AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.
Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.
Bron: ID&T
Sensation White binnen een dag uitverkocht
anoniem gepubliceerd op

| Feest | Sensation · White Edition |
| Datum | zaterdag 3 juli 2004 |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
238 opmerkingen
Nou Oogie dan is het misschien commercieel maar ik zal je wel zeggen dat Sensation White echt het mooiste feest is die je maar kan bedenken. Al is trance muziek niet alles je zult absoluut een waanzinnig mooie avond hebben. Echt een ervaring die je moet meemaken. Ik vind het oneerlijk dat er mensen zijn die hun kaarten voor het dubbele bedrag verkopen. Schandalig!
ach wij hebben ook in de rij gestaan voor de st kaarten voor white.maar vond wel schandalig dat de mensen zo erg stonden te dringen.ze hadden eigenlijk beter moeten regelen met dranghekken enzo.maar wij hebben gelukkig kaarten.en wil ook opmerking maken voor de losers die een gods vermogen vragen voor die kaarten vind het heel erg aso dat ze dat doen terwijl ze eigenlijk niet gaan.
officieel mag je ook maar 4 kaarten per persoon per feest nemen maar er is alleen geen mannier om te testen of dat ook echt wel gebeurt want mijn sigarenboer liet hem gewoon achter elkaar doordraaien die machine
en voor degene die nog kaartjes willen kopen
zou ik eerst eens wat sigarenzaken bellen want die hebben er vast wel een paar extra uit gedraaid want dat ze uitverkocht bij ticketbox
betekend dat ze allemaal uitgedraaid zijn uit de computer maar ze zijn nog niet allemaal onder de mensen geloof mij maar
ik weet zo al een sigarenboer te vertellen die nog kaarten heeft
dat is tabksshop daniella op het osdorpplein in amsterdam in de shopperhal dus wil je nog een kaartje vraag het daar even
en voor degene die nog kaartjes willen kopen
zou ik eerst eens wat sigarenzaken bellen want die hebben er vast wel een paar extra uit gedraaid want dat ze uitverkocht bij ticketbox
betekend dat ze allemaal uitgedraaid zijn uit de computer maar ze zijn nog niet allemaal onder de mensen geloof mij maar
ik weet zo al een sigarenboer te vertellen die nog kaarten heeft
dat is tabksshop daniella op het osdorpplein in amsterdam in de shopperhal dus wil je nog een kaartje vraag het daar even
donateur
aan de ene kant is het wel knap geld verdienen aan die kaartjes!!!!
Aan de andere kant verpesten ze t wel voor de andere die geen kaartjes hebben kunne krijgen!
Aan de andere kant verpesten ze t wel voor de andere die geen kaartjes hebben kunne krijgen!
ben benieuwd of dat gaat werken, club DJ's op een groot feest....ik bedoel, Brian S, JvB, Erik Morillo....zijn die wel "groot" genoeg om op zo'm feest te kunnen draaien
daarnaast vraag ik me ook af waarom ID-T deze namen geboekt heeft, zelf zullen ze waarschijnlijk zeggen dat het bewust gedaan is, ik heb er zelf drie theorieen over: 1) ze willen dik cashen en verdienen aan mensen die voor het eerst naar een feest gaan en alles wel best vinden, laten mensen die weten wat kwaliteit is dus in de kou staan 2) de DJ's zelf hebben dat SenSation wel gezien en zien in dat het met het pure feesten onderhand niet meer te maken heeft en 3) NJoy en PlesureDome gaan floppen dus ze moeten het verlies daarvan goed maken
daarnaast vraag ik me ook af waarom ID-T deze namen geboekt heeft, zelf zullen ze waarschijnlijk zeggen dat het bewust gedaan is, ik heb er zelf drie theorieen over: 1) ze willen dik cashen en verdienen aan mensen die voor het eerst naar een feest gaan en alles wel best vinden, laten mensen die weten wat kwaliteit is dus in de kou staan 2) de DJ's zelf hebben dat SenSation wel gezien en zien in dat het met het pure feesten onderhand niet meer te maken heeft en 3) NJoy en PlesureDome gaan floppen dus ze moeten het verlies daarvan goed maken
wilde weer als VIP naar sensation white toe > zijn die f*cking kaarten daarvan nooit in de voorverkoop gegaan, aangezien alle aandeelhouders van de arena al die kaarten al gekregen hebben....(www.id-t.com) stond ik daar weer lekker voor jan lul om 9.00. Ieder geval nog normale kaarten, dus wordt toch nog gezelllig
t'is geen overwinning voor id&t, die wist uit prognose toch wel dat het uitverkocht zou gaan...Maar het is wel een vette overwinning voor de zwarthandelaren die nu een lekkere vakantie kunnen gaan houden in 2004.....
sja, moet maar eens anders geregeld gaan worden ben ik bang want het zal alleen maar erger worden
sja, moet maar eens anders geregeld gaan worden ben ik bang want het zal alleen maar erger worden
Ik vind het allemaal een beetje schraal hoe jullie het allemaal over trance hebben.
Ik hou zelf ook niet echt van trance maar Om dan KUT TRANCE NICHTEN etc etc te zeggen
Ach dan zie je natuurlijk wel weer hoe dom sommige mensen zijn...
Het is natuurlijk wel zo dat je op hardstyle/hardcore etc etc veel meer uit je dak kan gaan.. ( de meesten dan)
Maar als je naar sensation White gaat sta je garant voor een leuk avondje..
Ik hou zelf ook niet echt van trance maar Om dan KUT TRANCE NICHTEN etc etc te zeggen
Ach dan zie je natuurlijk wel weer hoe dom sommige mensen zijn...
Het is natuurlijk wel zo dat je op hardstyle/hardcore etc etc veel meer uit je dak kan gaan.. ( de meesten dan)
Maar als je naar sensation White gaat sta je garant voor een leuk avondje..
laatste aanpassing
IDD -Edzor-
Dat je het niet leuk vind ok, maar om dan die mensen die er wel van houden uit te schelden, da gaat NERGENS OVER.
Maar weet je, het is gewoon STOER om van harde muziek te houden, en dan hoor je er ook gewoon bij!!!
en als je naar trance luistert ben je een homo!!! maar ja, dan zijn er wel heel veel homo's!!!
Dan nog sta ik er van te kijken da sensation White is uitverkocht, zo goed is de line-up niet, die van black is daarentegen een stuk beter en wordt gegarandeerd een groot feest!!!
Dat je het niet leuk vind ok, maar om dan die mensen die er wel van houden uit te schelden, da gaat NERGENS OVER.
Maar weet je, het is gewoon STOER om van harde muziek te houden, en dan hoor je er ook gewoon bij!!!
en als je naar trance luistert ben je een homo!!! maar ja, dan zijn er wel heel veel homo's!!!
Dan nog sta ik er van te kijken da sensation White is uitverkocht, zo goed is de line-up niet, die van black is daarentegen een stuk beter en wordt gegarandeerd een groot feest!!!
Beter wordt er gewoon energie gedraaid zoals Beuktechno/Schranz op een party.
Je komt om te feesten en niet om te chillen al die breaks in een set belachelijk het moet door gaan als een trein dan kan je los gaan
Op deze muziek NOT maar ik ben het met je eens iedereen zn smaak
Ha Ha Ha die trancenichten of niet Miss Amok
Je komt om te feesten en niet om te chillen al die breaks in een set belachelijk het moet door gaan als een trein dan kan je los gaan
Op deze muziek NOT maar ik ben het met je eens iedereen zn smaak
Ha Ha Ha die trancenichten of niet Miss Amok
Waar je zin in hebt tjonge jonge jonge al zou ik geld toegeworpen krijgen ga ik er nog niet heen
het zal me niks verbazen als sensation white volgend jaar 2 x wordt gehouden
Er passen makkelijk 50.000 mensen in de arena als ze willen. Hoeven ze alleen maar aantal dingen aan te passen. Als ze andere die nog geen kaartje hebben niet willen teleur stellen dan gooien ze er nog een paar 1000 extra in de verkoop
laatste aanpassing

























