Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 12:16:
klopt, ben je boven de 18 en vind je zoiets nog vet, laat je nakijken, je bent dan niet volwassen geworden...
Weet je jij bent echt irritant met je commentaar. Je commentaar slaat echt 3 x nergens op, is nergens op gebaseerd. Ja, als je boven de 18 word dan ga je wel iets veranderen qua muzieksmaak maar om nou te zeggen dat hardcore dan niks meer is? Das echt onzin, ik luister er ook niet elke dag meer naar...Hoe zit het dan met de mensen die naar pop muziek luisteren, metal, hiphop, klassiek??? Die moeten zich in mijn ogen ook allemaal eens goed na laten kijken dat ze naar zulke primitieve muziek luisteren, maar ieder zijn ding toch? Je moet beter nadenken voordat je dit soort dingen roept die geen enkele zin hebben.
En jij maakt nota bene flyertjes voor die feesten en je bent 30, moet jij nodig wat zeggen dan...
Volgens mij lijd jij gewoon serieus aan aandachttekort, iedere keer reacties uitlokken met die schokkende uitspraken van je. Ik denk dat als ik 40 ben en ik luister bepaalde hardcore platen van vroeger dat ik het nog steeds geweldig zal vinden, moet ik me nu laten nakijken? Ga toch weg man

Vind het verder overigens maar een simpele docu, met een simpele kijk op deze stijl, maarja dat zal altijd zo blijven voor buitenstaanders. Maakt mij verder niet uit, de muziek blijft machtig