Partyflock
 
Profiel · 366480

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 14 augustus 2010: Loveland Festival 2010, Sloterpark, Amsterdam

Statistieken

± 149278·pagina's bekeken
3·foto's
34Partyflockvrienden
7·favorieten
49·evenementen bezocht
12·oude interessante evenementen
5·winactie deelnemingen
2·flocks
35×geciteerd
548·opmerkingen
19·waarderingen
83·flockberichten (onderwerpenlijst)
810·privéberichten verzonden
817·privéberichten ontvangen

326 opmerkingen

MARIEKE!!
aan mij de eer om je gastenboek te openen!!
het was gister echt super en gezellie met jou op het eind!!(F)
dus we gaan gauw weer naar feestje!!
dikke (K)(K)
 
Wijfie!!!
was super zaterdag heh!!
tot snel..
kusje :hug:
Hey lady!!

How's life??
InQontrol was lachuh he!!
Dat gaan we dus snel over doen!!

Spreek je snel!!

:kusje:
Heyyyy

Ja met mij is ook alles goed!!! Ben eindelijk weer helemaal bijgetrokken van het weekend.
Heb jij een foto van ons?? hahahah kan ik me niet eens meer herinneren... maar is die echt zo wazig :vaag:?? Of zie ik er nog enigzins chillie uit??
Ja ik moet em gauw een x bekijken ben erg benieuwd!!

Spreek je snel..
:hug:
 
hey liefje:):)
(K)(K)
SGATJE!!
snel weer feetsen
(L)(L)
 
Heeeej..!!

Heheh, Lentefeest was wel leuk jaa... Lunaa:D
in Qontrol was zker wel goed feestje..!!

Zie j snel weeer..!! Gaan we weer samen Stampuuh..:D

dkke (K)
Haa wyffie!!

Alles goed dan??
Beter kom je snel weer een keertje deze kant op en gaan we samen een feestje opzoeken :D

(L) Sissaa
 
eeej lieffj..!!

Was zkerr gezellig Gister...:D
Vanaaf gewoon naar de MatrixX gaaan..!! Wordt weer VET..!

(K)(K)
 
haha ...ha meid ja was mijn fiets haha met ze 3tjes op de 1 fiets naar rhenen gereden helemaal van t pad haha..wat een gekkenhuis weer..dikke kusss
Haha de trossen gingen zoizo los vrydag O:)
Fotos ga ik nu op mn PF zetten ;p

(K)
 
Drolletju van me..
ik zie je zaterdag heh?!
Dikke knuff (K)
Als je hat heel lief vraagt ga ik zaterdag misschien ook wel :P Ik heb wel focking veel zin om weer lkkkr rond te dwalen.HAhahaha Ik laat wel effe weten of ik ga,goed???

See Ya (K)
 
lieffiej!!
alles goed hier wel echt super!!
tot snel he
hvj xxxxxxxxx(K)
 
EEj Liefjj..!!

Heheh, zeg dat wel..!! Maar was wel lachen toch..
Op het einde dan..?!! Helemaal onder de modder..hehe, stonden we daar in de modder te stampen..!:P

Hee zie j zaterdag heah..!!!;):D

(K)(K)
laatste aanpassing
liefjeee!
kheb je al 5 dagen niet gezien, dat betekent 5 dagen te LANG! dus het is alweer tijd voor een reunie vind je ook niet?
hmm.. stomme werk van jou.. hoop dat je snel keertje tijd heb dan vlieg ik naar je toe:D
hou van jou meissie never forget!
(K)(L)
 
Moppiejj..
zaterdag ga ik je cker wel zien!!
XQLUSIVE!!!!!!! Kusje (K)
Woehoeee :woop:
Hahaha ik ben afgelopen weekend naar Scoob geweest HAHAHA k moest wat doen ;P
Aankomend weekend weer knallleeeen :D
LIEEEFJEEEE!! (L)
OH Shit hé ik mis je!
ik wil geen stage meer, ik wil feesten dansen zuipen zomervakantie en genieten van alles wat god verboden heeft! en vooral van jou 8)

hoop dat ik je snel zie! hele dikke kus! (L)
zeker weer knallen maatje...
wat mij opvalt aan jou partyflock is nadat trance energy het zo n beetje begint..wat je eigenlijk van te voren helemaal nix aan leek haha...
typisch geval van verslavind hahaha addicted to party!!!!!!!!!

ik moet trouwens nog een kaartje voor defqon hebben... kusssss
 
Staan we zaterdag in onze bikini's :bounce:

Dikke :hug:
 
ooo zekerss ..word zeker knallen geblazen daaro ...zie je zaterdag kusss
 
Mariekj Sgatj..!!

Vondt het ook zker gezellig met jou..!
We moette zker een x saampjes uitgaan..;)

Wat heb k uiteindelijk gevonden..? hehe


(K)(F):kusje2:
 
lievdr met mij IS alles toppie!!
mis je wle hoor
(K)(L)
yooow zeitie!!:9
grond Z was cker goed te doen nadat :xtc:O:)
maar die foto is egt drama jaa:P zie mij sirieus kijke:P maja spreek jou snel ja;)
ciao(F)(K)
 
zoo hehe eindelijk wat kunne vinde..
me trein had weer eens vertraging:S
Majaa za-dag make we er iets leuks van;)
Dikkee kusss