Partyflock
 

Sensation White binnen een dag uitverkocht

anoniem gepubliceerd op
Sensation White binnen een dag uitverkocht
FeestSensation · White Edition
Datumzaterdag 3 juli 2004
LocatieJohan Cruijff ArenA Site
AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.

Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.

Bron: ID&T

238 opmerkingen

Nee helemaal niet! Hoezo stoer? Ieder zijn eigen muziek soort! Maar bij ons in de buurt is het gewoon zo Trance is voor nichten. Maar dat vatten sommige mensen vatten dat te letterlijk op. Moet je niet doen! Geeft niet hoor. O ja das waar was ik helemaal vergeten ben ook zo herzenloos! maar ja dat scheelt je leeft in NL en in NL ben je toch vrij van menings uiting!

Tjuuzzzz

Keep The Techno Alive!!! Bitches
Shit zeg helemaal met je eens schat...

Stoer zijn voor de harde nederlandse muziek nee mij niet gezien

ik kies toch voor de hardere duitsetechno daar zit tenminste energie in en daar gaat het tenslotte om

Schranz will survive
Danku danku, stinkende handelaartjes!
Dag feestgeest
Heb gelukkig me kaarten voor black binnen.
Stond hier in nieuwegein ook ff te kijken toen ze tegen de derde klant al moesten zeggen dat alle combi kaarten al uitverkocht waren.
En nu is een maat van mij aan het zweten om kaarten nog te krijgen voor black :)
 
http://www.uitverkocht.com/frame2.html

kijk maar eens op deze site. hier staan ook al heel veel kaarten voor Sensation White te koop Eigenlijk zouden ze aan 1 persoon niet meer dan 2 kaarten moeten verkopen. Dan zou het (denk ik) een stuk langer geduurd hebben voordat het uitverkocht was en hadden andere mensen ook nog kans om een kaartje te bemachtigen voor de normale prijs in plaats van de prijzen van "zwarthandelaren"
Miss Amok en DJ Drama...YOU SUCK:bah:
Laat ieder in z'n eigen waarde...al houdt je niet van Trance, SO WHAT??? Die niet van Techno houden, zeggen toch ook niet dat jullie TECHNO-FUCKERS zijn???

Hehe, dat moest er ff uit :D:D

(k)
laatste aanpassing
tuurlijk ben ik een technofucker dank je voor je compliment jaintranzgirl
trance zuigt van alle kanten joh

wij willen beuken dat zeggen wij in de randstad

en ik ben het volkomen met drama en miss amok eens

en yestrancesnirl YOU SUCK FOR 38 YEARS

Wha Ha HA Ha

check WWW.HARDSIGNAL.COM FOR THE REALSHIT

TRANCENICHTEN
 
Zou er graag heen willen gaan. Wie heeft er nog kaartjes?????????????
 
@ KadaverHaringKop

Houd toch je Hasses Kutkind...

laat iedereen toch lekker...

Met je Leedvermaak... stomme idioot...
laatste aanpassing
 
Tja.. ieder zijn eigen smaak!
Ben 1 keer op de white geweest en 1 keer op de black.
Leuk om gezien te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar!
 
JAAAA leuk laten we met z`n ALLEN in het WIT gaan!!! bahbah lomp hom.fi.l.n feestie :bah:
:bah::bah::bah::bah::bah::bah::bah::bah::bah::bah:­:bah::bah::bah::bah:
laatste aanpassing
 
k zou dr nog niet heen gaan al kreeg k geld toe!!
he balen zeg ik wilde er net zo graag heen...

NOT!!!!

eerst maar eens fatsoenlijke muziek draaien daar dan kom ik misschien een keer langs :P
Ja heerlijk....ik SUCK;-p nog steeds met m'n 38 jaar...
Dat moet jij nog maar zien te halen...38:D:D:D

(k)
je leeft in NL en in NL ben je toch vrij van menings uiting!

Zeg dat niet te hard, voor je het weet wordt je op een hoop geschoten! ALA Pim Bijv...
Gelukkig ben ik een van de gelukkige die over een kaartje bezit :D
:bounce: :bounce:
ja wat kan ik zeggen, wie wil er nog naartoe ik heb nog kaarten genoeg hiero en voor de prijs van 90 euri is dat nix grzzzz ikke
WIEHOE PARTY!!! :BOUNCE: IK BEN VAN DE PARTY BIJ SENSATION!!! WORDT OP ZEKERS SUPER GEZELLIE!!!

EN GELUKKIG ZIJN AL DIE ZEIKERDS VAN HIERZO ER NIET BIJ!!! BETER!!! WORD HET HELEMAAL TOP!!!

WAT EEN GEZEIK ZEG!!!

ID&T ==> TOPPIE!!!
doe ff gezond :S zo fuckin snel kaartjes uitverkocht dan is er toch ook geen lolletje meer aan? :S
HHooli, Kadaverharingkop, Miss Amok... Ik ben verbaasd dat er nog steeds zulke domme mensen bestaan zoals jullie! Het getuigt namelijk van bijzonder veel domheid om A, muzieksmaak aan seksuele voorkeur te koppelen en B, homofilie als iets slechts/smerigs neer te zetten.

Ach zo zijn er in ieder geval weer drie mensen om de rest van hun leven full-time bij McDonalds te werken als hamburgermaker.
Djeice? ga je mij vertellen dat McDonalds geen voorgebakken fabrieksproducten verkoopt dan? Je shockeerd mij! Tenminste hamburgermaker komt ambachtelijk over op mij:P
Of ze die dingen nou draaien of bakken, het blijft dom werk :)

Ohja en shockeert is met een t :)
Kijk dat zijn goeie zaken als je er dan een heb :)
 
Gewoon naar Black gaan. Veel betere line-up. Betere sfeer, en je hoeft niet meteen een kaartje te kopen. :-)
DefQon1 ® 25 april 2004 00:25
tjaa, hier op partyflock zijn de lichte dance varianten niet zo populair, sensation black gaan 4 keer zo veel mensen naar toe (van partyflock) dan white. En defqon heeft het record verbroken, 11500 mensen van partyflock gaan daar heen
==================================================­==========
denk je dat nou echt?
de helfd komt niet omdat het een agenda race is van kijk eens naar hoeveel feesten ik ben geweest.:S
sommigen hebben voor 1 datum wel 4 feesten erin staan... dus dat bedoel ik maar.
De helfd...? :X
leuk feesie voor mensen die geen verstand van muziek hebben of voor een van de eerste keren naar grote feesten gaan! echte lief hebbers weten dat sensation gewoon 2x kut is black en white.
nergens heb je slechtere geluid dan daar!!
FUCK SENSATION....geef mij maar Awake Festival die dag :bounce:
helemaal eens met houspauzinnetje, 1ste keer toen ik ging bestond nog geen black en white, m'n eerst feesie, was wel lache tuurlijk, maar 2 jaar later Black was niet normaal kut!
zeker niet voor herhaling vatbaar!