Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 21:41:peter heerschop gehoord deze
ja dat was ook een goeie ja
Maaaaar echte koffie is idd het lekkerste..
(pruttelkannetje)
ja toch die is veel lekkerder eigenlijk. zo'n kannetje heb ik ook, dat is wel echt meer werk maar zeker de moeite!
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 april 2009 om 12:55:Ben over gestapt laatst op Nespresso, nadat ik dat had geproeft. Smaakt stukken beter dan
Nespresso
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 april 2009 om 00:54:Nespresso
Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 april 2009 om 13:23:Wat is je favo smaak ? ik vind die zwarte wel lekker
de sterkste iniedergeval.. die is zwart toch hahaha
nee, vind het niet echt lekker
Met alle respect, maar mensen die senseo echt lekker vinden, hebben gewoon geen smaak kwa koffie...
Senseo is gewoon bocht
Laat je ristretto of je cappucino maar eens maken door een echte barista!
Dan sodemieter je gelijk je senseo terug naar waar die vandaan kwam
Senseo is gewoon bocht
Laat je ristretto of je cappucino maar eens maken door een echte barista!
Dan sodemieter je gelijk je senseo terug naar waar die vandaan kwam
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"
Gaat niets boven koffie uit een gewoon koffiezetapparaat.
Gaat niets boven koffie uit een gewoon koffiezetapparaat.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 april 2009 om 18:42:bah bah ik drink echt geen koffie.
maar een senseo is wel een handig ding om in huis te hebben voor visite die wel koffie drinkt en zelf drink ik er alleen thee uit en heel af en toe chocomel
Uitspraak van miss goddess op donderdag 11 juni 2009 om 10:38:maar een senseo is wel een handig ding om in huis te hebben voor visite die wel koffie drinkt
Uitspraak van actief op maandag 22 juni 2009 om 00:11:maar wel senseo voor visite
ook niet aardig voor de visite
























