| Betreft: | evenement: Mystery Land, zaterdag 25 augustus 2007 om 11:00 |
en een sloot zoeken waarin ik mezelf kan verdrinken
Stel je niet zo aan zeg
Voor die twee namen die je graag wilt zien kun je een feest als ML wel missen lijkt me.
Bovendien heb je Luna toch wel al vaak genoeg gezien en zul je hem in de toekomst ook nog vaak genoeg zien?
ou're not helping.
Vond het eerst niet zo erg maar nu wel. Vriendje belde net, die staat bij Luna. Een van de 2 namen die ik wilde horen. Natuurlijk vet nummer op de achtegrond. En nu baal ik als een stekker.Die jongen houdt niet eens van hs, vind ie maar herrie, wtf doet hij op Q Stage?
Ik ga mijn hond denk ik maar uitlaten en een sloot zoeken waarin ik mezelf kan verdrinken.
mooi vuur werk weer hoor, heb ik toch de afsluiting nog mee kunnen maken
Oh, hoorde trouwens van een beveilingsman dat ze Mysteryland volgend jaar nog groter gaan maken.. Voor 100.000 man!
Nog drukker dus.....
maar was wel dik een uur lopen
lekker geregeld met die bussen zeg, wat een tyfuszooitje...
Voor 100.000 man!
2 namen
Helemaal een topdag gehad,heerlijk gestruind over het terrein,leker de DJ's gezien die ik wou zien.Alleen gaat zo'n dag veel te snel voorbij.Nu lekker douchen en mijn bed in
volgens mij ook geen regen gehad
wtf doet hij op Q Stage?
Alleen wel 5 groote vechtpartijen gezien! Dat was gewoon niet normaal. Die gasten waren echt agressief.
Oh, hoorde trouwens van een beveilingsman dat ze Mysteryland volgend jaar nog groter gaan maken.. Voor 100.000 man!
uwens dronken worden kon je er niet! fucking hell wat een traag zooitje daar!