Partyflock
 

Sensation White binnen een dag uitverkocht

anoniem gepubliceerd op
Sensation White binnen een dag uitverkocht
FeestSensation · White Edition
Datumzaterdag 3 juli 2004
LocatieJohan Cruijff ArenA Site
AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.

Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.

Bron: ID&T

238 opmerkingen

 
een kutfeest op een kutlocatie met kutmuziek:D
euhhh spilly misschien zijn WIJ NEDERLAND wel de worlds leading dance nation???????????????????????

noem mij eens een land waar zoveel feesten worden gegeven als in nederland???

noem mij eens een reden waarom je naar buitenland gaat om te draaien als je hier als dj elke dag praktisch aan de bak kan????

de worlds leading dj's binnen de trance/hardslyle en hardcore scene lopen HIER in nederland op enkele dj natuurlijk daargelaten....


Ik denk dat je, voordat je Spilly afzeikt die WEL verstand van zaken heeft (als gerespecteerd DJ zijnde), eerst je huiswerk maar eens moet maken en beseffen dat er in Engeland en Duitsland ook heel veel feesten worden gegeven en dat Nederland echt niet de absolute top is qua dance. Overigens, de stijlen die jij noemt: Hardcore en Hardstyle, die stellen in het buitenland niet zoveel voor. Zie jij een Pavo, Promo, Dana, Luna etc. in de top 20 staan?
opzich leuk voor id&t

zullen idd wel veel handelaren bijzitten... beetje kansloos

en wat de prijs van de dj's betreft.... line-up is het goedkoopste van het hele feest


Prestatie van ID&T, dat zeker. Maar ik denk ook dat er het minste geld is besteed aan de line-up. Ik vind het een prima line-up echt waar, maar niet voor 50 euro en zeker niet voor een feest wat zich World Leading noemt.
Thomazz schreef:

hulde aan de marketingmachine van id&t... tjeez.. dat mensen er nog in trappen zegh... bah!


Zo is het gozer :) Alles goed?
 
pff...voor zo'n but feest :S

naja have fun mensen
Ja....ik snap er ook niks van hoor. Zo duur en toch uitverkocht zo snel. Het zal de entourage wel zijn...alles wit is toch elke x weer een pr8ig gezicht.
 
toch een tering feest!!!!!!

fuck trance!!!!!!!

hardcore 2 tha bone!!!!!
Zo, dat is snel!
Maar ik ga lekker naar Awakenings Festival :D
 
tjaa, hier op partyflock zijn de lichte dance varianten niet zo populair, sensation black gaan 4 keer zo veel mensen naar toe (van partyflock) dan white. En defqon heeft het record verbroken, 11500 mensen van partyflock gaan daar heen. dat is een derde van de totale bezoekers!!!. maarja, de lichte dance varianten zijn zwaar kut (progressive trance op het randje). Daarom snap ik niet waarom white in 2 uur is uitverkocht, en black pas over een paar dagen...
De line-up van black is ook niet zo indrukwekkend, de nadruk wordt gelegd op hardtrance, (marcel woods & Yoji biomehanika) en vorig jaar was dat techno (michel de hey & Takkyo ishono), en promo in de line up snap ik niet helemaal, hij zal wel harde techno gaan draaien, of Early rave, want pure hardcore past niet egt bij black. maarja ik heb mijn kaartjes voor black al binnen, wel duur zeg 60,50 p.p daarvoor kan ik V.I.P naar in Qontrol!!!, wel een zeer commercielle prijs.
gelukkig heb ik al kaartjes voor de beide sensation :P:P:P
Tering!!!! binnen 2 1/2 uur!!!!! Pfff...
Boeiend commercieel kutfeest
 
als er dit jaar weer zoveel kaartjes te winnen zijn als vorig jaar is het niet zo gek dat er niet zoveel over blijft voor de losse verkoop
 
Sander kleinenberg,Sasha,Matthew Dekay,stef vrolijk... allemaal 22 mei in the powerzone..DAS BETER!!! gaan zoals je wilt.....spreekt mij toch echt meer aan!!!!!
Zo Zo nu moet je al 2 dagen van te voren voor de deur liggen voor zon kaartje :jaja:
ja egt he:S wtf is dit hoor zo snel!!
 
Hoi Hoi Hoi!!!!! wat een gezeik allemaal!

Welvarend Nederland spreekt, zeiken om niks, de één doet dit en de ander dat, wat een gezeik.

Id en t, gefeliciteerd!
god god, koop je een ST ticket krijg je een kaartje voor ID&T's nieuwe baggerfeest Njoy erbij, die je zelf waarschijnlijk ook niet aan de straatstenen kwijt kan raken..

Nou ja, nu kan ik toch mooi naar Awakenings Festival :)
boeiend sensation white?!!?!?!?!

echt fijn dat het is uitverkocht, ik ga toch niet en was ook niet van plan
 
Ik ben vorig jaar heengeweest, maar viel mij na alle lovende berichten echt tegen!!
1 zaal, 1 stijl!
Geef mij dit jaar maar Defqon1 op Almere strand en Mysteryland!
Minder snel uitverkocht maar veel spectaculairder!!
 
precies. DefQon1 en Misteryland, dat zijn de feesten waar je heen wilt.. Geen sensation! En al helemaal niet naar White! Maar goed, wie zijn wij:D:D
 
Ik heb het kaartje van black al binnen, maar wou eigenlijk naar white. kut dat white zo snel is uitverkocht
 
Bartc0re 24 april 2004 16:23
Kinderfeest :z


Zegt een pisventje van 17 :/
:kots: sensation :kots:
al krijg ik geld toe zou ik er nog niet heen gaan :P
Bartc0re 24 april 2004 16:23
Kinderfeest



Zegt een pisventje van 17


Precies dat wilde ik net zeggen :-)

:-D

:jaja:
 
Zo mooi op tijd, ook nog de special treatment :D:D:D:D
was toevallgi toch in A'dam :)
 
GELUKKIG HOEF IK DAAR NIET MEER HEEN, TUSSEN AL DIE TRANCE NIGTEN!!!!!

COMMERCIELE TEERING MUZIEK!!!!!

CHECK FF: WWW.RAGE-ONLINE.BE

DAS PAS MUZIEK!!!!!!!!!!!!