Yep dat bedoel ik ermee
Wes zei nog dat alleen paul van de 2 een legende was en hij zeker niet alleen leuk mee doet in de scene maar dat hoor je niet.laatste aanpassing 2 augustus 2008 21:18
weet iemand hoe dat nummer heet, die begint als die hakboi tegen vagelerio zegt: dit is uit jou tijd wat je aan hebt... early hardcore. kan er niet meer opkomen nml!!!
weet iemand nu al hoe dat gare nummer heet?
thnx man... ik ook weer blij
heb het wel vaker hoor... hoor je een nummer, moet je weten hoe ie heet
ja is wel zo... maar had errug druk vandaag met die ouwe oma'tjes helpen oversteken enzo
geen tijd dus... hahaha
maar volgens mij lopen er écht veel mongolen rond op zo'n feesten... of zouden ze de normale mensen eruit geknipt hebben? ik begin t me echt af te vragen, want dit is niet het eerste voorbeeld...
klopt, ben je boven de 18 en vind je zoiets nog vet, laat je nakijken, je bent dan niet volwassen geworden...
En dat zegt iemand die ook naar hardcore feestjes gaat
ik ga niet naar hardcore feesten, ik maak flyers voor ze dat wel
Aangemeld op: 4 augustus 2008 08:47
Ben 26 en ga nu voor de helft van m'n leven naar feestjes en de vetste blijven toch hardcore feesten
Ben ik de enige die Valerio een nerd/sukkel 1e klas vind?
Ben ik de enige die Valerio een nerd/sukkel 1e klas vind?
Nee, dat is niet uitgemolken/waardeloos/kut
Hardcore is in 1998 overleden aan een overdosis commercie RIP
klopt, ben je boven de 18 en vind je zoiets nog vet, laat je nakijken, je bent dan niet volwassen geworden...
Verder wel grappig, alleen stoor me enorm aan het sarcasme van valerio
Mag dat niet dan ?
Ik ben er toch al een dik aantal jaar achter dat de sfeer tegenwoordig ver te zoeken is...
GABBER IS DOOD (eind 96) en wat is nu is,is hardcore !!!