag met die ouwe oma'tjes helpen oversteken enzo
geen tijd dus... hahaha
maar volgens mij lopen er écht veel mongolen rond op zo'n feesten... of zouden ze de normale mensen eruit geknipt hebben? ik begin t me echt af te vragen, want dit is niet het eerste voorbeeld...
klopt, ben je boven de 18 en vind je zoiets nog vet, laat je nakijken, je bent dan niet volwassen geworden...
En dat zegt iemand die ook naar hardcore feestjes gaat
ik ga niet naar hardcore feesten, ik maak flyers voor ze dat wel
Aangemeld op: 4 augustus 2008 08:47
Ben 26 en ga nu voor de helft van m'n leven naar feestjes en de vetste blijven toch hardcore feesten
Ben ik de enige die Valerio een nerd/sukkel 1e klas vind?
Ben ik de enige die Valerio een nerd/sukkel 1e klas vind?
Nee, dat is niet uitgemolken/waardeloos/kut
Hardcore is in 1998 overleden aan een overdosis commercie RIP
klopt, ben je boven de 18 en vind je zoiets nog vet, laat je nakijken, je bent dan niet volwassen geworden...
Verder wel grappig, alleen stoor me enorm aan het sarcasme van valerio
Mag dat niet dan ?
Ik ben er toch al een dik aantal jaar achter dat de sfeer tegenwoordig ver te zoeken is...
GABBER IS DOOD (eind 96) en wat is nu is,is hardcore !!!
nee hoor, en tis early rave btw, is een bepaalde hardcore stroming naast gewoon hardcore, classics, schranz, industrial, terror, frenchcore, tekno enz
Ach waarom zou je alles zo serieus nemen. Net alsof gabbers geen zelfspot kunnen hebben
Ja, als je boven de 18 word dan ga je wel iets veranderen qua muzieksmaak maar om nou te zeggen dat hardcore dan niks meer is? Das echt onzin, ik luister er ook niet elke dag meer naar
Moet je ook echt doen op de tv, vet handig enzo.
Maar over 10 jaar zal het vast en zeker een andere benaming krijgen.
Op dit moment weten we wat early rave van nu is..
De hardcore van nu, hoe heet die over 10 jaar? & early rave zal altijd early rave blijven.
oude stijl
kut muziek, naar mijn mening,
dus snap je punt niet
maar als jij naar feeste toe gaat zie je vanzelf dat gabber niet dood is
gabber is dood ? nu zijn het alleen van die clubkutte zoals jij zeker, jah dahaag
Gabber is dood
De gabbercultuur zoals die was is dood.
Hardcore feesten zijn er nog wel.
Is iets wat jij nooit kan en zal begrijpen.
Als jij het verleden heb meegemaakt snap je het wel.
Het verleden is weer het heden hoor. Maxjes, Aussie, Cavello's en de hele zooi worden weer gedragen. Er worden weer ID&T tshirts gedragen, de cd's van de "Happy" Hardcore uit mid jaren '90 zijn ook nog gewoon te koop op party's. Er wordt weer gehakt ipv alleen stampen, er worden vaak de oude goede platen gedraaid die ook uit het "verleden" stammen. Dus lul niet over het meemaken van het verleden, want de laatste jaren gaat het er weer net zo aan toe als halverwege de jaren '90.
De dj's van vroeger draaien nu ook nog gewoon. Alleen nu zijn er meer stijlen, omdat er iedere keer weer een nieuw geluidje uitgevonden wordt en er steeds meer dj's bijkomen die ook weer anders draaien dan anderen.
Het blijkt alleen dat jij niet weet wanneer er wat te doen is rondom de hardcorefeesten (gabber is zo'n dom woord), want dood is hardcore absoluut niet! Er worden nog genoeg grote en kleine feesten georganiseerd.
waarom zou de mainstream dan nu veranderen over 10 jaar?
clubkutten voor zover dat woord al ergens op moet slaan weet ik niet wat er mis mee is met clubkutten. Ze zien er tenminste wel verzorgd uit Gabber gaat toch meer om een gevoel...what the fuck maakt het dan weer uit hoe je erbij loopt.
lezen is een moeilijk vak ofniet? de cultuur is dood, nu heb je een mix van nostalgie en meelopers, de muziek zelf is drastisch anders en is niet te vergelijken met die van toen
Nee, ik denk dat wij gewoon van intelligentieniveau verschillen. Jij bungelt ergens onderaan en ik denk normaal.
Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging. Dus heb jij al helemaal geen recht van spreken. Iedere muziekscene verandert in de loop der jaren, dus ook de hardcore. De cultuur is helemaal niet dood, alleen uitgebreider als 10/15 jaar geleden, meelopers heb je overal wel, de muziek is inderdaad veranderd, maar dat is omdat de hele wereld veranderd en niet hetzelfde blijft dus dan kun je je zelf ook wel bedenken dat de hardcore ook wel veranderd in de loop der jaren. Het is voor de dj's ook niet interessant om altijd maar hetzelfde te moeten produceren en die gaan dus ook nieuwe dingen bedenken.
Mag ik vragen welke plaat in de top40 staat van de hardcore? Je hebt het over commercie, dan ben ik wel eens benieuwd welke plaat er dan zo commercieel is op het moment?
@ Miechelle en Mini Raving (hoe toepasselijk ook)
lezen is een moeilijk vak ofniet? de cultuur is dood, nu heb je een mix van nostalgie en meelopers, de muziek zelf is drastisch anders en is niet te vergelijken met die van toen
commercie heeft de leidende hand
Nee, ik denk dat wij gewoon van intelligentieniveau verschillen. Jij bungelt ergens onderaan en ik denk normaal.
Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging. Dus heb jij al helemaal geen recht van spreken. Iedere muziekscene verandert in de loop der jaren, dus ook de hardcore. De cultuur is helemaal niet dood, alleen uitgebreider als 10/15 jaar geleden, meelopers heb je overal wel, de muziek is inderdaad veranderd, maar dat is omdat de hele wereld veranderd en niet hetzelfde blijft dus dan kun je je zelf ook wel bedenken dat de hardcore ook wel veranderd in de loop der jaren. Het is voor de dj's ook niet interessant om altijd maar hetzelfde te moeten produceren en die gaan dus ook nieuwe dingen bedenken.
Mag ik vragen welke plaat in de top40 staat van de hardcore? Je hebt het over commercie, dan ben ik wel eens benieuwd welke plaat er dan zo commercieel is op het moment?
Toch lopen er nergens zoveel mongolen rond als op Gabber Party's.
Dit bewijst het maar weer eens
kom maar is een op goed feest
Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging
masters of hardcore, hellraiser
Maar misschien ben jij dan niet 1 van die mongooltjes, maar Raving Mahine terreur in je eur is wel degelijk het bewijs. En let aub ff op je nederlandse taal joh.
Raving Mahine
terreur in je eur, is gewoon een andere muziek stijl!
stoere opmerking hej
das jou mening,
en wat bewijst dat?
oh, omdat ik al een hele tijd geen feest en feestjes meer opzoek omdat ik daar totaal geen zin heb, mag ik niet oordelen?
het zijn nou eenmaal feiten
Scheel?
Nee ik niet, jij??
wat je mongolen noemt, moet je is naar jezelf kijken.
jij ben ook al kk lang niet op die feesten geweest..
waar bemoeien jullie je allemaal mee?!
ga eerst eens een paar goede grote early feesten af en kleine,
en oordeel dan nog maar eens een keer.
Wat moet ik nou op zo'n feest???
En btw, de beelden zijn nou niet bepaald van een Early Gabberhouse feest.
Verder heb je wel gelijk dat er normaal volk loopt op Gabberpartys dat ben ik met je eens, mijn buurman gaat al eeuwen naar die party;s en vormd ook een voorbeeld van hoe het zou moeten wezen.
Maar daarintegen heb ik nog steeds gelijk, ik denk dat er naast Urban volk het Gabberhouse luisterende volk toch echt de 2e plaats haalt met het aantal bananen wat er tussen loopt.... sorry
terreur in je eur
een muziekstijl? haha het is een meeloopkreet
snotaap
zaterdag op een feest geweest en de laatste 3 uur is er alleenmaar gabberhouse gedraaid.. heerlijk iedereen ging los.
Tuinmannetje: aan jouw uiterlijk te zien ben jij nooit gabber geweest,
En wat hebben filosofen en historicussen hier nou weer mee te maken?! Een filosoof is iemand die de werkelijkheid niet onder ogen wilt zien en een historicus baseert zijn mening op bepaalde vondsten die gedaan worden.
Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging. Dus heb jij al helemaal geen recht van spreken.
@ Chiara: geldt voor jou trouwens hetzelfde
Degene wat de muziek wel waarderen en proberen uit te leggen hoe zij het zien, irriteren zich gewoon aan die 2 sulletjes.
aan jouw uiterlijk te zien ben jij nooit gabber geweest
Wat moet ik nou op zo'n feest???
En btw, de beelden zijn nou niet bepaald van een Early Gabberhouse feest.
Verder heb je wel gelijk dat er normaal volk loopt op Gabberpartys dat ben ik met je eens, mijn buurman gaat al eeuwen naar die party;s en vormd ook een voorbeeld van hoe het zou moeten wezen.
Maar daarintegen heb ik nog steeds gelijk, ik denk dat er naast Urban volk het Gabberhouse luisterende volk toch echt de 2e plaats haalt met het aantal bananen wat er tussen loopt.... sorry laatste aanpassing 20 augustus 2008 09:40
Terreur aan je voordeur, krank im kopf, stoeptegel terreur, ga dood, ik schop u dood.
Waar zie ik ergens intelligentie? Het is meer een parodie geworden voor de stijl die ooit serieus is begonnen.
De feesten waar ik heen ging werd echt Hardcore gedraait, van Marilyn Manson tot Korn tot Breakcore tot Deatchant. Niks geen beperking!
Bedoel je CarpeDM? daar ging je goed los in ieder geval zag er toppie uit
hardcore of gabber zien als een manier van leven is net als een religie, zinloos en tussen je oren
Je begint in de aanval tegenover mij terwijl ik alleen reageer op een oppervlakkige mening als
daar ga je in de fout en dat maakt jou geen haar beter dan al die andere 'figuren'
snap je de link niet?
ik heb geen drugs nodig om de hele nacht los te kunnen gaan.
wel red bull.
ben jij echt 25..?
Ik ben in ieder geval wel blij voor je dat je er nu met een "normaal" kapsel bij loopt en "normale" kleren draagt nu de rest allemaal "in" is
Nee, dat vond ik gewoon een leuk getal om in mijn profiel te hebben staan
En ja IK VIND filosofen mensen die de werkelijkheid niet onder ogen (willen) zien.
als ik nou iedereen in een hokje ga plaatse mag ik dan ook met jullie mee prate?
laat iedereen gewoon lekker in zn waarde
bekant,
nee, laat iedereen gewoon redelijk blijven, hardcore is niet dood, maar ook niet levend, het is een muziekgenre
Uitspraak van [EV] Mini Raving Machineop woensdag 20 augustus 2008 om 20:56:
bekant,
..
dus iets beter zoeken.
het spijt me maar gabbers van onder de 18 jaar neem gewoon niet serieus
mensen die er nu nog steeds zo bijlopen als vroeger is niet echt gezond
die zijn meer met hun imago bezig
respect voor iemand met een eigen wereldje zie ik niet zo ziten
Ieder toch zijn eigen ding!
Wat plaatsen jullie toch iedereen in een hokje!
respect voor iemand met een eigen wereldje zie ik niet zo ziten
onderdrukt
omdat het kan
omdat het kan
ik zie een ouder liever volwassen zijn en niet onderdrukt door een stroming
Aangezien je heeeeeel toevallig een pitbull achtige hond hebt net als 60 procent van alle pf=hardcoreliefhebbers.
oh, omdat ik al een hele tijd geen feest en feestjes meer opzoek omdat ik daar totaal geen zin heb, mag ik niet oordelen?
ik zie een ouder liever volwassen zijn en niet onderdrukt door een stroming
iedereen zit in een stroming, mensen zijn kuddedieren, en er zijn altijd mensen waar je raakvlakken mee hebt en daarmee wordt je dan in een hokje (of anders gezegd: stroming) gepropt, en ja hoor daar heb je het al, je wordt 'onderdrukt' door een stroming.
Uitspraak van 038sannyday038 op donderdag 21 augustus 2008 om 18:39:
iedereen zit in een stroming, mensen zijn kuddedieren, en er zijn altijd mensen waar je raakvlakken mee hebt en daarmee wordt je dan in een hokje (of anders gezegd: stroming) gepropt, en ja hoor daar heb je het al, je wordt 'onderdrukt' door een stroming.
Klopt helemaal, maar dat snapt hij niet. Hij heeft lang zitten filosoferen (als dat kan althans, want we hebben het over het nu) en is tot de conclusie gekomen dat wij (en dan bedoel ik ons jonge dommeriken, omdat wij toegeven van een bepaald iets te houden) "onderdrukt worden door een stroming".
Ik geloof dat jij zelf het snotaapje hier bent he...bovendien houd jij blijkbaar niet eens van hardcore, dus aan jouw mening hecht ik helemaal geen waarde.
Ik geef je mijn mening ook niet over Triphop, ambient, lounge en al die onzin waar jij van houdt.
De echte MM van de jaren '90 (Antichrist tijdperk) heb jij waarschijnlijk helemaal niet meegekregen, ik denk dat jouw moeder je daar echt niet naar liet luisteren.
al die zgn 'gabbers' die hier zo fel en hersenloos reageren onderstrepen nou net het beeld wat deTuinman en Be Different schetsen, dus er is geen reden voor verdere discussie...
als je niet op die feesten komt
kan je ook niet zeggen dat daar veel mongolen rond lopen.
dan heb je het over de kinderfeestjes
zoals masters dus
waar niet eens op leeftijd word gecontroleert!
dat is rock..
het gaat hier over de mainstream en de early hardcore en de oldschool
JE snapt het gewoon niet, hopeloos figuur!!
Maar denk dat het niet gaat gebeuren
Giftig mannetje ben je,he? Mag ik dat zeggen, of loop ik nou weer te koop met mijn uitstekende mensenkennis?
Beantwoord eerst maar eens mijn andere vragen
Het is altijd leuke om kansloze conversaties op het forum te lezen...
Waarom zou ik, ik was toch een domme doos? Dan ben ik dus te dom om jouw andere "vragen" te beantwoorden. Bovendien lijk jij jezelf nogal intelligent te vinden en goed op de hoogte van alles en daar kan ik nou eenmaal niet tegenop...oeps, daar komt mijn mensenkennis weer
Waarom zou ik, ik was toch een domme doos? Dan ben ik dus te dom om jouw andere "vragen" te beantwoorden. Bovendien lijk jij jezelf nogal intelligent te vinden en goed op de hoogte van alles en daar kan ik nou eenmaal niet tegenop...oeps, daar komt mijn mensenkennis weer
Och, och, ga we nu hier over mijn hond beginnen?! Dan ga je iets te ver he mannetje! Blijkbaar ben jij dus ook weer zo'n stereotype ventje wat in de Volkskrant iets leest over een "gevaarlijke pitbull" wat denkt verstand te hebben van dergelijke rassen, terwijl je er waarschijnlijk het fijne niet eens vanaf weet en een rottweiler, pitbull, dog argentino en dobermann nog niets een uit elkaar kan houden! De keuze voor mijn hond staat compleet los van mijn muziek smaak! En als je het ras zou kennen, weet je ook wel dat de media een heel vertekend beeld geeft over deze honden en dat de er net zo goed gabbers als hiphoppers of wat voor een types dan ook mee lopen. Waarschijnlijk lopen er geen filosofen mee rond, nee...Kun je me eigenlijk wel vertellen wat voor ras het is, of laat je het bij "pitbullachtige" omdat je het niet eens weet?
Als je mij wilt beledigen prima, maar laat mijn hond hier buiten.
Just answer my question!
Maakt niet uit hoor, als je niks weet te zeggen
Mijn schoonvader had een abbonement op Hart voor dieren. Er was aan een rechter gevraagd om tussen 9 foto's een keuze te maken, welke de pittbull was. Hij koos de verkeerde!!! Ik koos (gelukkig) wel de goede!
Geen commentaar als je niet eens weet wat voor hond je voor je hebt!!!
Je mag ook gewoon in het NL typen hoor, ik ben echt niet onder de indruk van je engelse kunsten.
Ik weet genoeg te zeggen, maar ik heb gewoon geen zin om op jou irritante opmerkingen in te gaan. Blijkbaar is het voor jou een probleem om normaal commentaar te geven en kan dat alleen met scheldwoorden en giftige tekstjes, dus ga ik de discussie gewoon niet verder met je aan.
JE snapt het gewoon niet, hopeloos figuur!!
domme mensen
zinloze opmerkingen
wie is er nou hopeloos iedereen aan het afkraken
Domme mensen, dan zal je vast en zeker allergisch zijn voor jezelf.
want mensen zoals jou hebben zo te zien geen leven.
dan idd iedereen en alles af te kraken.
dat is pas dom
want je weet blijkbaar niet hoe het tegenwoordig nog in elkaar zit.
tuurlijk komt vroeger niet meer terug,
de echte gabberhouse en early en noem maar op,
maar die mensen van toen dus wat jij alleen de echte gabbers noemt
die zijn dr nogsteeds.
de muziek ook nog wel.
maar niet op de MEESTE feesten!
Ik ga niet verder met je in discussie als je het nodig vindt om te schelden en daarmee bedoel ik inderdaad "snotaap", "domme doos" en "hopeloos figuur". Waarom zijn die woorden nodig? Kun je niet gewoon een uitleg of mening geven zonder dat je met dat soort woorden en tig hoofdletters, uitroeptekens, etc, etc aan komt? In het dagelijkse leven noemen ze je toch ook niet snotaap, hopeloos figuur of wat dan ook tijdens een gesprek, dan zou je ook het gesprek beëindigen. Dus ik heb geen zwaar leven, ik houd er gewoon niet van als zoiets gezegd wordt.
voor als je het niet geloofd dat die mensen
nogsteeds op feesten rondlopen;
de oude generatie (ofja 2 mensen dr van)
op dominator 2008
dus, ze zijn dr nog.
en daarmee is het klaar.
geen discussie meer mogelijk daarover.
ze zijn dr je moet alleen goed zoeken.
hebbe jullie geen leven hiero ofso , hele dag partyflock vervuile met een oneindigheid aan zinloze opmerkingen
Nee het gaat niet meer om de tuinman, Chiara is blijkbaar zo van me onder de indruk dat ze maar door blijft gaan en me probeert te beledigen. Alleen sneu genoeg voor haar lukt het niet, maar ik denk ook niet dat ze de moed gaat opgeven, dus ik begin nu echt een beetje medelijden met haar te krijgen
Hoe raad je het zo? Ik vind jou niet echt de moeite waard om te reageren, dus ik verlos je uit lijden en heb nu de laatste keer even op je gereageerd.
dus, ze zijn dr nog.
en daarmee is het klaar.
geen discussie meer mogelijk daarover.
ze zijn dr je moet alleen goed zoeken.
Als je mij wilt beledigen prima, maar laat mijn hond hier buiten
nou uuh, met andere woorden, de gabbercultuur zou dood zijn en de echte gabbers bestaan niet meer.
zo niet, mijn excuses daarvoor dan ist voor een andere gast bedoeld
die dat wel heeft gezegt dan
de gabbercultuur zou dood zijn en de echte gabbers bestaan niet meer
jammer dat ie niet naar Ground Zero is gegaan later die dag,
of hij had naar dominator moeten gaan een paar dagen eerder
Lekker boeiend of het een cultuur is of niet, als er maar goede feesten zijn
gabber was wel degelijk een sub-cultuur
Zoek om te beginnen dan een fantsoendelijk feest uit in plaats van die zielige vertoning...
(en vette muziek )
en niet zoals de oude docu's zoals ik loop rondjes
er is meer dan masters en thunderdome.
niks mis mee met dit filmpje (en vette muziek )
Uitspraak van [EV] Mini Raving Machineop dinsdag 9 september 2008 om 21:22:
gabber was wel degelijk een sub-cultuur
genoeg van de ouwe garde bij masters gezien DUS
er is meer dan masters
Uitspraak van Cemon Victa [Ricardo] op dinsdag 16 september 2008 om 09:20:
er is meer dan masters
(F)
voor als je het niet geloofd dat die mensen
nogsteeds op feesten rondlopen;
de oude generatie (ofja 2 mensen dr van)
op dominator 2008