Partyflock
 
­ Nederland

Secret Cinema

gepubliceerd door , op
De zomer van 1969 wordt ook wel door velen gezien als de eerste summer of love. Woodstock ’69 was het festival dat voor dit gevoel heeft gezorgd. 20 jaar later, de zomer van 1989 was er een nieuwe summer of love, dit was de zomer dat het House virus in Europa uitbrak. 2009, weer 20 jaar later is ook een speciale zomer. Het is namelijk de zomer dat duidelijk wordt dat Techno weer terug is. Eindelijk is er weer een artiest waar veel liefhebbers terecht kunnen.

Jeroen Verheij AKA Secret Cinema (en vele andere aliassen) heeft met zijn spraakmakende sexy Techno op onder andere Awakenings Festival. En Welcome To The Future duidelijk gemaakt dat Techno terug is in zijn unieke vorm. Op 5, 19 en 25 september presenteert Secret Cinema een reeks feesten in Scheveningen, Amsterdam en Rotterdam waar party liefhebbend Nederland naartoe kan voor kwaliteit.


De sound (link: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/42286347#ondemand.42286347) die veel liefhebbers op de festivals deze zomer van Secret Cinema hebben gehoord zal voortgezet worden in het clubcircuit. Onvervalste Sexy Techno. Om de zomer van 2009 legendarisch af te sluiten is er een speciale Closing party Whoosah in strandclub Whoosah Beachclub. Dit is de locatie waar de Secret Cinema tour afgelopen 2 jaar voor historische kippenvel momenten heeft gezorgd zoals je hier kunt zien!


30 augustus is de laatste editie hiervan, helaas zonder Secret Cinema vanwege een tour in Japan. Maar niet gevreesd, een waardige vervanger is hiervoor al gevonden! Reden genoeg voor Jeroen dus om in de nacht van 5 september direct uit Japan naar de Whoosah Beachclub door te rijden om hier nog één laatste keer de toko totaal op z’n kop te zetten zoals alleen hij dit kan. Samen met zijn nieuwe protégé Vân Anh, de live acts Peter Horrevorts en Anton Pieëte, zorgen zij deze nacht voor een sterke muzikale invulling van misschien wel de leukste strandtent van Nederland.

Twee weken later in de nacht van 19 september, na gigs in Ibiza, reist Secret Cinema door naar één van zijn favoriete plekken in Amsterdam; de Sugar Factory! Een kleine exclusieve club waar het altijd een feest is. Samen met mixkoning Jamie Anderson uit de UK, Roger Martinez en Egbert’s knallende live act wordt ook dit een avond zoals deze al bijna 2 jaar staat, uitverkocht, dampend en dik! Egbert, ook ontdekt door Secret Cinema, heeft zijn eerste release uitgebracht op EC Records van Michel de Hey en die tracks zijn de hele zomer grijs gedraaid door o.a. Richie Hawtin en Sven Väth.

Geen tijd om stil te staan, want een week later keert de Secret Cinema club op vrijdag 25 september terug naar Rotterdam. Ditmaal zal het geweldige terras van de Catwalk het decor vormen voor sexy House en easy Techno. Taras van de Voorde, Warren Fellow, Peter Horrevorts live, en de grootmeester zelf zullen tot elf in de avond nog één laatste keer buiten optreden. Vanuit het buitenterras gaat het feest door in de Catwalk waar Secret Cinema’s protégé’s Egbert en Vân Anh naast gerespecteerde artiesten Remy en Darko Esser zullen spelen. Deze artiesten weten hoe het dikke soundsysteem van de club het beste benut kan worden en zullen dit ook zeker doen in de intieme sfeer waar de Catwalk ook garant voor staat. De zomer is nog in volle gang met vele festival gigs die gaan komen voor Secret Cinema, maar september belooft een mooie maand te worden waarbij de liefhebbers nu duidelijk een plek hebben waar zij naartoe kunnen gaan om een unieke sound te horen. Alle informatie, foto’s en DJ sets zijn te vinden op de vernieuwde website; www.secretcinema.nl.

48 opmerkingen

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 926, 664, 610}
Artiest Wesdex


Nieuwe track van Secret Cinema op 1:35

15-08-09 sluit hij af op het Soenda-podium bij Zomerkriebels festival !

Check www.soenda.net
laatste aanpassing
"volgens mij ging het wel goed" :D dik filmpje!
 
Het is namelijk de zomer dat duidelijk wordt dat Techno weer terug is. Eindelijk is er weer een artiest waar veel liefhebbers terecht kunnen.

Dit is echt weer slap marketing gelul. Eerst jaren meegaan in de minimal hype (ja ook Secret Cinema was crap) en als deze hype dan ten einde loopt weer gaan marketen dat de echte techno terug is. Leuk dat hij weer meer techno en oude platen draait maar ik heb meer respect voor mensen als Clarke, Sims, May, Mills etc. die niet zijn meegegaan in de minimal hype. Daar konden we altijd terecht voor echte techno.

Als hij een vent was geweest had Secret Cinema altijd echte techno gedraaid. Ook toen het commercieel wat minder aantrekkelijk was.

Leuk geprobeerd maar hier prikt 'de echte liefhebber' toch echt doorheen. Straks Beyer, Carola, Liebing allemaal weer oude techno draaien... landlopers zijn het.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:25:
Dit is echt weer slap marketing gelul.

Beetje met de wind mee draaien snap ik ook wel. geld = geld.

Laat hem nu maar zo draaien . Te gruwlijk!!!
Artiest {SHOWLIST artist 25804, 383}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:25:
Dit is echt weer slap marketing gelul. Eerst jaren meegaan in de minimal hype (ja ook Secret Cinema was crap) en als deze hype dan ten einde loopt weer gaan marketen dat de echte techno terug is. Leuk dat hij weer meer techno en oude platen draait maar ik heb meer respect voor mensen als Clarke, Sims, May, Mills etc. die niet zijn meegegaan in de minimal hype. Daar konden we altijd terecht voor echte techno.

Als hij een vent was geweest had Secret Cinema altijd echte techno gedraaid. Ook toen het commercieel wat minder aantrekkelijk was.

Leuk geprobeerd maar hier prikt 'de echte liefhebber' toch echt doorheen. Straks Beyer, Carola, Liebing allemaal weer oude techno draaien... landlopers zijn het.

:respect:
 
Secret Cinema Invites @ Whoosah ...... legendarische zondagen van 2009 voor mij :respect:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:25:
Als hij een vent was geweest had Secret Cinema altijd echte techno gedraaid.

Nee, anoniem vanaf de zijlijn iemand afzeiken...dan ben je pas een ECHTE vent. Wat een mannetje zeg, haha!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:25:
Eerst jaren meegaan in de minimal hype

Als er iets marketing was dan was het wel de term minimal...en zo te zien ben jij daar dus ook slachtoffer van geworden, je gebruikt de term namelijk. Voor mij is het allemaal techno.
laatste aanpassing
in mijn tijd was minimal the underground
@SC

Maak je niet zo druk zeg. Eerst mijn opmerking die je niet kan waarderen en nu deze.
Tis toch goed zo!!!!!!

bevestig liever ff dat je op de after van zomer komt, is er teminste een rede om tegaan.
 
Onvervalste Sexy Techno.

Krijgen we dat weer dat we overal een hip bijvoegelijk naamwoord gaan plakken?

'Dirty' house, 'vieze' beats etc. etc. staan nog in me geheugen gegrift.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van !SC! op donderdag 13 augustus 2009 om 21:06:
Als er iets marketing was dan was het wel de term minimal...en zo te zien ben jij daar dus ook slachtoffer van geworden, je gebruikt de term namelijk. Voor mij is het allemaal techno.

Uit je eigen persbericht:

Het is namelijk de zomer dat duidelijk wordt dat Techno weer terug is. Eindelijk is er weer een artiest waar veel liefhebbers terecht kunnen.

Techno is terug... is het ooit weg geweest dan? En waarom kunnen liefhebbers 'eindelijk' weer bij een artiest terecht? Mensen als Mills, May, Hood, Sims, Clarke etc. hebben altijd alleen maar fatsoenlijke techno gedraaid. Met de zin in je persbericht impliceer je dat dit niet het geval is. In ieder geval werd er volgens jullie persbericht de afgelopen jaren geen techno gedraaid. Dus je spreekt jezelf lekker tegen. Of je hebt een slechte PR agent, dat kan ook.

Hoe wil je die rotzooi die jij (maar ook Carola, Rachmad, Beyer en al die anderen) de afgelopen jaren hebben gemaakt en draaiden dan noemen? Het is in mijn ogen in ieder geval alles behalve techno. Dertien in een dozijn muziek. Alles klonk hetzelfde. Drive was vaak ver te zoeken. Ik ben blij dat je weer een beetje gaat knallen zoals vroeger maar waarom heb je dat de afgelopen jaren ook niet gedaan? Al was het maar af en toe? Ik heb nooit begrepen waarom mensen als Carola, Liebing, Beyer, Lekebusch, jij etc. nooit eens een classics setje hebben gedraaid al die jaren. Beetje respect voor je fans van het eerste uur was op zijn plaats geweest. Vandaar ook de term landlopers. Ik vind gewoon dat jullie je roots hebben verloochend door jaren niet meer je eigen platen te draaien in sets. Mijn mening maar ik weet dat veel mensen er zo over denken.

Begrijp me niet verkeerd. Ik respecteer jou als artiest en je hebt een groot aantal gigantische klassiekers geproduceerd. Maar ik vind gewoon dat jij net als bijna alle anderen gewoon meegegaan bent in een hype. Gelukkig hebben een aantal artiesten dat niet gedaan en heb ik de afgelopen jaren, zei het met moeite, gewoon kunnen genieten van techno die wel een beetje doorknalt.

P.S. Secret Cinema is zeker je echte naam ;) net als dat Sohus niet mijn echte naam is pik!
laatste aanpassing
Heeft er iemand een zakdoekje voor Sohus? :(

Zelfs hier in Thailand stroomt de vloer vol krokodillentranen... :[
Ik ben zo blij dat de nieuwsbrief zoveel impact maakt...dat had ik nooit verwacht, haha!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:25:
Dit is echt weer slap marketing gelul. Eerst jaren meegaan in de minimal hype (ja ook Secret Cinema was crap) en als deze hype dan ten einde loopt weer gaan marketen dat de echte techno terug is. Leuk dat hij weer meer techno en oude platen draait maar ik heb meer respect voor mensen als Clarke, Sims, May, Mills etc. die niet zijn meegegaan in de minimal hype. Daar konden we altijd terecht voor echte techno.

Ik snap niet waarom het publiek het vaak slecht kan waarderen als gedurende een loopbaan de stijl en smaak van DJs/producers verandert. Voor mij is de kracht van elektronische muziek (ik houd het maar even algemeen) dat het constant verandert en ontwikkelt, en ik vind juist dat artiesten daarin het voortouw moeten nemen. Artiesten die hun hele leven hetzelfde doen, dat getuigt niet erg van een creatieve geest en een open-minded instelling - ook 2 belangrijke aspecten van deze scene.

Moet je je hele leven hetzelfde blijven doen? Erg saai lijkt me dat.

Vroeger vond ik spruitjes vies, nu erg lekker.
Uitspraak van DaveLebowski op vrijdag 14 augustus 2009 om 10:41:
Ik snap niet waarom het publiek het vaak slecht kan waarderen als gedurende een loopbaan de stijl en smaak van DJs/producers verandert.

maar het was/is wel opvallend dat in eens de smaak van alle dj's veranderd(e)!
Uitspraak van Soon. op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:24:
maar het was/is wel opvallend dat in eens de smaak van alle dj's veranderd(e)!

Volgens Sohus niet:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 01:46:
Mensen als Mills, May, Hood, Sims, Clarke etc. hebben altijd alleen maar fatsoenlijke techno gedraaid.
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 44863, 44989, 50803}
Volgens mij heb ik SC de laatste jaren nog wel eens een klapperset horen weggeven hoor. Die set op Awakefest 2007 met Coming Soon was gruwelijk, Awakenings Ehv 2008 heb ik ook Gung - Ho etc voorbij horen komen, Emporium een aantal jaar geleden en natuurlijk dit jaar Awakefest. Wat heb ik daar lopen spollen vooraan :woop:

Dus de uitspraak

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 01:46:
waarom heb je dat de afgelopen jaren ook niet gedaan? Al was het maar af en toe?

Gaat in het geval van SC niet op. Niks anders dan respect voor deze man :respect:
secret cinema = één en al energie

dat is het altijd geweest en dat zal het altijd blijven. ja, de sound en het bpm dat verandert met de jaren, maar verandering is het enige constante in dit leven.

2 sohus; geniet van je leven, pluk een appel uit de boom, koop bloemen voor je vrienden, glimlach naar je buren, maar stop met uitspraken te maken die op poep gebaseerd zijn!

Thank you & have a wonderful day folks.
ga er niet teveel op in, we zitten op PF. dit heb je altijd :)

SC is koning!

:respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:45:
waarom heb je dat de afgelopen jaren ook niet gedaan? Al was het maar af en toe?

ik heb hem ook gewoon knalsets weg horen geven de afgelopen jaren. rockit 2006 pompte ie hem echt lekker :)
die met coming soon was idd ook erg tof..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:45:
Gaat in het geval van SC niet op. Niks anders dan respect voor deze man

dat zoiezo
 
Uitspraak van *JZ op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:55:
koop bloemen voor je vrienden

Die heb ik niet.

Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op vrijdag 14 augustus 2009 om 13:07:
sohus.. heb jij je eigen feestarchief wel eens gezien?

Nee ik kijk altijd vooruit.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:45:
Wat heb ik daar lopen spollen vooraan

Ich auch.

Uitspraak van Soon. op vrijdag 14 augustus 2009 om 11:24:
maar het was/is wel opvallend dat in eens de smaak van alle dj's veranderd(e)!

Dat heet commercie. Of hype.

Ik zou zonder onderstaande uitspraken uit het persbericht niet hebben gereageerd:

Het is namelijk de zomer dat duidelijk wordt dat Techno weer terug is. Eindelijk is er weer een artiest waar veel liefhebbers terecht kunnen.

Jeroen Verheij AKA Secret Cinema (en vele andere aliassen) heeft met zijn spraakmakende sexy Techno op onder andere Awakenings Festival. En Welcome To The Future duidelijk gemaakt dat Techno terug is in zijn unieke vorm

Eindelijk is er weer een artiest waar veel liefhebbers terecht kunnen.

Ik ben niet degene die stelt dat echte techno terug is van weggeweest (en daarmee impliceert dat de muziek van de afgelopen jaren in ieder geval geen techno was (ik ben het er overigens wel mee eens).

Jeroen, zoals ik eerder al zei respecteer ik je als artiest. De afgelopen paar jaar vond ik het allemaal wat minder maar fijn dat je weer ouderwets aan het knallen gaat.

Kusjes

Sohus
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 01:46:
Ik vind gewoon dat jullie je roots hebben verloochend door jaren niet meer je eigen platen te draaien in sets

uhmm.. is dat zo?

Nee.

Dat is niet zo.
alle respect, maar als er één festival waar techno niet in zn uniek vorm voorkomt is het het WTTF wel
techno is sowieso dood
Jeroen is erg goed bezig en ik ben verheugd, samen met heel veel andere mensen merk ik, dat hij weer wat meer energie en tempo in zn sets brengt. en dat hij hier ook erkenning voor krijgt.
je merkt dat mensen dan nog meer losgaan en dat is overigens niet van deze tijd, dat had ook gebeurt als dergelijke sets de afgelopen jaren aan de mensen voorgeschoteld werden. (heb ik gemerkt waar andere dj's dat deden.)

maar idd wat sohus zegt, deze uitspraken:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 15:02:
Het is namelijk de zomer dat duidelijk wordt dat Techno weer terug is. Eindelijk is er weer een artiest waar veel liefhebbers terecht kunnen.

Jeroen Verheij AKA Secret Cinema (en vele andere aliassen) heeft met zijn spraakmakende sexy Techno op onder andere Awakenings Festival. En Welcome To The Future duidelijk gemaakt dat Techno terug is in zijn unieke vorm

Eindelijk is er weer een artiest waar veel liefhebbers terecht kunnen.

zijn wel heel erg kort door de bocht...
Techno is niet weggeweest, er zijn altijd artiesten geweest die techno zijn blijven draaien (Nota bene SC zelf ook!), je moest er alleen wat harder voor zoeken. en deze artiesten doen dat vandaag de dag nog steeds.

(luister trouwens voor de fun es deze liveact van SC in de Fuse van rond 2001:
http://www.hardsignal.net/sets/bestsetsever/Secret_Cinema.mp3
daar begínt ie met gung-ho en verder pompt ie als een malle!
(leuk om deze set na die van awakefest 2009 te luisteren ;)))
laatste aanpassing
Ik ben het eens met SOHUS een aantal jaren geleden draaiden deze mannen nog in Nighttown (tegenwoordig Watt) de sterren van de hemel.Keek heel Techno-land tegen aan,in detroit overal, nu is het een soort huis kamer muziekje geworden bij die gasten. Maar ze moeten niet gaan lullen dat de techno terug is.De techno is er al vanaf de jaren 80 en zal nooit meer verdwijnen dit is en blijft de muziek van de toekomst.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 01:46:
k heb nooit begrepen waarom mensen als Carola, Liebing, Beyer, Lekebusch, jij etc. nooit eens een classics setje hebben gedraaid al die jaren.

Ik ben het met je eens dat de echte techno veel te weinig te horen was/is de afgelopen jaren, maar de namen die je noemt kloppen niet helemaal. Carola is helemaal waar, als die ergens afsluit is het standaard een anti-climax, omdat hij vast houdt aan monotone minimal (Melkweg, AWFS). Liebing heeft zijn eigen kenmerkende sound ontwikkelt binnen de techno en daar heb ik zeker respect voor. Beyer heeft op Awakenings in de Westergas samen met Joel Mull aardig in oude stijl afgesloten. Lekebusch stond deze AWFS nog in de Z.

Het gebeurd dus wel, maar je moet er inderdaad veel moeite voor doen. Ik ben niet tegen 'softere' techno, nep techno, minimal, techhouse of whatever. Zeker niet, kijk alleen al naar de prachtige muziek van Joris Voorn. Toch is er inderdaad een overkill en zou er, juist op feesten, meer echte techno moeten worden gedraaid.

O ja, Secret Cinema maakte WTTF, laat dat even duidelijk zijn.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 15:02:
Nee ik kijk altijd vooruit.

misschien wel de grootste crap van deze week
volgens mij kijk jij alleen maar van hoe het ' vroeger ' was
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 51893}
edit
laatste aanpassing
 
En oh ja, zet dat kinderachtige, trieste hoedje af...
Artiest {SHOWLIST artist 53051, 31249}
Wat een gezever. Muziek evolueert. Artiesten evolueren. Live with it...
Werkzaam bij Gem
Volgens mij worden er conclusies getrokken die helemaal niet getrokken moeten worden..

SC merkt simpelweg op dat hij merkt aan het publiek dat ze weer zin hebben om simpelweg te KNALLEN..!
Méér dan in de afgelopen jaren.
Een LEUKE en POSITIEVE waarneming dus.

Dat wil niet zeggen dat iets dood was, dat zijn stijl is veranderd, of wat dan ook.
Simpelweg dat, in zijn optiek, mensen weer (over het algemeen) meer behoefte hebben aan Techno.

trek geen rare conclusies dus.

punt.
laatste aanpassing
Nooit geweten dat dit persbericht zoveel losmaakt bij iedereen :)

Simpelweg dat, in zijn optiek, mensen weer (over het algemeen) meer behoefte hebben aan Techno.

En zo is het! En dat was goed te merken op WTTF, want hoe los het daar ging, dat was gewoon echt KIPPENVEL :lief:
laatste aanpassing
Moest bijna huilen van de set van SC op Awakefest. Om precies te zijn op sec.45 van het filmpie. Geweldig.


Uitspraak van Kimmi op zaterdag 15 augustus 2009 om 21:55:
Nooit geweten dat dit persbericht zoveel losmaakt bij iedereen :)

Dat komt omdat Sohus wel een punt maakt met het argument dat het toffer is als een dj zijn eigen stijl( tempo/ stevigheid van platen) behoudt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 augustus 2009 om 12:13:
Het gebeurd dus wel, maar je moet er inderdaad veel moeite voor doen. Ik ben niet tegen 'softere' techno, nep techno, minimal, techhouse of whatever. Zeker niet, kijk alleen al naar de prachtige muziek van Joris Voorn. Toch is er inderdaad een overkill en zou er, juist op feesten, meer echte techno moeten worden gedraaid.

Ook hier zit waarheid in.

Uitspraak van muziek liefhebburrr op zaterdag 15 augustus 2009 om 02:03:
De techno is er al vanaf de jaren 80 en zal nooit meer verdwijnen dit is en blijft de muziek van de toekomst.

Uitspraak van Martyro op zaterdag 15 augustus 2009 om 00:10:
Jeroen is erg goed bezig en ik ben verheugd, samen met heel veel andere mensen merk ik, dat hij weer wat meer energie en tempo in zn sets brengt

Met meer energie ga ik sneller uit mijn plaat( al is daar weinig anders dan funky muziek voor nodig) daarom ben ik ook blij dat het traagste dieptepunt mogelijk al bereikt is in de dancescene.
laatste aanpassing
Uitspraak van De Baard op zaterdag 15 augustus 2009 om 19:46:
Wat een gezever. Muziek evolueert. Artiesten evolueren. Live with it...

precies, anders zou sohus nu ook nog steeds naar tiesto luisteren
 
Uitspraak van justinkees op zondag 16 augustus 2009 om 18:10:
precies, anders zou sohus nu ook nog steeds naar tiesto luisteren

Doe ik ook :)
Uitspraak van De Baard op zaterdag 15 augustus 2009 om 19:46:
Muziek evolueert. Artiesten evolueren. Live with it...

Ja joh? dus jazz gaat over een aantal jaar naar hardcore klinken?


bullshit, een genre is een genre. Kenmerkend door typerende geluiden binnen die genre.
Hoe kan jij een genre/style nog hetzelfde benoemen. Als de muziek totaal anders is geworden.

Hetzelfde als artiesten die jaren lang de oude techno draaien. Je draait dit omdat je dit goed vind en je smaak veranderd niet zomaar. Dus als ineens massa horde een andere hype aangaan. En je gaat ineens roepen dat je niet 15 jaar hetzelfde wil draaien, dan klopt er iets niet. Dat heet geld.

De echte techno is nooit weggeweest, en de echte liefhebber weet het goed te vinden! van mij mag het zo blijven (Y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 17 augustus 2009 om 09:07:
a joh? dus jazz gaat over een aantal jaar naar hardcore klinken?

Hij noemt het ook een evolutie, geen revolutie.

Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 17 augustus 2009 om 09:07:
Je draait dit omdat je dit goed vind en je smaak veranderd niet zomaar.

Niet waar, ik draai nu muziek die ik vroeger niet boeiend vond en sommige muziek van vroeger kan ik nu niet meer aanhoren. Ook de luisteraart groeit mee met de muziek.

Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 17 augustus 2009 om 09:07:
En je gaat ineens roepen dat je niet 15 jaar hetzelfde wil draaien, dan klopt er iets niet. Dat heet geld.

Onzin, zonder innovatie binnen de house-muziek was het uberhaupt nooit uitgevonden. Dit is dus alleen maar goed voor de kwaliteit op lange termijn.

Uitspraak van Hi-hat Clap op maandag 17 augustus 2009 om 09:07:
De echte techno is nooit weggeweest, en de echte liefhebber weet het goed te vinden!

En dat is zeker waar!
laatste aanpassing
ben blij dat ik zelf niet al 15 jaar dezelfde muzieksmaak heb anders zou ik nu nog naar kindereng voor kindereng ofzo luistereng
Boeeeiuhh,

Gruwelijke set op WTTF!!!
Sowieso iets van 80 doden gevallen
laatste aanpassing
heeft niemand een linkje van die set van SC op WTTF?
Uitspraak van diggler :D op maandag 17 augustus 2009 om 17:55:
heeft niemand een linkje van die set van SC op WTTF?

youtube is nog steeds gratis
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 augustus 2009 om 15:25:
Leuk geprobeerd maar hier prikt 'de echte liefhebber' toch echt doorheen. Straks Beyer, Carola, Liebing allemaal weer oude techno draaien... landlopers zijn het.

forget about it dat draaien ze niet!
 
Uitspraak van markmark op donderdag 13 augustus 2009 om 17:05:
Beetje met de wind mee draaien snap ik ook wel. geld = geld.

techno draait niet om geld man!
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 augustus 2009 om 15:02:
Die heb ik niet.

kijk daar is het wellcht al jaren terug misgegaan;-)