1256x bekeken
Met alle respect, maar mensen die senseo echt lekker vinden, hebben gewoon geen smaak kwa koffie...
Senseo is gewoon bocht
Laat je ristretto of je cappucino maar eens maken door een echte barista!
Dan sodemieter je gelijk je senseo terug naar waar die vandaan kwam
Senseo is gewoon bocht
Laat je ristretto of je cappucino maar eens maken door een echte barista!
Dan sodemieter je gelijk je senseo terug naar waar die vandaan kwam
donateur
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"
Gaat niets boven koffie uit een gewoon koffiezetapparaat.
Gaat niets boven koffie uit een gewoon koffiezetapparaat.
laatste aanpassing
maar een senseo is wel een handig ding om in huis te hebben voor visite die wel koffie drinkt
maar wel senseo voor visite
ook niet aardig voor de visite













