Partyflock
 
Forumonderwerp · 1022794
­ Nederland
Valerio Duikt Onder in de gabberscene!





http://www.tmf.nl/video/19150/valerio_duikt_onder_22_deel_1.html/


http://www.tmf.nl/video/19151/valerio_duikt_onder_22_deel_2.html/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van KS op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:58:
De hardcore van nu, hoe heet die over 10 jaar?

Net als nu, bagger (y)
Uitspraak van KS op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:58:
De hardcore van nu, hoe heet die over 10 jaar?

Denk nog steeds mainstream hardcore..
Uitspraak van V-Man op dinsdag 5 augustus 2008 om 13:01:
Denk nog steeds mainstream hardcore..

natuurlijk niet.. want dan zijn al die platen alweer oud.
Dan hebben ze vast en zeker weer nieuwe platen uitgebracht wat dan mainstream hardcore heet.
 
Die Valerio is zo'n ontzettend ei! Ik kan niet kijken naar dat irritante kutkopje van dat ventje
 
Uitspraak van - Scrappy Coco - op maandag 4 augustus 2008 om 18:58:
Ach waarom zou je alles zo serieus nemen. Net alsof gabbers geen zelfspot kunnen hebben

Geef ik je gelijk in, maar had het meer over Valerio zelf dan over zijn kijk op de scene
laatste aanpassing
Vond 't wel lache :lol:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 47522}
Uitspraak van V-Man op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:57:
en tis early rave btw,

Ga je huiswerk is doen!!
 
Uitspraak van V-Man op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:57:
en tis early rave btw

nee tis geen early rave, rave is duits bijv. marusha,westbam etc

wat er hier vroeger bijv. in de energiehal gedraait werd (vroeger gabber/harcore) is early hardcore ;)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 07:49:
wat er hier vroeger bijv. in de energiehal gedraait werd (vroeger gabber/harcore) is early hardcore

"Life's like a dance"-achtige nummers?
zie ook aardig wat bekende mensen op het filmpie :lol:

verder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:46:
Valerio

(n)

irriteer me mateloos aan die gast

na een half nummertje al buiten adem :lol: pussy
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 09:23:
"Life's like a dance"-achtige nummers?

dat werd er ook gedraait, maar er werd veel meer gedraait hoor ;)

afijn kijk maar ff op http://www.real-lunatic.com/?cat=11 daar staan genoeg video's en livesets van de Energiehal op ;)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 12:16:
klopt, ben je boven de 18 en vind je zoiets nog vet, laat je nakijken, je bent dan niet volwassen geworden...

Weet je jij bent echt irritant met je commentaar. Je commentaar slaat echt 3 x nergens op, is nergens op gebaseerd. Ja, als je boven de 18 word dan ga je wel iets veranderen qua muzieksmaak maar om nou te zeggen dat hardcore dan niks meer is? Das echt onzin, ik luister er ook niet elke dag meer naar...Hoe zit het dan met de mensen die naar pop muziek luisteren, metal, hiphop, klassiek??? Die moeten zich in mijn ogen ook allemaal eens goed na laten kijken dat ze naar zulke primitieve muziek luisteren, maar ieder zijn ding toch? Je moet beter nadenken voordat je dit soort dingen roept die geen enkele zin hebben.
En jij maakt nota bene flyertjes voor die feesten en je bent 30, moet jij nodig wat zeggen dan...
Volgens mij lijd jij gewoon serieus aan aandachttekort, iedere keer reacties uitlokken met die schokkende uitspraken van je. Ik denk dat als ik 40 ben en ik luister bepaalde hardcore platen van vroeger dat ik het nog steeds geweldig zal vinden, moet ik me nu laten nakijken? Ga toch weg man :dood:
Vind het verder overigens maar een simpele docu, met een simpele kijk op deze stijl, maarja dat zal altijd zo blijven voor buitenstaanders. Maakt mij verder niet uit, de muziek blijft machtig :respect:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 20:49:
Ja, als je boven de 18 word dan ga je wel iets veranderen qua muzieksmaak maar om nou te zeggen dat hardcore dan niks meer is? Das echt onzin, ik luister er ook niet elke dag meer naar

Helemaal mee eens, een stijl zit in je bloed. Daar verander je niet zomaar van. Ik loop ook niet meer in mijn lonsdaletruien en heb ook geen maxjes meer aan, maar dat wilt absoluut niet zeggen dat ik niet meer van hardcore houd, zoals ik dat op eerst deed! In tegendeel zelfs, ik luister er nog dagelijks naar en ga nog steeds wel eens naar parties, alleen niet meer zoals vroeger. Paul Elstak zit ook rond de 40, maar hij kan nog steeds fantastische muziek maken en dan heb ik het over echte hardcore, niet de happy hardcore van de jaren '90 periode die hij heeft gehad. Bovendien zijn de meeste goeie hardcore dj's boven de 30 en ze weten nog allemaal geweldige muziek te produceren!

Valerio maakt overigens alleen maar simpele docu's, die heeft nu al zijn topniveau gehaald wat betreft "presenteren" bij TMF. Meer kan dat arme menneke niet aan, het is maar een simpel zieltje.

Waar is die docu eigenlijk opgenomen,op de camping in Ommen ofzo? Laat hem maar eens een avondje meelopen tijdens MOH, Hellraiser of A Nightmare, als hij dat uithoudt, krijgt hij van mij een pluimpje. Dan pas weet hij echt hoe het er op een party aantoe gaat.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 augustus 2008 om 20:49:

:aai:
Ik vind het echt belachelijk, als je 18 bent ben je hardcore ontgroeid?

Uitgezonderd van MOH zijn bijna alle feesten 18+. En ja, ik weet dat er dan nog veel gasten zijn onder de 18 maar ik bedoel hiermee te zeggen dat wanneer je de hardcore nog nooit hebt beleefd op een fatsoenlijk feest je echt wat mist.

Ik heb het ook geluisterd gewoon op mijn kamertje en op een gegeven moment rond mijn 16e beetje links laten liggen.
Toen vorig jaar Q-Base gegaan, Hardstyle ingestroomd en via hardstyle gewoon weer oud vertrouwd de Hardcore weer opgepakt.

Vanaf toen geprobeerd zo veel mogelijk goede feesten te pakken, en nu kan ik niet meer wegdenken.

Er bestaat gewoon geen beter gevoel als die harde kick inblaast en je helemaal los gaat met een paar duizend man om je heen.

Ik denk dat iedereen gewoon voor zichzelf zn muziekstijl moet zoeken en niet liggen zeuren op anderen omdat ze niet leuk vinden wat zij leuk vinden.
laatste aanpassing
Wel geinige docu, maar die gast kan ik echt niet uitstaan ;p
laatste aanpassing
jammer, filmpjes haperen,
 
ga eindelijk eens een keer dood :x

jammer dat beide filmpjes haperen ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 14:46:
Die Valerio is zo'n ontzettend ei! Ik kan niet kijken naar dat irritante kutkopje van dat ventje

ik vind die andere stumperds irritanter om naar te kijken :roflol: durven er niet eens voor uit te komen te gebruiken :lol: :loser:
 
Uitspraak van actief op zondag 10 augustus 2008 om 17:30:
jammer dat beide filmpjes haperen ja

Dan ligt het toch aan je pc.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 05:14:
Dan ligt het toch aan je pc.

ja zal mooi worden
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 11 augustus 2008 om 03:12:
ik vind die andere stumperds irritanter om naar te kijken :roflol: durven er niet eens voor uit te komen te gebruiken

Moet je ook echt doen op de tv, vet handig enzo.
 
Uitspraak van Thomderanged op maandag 11 augustus 2008 om 10:51:
Moet je ook echt doen op de tv, vet handig enzo.

Logisch dat ze het niet toegeven, is namelijk fijn als je ouders of werkgever het zien he...ouders sturen je naar een afkickkliniek en werkgever ontslaat je
nou als ouder of werkgever zie je zo ook wel dat ze gebruiken :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 10:33:
Met die hockey sletjes was wel geinig lekker chickies jwz

ja mang, maar die valerio luste nie eens bieries JWZ
 
Ik vind die gast zo'n enorme kneus.
Khoop dat ie in een pilletje blijft hangen.
 
Grappig:)
Blijft echt een droogkloot die Valerio...:P
Wel leuke docu :jaja: En het blijft idd een droogkloot :P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 20:46:
Khoop dat ie in een pilletje blijft hangen

Verklaar je nader, Valerio denkt nu namelijk dat je een paracetamolletje bedoelt. En hoewel dat al sterk spul is voor hem, denk ik niet dat dat is wat jij bedoelt :lol:
 
yeah paul elstak en partyraiser :respect: love them
 
tmf altijd goed, het onderwerp is hardcore en ze draaien happy hardcore op de achtergrond (Y)
Leuke aflevering wel, bij paul elstak en partyaiser in de studio :woop:
Uitspraak van KS op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:58:
Maar over 10 jaar zal het vast en zeker een andere benaming krijgen.
Op dit moment weten we wat early rave van nu is..
De hardcore van nu, hoe heet die over 10 jaar? & early rave zal altijd early rave blijven.

de gabberhouse heeft ook nogsteeds dezelfde benaming na zoveel jaar, (alleen je hoort het bijna niet meer tenzij je het zelf draaid)
waarom zou de mainstream dan nu veranderen over 10 jaar?
waar het mee begon was dus ook gabberhouse en geen early hardcore..
early hardcore wat ze het tegenwoordig noemen wat op feesten word gedraaid kan je ook geen echt early hardcore meer noemen,
het gaat steeds meer richting de mainstream.
de oude stijl verdwijnd langzaam omdat er steeds meer nieuwe stijlen bijkomen,
kut muziek, naar mijn mening,
jammer.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Zuurstok! op donderdag 14 augustus 2008 om 20:06:
Leuke aflevering wel,

:yes:
 
Gabber is dood :[

Hardcore bestaat nog wel :cheer:


:flower:
 
Geinige docu
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:06:
Gabber is dood

smoel
 
Uitspraak van actief op vrijdag 15 augustus 2008 om 22:37:
smoel

En dat betekend??
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 18:17:
En dat betekend??

smoel1 (dem; smoelen)
1 (informeel) mond

smoel2 (het, dem; smoelen)
1 gezicht
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 20:49:
smoel1 (dem; smoelen)
1 (informeel) mond

smoel2 (het, dem; smoelen)
1 gezicht

Thanks :flower:
 
gabber is dood ? nu zijn het alleen van die clubkutte zoals jij zeker, jah dahaag
 
Uitspraak van actief op zondag 17 augustus 2008 om 16:07:
gabber is dood ? nu zijn het alleen van die clubkutte zoals jij zeker, jah dahaag

Hahahhaa


Kind je bent nog een tiener..

Toen ik in de energiehal stond te knallen was jij 8 :[

Wat weet jij er nou van..

:loser:
 
boeit mij dat wat hoe jij stond te knalle in de energiehal
maar als jij naar feeste toe gaat zie je vanzelf dat gabber niet dood is. dus snap je punt niet
 
Uitspraak van actief op zondag 17 augustus 2008 om 17:20:
dus snap je punt niet

Is ook niet zo raar :S



Uitspraak van actief op zondag 17 augustus 2008 om 17:20:
maar als jij naar feeste toe gaat zie je vanzelf dat gabber niet dood is

Als jij het verleden heb meegemaakt snap je het wel.

De gabbercultuur zoals die was is dood.
Hardcore feesten zijn er nog wel.

Is iets wat jij nooit kan en zal begrijpen.


Succes!