Partyflock
 

Sensation White binnen een dag uitverkocht

anoniem gepubliceerd op
Sensation White binnen een dag uitverkocht
FeestSensation · White Edition
Datumzaterdag 3 juli 2004
LocatieJohan Cruijff ArenA Site
AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.

Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.

Bron: ID&T

238 opmerkingen

 
ben blij dat ik er niet heen ga :p :p
ga lekker naaaaarrr black :bounce:
 
Ben blij dat ik een kaartje heb :)
wordt een mooie dag eerst awakenings en dan door naar sensation!
Hahahahaaha....Laat ze maar lekker aanklooien in hun witte pakkies...erg triest!
Ik ga lekker in mun gele broek met groene sokken en een bruin shirt op mun blauwe sneakers naar Awakenings festival....misschien trek ik wel een witte onderbroek aan!
gelukkig hoef ik daar ook niet heen kan er toch niet lekker dansen kut bollen op de grond,en kut wc(N)
GA WEL NAAR BLACK HE(y)
laatste aanpassing
F*ck dat hele Sensation...afgezien dat het onmogelijk groot is, en al dat wit daardoor wel weer indrukwekkend ook is het een kutfeest.

Iemand die echt voor een kwaliteitsfeesje gaat die weet wel beter.. echo klapt om je kop in die kutarena..da wil je nie weten..als je op de verkeerde plek staat word je stapelgek.

Oke, line up van black ziet er wel lekker uit..maar goed..kan toch niet tippen aan;

:respect: DefQon1 :respect:
:respect: Mysteryland :respect:

als ik echt anders niks te doen heb ga ik wel ff naar black..en zo niet.. dan niet :-P
pppffff.....stelletje wijsneuzen:bah:
jullie komen net kijken...net uit de luiers en ze menen al alles te weten:S
Ik heb Sensation ook al meegemaakt en pas dit jaar, maar daar hoef ik 't toch niet voor af te kraken...(n)
 
ik heb nog ergens anders een kaartje weten te bemachtigen dus ik kan lekker uit mijn dakkie :bounce:
ik wou iets zeggen maar doe het toch maar niet

:-P hehehe!

ik ga iig wel eens een keer bij black kijken dan heb ik dat ook weer gehad!
maar geef mij ook maar almere strand in plaats van dat koekjestrommel!!
 
Ik ga lekker naar awakenings toe...
Maar t is wel erg snel uitverkocht zeg!!
 
kutzooi
ken ik weer meer uitgeven of ik ga na awakenings
 
Leuk voor ze dat het zo snel is uitverkocht. Kunnen ze volgend jaar de prijs zeker nog wel verhogen met een euri of 20 ofzo, daar zijn ze ID&T voor! (Y)

Geef vooral geld teveel uit aan sensation! gewoon doen!
:gaap: tja kzit dan toch lekker onder de zon bruin te bakken in Turkije....
dus ik maak me er niet druk om...en voor de mensen die wilde gaan..baluh natuurlijk..maar ja..volgend jaar weer n kans:D!
 
uuuhhh,dat "uitverkocht" tempo zegt genoeg over alles wat hier om heen hangt...:vaag:

lekker uitgemolken zooitje...
 
Dan gaan we lekker naar OLDENZAAL !!!!
 
Ik heb trouwens nog wel 2 kaartjes maar die verkoop ik op het laatst :yes:
 
hhmmzz... leuk voor ze...

maar idd ga ik ook vrezen dat nu dus alles weer duurder gaat worden...


bwah... de grote feesten ga ik toch niet meer af...

maybe hellraiser... maar die kleine feestjes hebben voor mij toch iets meer charme
kga van de zomer weer lekker alle illegale en kleine feesies af
 
stoerrrrrrr;p
 
jij bent lekker stoer met die K hoofd van pisvlek
 
he yestranceslut met je oude greppelkop
 
ten bieren ff je harses verbouwen kleine kankermongool
 
Djeice vuile kankermongool wat heb je te zeggen dan ik beuk je helemaal in de rondte met je mcdonalds hamburger kankerharses
 
sander kleinenberg op sensation ??
jammer.................
wat een taalgebruik zeg,jezus man alles is zekers los in je hoofd
 
Banned... lol laterzzz :)

idd prutser :L
 
Typisch nederlands alles en iedereen afkraken als een ander t beter heeft.
Of de ander afzeiken die van trance houd!!!!
Laat iedereen in zijn waarde!
Typisch nederlands dat gezeik
(n)
Gelukkig gaat de kaartverkoop niet zo snel op Harcorefeesten...!!
ma veel plezier mensen... en val niet in slaap onder het dansen :P
Werkzaam bij TPC Music
Artiest {SHOWLIST artist 19106, 115601, 40884, 126482}
Sander Kleinenberg op Sensation hij verdient die plek als er 1 goed is is hij het wel :yes:
KUT zooi!!!!

Hier kan ik echt van balen....

Ik ga gewoon naar senstaion grijs!!!!!