Geen koffie voor mij 
goed genoeg , merken :Kannis En Frunnik
Ik vind senseo koffie super lekker
Vooral die schuim erop.
heerlijk
Extra Dark
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "<img alt="" width="15" height="15" src="https://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/yes_new.gif" />"



















![[Lies]](/images/user/258928_3549277.jpg)













