Zoveel hield hij van haar zei hij. .. ze heeft het toch meteen uitgemaakt.
Die van jou vind ik wel mooi, die van haar niet zo.
dat is valsspelen !!
als je straks een ander hebt kan je gewoon zeggen dat het je eigen namm is
* Daantje, ik dacht dat je mijn naam wel zou laten tatoeren
hou je dan nog van hem
Brandmerken dan?
ik niet, heel mischien als ik echt van die gene houd en echt 10 jaar met hem samen ben
of je moet voor altijd op zoek naar iemand met de zelfde naam
tattoos zijn voor sukkels
Voor achterbuurtvolk
ik !!
maar als je daar niet zeker van bent,zet dan zeker geen naam
zouden jullie een tattoo laten zetten met de naam van je vriend of vriendin waar je een relatie mee hebt?
ik heb de naam van de barvrouw op mijn linkerdijbeen getatoeerd, en nu heeft ze ontslag genomen!
Voor achterbuurtvolk
En daarom zullen jullie slaven mij gehoorzamen en tattoos zijn verboden.
En al zou het overgaan tussen hem en mij (kan het me niet voorstellen,niemand trouwens) dan ben k nog blij met de tattoo...hij is gewoon heel speciaal voor mij en dat zal hij ook blijven als we niet meer bij elkaar zouden zijn.
En al zou het overgaan tussen hem en mij (kan het me niet voorstellen,niemand trouwens) dan ben k nog blij met de tattoo...hij is gewoon heel speciaal voor mij en dat zal hij ook blijven als we niet meer bij elkaar zouden zijn.
Ik laat de naam van me meisi zetten. ze blijf hoe dan ook heel speciaal voor me.
het domste wat je kan doen
zouden jullie een tattoo laten zetten met de naam van je vriend of vriendin waar je een relatie mee hebt?
mijn mening:
ik niet, heel mischien als ik echt van die gene houd en echt 10 jaar met hem samen ben
dat je tegenwoordig betaalbare goede nieuwe technieken hebt om een tatoe te laten verwijderen
Weet wel iets waar je je naam op of in kan doen van je vriend(in) ...bijv. in een ring
Heb wél de namen van mijn kinderen laten zetten
ik neem er volgende week 1, dan zijn we 3 maanden samen
Ik heb hem nu eindelijk genomen, Barry over mijn schouder naar beneden naar mijn kont.
De letters zijn 6cm breed dus heel smal in verhouding, ben er erg blij mee. we hebben nu bijna 4 maanden wat en zijn nog erg gelukkig
Ik heb hem nu eindelijk genomen, Barry over mijn schouder naar beneden naar mijn kont.
tatoos zijn zoiezo lelijk
we hebben nu bijna 4 maanden wat en zijn nog erg gelukkig
zo hè hè eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik
Wij hebben ze van ons allebei en nog geen minuut spijt gehad!
mijn (toekomstige) kinderen
als ik er naar kijk voel ik vlinders in m'n buik; maar misschien ben ik wel gewoon op een hele trietse manier verliefd, vandaar dat ik alles zo 'blurrey' zie
van me huidige vriendin
je gevoel heeft niet altijd gelijk
ex op zn arm mar hij heeft er nuwat anders
over heen maar je ziet er niks meer van
dus je kan altidj wel bij late werke
mijn mening:
dat ken ik ook.. in mijn geval is het anders.. ligt er ook aan wat je ex geflikt heeft..
Maar spijt zal ik er nooit van hebben,ik wist wat ik deed en ik wist ook dat er altijd een mogelijkheid bestond dat we uit elkaar konden gaan.
uiteraard wist ik dat ook maar hij heeft me te diep geraakt om er nog plezier van te kunnen hebben..
als er ooit een kind van mij op aarde komt (arm kind)
maar mss wel maar dan in chinese tekens ofzo haha
Schrijven doe je op papier, niet op je lichaam.
Ook geen vader, moeder, of kind naam, altans zo denk ik er over.
heel mischien als ik echt van die gene houd en echt 10 jaar met hem samen ben
Ja met een naakte vrouw er boven zeker
mijn mening:
mijn mannetje heeft gister mijn naam laen zette op zn onder arm ben super trots ga binne kort zyn naam ok laten zetten zal der geen spijt van krijgen want die tijd die ik met hem heb meegemaakt zal ik nooit vergete
mijn mannetje heeft gister mijn naam laen zette op zn onder arm ben super trots ga binne kort zyn naam ok laten zetten zal der geen spijt van krijgen want die tijd die ik met hem heb meegemaakt zal ik nooit vergete
heb de voorletter van me vriendin op me buik staan, net boven me riem. Afgelopen vrijdag laten doen.
Geen spijt van, zal het ook nooit krijgen!
vergeet je hem anders?
Ja ik begrijp dat ook niet waarom mensen hun eigen naam laten tatoeeren
Haha villa krak op je forumpic bruut
ik alleen mijn adres
voor als ik dronken ben
ja erg heh
alleen is zo moeilijk kijken op me rug als ik het niet meer weet
ach wilde graag tegendraads zijn omdat die meiden de naam van hun vriend namen en me dochter had ik al dus tjah
en moet zeggen vin het wel erg leuk
wel die van mijn kids die blijven altijd van jezelf.........
die van me ex gaat er 9 aug af staat op me tietje.. mooie tattoo verder hoor heb der ook geen spijt van, alleen zonde geld, die knul verdiende het helemaal niet,om op me tietje te staan tja achteraf gelul he
zonde geld dus, had er gewoon 1 xtra kunnen hebben voor dat geld
Had ook nooit zo dom moeten zijn om na 2 maanden verkering zoiets te doen
tja dat is wel zonde weet niet wat hij bij je gedaan heeft. Maarja. Ik hoop dat ik er niks over heen hoef te zetten.
Heeft mijn ex dus ook gedaan, paar weken geleden naam van zijn nieuwe vriendin die hij nog maar net kent op zijn arm laten zetten.
Hoorde vorige week van iemand dat zo`n enorme ruzie hadden dat hij op punt heeft gestaan met een kaasschaaf die tattoo van zijn arm te halen.
Ben dus blij dat ik nooit de naam van die mislukkeling op mijn lichaam heb laten tatooeren.
Draag dan liever een ring of ketting met de naam van m`n geliefde erin gegraveerd.
hij heeft genoeg gedaan, this gewoon een sukkel(blijkt na 4 jaar, traag van begrip denk ik
)
ik zit er niet mee hoor,met die naam, andere maken zich er drukker over dan ik zelf
shit happends
en wat als het uitgaat? dan zal hij ALTIJD een deel van mijn leven blijven uitmaken, hij zal ALTIJD de vader van mijn kinderen blijven
Dan is het iets wat een mooie en vooral belangrijke tijd uit mijn leven zou symboliseren, en degene die mij mijn allermooiste bezit heeft gegeven: mijn kinderen
inderdaad, dat is een veel beter idee
Ook al heb je hele erge ruzie met je kinderen.. Het blijven toch je kinderen
Ik denk dat als ik later kinderen heb ik wel tattoo's met hun namen laat zetten..
Moet je niet veel kinderen krijgen en die lange namen geven
om iemand te laten zien hoeveel je om hem/haar geeft?
doe t ook niet meer, heb er ondertussen al 3 namen staan
zouden jullie een tattoo laten zetten met de naam van je vriend of vriendin
ik weet nooit zo goed wat ik daar van moet vinden,
aan de ene kant vindt ik het wel een teken van liefde voor de ander,
maar aan de andere kant, wanneer het uitgaat zit je met die tattoo,
niet superrelaxxed lijkt me!