Partyflock
 
Forumonderwerp · 1045195
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op maandag 12 januari 2009, looptijd van 6376.4 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Senseo koffie?

11362%
:yes:
7038%
:no:

Lekker of noh?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heb liever gewone koffie :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
liever pep
 
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"

zoveel mogelijk koffie in zo'n kort mogelijk tijdsbestek :D
Waarschuw beheerder
ik drink geen koffie meer, maar toen ik het wel nog dronk het liefste senseo :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


al is een echte espresso toch echt beter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 12 januari 2009 om 08:40:
Heb liever gewone koffie


Dat wel, maar senseo mocca gourmet is goed te doen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


Al heb ik toch liever gewoon douwe egberts :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


Maar verse kofie is toch lekkerder. :D
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Dolce gusto :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang je de dark roast of extra dark hebt is het nog wel te pruimen.
Andere smaken zijn bagger. koffie met een smaakje :rot:
Anders gewoon normale koffie :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat toch ook geen foto van je schoonmoeder in je bier gooien
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van powerpulz op maandag 12 januari 2009 om 11:00:
dark roast of extra dark


idd ah huismerk :) goed te doen ik doe altijd 2pads voor een kopje hehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAMOS! op maandag 12 januari 2009 om 11:14:
idd ah huismerk


:yes: Perla. Maar die extra dark vind ik niet zo. Net of er nog een extra smaakje aan toegevoegd is.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


extra dark
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"

maar dat is puur gemak, mag eigenlijk geen koffie heten. dark, twee pads voor 1 kop en dan word het wat.
doe mij voor echte lekkere koffie maar gewoon filterkoffie (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LLke op maandag 12 januari 2009 om 13:00:
filterkoffie


das echt niet beter!!
Het is miss. omdat het bitterder smaakt dat je het sterker denkt te vinden....
Of heb je een andere reden?
 
Waarschuw beheerder
Dat kan je geen koffie noemen (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


Uitspraak van verwijderd op maandag 12 januari 2009 om 10:10:
Maar verse kofie is toch lekkerder.


Waarschuw beheerder
Extra Dark :kwijl:
Waarschuw beheerder
Geen koffie voor mij :no:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


Waarschuw beheerder
donateur
goed te doen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


chocolade capechinoo :k
Waarschuw beheerder
Doe mij maar Nescafe :)
Waarschuw beheerder
goed genoeg , merken :Kannis En Frunnik
Waarschuw beheerder
Dark roast is idd wel de lekerste ja.. als het om senseo gaat.
Maaaaar echte koffie is idd het lekkerste..
(pruttelkannetje) :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


Heerlijk!
 
Waarschuw beheerder
Senseo :respect:
 
Waarschuw beheerder
Senseo :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik lus geen koffie..