Partyflock
 

Sensation White binnen een dag uitverkocht

anoniem gepubliceerd op
Sensation White binnen een dag uitverkocht
FeestSensation · White Edition
Datumzaterdag 3 juli 2004
LocatieJohan Cruijff ArenA Site
AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.

Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.

Bron: ID&T

238 opmerkingen

 
Oke dan ID&T!! Nu PLeasuredome en Njoy nog!
Lekker snel jah :)
Gelukkig, dan hoef ik hier niet meer heen :D
das rap!
Super, dat geeft volgens mij echt een kick! Gefeliciteerd!
 
handig.. is het volgend jaar weer duurder ;)
Yes! Heb ik eindelijk een excuus om niet te gaan!:P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
en nu worden er al kaarten aangeboden voor €100,00 :p
 
Niet te geloven zeg.
Heb vanochtend in de rij gestaan voor verkoop Special Treatment kaarten in de Kalverstraat :S wat een geduw :[ Mn vriendjes op de foto zijn redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen, maar waren wel aangedaan 8)

ST Black kaarten zijn iig binnen!! :bounce: (Naar White hoef ik gelukkig niet :[ !)
Bij die gekochte kaarten kreeg ik gratis Njoy kaarten voor 12 juni ;)....maar daar ga ik waarschijnlijk ook niet heen!
 
Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
1 april is al geweest toch? :P

Maar dit doen ze erg netjes zeg, had ik niet gedacht! (Y) :D
geef mij dat kaartje maar van njoy :P heb ik 12 juni wat te doen :D
Artiest Dummy
Copy paste van Markplaats.nl

"Prijs: € 95 per stuk
Beschrijving: 2 kaarten voor SENSATION WHITE in de aanbieding. Wegens vakantie plannen kunnen er 2 mensen niet mee.
Heb je interesse mail dan zo snel als je kan om de kaarten over te nemen.
"

Liegen is ook een vak..
laatste aanpassing
tyfus das snel :|

maarre ik hoef der toch nie heen..
idd liegen is zekers een vak ;)

Echt volgens mij hebben heel veel mensen gewoon een extra kaartje gekocht en gaan deze doorverkopen om zo wat kosten terug te verdienen...
 
F*kkin hell dat is wel erg snel idd :S
Raar dat het voor sensation White is.
Oke wat is dit!! Nu al :O Hoop dat Black wat kalmer aan doet want anders gaat het feest mooi niet door :S
 
ik kon het ook niet echt geloven inderdaad, maar het staat echt op id-t :s

en het is ook al geen 1 april meer
laatste aanpassing
LOL. Gelukkig heb ik me kaartje al binnen :D
Hoezo is iedereen hier zo superenthousiast over? Geweldig ID en T, ga zo door???? Ik ben echt vet pissed! Ik weet niet of jullie het doorhebben maar het zijn voor een groot deel NIET de feestgangers die deze kaarten nu in hun bezit hebben hoor maar van die gore dealertjes die in de kaarten handel BIg Bussiness zien. Om 12.00 was het uitverkocht en om 12.30 bood de 1e mongool al 8 kaartjes aan op marktplaats voor 100 per stuk! De prijzen v kaartjes zijn tegenwoordig al aso-hoog maar dankzij hun nog 2 tot 3 keer zoveel!
en oja D-Jay Alias, defQon is ook al uitverkocht hoor!
 
:| aardig ziek
defQon is ook al uitverkocht hoor!


:Z
 
haha al die handelaren hebben weer flink ingekocht ... net zoals ze bij tiesto releaseparty hebben gedaan ... de sukkels
 
Artiest Phenom
wil men ff wachten met sensation black kaarten halen? :P
Ik zou er gratis nog niet heen willen..