Partyflock

Forumonderwerp · 1022794
3 volgers · 7034x bekeken
Waarschuw beheerder
Valerio Duikt Onder in de gabberscene!

[img width=397 height=151]http://media.tmf.nl/akties/newsletter/valeriogabber_groot.jpg[/img]

http://www.tmf.nl/video/19150/valerio_duikt_onder_22_deel_1.html/

http://www.tmf.nl/video/19151/valerio_duikt_onder_22_deel_2.html/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm de zogenaamde gabbers van tegenwoordig profileren zich met de tijd van bijna 20 jaar geleden, toch raar dat ze vaak niet ouder dan 18 zijn

laat het dan een andere naam geven, new-age gabbers, dan worden de gabbers van toen iig niet voor schut gezet door die pubers van nu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 17 augustus 2008 om 16:07:
gabber is dood ? nu zijn het alleen van die clubkutte zoals jij zeker, jah dahaag

clubkutten :/ voor zover dat woord al ergens op moet slaan weet ik niet wat er mis mee is met clubkutten. Ze zien er tenminste wel verzorgd uit :) Gabber gaat toch meer om een gevoel...what the fuck maakt het dan weer uit hoe je erbij loopt.

Waarschuw beheerder
Zit toch niet zo te zeiken.. Als het 'gabber'gevoel voor jezelf goed zit en je mooie herinneringen hebt aan vroeger, is dat genoeg toch..?!

Voor de nieuwe generatie is dit hét gabbergevoel.. Dus laat iedereen lekker..

Gedramatiseer altijd :x

En ja.. Ik heb ook in de energiehal gestaan :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 18:06:
Gabber is dood

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 17:39:
De gabbercultuur zoals die was is dood.
Hardcore feesten zijn er nog wel.

Is iets wat jij nooit kan en zal begrijpen.

De gabbercultuur is er nog
je ziet ze alleen niet
en dr zijn dr ook bij van rond de 18 jaar ja
maar wat maakt leeftijd uit??
als jij de muziek kent, dr van houd en noem maar op waarom zou het dan dood zijn..
en ik ken ook mensen die toen ik nog bij wijze van spreke in mn wieg lag dat ze in de energyhallen stonden.
dus ze zijn er zeker nog wel!
hetgene wat dood is dat is de gabberhouse
dat hoor je echt bijna nooit meer
zonde.
zaterdag op een feest geweest en de laatste 3 uur is er alleenmaar gabberhouse gedraaid.. heerlijk iedereen ging los.
maar daar stond ik wel van te kijken dat ik dat op een feest hoorde voor het eerst zoveel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 17:39:
Als jij het verleden heb meegemaakt snap je het wel.

Het verleden is weer het heden hoor. Maxjes, Aussie, Cavello's en de hele zooi worden weer gedragen. Er worden weer ID&T tshirts gedragen, de cd's van de "Happy" Hardcore uit mid jaren '90 zijn ook nog gewoon te koop op party's. Er wordt weer gehakt ipv alleen stampen, er worden vaak de oude goede platen gedraaid die ook uit het "verleden" stammen. Dus lul niet over het meemaken van het verleden, want de laatste jaren gaat het er weer net zo aan toe als halverwege de jaren '90.
De dj's van vroeger draaien nu ook nog gewoon. Alleen nu zijn er meer stijlen, omdat er iedere keer weer een nieuw geluidje uitgevonden wordt en er steeds meer dj's bijkomen die ook weer anders draaien dan anderen.

Het blijkt alleen dat jij niet weet wanneer er wat te doen is rondom de hardcorefeesten (gabber is zo'n dom woord), want dood is hardcore absoluut niet! Er worden nog genoeg grote en kleine feesten georganiseerd.

Komende vrijdag naar de Pepp :woop: en de line-up is al helemaal geweldig!

Waarschuw beheerder
Heb er wel om gelachen:lol:
Waarschuw beheerder
Hehe vond m idd ook wel grappig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 15:20:
Het verleden is weer het heden hoor. Maxjes, Aussie, Cavello's en de hele zooi worden weer gedragen. Er worden weer ID&T tshirts gedragen, de cd's van de "Happy" Hardcore uit mid jaren '90 zijn ook nog gewoon te koop op party's. Er wordt weer gehakt ipv alleen stampen, er worden vaak de oude goede platen gedraaid die ook uit het "verleden" stammen. Dus lul niet over het meemaken van het verleden, want de laatste jaren gaat het er weer net zo aan toe als halverwege de jaren '90.
De dj's van vroeger draaien nu ook nog gewoon. Alleen nu zijn er meer stijlen, omdat er iedere keer weer een nieuw geluidje uitgevonden wordt en er steeds meer dj's bijkomen die ook weer anders draaien dan anderen.

Het blijkt alleen dat jij niet weet wanneer er wat te doen is rondom de hardcorefeesten (gabber is zo'n dom woord), want dood is hardcore absoluut niet! Er worden nog genoeg grote en kleine feesten georganiseerd.

klopt, groot gelijk
en over die kleine en grote feesten
meestal worden op de kleine onbekendste feestjes het beste gedraaid!!
wat het publiek wil horen
muziek van de jaren 90!!

Waarschuw beheerder
@ Miechelle en Mini Raving (hoe toepasselijk ook)

lezen is een moeilijk vak ofniet? de cultuur is dood, nu heb je een mix van nostalgie en meelopers, de muziek zelf is drastisch anders en is niet te vergelijken met die van toen

commercie heeft de leidende hand
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op vrijdag 15 augustus 2008 om 11:54:
waarom zou de mainstream dan nu veranderen over 10 jaar?

ik bedoel dat alle platen die nu worden uitgebracht over 10 jaar niet meer nieuw zijn en kunnen dus ook geen mainstream heten of wel dan?

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 00:39:
clubkutten voor zover dat woord al ergens op moet slaan weet ik niet wat er mis mee is met clubkutten. Ze zien er tenminste wel verzorgd uit Gabber gaat toch meer om een gevoel...what the fuck maakt het dan weer uit hoe je erbij loopt.

(Y) inderdaad! Gabber, wat een naam ook eigenlijk! Het eerste beeld dat bij mij dan opkomt is kale hoofden :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 10:45:
lezen is een moeilijk vak ofniet? de cultuur is dood, nu heb je een mix van nostalgie en meelopers, de muziek zelf is drastisch anders en is niet te vergelijken met die van toen

Nee, ik denk dat wij gewoon van intelligentieniveau verschillen. Jij bungelt ergens onderaan en ik denk normaal.

Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging. Dus heb jij al helemaal geen recht van spreken. Iedere muziekscene verandert in de loop der jaren, dus ook de hardcore. De cultuur is helemaal niet dood, alleen uitgebreider als 10/15 jaar geleden, meelopers heb je overal wel, de muziek is inderdaad veranderd, maar dat is omdat de hele wereld veranderd en niet hetzelfde blijft dus dan kun je je zelf ook wel bedenken dat de hardcore ook wel veranderd in de loop der jaren. Het is voor de dj's ook niet interessant om altijd maar hetzelfde te moeten produceren en die gaan dus ook nieuwe dingen bedenken.

Mag ik vragen welke plaat in de top40 staat van de hardcore? Je hebt het over commercie, dan ben ik wel eens benieuwd welke plaat er dan zo commercieel is op het moment?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 11:25:
Nee, ik denk dat wij gewoon van intelligentieniveau verschillen. Jij bungelt ergens onderaan en ik denk normaal.

Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging. Dus heb jij al helemaal geen recht van spreken. Iedere muziekscene verandert in de loop der jaren, dus ook de hardcore. De cultuur is helemaal niet dood, alleen uitgebreider als 10/15 jaar geleden, meelopers heb je overal wel, de muziek is inderdaad veranderd, maar dat is omdat de hele wereld veranderd en niet hetzelfde blijft dus dan kun je je zelf ook wel bedenken dat de hardcore ook wel veranderd in de loop der jaren. Het is voor de dj's ook niet interessant om altijd maar hetzelfde te moeten produceren en die gaan dus ook nieuwe dingen bedenken.

Mag ik vragen welke plaat in de top40 staat van de hardcore? Je hebt het over commercie, dan ben ik wel eens benieuwd welke plaat er dan zo commercieel is op het moment?

Goed gezegd :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 10:45:
@ Miechelle en Mini Raving (hoe toepasselijk ook)

commercie heeft de leidende hand

Maar de muziek is er NOGSTEEDS
dus niet weg
en de cultuur is er ook nogsteeds
zolang ik nog mensen van in de 50 ken die in hun aus met hun kinderen en klein kinderen op feesten rondlopen met nog een hele bende ouderen dan is de cultuur er zeker nog.
open je ogen en ga is naar feesten waar je nog nooit ben geweest waar je de cultuur trug ziet!

(Y)

Waarschuw beheerder
Dat heeft idd veel te maken met Valerio :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 17:19:
Dat heeft idd veel te maken met Valerio

helemaal niks wat hier staat heeft volgens mij meer te maken met valerio maar met de gabbercultuur :roflol: en daar zijn die foto's een deel van ;)

Waarschuw beheerder
Toch lopen er nergens zoveel mongolen rond als op Gabber Party's.
Dit bewijst het maar weer eens :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 18:14:
Dit bewijst het maar weer eens

das jou mening,
en wat bewijst dat?
omdat ik een mongool zou zijn??
of weet ik veel wat..
kom maar is een op goed feest
denk dat je dan wel van mening veranderd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op dinsdag 19 augustus 2008 om 19:37:
kom maar is een op goed feest

Als je masters of hardcore, hellraiser en dominator geen goed feest , tja.

Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging

Oja een filosoof komt ook uit de toekomst of een historicus van deze tijd moet ook persee uit het jaar van christus komen.

..verdiepen is ook een vak apart zeker..

Maar misschien ben jij dan niet 1 van die mongooltjes, maar Raving Mahine terreur in je eur is wel degelijk het bewijs. En let aub ff op je nederlandse taal joh.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 20:40:
masters of hardcore, hellraiser

idd niet goed
maar dominator was goed

had je maar in de early moeten staan!

Maar misschien ben jij dan niet 1 van die mongooltjes, maar Raving Mahine terreur in je eur is wel degelijk het bewijs. En let aub ff op je nederlandse taal joh.

terreur in je eur, is gewoon een andere muziek stijl!
oja duuh!
haha voor jou zeker? :D
jij ben grappig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 18:14:

stoere opmerking hej
Waarschuw beheerder
even voor de tuinman!!

waar bemoei jij je mee als je
de laatste tijd niet eens
naar 1 feest geweest ben!
van wat er op pf staat dan!
ik durf te wedden dat je niet bij pandemonium was?
dat was een goed feest!
ouwe stijl ja!
ga eerst is nadenken of doen voordat je je ergens mee gaat bemoeien
misschien een goede tip ;)

Oja.. ik moet misschien op mn nederlandse taal letten..
waar dat ook op mag slaan
maare..
leer jij maar eens overtypen hahaha
is dat moeilijk voor je soms??
Raving Mahine

:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh, omdat ik al een hele tijd geen feest en feestjes meer opzoek omdat ik daar totaal geen zin heb, mag ik niet oordelen?

het zijn nou eenmaal feiten

Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op dinsdag 19 augustus 2008 om 20:56:
terreur in je eur, is gewoon een andere muziek stijl!

een muziekstijl? haha het is een meeloopkreet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 19 augustus 2008 om 21:21:
stoere opmerking hej

Ik probeer nergens stoer te zijn snotaap, ik spreek gewoon de waarheid :)
Bewijs maar eens het tegendeel

Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op dinsdag 19 augustus 2008 om 19:37:
das jou mening,
en wat bewijst dat?

Scheel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 22:01:
oh, omdat ik al een hele tijd geen feest en feestjes meer opzoek omdat ik daar totaal geen zin heb, mag ik niet oordelen?

het zijn nou eenmaal feiten

inderdaad vind ik,
het zijn geen feiten,
het zijn wel degelijk meningen!
want voor mij en voor vele anderen bestaat de gabbercultuur zeker nog wel
en niet zoals je de meeloopkreet noemt
al die mense met dat kutte terreur in je eur meelopen en alleenmaar ruzie zoeke op feesten!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 23:18:
Scheel?

Nee ik niet, jij??
wat je mongolen noemt, moet je is naar jezelf kijken.
jij ben ook al kk lang niet op die feesten geweest..
waar bemoeien jullie je allemaal mee?!
ga eerst eens een paar goede grote early feesten af en kleine,
en oordeel dan nog maar eens een keer.
Waarschuw beheerder
tja........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op dinsdag 19 augustus 2008 om 23:27:
Nee ik niet, jij??
wat je mongolen noemt, moet je is naar jezelf kijken.
jij ben ook al kk lang niet op die feesten geweest..
waar bemoeien jullie je allemaal mee?!
ga eerst eens een paar goede grote early feesten af en kleine,
en oordeel dan nog maar eens een keer.

Wat moet ik nou op zo'n feest???
En btw, de beelden zijn nou niet bepaald van een Early Gabberhouse feest.
Verder heb je wel gelijk dat er normaal volk loopt op Gabberpartys dat ben ik met je eens, mijn buurman gaat al eeuwen naar die party;s en vormd ook een voorbeeld van hoe het zou moeten wezen.
Maar daarintegen heb ik nog steeds gelijk, ik denk dat er naast Urban volk het Gabberhouse luisterende volk toch echt de 2e plaats haalt met het aantal bananen wat er tussen loopt.... sorry :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:40:
Verder heb je wel gelijk dat er normaal volk loopt op Gabberpartys dat ben ik met je eens, mijn buurman gaat al eeuwen naar die party;s en vormd ook een voorbeeld van hoe het zou moeten wezen.
Maar daarintegen heb ik nog steeds gelijk, ik denk dat er naast Urban volk het Gabberhouse luisterende volk toch echt de 2e plaats haalt met het aantal bananen wat er tussen loopt.... sorry

hoeveel hokjes ken je?
5 ofzo??

:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op dinsdag 19 augustus 2008 om 20:56:
terreur in je eur

Terreur aan je voordeur, krank im kopf, stoeptegel terreur, ga dood, ik schop u dood.
Waar zie ik ergens intelligentie? Het is meer een parodie geworden voor de stijl die ooit serieus is begonnen.
De feesten waar ik heen ging werd echt Hardcore gedraait, van Marilyn Manson tot Korn tot Breakcore tot Deatchant. Niks geen beperking!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 22:01:
een muziekstijl? haha het is een meeloopkreet

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op woensdag 20 augustus 2008 om 09:45:
hoeveel hokjes ken je?
5 ofzo??

Voel je je aangesproken maat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 23:18:
snotaap

Ik geloof dat jij zelf het snotaapje hier bent he...bovendien houd jij blijkbaar niet eens van hardcore, dus aan jouw mening hecht ik helemaal geen waarde. Ik geef je mijn mening ook niet over Triphop, ambient, lounge en al die onzin waar jij van houdt. De echte MM van de jaren '90 (Antichrist tijdperk) heb jij waarschijnlijk helemaal niet meegekregen, ik denk dat jouw moeder je daar echt niet naar liet luisteren.

@ Tuinmannetje: aan jouw uiterlijk te zien ben jij nooit gabber geweest, waarschijnlijk "was je er een" in de meelooptijd dat Charly Lownoise en Mental Theo helemaal "in" waren. En tja als jij dat de hardcore van nu vind, kan ik me inderdaad in jouw mening vinden. En wat hebben filosofen en historicussen hier nou weer mee te maken?! Een filosoof is iemand die de werkelijkheid niet onder ogen wilt zien en een historicus baseert zijn mening op bepaalde vondsten die gedaan worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op maandag 18 augustus 2008 om 12:33:
zaterdag op een feest geweest en de laatste 3 uur is er alleenmaar gabberhouse gedraaid.. heerlijk iedereen ging los.

Bedoel je CarpeDM? daar ging je goed los in ieder geval (Y) zag er toppie uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:53:
Voel je je aangesproken maat?

jij dan?

Waarschuw beheerder
al die zgn 'gabbers' die hier zo fel en hersenloos reageren onderstrepen nou net het beeld wat deTuinman en Be Different schetsen, dus er is geen reden voor verdere discussie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 12:52:
dus er is geen reden voor verdere discussie...

waarom bemoei je je er dan mee als je de discussie zinloos vindt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:56:
aan jouw uiterlijk te zien ben jij nooit gabber geweest

:lol:

kansloze opmerking :aai:

Waarschuw beheerder
doe eens lezen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Chiara: geldt voor jou trouwens hetzelfde

DOE eens lezen...? Is dat nederlands? Ik begrijp even niet wat ik verkeerd gelezen zou moeten hebben?

Waarschuw beheerder
Okee dan leg ik het wel eventjes uit... De discussie is absoluut niet zinloos, maar valt nogal uit in het voordeel van die 2 gasten die ik net noemde. Dit alles puur door jullie eigen inbreng, alleen hebben jullie dat zelf niet echt door...

Waarschuw beheerder
Oke, ik begrijp je en je hebt idd gelijk. Alleen het vervelende is dat het om Valerio gaat die in de Hardcore scene komt kijken en dan komen 2 van die tuupjes wat denken verstand te hebben van die scene (Valerio schetst overigens een geheel verkeerd beeld hiervan) terwijl ze niet eens geïnteresseerd zijn in de muziek (gezien de muziekstijlen die ze noemen in hun profiel dan). Degene wat de muziek wel waarderen en proberen uit te leggen hoe zij het zien, irriteren zich gewoon aan die 2 sulletjes.

Waarschuw beheerder
Tuinmannetje: aan jouw uiterlijk te zien ben jij nooit gabber geweest,

daar ga je in de fout en dat maakt jou geen haar beter dan al die andere 'figuren'

ik vind hardcore heerlijk om naar te luisteren, maar ik ga niet als een debiel rondlopen en meedoen met de stroming door m'n kapsel te verneuken en erbij te lopen als een op een vakantiegaande duitser

hardcore of gabber zien als een manier van leven is net als een religie, zinloos en tussen je oren

En wat hebben filosofen en historicussen hier nou weer mee te maken?! Een filosoof is iemand die de werkelijkheid niet onder ogen wilt zien en een historicus baseert zijn mening op bepaalde vondsten die gedaan worden.

snap je de link niet? Zowel een Filosoof als een Historicus praat over onderwerpen uit jaartijden die ze zelf niet meegemaakt hebben. Een filosoof wil de werkelijkheid niet onder ogen zien? Dankzij een filosoof wordt de wereld innovatiever.

Maar in de gabberstroming is het idd onmisbaar om geleerde mensen tegen te gaan. Alles wat met politiek te maken heeft is onzin en mavo en havo is voor leerpikkies.

Je bent zelf net 23, dus waarschijnlijk weet jij net als ik helemaal niet hoe het in '92 / '93 eraan toe ging. Dus heb jij al helemaal geen recht van spreken.

dit gaat dus niet op, mits je je erin verdiept, heb ik gedaan, ik ben maatschappij bewust
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 13:32:
@ Chiara: geldt voor jou trouwens hetzelfde

Ohhh is dat zo.. Omdat ik inmiddels de leeftijd bereikt heb dat ik m'n halfkale kop heb laten groeien..? :aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 14:07:
Degene wat de muziek wel waarderen en proberen uit te leggen hoe zij het zien, irriteren zich gewoon aan die 2 sulletjes.

:lol: ben jij echt 25..?

Jammer dat je niet een fatsoenlijke discussie kan hebben en andermans mening kan respecteren..

Je begint in de aanval tegenover mij terwijl ik alleen reageer op een oppervlakkige mening als

aan jouw uiterlijk te zien ben jij nooit gabber geweest

Aangezien ik vroeger er ook bijliep met m'n halfkale kop/trainingspakje/lonsdale (voor het 'in' werd).. Dus maak gewoon opmerkingen over de discussie, behalve opmerkingen die er niets mee te maken hebben :aai:

En ik ga ook nog steeds nog naar HC feestjes B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je kan ook gewoon de muziek luisteren en naar de feesten gaan zonder overal uit te leggen dat hardcore niet dood is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:40:
Maar daarintegen heb ik nog steeds gelijk, ik denk dat er naast Urban volk het Gabberhouse luisterende volk toch echt de 2e plaats haalt met het aantal bananen wat er tussen loopt.... sorry laatste aanpassing 20 augustus 2008 09:40

als je niet op die feesten komt
kan je ook niet zeggen dat daar veel mongolen rond lopen.
dan heb je het over de kinderfeestjes
zoals masters dus
waar niet eens op leeftijd word gecontroleert!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:45:
Terreur aan je voordeur, krank im kopf, stoeptegel terreur, ga dood, ik schop u dood.
Waar zie ik ergens intelligentie? Het is meer een parodie geworden voor de stijl die ooit serieus is begonnen.
De feesten waar ik heen ging werd echt Hardcore gedraait, van Marilyn Manson tot Korn tot Breakcore tot Deatchant. Niks geen beperking!

dat is rock..
het gaat hier over de mainstream en de early hardcore en de oldschool :loser:

Uitspraak van DL :| op woensdag 20 augustus 2008 om 09:58:
Bedoel je CarpeDM? daar ging je goed los in ieder geval zag er toppie uit

haha ja dat bedoel ik, dankje (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 15:10:
hardcore of gabber zien als een manier van leven is net als een religie, zinloos en tussen je oren

als jij dat zo vind oke.
maar sommige die denken er anders over
ik vind de muziek, de kledingstijl en alles eromheen leuk.
en zoals vele zeggen alle gabbers gebruiken drugs.
onzin.
ik heb geen drugs nodig om de hele nacht los te kunnen gaan.
wel red bull.

Waarschuw beheerder
hij was bij ff stampen dan:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 15:22:
Je begint in de aanval tegenover mij terwijl ik alleen reageer op een oppervlakkige mening als

Ik val jou helemaal niet aan, ik geef alleen mijn "oppervlakkige" mening. Bovendien was het geen oppervlakkige mening, maar aan zijn foto's in zijn profiel te zien is hij gewoon geen persoon die naar hardcore feesten gaat of überhaupt foto's heeft dat hij daar wel geweest is. Daarnaast staat er geen hardcore bij zijn favo muziekstijlen, dus ga ik ervan uit gezien de opmerkingen die hij maakt dat hij gewoon geen fan is van de muziek en het dus niet nodig is om zich met mensen te bemoeien die hier wel van houden.

Ik ben in ieder geval wel blij voor je dat je er nu met een "normaal" kapsel bij loopt en "normale" kleren draagt nu de rest allemaal "in" is :loser:

daar ga je in de fout en dat maakt jou geen haar beter dan al die andere 'figuren'

Ik had ook niet echt het idee dat ik dat voorheen wel was, gezien jouw mening over "gabbers". Zoals hierboven kunt lezen, snap je wat ik bedoel met dat ik jou gewoon geen gabbertje vind.

snap je de link niet?

Heeft niks met snappen te maken, IK VIND (=dus mijn mening, voordat ik dadelijk weer iemand "aanval") het een onzinnige vergelijking. En ja IK VIND filosofen mensen die de werkelijkheid niet onder ogen (willen) zien.

Uitspraak van The-Angel-of-Thunder op woensdag 20 augustus 2008 om 16:09:
ik heb geen drugs nodig om de hele nacht los te kunnen gaan.
wel red bull.

Dat klopt niet, wij "gabbers" lopen inderdaad de hele dag met een half kale kop in onze aussie's en met maxjes aan(want dat is nu in, he) te snuiven en slikken :lol: Normaal denken kunnen we nu eenmaal niet, want Mavo en Havo is voor intelligente mensen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 15:22:
ben jij echt 25..?

Nee, dat vond ik gewoon een leuk getal om in mijn profiel te hebben staan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 17:13:
Ik ben in ieder geval wel blij voor je dat je er nu met een "normaal" kapsel bij loopt en "normale" kleren draagt nu de rest allemaal "in" is :loser:

:lol: kleutertje..

Op een gegeven moment moet je er representatief uitzien voor je werk.. Weet je wel.. Dan moet je bij de grotemensen horen :aai:

Schijnbaar snap je niet wat ik bedoelde met die uitleg over uiterlijk..

Nee, dat vond ik gewoon een leuk getal om in mijn profiel te hebben staan

Of dat is de reden.. Of je bent een paar jaar blijven hangen :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En ja IK VIND filosofen mensen die de werkelijkheid niet onder ogen (willen) zien.

Het lijkt mij sowiezo een goede vraag of jij er uberhaupt 1 kent, want een filosoof is juist het tegenovergestelde.

Een filosoof is iemand die verder kijkt en denkt dan een normaal persoon. Die juist paranormale onzin uit de weg gaat en zich middels de wetenschap en de fauna tot denken komt.

Maar het is nou eenmaal zo dat jij het stereotype gabber van deze tijd bent. Aangezien je heeeeeel toevallig een pitbull achtige hond hebt net als 60 procent van alle pf=hardcoreliefhebbers.
laatste aanpassing