| Betreft: | evenement: Mystery Land, zaterdag 25 augustus 2007 om 11:00 |
en de roostertjes, maken ze die ook elke week schoon?
frituurvet zag er een beetje oud uit...
en de roostertjes, maken ze die ook elke week schoon?
frituurvet zag er een beetje oud uit
polsbandje van crew over heeft gekocht, en zo binnen is gekomen
Nee echt serieus neem die wel mee he als je schoonmaakt! Want kijk hier...scheurtjes in de rubbertjes willen we niet natuurlijk he
Ennuh denk vooral aan de rubbertjes he?! Nee echt serieus neem die wel mee he als je schoonmaakt! Want kijk hier...scheurtjes in de rubbertjes willen we niet natuurlijk he?!
![[img width=400 height=388]http://www.nozzman.nl/images/edities/477.gif[/img]](http://www.nozzman.nl/images/edities/477.gif)
Ennuh denk vooral aan de rubbertjes he?! Nee echt serieus neem die wel mee he als je schoonmaakt! Want kijk hier...scheurtjes in de rubbertjes willen we niet natuurlijk he?!
dj pijpen
van paul?
Een vriendin van mij staat in de Rave je uit tent en die vermaakt zich prima hoor ik.
jij bent er dus ook niet..
Heb mijn vriend alleen op pad gestuurd. Nog niets van hem gehoord dus ik ga er vanuit dat hij zich ook vermaakt.
![]()
![]()
Ach ik ben gestopt met de stream. 2 jaar terug ofzo 3 uur naar de stream zitten luisteren in de hoop dat er nog iets van Q langs zou komen maar helemaal niets.Ben mijn eigen feestje aan het houden. Promo is nu bezig met een exclusief optreden.
Een vriendin van mij staat in de Rave je uit tent en die vermaakt zich prima hoor ik.
it via de stream naar van die vage minimal te luisteren.. stiekem best lekker.. maar had liever de Q-stage gehoord..
dat willen we horen
Promo is nu bezig met een exclusief optreden
ga zo ook eens bij de buren het vlees van de bbq laten trillen
![[img width=100 height=100]https://partyflock.nl/images/user/45918_small.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/user/45918_small.gif)
u mijn verjaardagsfeest vi
fileset op HQL of ga je toch naar Eden Rave? lastig he
ik ga bewust al een paar jaar niet meer. Show, beleving en lekker eten is belangrijker dan de line up, het geluid en decoratie.
en een sloot zoeken waarin ik mezelf kan verdrinken
Stel je niet zo aan zeg
Voor die twee namen die je graag wilt zien kun je een feest als ML wel missen lijkt me.
Bovendien heb je Luna toch wel al vaak genoeg gezien en zul je hem in de toekomst ook nog vaak genoeg zien?
ou're not helping.
Vond het eerst niet zo erg maar nu wel. Vriendje belde net, die staat bij Luna. Een van de 2 namen die ik wilde horen. Natuurlijk vet nummer op de achtegrond. En nu baal ik als een stekker.Die jongen houdt niet eens van hs, vind ie maar herrie, wtf doet hij op Q Stage?
Ik ga mijn hond denk ik maar uitlaten en een sloot zoeken waarin ik mezelf kan verdrinken.
mooi vuur werk weer hoor, heb ik toch de afsluiting nog mee kunnen maken
Oh, hoorde trouwens van een beveilingsman dat ze Mysteryland volgend jaar nog groter gaan maken.. Voor 100.000 man!
Nog drukker dus.....
maar was wel dik een uur lopen
lekker geregeld met die bussen zeg, wat een tyfuszooitje...
Voor 100.000 man!
2 namen
Helemaal een topdag gehad,heerlijk gestruind over het terrein,leker de DJ's gezien die ik wou zien.Alleen gaat zo'n dag veel te snel voorbij.Nu lekker douchen en mijn bed in
volgens mij ook geen regen gehad
wtf doet hij op Q Stage?
Alleen wel 5 groote vechtpartijen gezien! Dat was gewoon niet normaal. Die gasten waren echt agressief.
Oh, hoorde trouwens van een beveilingsman dat ze Mysteryland volgend jaar nog groter gaan maken.. Voor 100.000 man!
uwens dronken worden kon je er niet! fucking hell wat een traag zooitje daar!
Want o o o wat hadden we het goed vandaag.
Zwaar relaxt weer.
Zwaar relaxte sfeer
tis de leeftijd schat
goedzo
Helemaal mee eens, de sfeer was super, het weer was super en de muziek was helemaal geniaal!
Armada was echt te druk en te warm
Minpuntje is dat mensen in de noordelijkere regio totaal anders reageren op pillen en er gewoon niet tegen kunnen!
dus hoe was t ??
mensen in de noordelijkere regio totaal anders reageren op pillen en er gewoon niet tegen kunnen!
volgens mij ook geen regen gehad
Weet iemand wat de titel is van het nummer dat Bart Skils op main als toegift draaide, zeg maar van 23.05-23.15 ??? Wat een gaaf nummer Whaap Whaap Whaap Whoooom
Nog drukker dus.....
Nog drukker dus.....
Krijg je weer van die actie's als wat ik bij Dance Valley mee gemaakt heb
Als dat zo is, zal je mij er ook niet vinden nee!!laatste aanpassing 26 augustus 2007 10:54
Nu loop je al je benen onder je lijf vandaan om ergens te kijken en weet je vaak niet naar welke stage je moet omdat er zoveel goeie dj's op verschillende podia's staan te draaien. Liever ML kleiner maken dan groter
Waarom leren ze het nou nooit eens!! enough is enough...
en geen goed geluid buiten de tent.
was een leuk feesie, niet bijzonder, en wat een mafkezen die aant vechten waren niet leuk die idioten. nog even een trap na geven in gezicht als iemand al op de grond ligt. echt een zielig figuur!!
waar was dat dan?
ze zei bij de Q dance..
niet geweest
dus gelukkig niks van gemerkt
toen vertelde dat meisje en een jongen ons dat verhaal.....
was een leuk feesie, niet bijzonder, en wat een mafkezen die aant vechten waren niet leuk die idioten. nog even een trap na geven in gezicht als iemand al op de grond ligt. echt een zielig figuur!!
wat was zijn verhaal dan?
had ie zomaar klappen gekregen?
jammer voor hem want hij is gefilmd
Club R_aw gerend, ik wou dat toch nog een keer meemaken in me leven JEzusssssssssss wat komt er uit die vierkante box een partij herrie! niet te geloven wat een muziek er uit die toko komt! maar de sfeer was daar ondanks de vele grammetjes die ik zag verdwijnen ergg goed!
Sfeer in r_aw was zoals gewoonlijk top maak je niet veel meer mee vind ik. Kijk maar naar de q-stage
q-dance stage vond ik de sfeer beetje laf! veel van die spierbundels die je met grote ogen aankijken met zo'n blonde anita ernaast! beetje agressief sfeertje hing er vond ik! maarja.. hou je altijd
Alles was top geregeld
TE Druk! stop er 5,000 minder in
ik verliet 22:20 mysteryland en na 50 minuten lopen (!!!!!) was ik pas bij de bus...
-wc's genoeg maar zoals ik gewend ben van ID&T te ranzig.
r_AW tent was bruut
Daniela Haverbeck
ze zei bij de Q dance.....Maar wij kwamen ze tegen toen we naar huis gingen en ze uit het ziekenhuis kwamen..
Wat een geweldig feest !
Heerlijk weer, dikke muziek en prima sfeertje !
5000 had weinig uitgemaakt denk
beetje doorlopen, wij zijn iedereen in een iets sneller tempo dan de rest voorbij gelopen
maak jij ze schoon dan?
TE Druk! stop er 5,000 minder in
De afstand die je moest lopen van uitgang oost naar de plek waar de touringcars stonden was BELACHELIJK!!!! ik verliet 22:20 mysteryland en na 50 minuten lopen (!!!!!) was ik pas bij de bus...
ewoon doorgelopen... moet wel eerlijkheidshalve bekennen dat onze bus bijna achteraaan stond.
bijna 10 procentjes... maakte wel iets uit... Wou ook niet weer te overdrijven.
Op AWFS heb ik ook schone WC's gehad zonder daarvoor te hoeven boenen.
Whaap Whaap Whaap Whoooom
Wat een gaaf nummer Whaap Whaap Whaap Whoooom
klopt dat heb ik ook gezien
Daar werd een gast in elkaar getrapt door een groep jongens. Dat ging met zoveel agressie. De spoelbakken werden omgegooid, hij werd zwaar te pakken genomen.
was dat een gozer met een geel shirt? die werd weggebracht door 15 beveiligers.. hij mankeerde weinig zo leek het.. de security was er erger aan toe
was trouwens jij diegene die over haar set vertelde?
en toen kwamen we een meisje tegen die zeker te veel gesnoept had of wat dan ook.
Was dit toevallig bij de wc's bij de Q-Dance? Daar werd een gast in elkaar getrapt door een groep jongens. Dat ging met zoveel agressie. De spoelbakken werden omgegooid, hij werd zwaar te pakken genomen. Had het met hem te doen. Sowieso voelde ik me niet prettig bij Q. Iedereen die je sprak was aardig, maar er hing 's avonds iets in de lucht wat maakte dat ik me niet op mijn gemak voelde.
Zo, dat heb ik dus ook van dichtbij gezien. T was idd die gozer in dat gele shirt!
Ik vond ook dat de sfeer toen erg agressief was. Voelde me opeens ook niet meer zo veilig. Heb echt nog nooit op een feest zoveel gevechten gezien.Ze waren ook zo agressief! En dan met z'n allen tegen 1.
Ik sprak later nog een beveiligsman en die zei dat hij zelf ook veel klappen had gehad..
das de reden waarom ik dit soort feesten normaal gesproken vermijd. Komen allemaal dagjesmensen op af die niet bevordelijk zijn voor de sfeer
Zo, dat heb ik dus ook van dichtbij gezien. T was idd die gozer in dat gele shirt!
Ik vond ook dat de sfeer toen erg agressief was. Voelde me opeens ook niet meer zo veilig. Heb echt nog nooit op een feest zoveel gevechten gezien.Ze waren ook zo agressief! En dan met z'n allen tegen 1.
Ik sprak later nog een beveiligsman en die zei dat hij zelf ook veel klappen had gehad...laatste aanpassing 26 augustus 2007 13:49
Wel weer typisch dan dat alles weer op Q plaatsvond
Ik sprak later nog een beveiligsman en die zei dat hij zelf ook veel klappen had gehad...
Wel weer typisch dan dat alles weer op Q plaatsvond...
En dan die uitgang Ze mogen echt blij zijn dat daar geen rel ontstaan is. Ik stikte zowat van het geduw.
Ja, lekker generaliseren en mensen die van hardere muziekstylen houden dan maar in een hokje proberen te plaatsen
Ja, lekker generaliseren en mensen die van hardere muziekstylen houden dan maar in een hokje proberen te plaatsen
zeur niet, t is een feit!
op hip hop feestne word ook constant geknokt..
hardstyle / hardcore feesten is er ook gewoon iets meer knokken dan bijv. op een techno feestje!
bij de techno area staat iedereen lekker los te gaan! en bij de q-dance heuvel kijken ze je al woest aan als je ff vraagt of je er langs mag!
dat is niet generaliseren.. het is gewoon een feit! die rellen bij de q-dance zijn zeker "toevallig" daar ontstaan!
ik heb zelf genoeg hardstyle feestjes meegemaakt om daarover te mogen oordelen
hardstyle / hardcore feesten is er ook gewoon iets meer knokken dan bijv. op een techno feestje!
bij de techno area staat iedereen lekker los te gaan! en bij de q-dance heuvel kijken ze je al woest aan als je ff vraagt of je er langs mag!
hardcore/hardstyle wekt ook wat meer agressie op dan andere muziekstijlen als men drugs heeft gebruikt
Tja, als we zo gaan doen..
Kan je net zo goed zeggen dat 99% van alle mensen bij het techno gebeuren zoo waus zijn in hun eigen wereldje dat ze niet meer weten wat er gebeurd..
maare waar was de Raw Stage ingodsnaam ??
stond met me hoofd bij de Rauw stage hahaha
viel me pas na een uur op dat ik bij de verkeerde Area stond
mah jah het Klonk iniedergeval wel goed
mah jah die Raw Stage heb ik helaas nie meer kunnen vinden
hardcore/hardstyle wekt ook wat meer agressie op dan andere muziekstijlen als men drugs heeft gebruikt.
Gast je lult zwaar uit je nek
Heeft niks met de muziek te maken, bij q-dance staan veel dagjesmensen bij techno staan liefhebbers.
Dus niks feit, nogmaals bij r_AW en TD-bus was de sfeer geniaal en wat werd daar gedraaid? O ja hardcore!
viel me pas na een uur op dat ik bij de verkeerde Area stond
Helaas de set van Felix voorbij laten gaan..
jij lult slap! het is zo!
daar was de sfeer ook top!
omdat daar "liefhebbers" komen
bij q-dance zie ik dat toch wat anders...
en hiermee beeindig ik deze discussie! hij is zinloos, en ik ben ook nog is te brak
Ik luister over het algemeen alleen naar hardcore, maar om nu te zeggen dat ik daar aggressief van word.
doorgesnoven harry's rond lopen
Die begon in iedergeval fijn
smack my bitch up draaien van the prodigy is zowiezo goed
Dit is de meest stomme opmerking die ik in tijden heb gehoord.
Ik luister over het algemeen alleen naar hardcore, maar om nu te zeggen dat ik daar aggressief van word.
Nee niet echt.
Het zijn de personen zelf die achterlijk lopen te doen en dat heeft bar weinig te maken met de muziek die er gedraaid word.
Dat er bij de hardcore/hardstyle meer van die doorgesnoven harry's rond lopen wil niet zeggen dat zoiets voor een ieder op gaat!
de gigantische file
Het is niet de muziek die agressief maakt, maar de personen die er op af komen.
Om ook maar effe een duit in het zakje te doen; een groot deel van het technopubliek doet over het algemeen net of ze een soort übermenschen zijn.
Het is niet de muziek die agressief maakt, maar de personen die er op af komen.
was geen Thunderdome hoor
Volges mij heete het Rave Je uit
Dat zag er niet fraai uit inderdaad! Heb medelijden met de mensen die daarbovenop ook nog over de A9 naar huis moesten
je gewoon iets doorlopen.. kon je zo doorlopen
waarom stond die thunderome stage nie in de line up
een groot deel van het technopubliek doet over het algemeen net of ze een soort übermenschen zijn
Het grote minpunt was wel slootwater uit de kraan bij Q
Ik heb meerdere mensen attent gemaakt die gewoon hun flesje stonden te vullen
en bij die pendelbussen moets je gewoon iets doorlopen.. kon je zo doorlopen
Kan je net zo goed zeggen dat 99% van alle mensen bij het techno gebeuren zoo waus zijn in hun eigen wereldje dat ze niet meer weten wat er gebeurd..
iets meer
Nou heb nooit 1 vechtpartij gezien op een technofeest maar op hardcorefeesten bijna altijd 1 of meerdere, en wat voor.
Lekker kutsfeertje meestal.
Mijn ervaring is toch echt dat er veel meer wauze mensen en veel wauzere mensen rondlopen op hardcorefeesten dan op technofeesten.
Mijn ervaring is toch echt dat er veel meer wauze mensen en veel wauzere mensen rondlopen op hardcorefeesten dan op technofeesten.
ik zit op het moment in een mega dip.. ik wil weer terug dus
Je vind mij ook wel een übermensch toch?
Ik zeg awakenings , toen had ook geen enkele bezoeker drugs bij zich he of wel?
Het water uit de kraan op festivals is nooit drinkwater
agressieve vorm van diarree
ik had vanochtend gewoon een "solide" drol hoor
Trouwens die Tent Bovenop de Berg bij de Q Stage was dat dus de Raw Stage???
want ik zag op de Plattegrond RedBull Stage staan
Wat!?
Ik heb bij vertrek mijn hele waterkoeler volgegooid!
Dit verklaart mogelijk mijn zeer agressieve vorm van diarree.
Ik zeg..
Ik koester diep respect jegens Techno-wetenschappers als jij
de ontrafelaar van de intelligente muziek
Dacht dat er een mineraalwaterbron onder het terrein lag waar ze het water rechtstreeks uit vandaan pompen?
Alleen voor hoger begaafden te begrijpen natuurlijk!
Dat is echt niet voor iedereen weg gelegd hoor!
Ik had trouwens zelf grote moeite Derrick May te begrijpen!
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik niks snap van die man
Ik leefde in de waan dat we bovenop het bolwerk van de notoire Sourcy-Kabouters aan het housen waren!
Is er toevallig wat in je sourcy gegooid gister?
Nu heb ik zelf weer een hoop moeite moeten doen om in volledige staat van verwarring te geraken.
bullshit
Ik zeg awakenings , toen had ook geen enkele bezoeker drugs bij zich he of wel?
generaliseren
mijn ervaring is dat op technofeesten iedereen in zn eigen wereld leeft en geen enkele rekening houdt met anderen
Vareeelaa!wat een held! hij was weer ouderwets aant funken en knallen !
Hier 2 mp3'tjes geript van 538;
Van 20:00 uur tot 21:00 uur
Van 21:00 uur tot 22:00 uur
zweten tot op het bot.
Gast ik heb die vechtpartijen niet gehallucineerd hoor...mijn god zeg.
Nee oké, ik generaliseer niet, ik ben op hardcorefeesten geweest en had het op een gegeven moment gehad met die agressie. Maar dat is bullshit lees ik net.
apart, nooit last van gehad.
Gast ik heb die vechtpartijen niet gehallucineerd hoor...mijn god zeg.
Stond achter de berg zegmaar, vanaf de weg gezien. Die kon je dus ook niet zien, was ook niet zo heel druk daar.
apart, nooit last van gehad.
Hier in Purmerend zijn er op elk feest vechtpartijen behalve op hardcorefeesten
die rel dat ze achter die jonge aan rende met dat gele shirt zag ik ook voorbij kome
Zeg ik ook niet, maar jij doet alsog op elk feest er vechtpartijen zijn.
altijd een agressieve sfeer is echt gelul
Nee dat zal best als je zelf zit te trippen..
Laat die jongen toch, Wim zit weer volop in z'n recalcitrante zondag-humeurtje..
..dat krijg je als je niet gaat slapen.
overdreven..
knetterwaus
Sterf Sjaak
Uitspraak van Audionysos op zondag 26 augustus 2007 om 15:24:
knetterwaus
Sterf Sjaak. Ik heb me best gedaan om te gaan slapen, maar op een of andere chemische wijze lukte het niet
Misschien heb ik dan gewoon pech gehad, in mijn beleving is de sfeer op technofeesten veel relaxeder, en als dat komt omdat iedereen knetterwaus is, ik vind het best.
Misschien heb ik dan gewoon pech gehad, in mijn beleving is de sfeer op technofeesten veel relaxeder, en als dat komt omdat iedereen knetterwaus is, ik vind het best.
Ik wil wel, maar ik kan niet!
Leuk maar niet meer op feesten
Hoeveel pep heeft iedereen gebruikt gister?
Nee liever op familie-aangelegenheden..
..een toost willen uitbrengen, maar je kaken niet van elkaar krijgen.
De pallet is leeg
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op zondag 26 augustus 2007 om 14:44:
ik ook
Uit mijn ervaring heb ik nog nooit iemand gehad die me boos aankeek of geen sorry zei nadat er iets omgestoten werd oid.
Wellicht komt het door de alom bekende afgetrainde-wasbordjes zonder-shirt-aan die er altijd zijn..
Nou, het werd mij niet in dank afgenomen toen ik mijn complete literfles GHB in iemand's drinken gooide.
Vervolgens zei ik keurig netjes sorry, kreeg ik toch mooi alsnog een pak rammel!
Nou, het werd mij niet in dank afgenomen toen ik mijn complete literfles GHB in iemand's drinken gooide.
Vervolgens zei ik keurig netjes sorry, kreeg ik toch mooi alsnog een pak rammel!
1 lijn
Maar genoeg over dit.
Nee liever op familie-aangelegenheden..
..een toost willen uitbrengen, maar je kaken niet van elkaar krijgen.
Uitspraak van Schñjoep a.k.a. Wim Zoet [2x5] op zondag 26 augustus 2007 om 15:28:
Hoeveel pep heeft iedereen gebruikt gister?
De pallet is leeg
Je was de ijsklontjes vergeten eikel!
Eerder anabole-henkie-zonder-shirt-aan
?
Wat weet jij er nou van mispunt! Jij lag compleet van de kaart, stuiptrekkend ergens half in een sloot te malen!
leipe shit ouwe
Gvd.. weer zo'n anabole freak die me een PB stuurt.. rot op!
Dat was geen sloot, dat was een badkuip!!
Nog iemand iets onthouden van gister eigenlijk?
we waren om half 4 pas weer terug bij huis(drenthe).....
echt waardeloos
Uitspraak van Gewoon rob op zondag 26 augustus 2007 om 14:13:
Dit is de meest stomme opmerking die ik in tijden heb gehoord.
Nee niet echt.
Het zijn de personen zelf die achterlijk lopen te doen en dat heeft bar weinig te maken met de muziek die er gedraaid word.
Dat er bij de hardcore/hardstyle meer van die doorgesnoven harry's rond lopen wil niet zeggen dat zoiets voor een ieder op gaat!
Je kan toch niet ontkennen dat hardstyle/hardcore publiek aantrekt die, laten we zeggen, een verhoogd risico (tot eventuele ongeregeldheden) met zich mee brengt.
Het is niet de muziek die agressief maakt, maar de personen die er op af komen. En uiteraard gaat dat niet voor een ieder op, maar wellicht dat het er meer zijn dan bij bv minimal of technolaatste aanpassing 26 augustus 2007 14:30
woon dus super dichtbij (Zaandam) en ik was ook pas half 4
Ik heb meerdere mensen attent gemaakt die gewoon hun flesje stonden te vullen
Vaak genoeg meegemaakt op awakenings van die afkeurende blikken, want wij zijn echt en jij bent nep-techno
Ik zag die thunderdome bus ook pas op de terugweg.. beetje raar
daar was de sfeer ook top!
omdat daar "liefhebbers" komen
bij q-dance zie ik dat toch wat anders...
dat is niet generaliseren.. het is gewoon een feit! die rellen bij de q-dance zijn zeker "toevallig" daar ontstaan!
Hadden ze armin nu echt niet op MS kunnen plaatsen ipv die waardeloze armada area,
haha ik snap zo en zo niet dat mense hun flesje uit de kranen vulle op buiten festivals das toch algemeen bekend dat dat niet schoon water is
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 26 augustus 2007 om 16:03:
woon dus super dichtbij (Zaandam) en ik was ook pas half 4
voortaan maar met mij meelopen, al loop je de kans dat security je dan wat minder aardig vindt; kwart voor 1 in zaandam terwijl de trein vanaf sloterdijk ook nog een vette vertraging had.
Dance Valleys stond dit jaar bij de plees dus overal een bordje "DRINKWATER" (en zonder geen ervoor
Ik doe het ook altijd gewoon hoor... BTW op Dance Valleys stond dit jaar bij de plees dus overal een bordje "DRINKWATER" (en zonder geen ervoor
ik ook
Die vechtpartijen hebben met allerlei factoren te maken. Het kan zijn dat iemand niet goed in zn vel zit.. hij heeft een vriendin, ze hebben net wat ruzie gehad, er komt een kerel aan lopen en loopt een beetje te sjansen met een meisje en die kerel flipt door.
Kan gebeuren
Iemand nog wat meegekregen van Dimitri?
op een paar knok partijen na.
was echt helemaal te gek!! super mooi weer, goede muziek en een super sfeer..
hebben een geweldige dag gehad. Hadden ze armin nu echt niet op MS kunnen plaatsen ipv die waardeloze armada area, nul komma nul sfeer en geen goed geluid buiten de tent.
Heb eigenlijk alleen maar bij Q-dance gestaan. Was echt super daar!
Alleen wel 5 groote vechtpartijen gezien! Dat was gewoon niet normaal. Die gasten waren echt agressief.
Dat is 2000 and one - tropical melons
2000 and one - tropcial melons!
Wereld plaat
Ik doe het ook altijd gewoon hoor... BTW op Dance Valleys stond dit jaar bij de plees dus overal een bordje "DRINKWATER" (en zonder geen ervoor ).
Iemand nog wat meegekregen van Dimitri?
Voor de grap eens begonnen bij Hilarious in r_Aw, beviel me verbazingwekkend genoeg best goed, voor een halfuur wel te verstaan. Daarna richting Minimal Madness (2000 And One) getrokken, standaard lekker. Vervolgens Christopher Just in Rauw, klonk ook uitstekend. Toen één van de namen waarvoor ik gekomen was: Tiga op Main. Hij draaide met pieken en dalen, slappe vocalshit afwisselen met absolute knallers (Alter Ego-Why Not, SebastiAn-Walkman, ZZT-Lower State of Consciousness, Tomas Andersson-Washing Up ). Toen terug naar Rauw voor een andere favoriet van me: Erol Alkan. Rockte de pan uit! Toen even wezen eten een snel bezoekje gebracht aan het GZG Sprookjesbos. Dat was ook vrij uhm... apart. Daarna weer terug naar Rauw voor Motor, blijft een geinig bandje. Vervolgens meneer van Bellen: prima! En toennn... BOYS NOIZE!
Shit.. Zei toch dat ik met je mee zou lopen..
Die trouwens écht verdienstelijk draaide, Lektroluv vooral die er minstens 4 Bangers en Kitsuné plaatjes doorheen gooide, samen met die DIKKE remix van Killing in the Name off. Waar ik hem meestal niet echt boeiend vindt. Rockte hij de hele mainstage kapot.
Toen er dingen begonnen in te slaan draaide de beste man nét de Boys Noize remix van My Man, My Moon.. Kippevel!
Ik vond het bij Tiga op Main overigens wel zonde dat niemand hem echt begreep, tijdens die vette knallers die ik hierboven noemde waren wij de enige op het veld die het écht leken te waarderen. Toch jammer...
Dat is wel een perfect moment ja, is sowieso al een een kippenvelplaat natuurlijk. Boys Noize draaide 'm zelf ook nog als ik me niet vergis (kan ook JvB geweest zijn), super!
zelfs na afloop buiten 't terrein nog niet
Dat is toch wel de meest waardeloze opmerking die je eigenlijk neer kan zetten en bij elk feest gebeurt het weer.
Een feest maakt het geweldig omdat je het 1 keertje beleeft.
Zou je nu weer terug gaan dan hoor je alles voor de 2de keer.
Zeker weten dat het dan geen reet aan is.
zeur niet, t is een feit!
Man je bent 22 lul niet met je genoeg meegemaakt. Overal is agressie, behalve bij de techno Ga toch heen.
Enneh kijken even in het woordenboek wat feit betekend. Niet omdat jij dat vind is het meteen een feit.
Eerder anabole-henkie-zonder-shirt-aan
Makkelijk gezegt als je zelf een pap zak zonder figuur bent en te lui bent om te trainen
Man je bent 22 lul niet met je genoeg meegemaakt. Overal is agressie, behalve bij de techno
Makkelijk gezegD
Hopelijk komt de foto in de krant, en de film bij opsporing verzocht
maar ik ben allang klaar met deze discussie
terreur in je eur tot aan je voordeur crew JWT
Zeg ik ook niet, maar jij doet alsog op elk feest er vechtpartijen zijn. Hier in Purmerend zijn er op elk feest vechtpartijen behalve op hardcorefeesten
Neem een schep zout.. bits
Bring it on
NL]VanjevoordeurnaarjeachterdeurT3RR3UR!![NL] :ruqspetr:laatste aanpassing 26 augustus 2007 20:45
2000 and one - tropical melons
2000 and one - tropcial melons!
Wereld plaat
Pak eens een gewicht in je hand, dan kan je misschien een fatsoenlijke foto van jezelf op Partyflock zetten ipv een spijker met haar.
niet zomaar
ik vond iedereen bij ons op de `berg`anders ook behoorlijk aardig tegen elkaar doen hoor
en die gozer daarna niet meer..
Waar 2 vechten hebben er 2 schuld
enne Frank .. heb jij niet opgelet want ik heb wel degelijk een hiphop stage gezien
Dus je oordeelt enkel op een paar foto's?
Jij geeft een hele nieuwe draai aan het woord kortzichtig
Bovendien zegt het feit dat je me op mijn profiel probeert te pakken, al genoeg.
Ik zie je graag in Otterlo op de koffie, verschijnen.
Dan mag jij het koekje zijn
*doet vriendjesverzoek*
waarom zijn die drankprijzen toch altijd zo gruwelijk hoog
Dank voor de uitnodiging voor de koffie, maar ik heb een hele mooie grote gespierde man waar ik veel liever koffie mee leuter.
Nee Vodafone werkte gewoon bij mij hoor...
Uitspraak vanEssie
op zondag 26 augustus 2007 om 00:22:
Heb eigenlijk alleen maar bij Q-dance gestaan. Was echt super daar!
heb ook heel de dag op Q gestaan, alleen maar vriendelijke vrolijke lui om me heen...nix van die vechtpartijen gemerkt?
De vriend waar jij het voor opneemt gaat er van uit dat iedere brede man maar aan de anabolen zit en jij neemt het voor hem op. Dus hoe bedoel je kortzichtig. Maar goed wel typisch dat het altijd mensen zijn die zelf geen figuur hebben.
vooraan alleen maar echt die-hards denk ik
Man van de dag vond ik toch wel Marcus Schulz wat een heerlijke set
of dat er uberhaupt nog andere setjes op zijn genomen?
Ik heb ff een filmpje van mezelf gemaakt met een kort verslag van Mysteryland
Vodafone
vodafone
ik heb echt geen 1 vechtpartij gezien hoor mensen
met Orange op feesten nog nooit problemen gehad, op Defqon ook als een van de weinige niet (Orange Nederland is overgenomen door T-Mobile trouwens)
Of voel je je soms geraakt, omdat jouw gespierde vriendje stiekem anabolen slikt?
vaak stond er nieteens KPN in mijn schermpje
een hele groep marrokanen los ging tegen elkaar
hardcore/hardstyle wekt ook wat meer agressie op dan andere muziekstijlen als men drugs heeft gebruikt.
Uitspraak van Guusje85 op zondag 26 augustus 2007 om 22:58:
kan iemand me vertellen hoe de nummers heten van deze filmpjes:
http://www.wikiparty.nl/wp/video/545/Mysteryland/Mysteryland+2007+mainstage+lasers+%26+fireworks.html
Shinedoe - Phunk volgens een van de reacties
ik heb echt geen 1 vechtpartij gezien hoor mensen
Alle mensen die naar housefeesten gaan gebruiken drugs
en zo hoort het!!
Makkelijk gezegt als je zelf een pap zak zonder figuur bent en te lui bent om te trainen
De vriend waar jij het voor opneemt gaat er van uit dat iedere brede man maar aan de anabolen zit en jij neemt het voor hem op. Dus hoe bedoel je kortzichtig.
Lieverd wees niet jaloers op mensen die er beter uit zien dan jij, want dan zal je hele leven vol zitten met teleurstellingen. Beter accepteer je van jezelf dat je geen figuur hebt,omdat je het te weinig ballen hebt om er wat aan te doen
Pak eens een gewicht in je hand, dan kan je misschien een fatsoenlijke foto van jezelf op Partyflock zetten ipv een spijker met haar.
Wanneer en waar dan ? Elk geval niet op de tjd zoals in het schema stond op de mainstage.....
Uitspraak van martijn e,de op maandag 27 augustus 2007 om 06:41:
Alle mensen die naar housefeesten gaan gebruiken drugs
en zo hoort het!!
Tering, die werken idd ook als drugs. Wat zagen ze er weer lekker uit he
- De kranen bij de wc's. Welke idioot heeft die dingen uitgevonden?
- Toch soms wat te druk. Met name bij de bars was het soms lang wachten op je drankje
Lieverd wees niet jaloers op mensen die er beter uit zien dan jij, want dan zal je hele leven vol zitten met teleurstellingen. Beter accepteer je van jezelf dat je geen figuur hebt,omdat je het te weinig ballen hebt om er wat aan te doen.
dit was zoo mooi momentje
Uitspraak van Popop zondag 26 augustus 2007 om 13:54:
Volgend jaar geen Mystery meer mij veel te massaal
Hier hetzelfde, maar dat had ik 2 jaar geleden al in de gaten..
Hoor toch van veel mensen positieve verhalen !
Het eten was overigens super, zeer veel keuze
Helaas niet mee eens.. Heb het wel eens btr mee gemaakt.. Extrema deed het op dit gebied veel btr
ik heb zelf opvallend veel beveiliging gezien die gewoon echt goed space waren of overdreven strak stonden.
en b nog erger: ik heb zelf opvallend veel beveiliging gezien die gewoon echt goed space waren of overdreven strak stonden.
Dat die mensen ook af en toe gebruiken is misschien alleen maar goed, zodat ze weten hoe ze met de mensen om moeten gaan.
Maar toch niet tijdens je werk??
dit was zoo mooi momentje
Keep on dreaming. Alle mensen die naar housefeesten gaan gebruiken drugs Hoop dat je nu begrijpt hoe belachelijk jou uitspraak is.
Lieverd wees niet jaloers op mensen die er beter uit zien dan jij, want dan zal je hele leven vol zitten met teleurstellingen. Beter accepteer je van jezelf dat je geen figuur hebt,omdat je het te weinig ballen hebt om er wat aan te doen. laatste aanpassing 27 augustus 2007 00:25
al die strandballen 't publiek in ja
(waren helaas weer even snel verdwenen)
Armada tent had weer eens een bagger aankleding. Hier zal armada zelf wel verantwoordelijk voor zijn denk ik. Echt uber matig en minimaal. Geluid vond ik ook zeker niet goed (hoorde/voelde ook expornstar er doorheen). Geen armin/schulz waardige tent. Hier dus ook niet afgesloten
Iemand nog dat plaatje mee gekregen waarin konstant werd gelachen? ook dit was bij mainstage. Een hele hoop mensen kregen daardoor de slappe lag waaronder ik . Was echt een super momentje.
Vet feest weer! Echter de afsluiter op de main vond ik echt een anti climax...ging niet door in de stijgende lijn die Dr. Lektroluv en Marco V hadden neer gezet. Het was meer wachten op het vuurwerk...ipv feesten. Ik vond de main ook niet echt uitbundig meer daarna...
Was trouwens wel waardeloos dat je voor 4 Euro een kaartje voor de Pendelbus moest kopen....
Ik vind het alleen belachelijk dat je 10 euro moet betalen om je auto kwijt te kunnen.
Bij de main kon je gewoon met elkaar praten en was idd de sfeer erg tam
want? moet het eerste festival nog tegenkomen waar t niet hoeft..je kan ook de bus nemen mja je staat in principe "bewaakt" en dr moet ook personeel betaald worden en het is een heel leuk xtratje he..zeg 20000 autos is al snel 200.000 eutjes
vond ik de hele dag daaro...
hing gewoon géén sfeer
Sfeer in tenten is altijd vele malen beter
Dat is vrijwel altijd op elk festival zo. Sfeer in tenten is altijd vele malen beter
en dr moet ook personeel betaald worden en het is een heel leuk xtratje he..zeg 20000 autos is al snel 200.000 eutjes
Ik vind het alleen belachelijk dat je 10 euro moet betalen om je auto kwijt te kunnen.
Wat een stof zat er op zeg!
Zijn de parkeer-opbrengsten vaak niet voor de eigenaar van het terrein zelf?
Of worden de parkeerplaatsen er door IDT bijgehuurt
Ze hadden 'm wel mogen wassen voor die € 10,-....
ach een nederlander moet altijd wat te zeiken hebben ik dus ook!
k neem voor het gemak aan dat id-t het complete terrein afhuurt, dus de parkeerplaatsen ook
Hehe, ik was gratis...Maar moet je eens zien wat ik allemaal te zeiken heb
brand los?
Ze hadden 'm wel mogen wassen voor die € 10,-....
een paar lantaarnpalen hadden ze er wel neer mogen zetten of gang nummers
ze grepen maar erg weinig in bij vechtpartijen, gingen er zelfs voor op de vlucht.
en b nog erger: ik heb zelf opvallend veel beveiliging gezien die gewoon echt goed space waren of overdreven strak stonden.
Hoe heten deze nummers die gedraait werden door lektroluv?
http://nl.youtube.com/watch?v=rkuh1e402-E&mode=related&search=
http://nl.youtube.com/watch?v=fgy9rCd4l1s&mode=related&search=
haha ja idd...maatje van me..waar staan we dan? ja tussen een soort van heggetjes..kom je daaraan..zijn dr 20 plekken die er op lijken haha ow man wat heb k gelachen en de auto nog best snel gevonden
niet de sounds like tehcno kunnen vinden omdat het niet leesbaar was/ geen kaart hadden
Kwart voor elf vertrokken richting uitgang noord. Zonder te wachten zo de bus in en op station hoofddorp meteen een trein naar Amsterdam. Ff voor twaalf thuis. Lekker hoor.
Nou, wij voor 11 uur bij de bussen en daar 15 minuten muurvast geklemd gezeten en daarna vechten en dringen bij de bussen, HEEL GOED geregeld!
gingen we om 23:45 weg, en denk dat we pas om 03:15 thuis waren
Vond alleen mainstage dit jaar veel minder dan andere jaren niet echt mijn muziek al was de afsluiting op main geweldig!
Nou mij verveelde die absoluut niet
Vond het juist een perfecte afsluiter van deze dag..heerlijke platen voorbij horen komen!!
Nou mij verveelde die absoluut niet
Vond het juist een perfecte afsluiter van deze dag..heerlijke platen voorbij horen komen!!
Geen Mainstage meer voor mij volgend jaar als de sfeer en de muziek er weer zo "lauw" zijn
Wie gericht iets wil, zoekt, die gaat de andere stages opzoeken, wie minder kritisch is, blijft op main...
ik kwam er ook voor bepaalde dj`s..
nou, die opzet is gelukt, want ook bij Q kon je op het laatst je kont niet meer keren;
Daarbij kan je je ook nog altijd vermaken wanneer je een paar secondes de berg op kijkt, je ziet van alles naar beneden rollen, hoe later hoe meer...
Wel weer typisch dan dat alles weer op Q plaatsvond...
Ik heb de hele dag geen gevecht gezien, nergens niet!laatste aanpassing 26 augustus 2007 13:51
Ik loop altijd met een grote boog om Q heen...zoveel liefde en vriendelijkheid bij alle podia behalve altijd op dat ene plekkie...Zet er volgend jaar aub een groot hek omheen en laat het vollopen met water.
Iemand nog Fotos of Filmpjes van de Raw Stage ??
zat met me hoofd de hele tijd bij de Rauw Stage
tot ik opeens een nuchter moment kreeg
en in de gaten had dat ik bij de verkeerde Area Stond
wil graag zijn naam weten??
Ben helaas op deze schitterende dag een paar keer bij Q-dance geweest
Alleen mogen ze van mij op de main die mooie lasers iets eerder dan kwart voor 11 aanzetten
Ben helaas op deze schitterende dag een paar keer bij Q-dance geweest, maar wat ze tegenwoordig nog hardstyle durven te noemen...
gelukkig gingen bij de Q de lasers wel op tijd aan! Wat was het vet zeg!
Vond Q dit jaar ook waardeloos! Agressieve sfeer, vechten... geen Q-dance meer
Lasers waren zeker vet !!!
Watje geen echte liefebber dus!!!!!!!
Watje geen echte liefebber dus
Dacht dat dit een topic was over hoe het was op mysteryland
en niet over mensen die aan de anabolen zitten..!!
Ik loop altijd met een grote boog om Q heen...zoveel liefde en vriendelijkheid bij alle podia behalve altijd op dat ene plekkie...
Zet er volgend jaar aub een groot hek omheen en laat het vollopen met water.
Idd, ben ook heel wat bij Q geweest, en ook alleen maar vrolijkheid meegemaakt
was aan de zijkant van die berg, als je met je neus naar de Q stage stond links zeg maar
was aan de zijkant van die berg, als je met je neus naar de Q stage stond links zeg maar
het feest zelf was super, alleen de terugreis was uberkut geregeld...als er 500000 mensen tegelijk met pendelbussen moeten kan je toch wel problemen verwachten?
Uitspraak van Snatson op maandag 27 augustus 2007 om 22:23:
Ik loop altijd met een grote boog om Q heen...zoveel liefde en vriendelijkheid bij alle podia behalve altijd op dat ene plekkie...Zet er volgend jaar aub een groot hek omheen en laat het vollopen met water.
zo ontzettend jammer weer
vooral dat laatste stukje
kortzichtiglaatste aanpassing 28 augustus 2007 00:44
Ik snap het echt niet hoor...
hebben hele dag tegen de heuvel van Q gestaan,
en alleen maar lachende mensen
toen vlogen alle hekken de lucht in!
pfffffffff.. wat een gezeik over de sfeer bij Q...
Maar opzich..zo ben je ook weer een ervaring rijker denk ik dan maar
weet zeker dat je op ML was??
of mischien toevallig net pur in je oor
want zelfs halverwege de heuvel...waar wij stonden was het geluid nog best goed
die bagger muziek die daar vandaan kwam, kwam helaas overal bovenuit
bedankt voor het slot want daar weet ik weinig meer van
stond je ook bij de verkeerd stage
Die trouwens écht verdienstelijk draaide, Lektroluv vooral die er minstens 4 Bangers en Kitsuné plaatjes doorheen gooide, samen met die DIKKE remix van Killing in the Name off. Waar ik hem meestal niet echt boeiend vindt. Rockte hij de hele mainstage kapot.
Toen er dingen begonnen in te slaan draaide de beste man nét de Boys Noize remix van My Man, My Moon.. Kippevel!
Vond Q dit jaar ook waardeloos! Agressieve sfeer, vechten... geen Q-dance meer....
Sowieso vond ik de vorige editie van ML veel beter! Vond het dit jaar te druk...volgend jaar miss max 50.000 kaarten verkopen ipv 60.000?
Zo ziet dat eruit als ik als enige tussen de rustige mensen los sta te gaan :
http://www.youtube.com/watch?v=6GT02bDHrh8
dat trek ik niet hoor
die degen die die opmerking maakt is kortzichtig
en wtf moet dat met volwassen te maken hebbe?
Ook helemaal geen vechtpartijen gezien, alleen 1x moesten iets van 8 man securety erlangs omdat iemand die wasbakken bij de WC's had omgegooid
Wel lachen om de mensen die zeiknat werden door die fonteinen!
2000 and one - tropical melons (F)
als er 500000 mensen tegelijk met pendelbussen moeten kan je toch wel problemen verwachten?
Vond Q dit jaar ook waardeloos! Agressieve sfeer, vechten...geen Q-dance meer....
kan iemand mij vertellen wie die gast was die die jongen een schop in zijn gezicht gaf..??? wil graag zijn naam weten?? als jullie iets wetn hoor ik het graag
Iemand misschien enig idee van welke site de fotograaf was met een Q-dance zweetbandje om?? Wellicht van Q-dance?? Hopelijk weet iemand het!
![[img width=400 height=267]https://album.partyflock.nl/18699643.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/18699643.jpg)
zo is t Bartjuh
Ik vond de muziek van Q dit jaar juist bagger; Luna met z'n setje van Sensation Black, Showtek met hun standaard Defqon.1 setje etc...
Mystery Land was gewoon knallen
Zullen we dat lekker aan de pliesie overlaten? Die wordt er voor betaald om zulke dingen uit te zoeken...
hehe tsja setjes lijken eig altijd wel een btje op elkaar..tijd voor vernieuwing maar Q gokte op ml duidelijk op zkrheid..als ze dat nou een xtje niet doen.je weet dat je met zany, luna, showtek live veelal dezelfde klappers hoort
Mee eens, maar Luna was echt erg; zelfde volgorde, zelfde trucjes...
Zo ziet dat eruit als ik als enige tussen de rustige mensen los sta te gaan :
Uitspraak vanramona
loves the DJ op dinsdag 28 augustus 2007 om 19:39:
dat trek ik niet hoor
ach 24 uur is niks nature one is 4 dagen loszz gaan nonstop muziek dan praat je ergens over
Maar nature one leuk feest? Nooit geweest
Hebbie me nie zien springen...Wahahaha!!! Ik ben nooit Rustig
Hebbie me nie zien springen...Wahahaha!!! Ik ben nooit Rustig
Uitspraak vanPielatjeuhhhhhhhh!!
op woensdag 29 augustus 2007 om 19:54:
Maar nature one leuk feest? Nooit geweest
Jah 1 van de betere outdoor feessies 24 uur knalluhh op de camping overal muziek tegoed tegek tegruuwlijk en dat 4 dagen voor maar 57 eurovolgend jaar weeer
![]()
GOedzo drukke mensen ruleren !
Jammer dat ik je gemist heb
Jammer dat ik je gemist heb
Zeker nie veel voor zo lang...goeie dj's
Ow YEahhhhhh.......Tjah altijd in voor feestje en geintjeuhhhKan nooit stil staan op muziek...
Tjah.....Shit happens he....Maar nie klein wijffie tussen de menigte zien springen....hihihihi
Snel ff filmpie krijgen vna me dinnie...kan je het zien...Wahahhaa!!
nature one
Maar nature one leuk feest?
![[img width=300 height=225]https://partyflock.nl/images/user/3640_large.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/user/3640_large.jpg)
nature one
één grote ramp dus..
Uhmmm de hele wereld top heeft er al gedraait dus zegt genoeg dacht ik zo camping kost 13 euro drinken is niet duur gewoon sparen lekker gek doen en je hebt een feest vergelijkbaar met de mystertland van het eerste uur !
Jah goedzo zo hoort het
OP naar de volgende!!! nr 46 LOL!
hahah dat wil ik zien! dat wil ik zien!
toch eens doen volgend jaar.
want het KPN netwerk was crap
Maar hoe veel bandjes hebbie om en welke feesten?
Euhhhhhh......Okee overgehaald
but but but.... I'm French
Uitspraak van GizmoNL op woensdag 29 augustus 2007 om 00:47:
http://www.travel2dance.nl *
*
Daar heb ik deze namelijk gevonden. Geweldig die engelse fotograaf
Maar hoe veel bandjes hebbie om en welke feesten?
eeey gap doe je goed man tering ik mis die bandjes van 2002 en 2004 weet bijgod niet meer waar ik ze neer gelegt heb
Het was zeker een lekker feestje!
Weet iemand op welke sites er allemaal foto's staan? ik ben op de foto gezet en wil deze graag terug vinden! de fotograaf had bruine krulletjes, redelijk kort haar.
krijg nu nog sms,jes binnen: heb een geel shirt aan.
zag toch dat ze voornamelijk achter een gast in een geel shirt aan zaten..
Oke meisje dat word sparenen voor je het weet sta jij er te knallen
te bbq,n enz
!! Nog een klein jaar wachten snik
5 x nature one,
totaal 21 dagen.
bellen was inderdaad naar, krijg nu nog sms,jes binnen: heb een geel shirt aan.
Vodafone zet vaak hulp-antennes bij evenementen, en ik heb ze ook nu weer zien staan.
Waarom doet toch alleen Voda dat??
Ik kan je mischien helpen, ikzelf heb mijn foto's gevonden op deze site's
http://www.rage-online.be
http://www.liquid-motion.nl
http://www.travel2dance.nl *
dat verklaart een hoop... volgens mij heeft iedereen die gehad
zag toch dat ze voornamelijk achter een gast in een geel shirt aan zaten..
hahahha..COOLLLLLLL........ Zal gaan sparen dat dr ook is heen kan...zijn dr geen hotelssss in de buurt
die foto's op Q-dance.nl!!!!!
Té bizar. Dat derde filmpje (Necessary Evil) heb ik vrijwel identiek in mijn telefoon staan. Stond ook he-le-maal vooraan. In dat eerste filmpje ben ik zelfs in beeld, stalker...
Weheheh.......idd....Op naar volgende feestje!!!Wahahaha...what is nexxxxxxxtttttt......:?!P
die foto's op Q-dance.nl!!!!!
s
t
r
o
n
t
Q-Dance setjes
Zany en Dv8 - Nothing else matters
Hij blijf lekker om te horen
*last week*
wat hadden we het toen goed.....
Vanavond maar weer is het kroegenleven aanschouwen! Kan ook leuk zijn
Mysteryland 2007 - Ruthless & Coone
http://rapidshare.com/files/52835944/01-ruthless_and_coone_-_live_at_mysteryland-sbd-25-08-2007-hsf.mp3
ah man kippenvel bij Q-stage vooral bij Deepack toen de Q-dance familie even een balletje kwam gooien !!!! zany, luna etc etc ze waren er allemaal !!! mooi moment!
Kreeg weer even een XQ holland vs italy gevoel !!!laatste aanpassing 2 september 2007 12:42
Armin van Buuren
http://rapidshare.com/files/52818966/armin_van_buuren-mysteryland_2007_haarlemmermeer_25-08-2007-pt1.mp3
http://rapidshare.com/files/52820619/armin_van_buuren-mysteryland_2007_haarlemmermeer_25-08-2007-pt2.mp3
Armin van Buuren
ah man kippenvel bij Q-stage vooral bij Deepack toen de Q-dance familie even een balletje kwam gooien !!!! zany, luna etc etc ze waren er allemaal !!! mooi moment!
Kreeg weer even een XQ holland vs italy gevoel !!!
maar was het echt de hele dag zooo druk bij Q? Volgens mij ist daar vele malen drukker dan de "mainstage", niet?
heeft iemand de set van promo en dana?
Kzit die set lekker op me telefoon te luisteren, net zoals die van Luna.. hehe
Geniaal..
Ja die heb je natuurlijk niet gehoord aangezien jij op 26-8 naar mysteryland was
https://partyflock.nl/album/429224/130206
Heb jij een link naar de set van Deepack?
grappenmaker?
jij zet een verkeerde datum in je album
emand ideeeeeeeeeee voor tijdmachiene.....Wahahahah
Zou best ipv Innercity kunnen komen...teren op de naam van ML en toch de stijlen van de laatste IC's kunnen programmeren naast n hoop andere stijlen...Logisch toch???
Dat je er uberhaupt zo op in gaat
Heeft iemand iets gehoord over een eventuele Mysteryland Indoor in de RAI ergens in december????
Zou best ipv Innercity kunnen komen...teren op de naam van ML en toch de stijlen van de laatste IC's kunnen programmeren naast n hoop andere stijlen...Logisch toch???
Ga ff weg joh!
je gaat mysteryland zo verkrachten, net zoals DV is, enzo..
Begonnen als festival met meerendeel hardcore en heeft nu alleen een verborgen Thunderdome-stage ergens in een uithoek
3 dagen niet geslapen...
om half 4 pas binnen
van ene tent naar andere tent moete holle
uit eindelijk waren me benen op
al snel weer gezien
weet iemand waar ik de set van menno de jong kan downloaden?
linda was om half 4 pas binnen, ik kon nergens lekker uit me dak gaan want bij elke tent waar ik stond werd ene x club of dance gedraaid en andere x komt uit het niets justin timberlake erdoor janken
3 dagen niet geslapen
Bron?
Doe dan een maand
mijn neef werkt bij mysteryland inc. hij zei dat het waarschijnlijk 8 dagen gaat duren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry maar ik ging het hardst van allemaal