Partyflock
 
Profiel · 366480

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 14 augustus 2010: Loveland Festival 2010, Sloterpark, Amsterdam

Statistieken

± 149278·pagina's bekeken
3·foto's
34Partyflockvrienden
7·favorieten
49·evenementen bezocht
12·oude interessante evenementen
5·winactie deelnemingen
2·flocks
35×geciteerd
548·opmerkingen
19·waarderingen
83·flockberichten (onderwerpenlijst)
810·privéberichten verzonden
817·privéberichten ontvangen

326 opmerkingen

 
Schatje!:D

van harte gefeliciteerd(K)(K)(K)
fijne avond nog;)

:kusje:
 
gefeliciteerd :flower:
Heej chicky!!!

Ja, ik las al dat je was gaaan samenwonen!! leuk man :cheer:
Ja, nog steeds aan het feesten!! gaat gewoon door ;P

We moeten idd is gaan afspreken, word nodig tijd! :yes:

Dikke (K)
zooo wat lees k? samenwonen ?:D gaaafff
wilk ook :P haha
met gaat t helemaal goed :D en met jou dus ook?
Zaterdag matrixxen?? k ga weer een keer..
hoop tot dan!
Kuss (K)
 
Eeej Lieverd..!!

Ik ga vandaag om 02.00 weg..!! lekkr naar Gran canaria..!! We gaan daar afspreken..:cheer:

Dikke kuss..(L)
 
Lieffie alvast een hele fijne vakantie!!

(L) YA

Dikke Kus
 
(F)(L)(K)
 
Geen dank lieviej..!;)
(F)(L)
 
(L)
 
Lieverd..!!

Ja gaat goed, met jou ook..?(F)
Ben alleen zaterdag mijn mobiel kwijt geraakt, echt kut..
Maja vrijdag weer een nieuwe kopen..:/

Hoe is het verder met jou..?
(L)
 
:D
 
Hey lieverdje, Alvast hele fijne dagen en een super 2008



-XXX-



Meissie!, Alvast Fijne Feestdagen en een Super 2008!!



 
* Alvast Hele fijne kerstdagen en een Gelukkig 2008..!!!*




 
Jij ook schatt!!!! En hopelijk tot snel.. was een leuk telefoontje za-dag;)

Dikke kuss(K)
Fijne feestdagen & een knallend 2008 toegewenst.
Zorg dat je genoeg drinkt & al je vingers behoudt.
En geniet van alle momenten, het leven is veels te kort ;)

(L)
 
:knuffel:
 
Lieverd..!!(F)

Mis jou ook..(L)
Ga voor mij een kaartje zoeken voor de 26ste..:P:P
(L)(K)
 
Uitspraak van Mariek.je op woensdag 23 januari 2008 om 16:32:
Ook al aan het aftellen!!!?


Jaaaa zeker lieverd.. En al helemaal dat ik jou weer zie..
Echt leuk.. (L)
 
Lieverdje ja echt super he, blij dat we weer een x saampies konden feesten..
Ben je alweer helemaal fit? Ben je niet meer gewend he ;)
Ik ben alweer 'druk' aan het werk..

Tot snel moppie :hug:
 
Lieverd..!!

Hoe is het met je..?
Hoe was het zaterdag..?!
Ik heb alles op school gehaald..!!!:D:D ik ben helemaaal klaaar..:cheeR:
Alleen nog een stage..;)

(L)
 
he schatje!
het was zeker gezellig!
hard bass kan ik niet... incontrol kan ik nog vrij voor vragen! let me know!
 
Heee schat!!
Jaa ben naar de matrixx geweest was wel gezellig maar wel rustig weekend gehad!! en jij??
we moeten idd snel weer wat afspreke jaa is wel zo gezellig;)

:kusje:
 
Lief..(F)

Alles goed..?!
We gaan in maart samen een feestje pakken..!!;) wat dacht je daarvan..
En ik ga rijden..:P
(L)
Hey lieverd!!

Ik ga 1 maart ook na XXlerator!!!!!!!!!!
Nou en nu wel echt, dus gaan we zeker ff meeten! :yes: :D

De schade is even inhalen van de afgelopen 'maanden':banana: joehoe!!
Gezellig joh!!!

Maaruh.. je had wel mijn goede nummer hoor meid!!!
Dacht alleen eerst aan een andere mariek, vandaar... :)
Fijn weekend!!! Groetjes aan joe mannetje!

Dikke (K) Ellen
 
Jij bent echt een lieffie! Ik ga zorgen dat ik je de 1e zie, danmaar geen promo!

(L)
 
Schat het was weer toppie!!! Nu ook leuke clubstage met club muziek bijna hele avond daar gestaan..
Ik moet je snel weer zien lief

(K)
 
Lieve schat!!! Ik ga je morgen ook missen.. ik zal aan je denken:( en we contacten nog wel eve hoe de feestjes zijn die nacht;)

(L) you
Zeker weten chicky~!!!

GEZELLIG!!! :D :D

:lief:
 
Eeej Lieverd..!!

Jammer dat je er gister niet was..
Het was alleen wel erg druk..!!!, ga je de 15de wel..?
:kusje: