Spoookje 12 januari 2009 07:02Poll, geopend op maandag 12 januari 2009, looptijd van 6376.2 dag.Iedereen · Mannen · VrouwenSenseo koffie?11362%7038%Lekker of noh?
Profiel 11580 12 januari 2009 08:27donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
12 januari 2009 09:19Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" zoveel mogelijk koffie in zo'n kort mogelijk tijdsbestek
Three 12 januari 2009 09:22ik drink geen koffie meer, maar toen ik het wel nog dronk het liefste senseo
12 januari 2009 09:29Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" al is een echte espresso toch echt beter
= weg 12 januari 2009 09:41Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
12 januari 2009 09:46donateurUitspraak van actief op maandag 12 januari 2009 om 08:40:▶Heb liever gewone koffie Dat wel, maar senseo mocca gourmet is goed te doen
pjiap 12 januari 2009 09:48Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
Freaky_87 12 januari 2009 09:52donateurUitspraak van Blondjee074 op maandag 12 januari 2009 om 08:18:▶Lus geen koffie
12 januari 2009 10:00Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Al heb ik toch liever gewoon douwe egberts
12 januari 2009 10:10Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Maar verse kofie is toch lekkerder.
Psychonaut 12 januari 2009 10:35Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶noh smaakt niet naar koffie
ninanaomi :bye: 12 januari 2009 10:43donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" koffie is sws vies
powerpulz 12 januari 2009 11:00donateurZolang je de dark roast of extra dark hebt is het nog wel te pruimen. Andere smaken zijn bagger. koffie met een smaakje Anders gewoon normale koffie
RAMOS! Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538} Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522} 12 januari 2009 11:14donateurUitspraak van powerpulz op maandag 12 januari 2009 om 11:00:▶dark roast of extra dark idd ah huismerk goed te doen ik doe altijd 2pads voor een kopje hehe
Jillicious 12 januari 2009 12:01Uitspraak van Blondjee074 op maandag 12 januari 2009 om 08:18:▶Lus geen koffie
12 januari 2009 12:11Uitspraak van RAMOS! op maandag 12 januari 2009 om 11:14:▶idd ah huismerk Perla. Maar die extra dark vind ik niet zo. Net of er nog een extra smaakje aan toegevoegd is.
12 januari 2009 12:13Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" extra dark
[Lies] 12 januari 2009 12:14Uitspraak van Blondjee074 op maandag 12 januari 2009 om 08:18:▶Lust geen koffie
LLke 12 januari 2009 13:00Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" maar dat is puur gemak, mag eigenlijk geen koffie heten. dark, twee pads voor 1 kop en dan word het wat. doe mij voor echte lekkere koffie maar gewoon filterkoffie
RAMOS! 12 januari 2009 13:03donateurUitspraak van LLke op maandag 12 januari 2009 om 13:00:▶filterkoffie das echt niet beter!! Het is miss. omdat het bitterder smaakt dat je het sterker denkt te vinden.... Of heb je een andere reden?
xGwendolynx 12 januari 2009 13:25Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Uitspraak van verwijderd op maandag 12 januari 2009 om 10:10:▶Maar verse kofie is toch lekkerder.
afwazig!!! 12 januari 2009 15:00donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
12 januari 2009 16:28donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
Britt 12 januari 2009 18:05Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" chocolade capechinoo
Spoookje 12 januari 2009 19:05Dark roast is idd wel de lekerste ja.. als het om senseo gaat. Maaaaar echte koffie is idd het lekkerste.. (pruttelkannetje)
12 januari 2009 19:53donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""
Miss Pepperpot 13 januari 2009 06:55donateurIk vind senseo koffie super lekker Vooral die schuim erop. Uitspraak van Wheely was wasted op maandag 12 januari 2009 om 21:33:▶Extra Dark heerlijk
13 januari 2009 17:43donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" Heerlijk!
Dr. Struggle 13 januari 2009 17:53donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" lekker ouwe
Ik ben ik. 14 januari 2009 11:19Uitspraak van Blondjee074 op maandag 12 januari 2009 om 08:18:▶Lust geen koffie
Rampestampertje 14 januari 2009 17:08donateurUitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "" 1x in de zoveel tijd
bobo-san 15 januari 2009 21:31Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:▶Je hebt gestemd, jouw keuze was: "<img alt="" width="15" height="15" src="https://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/yes_new.gif" />"