Partyflock
 
Forumonderwerp · 1045195
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op maandag 12 januari 2009, looptijd van 6375.6 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Senseo koffie?

11362%
:yes:
7038%
:no:

Lekker of noh?
Waarschuw beheerder
Met alle respect, maar mensen die senseo echt lekker vinden, hebben gewoon geen smaak kwa koffie...

Senseo is gewoon bocht :/

Laat je ristretto of je cappucino maar eens maken door een echte barista!

Dan sodemieter je gelijk je senseo terug naar waar die vandaan kwam :D
 
Waarschuw beheerder
Ik drink geen koffie..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":yes:"


laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ielgh nee :S
gewoon DE
Waarschuw beheerder
goede koffie is zo sterk dat je lepetje zelfs krombuigt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peuL op zondag 7 juni 2009 om 21:48:
goede koffie is zo sterk


dat het lepeltje oplost, en het kopje barst :P
Waarschuw beheerder
Smorgens ben ik tot weinig in staat, maar dat senseo knopje indrukken kan er nog net van af :P
 
Waarschuw beheerder
Ik lust helemaal geen koffie
Waarschuw beheerder
echt wel chill...we drinken niks anders op werk:P
Waarschuw beheerder
Helemaal geen koffie :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"

Gaat niets boven koffie uit een gewoon koffiezetapparaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 18:42:
bah bah ik drink echt geen koffie.


maar een senseo is wel een handig ding om in huis te hebben voor visite die wel koffie drinkt en zelf drink ik er alleen thee uit en heel af en toe chocomel
Waarschuw beheerder
'k schenk me d'r nog maar een in.
Waarschuw beheerder
:jaja:..heb 'm net weer terug van reparatie,is toch wel handig!!
Waarschuw beheerder
senseo is als de Mac,

tis totaal niet lekker maar toch neem je het :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ""


Drink zelf geen koffie, maar wel senseo voor visite;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss goddess op donderdag 11 juni 2009 om 10:38:
maar een senseo is wel een handig ding om in huis te hebben voor visite die wel koffie drinkt


Uitspraak van actief op maandag 22 juni 2009 om 00:11:
maar wel senseo voor visite


ook niet aardig voor de visite :$... bah bah... senseo :S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spoookje op maandag 12 januari 2009 om 07:02:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: ":no:"


Klats mij maar een lekker bakkie Dolce Guste (Y) Café Lungo :)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, verse bonen koffie smaakt veel beter!