| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00 |
laat je titel aanpassen, lijkt nergens naar letterkundige nOOb
Ja die heb je erbij
De man zonder schaduw heeft nog een paar lessen nederlands nodig
sjooow eindelijk afgelopen, wat een feest wat een feest
muntjes waren rond zeg en je kon ermee betalen te vet gewoon
en bij vertrek kreeg je flyers voor een volgend feest
Zielige mensen met zielige opmerkingen zo op de zaterdagnacht! Allemaal ziek luitjes? Of allen n gebrek aan sociale vaardigheden?
wat ben jij voor een racist!
tis gelukkig alleen maar een schaduw
misschien bij de main goed geluid, maar bij de early soieso niet, moest soms gewoon goed luisteren om maar een bas te horen, moet toch niet de bedoeling zijn!!
nog geen 2 gram sloeg nergens op..
en jah zat gewoon in me tas
hmzz ... had een gram in mijn tas denk ik ... of ze het gezien heeft weet ik niet eens ... maar naast mij werd een vent opgepakt met wel een grote zak wiet .. ik slik ... die wiet zit gewoon in mijn tas ...
maar kon zo doorlopen ... heel bizar ...
had al zo'n voorgevoel daarom had ik de gotere zak weggestopt..
en waar ik ook keek er werd overal geblowt
ik had het graag ingeleverd .. neem tegenwoordig sws minder wiet mee ... ben geen fucking kleuter ... bedoel al die gasten hoeven toch ook niet stiekem hun biertje te drinken ... moet ik wel mijn wiet smokkelen begint ik niet aan ...
jah redelijk veel idd ... heb ook gewoon normaal jointjes gedraait ... bedoel niet stiekem stiekem ... had nergens last van .. miss bij het hek moeilijk doen en op feest zelf gedogen ???
drink niet en gebruik niks anders..
snap niet waar ze moeilijk over doen
maar ik gaat me bedje in..
Vond het wel een geslaagd feestje alleen jammer van de 2 dooien maar ja wat doe je eraan.Iemand een idee hoe ze zijn doodgegaan,wij gingen naar de w.c en ineens moesten we terug omdat er iemand dood op de w.c lag.vond het wel heel erg druk.En jammer dat nu alles op een hoopje stond was vorig jaar beter geregeld.Ach ja ik vond het vorig jaar mooier maar dit was ook wel geslaagd.
ik vond het maar een rare, aparte bende! maar dat kan ook aan mezelf gelegen hebben!
Hoe is het mogelijk dat die plee's WEER niet goed geregeld waren
ik vond het maar een rare, aparte bende!
een hele hoop rare mensen!
vanalles gehoord, vette shit gehoord, noest gehakt!
kon niet geheel aan mn verwachtingen voldoen
![[img width=1024 height=768]http://img294.imageshack.us/img294/8986/groundzero070707136et1.jpg[/img]](http://img294.imageshack.us/img294/8986/groundzero070707136et1.jpg)
Daar heb je gelijk in, ook weer een minpuntje, maar bij mainstage was het wel vet hard hoor voelde de bass letterlijk door mijn lichaam.
Ingang was klote...
je moest van begin tot eind je door de menigte heen vroeten tussen de kleine paden en de tenten en area's waren ook veel te klein (behalve mainstage). Echt waar, ik meen het serieus, ik vind dit echt zo vet jammer. Heb het ondanks alles wel naar mijn zin gehad
Vond het wel een geslaagd feestje alleen jammer van de 2 dooien maar ja wat doe je eraan.Iemand een idee hoe ze zijn doodgegaan,wij gingen naar de w.c en ineens moesten we terug omdat er iemand dood op de w.c lag.vond het wel heel erg druk.En jammer dat nu alles op een hoopje stond was vorig jaar beter geregeld.Ach ja ik vond het vorig jaar mooier maar dit was ook wel geslaagd.
Plee's waren opsich wel goed geregeld, althans in heb nooit langer als 5 minuten hoeven wachten, had altijd een schone plee en ook WC papier, maar misschien had ik in dat opzicht wel geluk
CJ Bolland gezien?
Wat denk je zelf? anders was dat heus wel in het nieuws wat een broodje aap verhaal
Ik wilde The Prophet horen, maar het duurde veel te lang bij de entree dus gemist..
Ga jij eerst eens effe slapen ja mop!
het geluid was te zacht, je hoorde vooraan vooral de hardcorestage.
Wil de set graag nog een keer terug horen want zn platenkeuze en scratchwerk was subliem....
hoe was Mark N?
Wat denk je zelf? anders was dat heus wel in het nieuws wat een broodje aap verhaal
Niks gemist Thijs, we stonden vooraan en je hoorde tijdens de interessante stukken alleen het geluid van de hardcore stage
Wel gewoon een mark n set, niks bruuts terrorachtig, zn eigen ding heeft ie gedaan
Goede keus gemaakt om niet te gaan als ik t allemaal zo eens lees
Ik ga niet vaak naar 'grote' festivals, maar ik moet zeggen dat ik me toch erg goed vermaakt heb, met de hele Huize LOL-crew.. was erg dik, veel bekende tegen gekomen hebt helemaal niks negatiefs te melden over Ground zero
Dat dan weer niet, je zal je nog verbazen hoeveel doden er vallen op feesten waar jij komt en daar komt echt niks van in het nieuws. En dat doen ze ook bewust.
Maar idd, je moet het nooit te letterlijk nemen want van muggen worden heel vaak olifanten gemaakt.
werd wel erg hard gedraaid
Haha dan lees je alleen wat je wilt lezen want er zijn ook een heleboel positieve reacties! het was super
Mijn broertje en een vriendin en ik gingen naar de w.c werden we tegen gehouden door de uitsmijters en wij dus vragen waarom we er niet in mochten toen zei die uitsmijter ja ze zijn straks wel weer open, nou raar dus maar ja je denkt er verder niet over na en toen hoorde ik dus later dat er iemand dood op de w.c had gelegen
Oh ok, ik had de reacties gelezen onder het feest zelf en zag het toch weer behoorlijk vaak staan. maar goed, ik was er zelf niet dus is ook niet fair als ik dat dan maar direct geloof zonder het zelf gezien te hebben. Misschien dat het dan toch wel meeviel dit jaar.
uhuhuh welke wcs???
artiesten iedereen op komen dagen?
Gelukkig wat dat betreft geen herhaling van mysteryland '97
Mede zo lang volgehouden door de goede bodem met die snippers, echt beter alsof je veerde
hoezo was toen ook een bruut feesie
Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote modderpoel gezien, echt nadelig!
Mijn broertje en een vriendin en ik gingen naar de w.c werden we tegen gehouden door de uitsmijters en wij dus vragen waarom we er niet in mochten toen zei die uitsmijter ja ze zijn straks wel weer open, nou raar dus maar ja je denkt er verder niet over na en toen hoorde ik dus later dat er iemand dood op de w.c had gelegen ,
en dat je daarom niet naar de w.c mocht.
En toen zei een vriend van me dat
er nog iemand dood was gegaan.
Even tussen het gezeik en gejank door... waar kan ik de websites vinden waar allemaal fotos voor zijn gemaakt?
Btw, waarom ga je niet naar huis als het zo verschrikkelijk is? Duidelijk een gebrekje dus wat betreft het je zelf naar je zelf vermaken
Btw, waarom ga je niet naar huis als het zo verschrikkelijk is? Duidelijk een gebrekje dus wat betreft het je zelf naar je zelf vermaken!
Een feest maak je toch echt zelf
Mijn broertje en een vriendin en ik gingen naar de w.c werden we tegen gehouden door de uitsmijters en wij dus vragen waarom we er niet in mochten toen zei die uitsmijter ja ze zijn straks wel weer open, nou raar dus maar ja je denkt er verder niet over na en toen hoorde ik dus later dat er iemand dood op de w.c had gelegen ,
Btw, waarom ga je niet naar huis als het zo verschrikkelijk is?
Helemaal mee eens
waar kan ik de websites vinden waar allemaal fotos voor zijn gemaakt?
Bron???
Tegenwoordig vallen er bij elk feest doden als ik iedereen zo mag geloven Verhalen worden zooo gemakkelijk de wereld in geholpen
En Dano weer een heldenset gedraaid?
Hoe zit het met die winnaar van die auto eigenlijk??
Ben zelf niet naar GZ geweest, was op Sensation, maar wie is de gelukkige
Kon eerst wel naar GZ gaan, maar uiteindelijk toch maar voor Sensation gekozen..als ik het zo lees..niet heel veel gemist
ach van die zwarte die je kon winnen??of n andere bak? pff wat n bak heyy
je zou m maar winnen gek
precies zoals verwacht eigenlijk.. slecht geregeld, geen pcp, geen boeiende surprise act etc etc
ik vond het weel een goed feestje was alleen onwijs druk om binnen te komen. er zat in de routes van de tenten geen logische volgorde of kwam het doordat het zo fucking druk was
laatste nummer van partyraiser wat was dat
laatste nummer van partyraiser wat was dat
Dat viel me ook weer VIES tegen ja Op defqon ook al geen PCP, en nu ook al niet
wat er toch aan de hand is met Marc? ik snap het niet...
had me er zoooo op verheugt
dat zou wel heel erg zijn
pfff dat was een ramp..precies op plekken waar het niet verlicht was en iedere x vergat ik weer waar ze stonden
is wel t laatste wat je verwacht als je na een feest naar je bus loopt
Was ook een tent... Als ik het goed heb schuin tegenover de terror...
Net zo als dat mensen verdwaalden op het terrein: dat doe je echt helemaal zelf hoor!
Of gewoon beter uit je doppen kijken.
Of gewoon beter uit je doppen kijken. Je kunt de organisatie niet overal de schuld van geven.
Zou dr niet raar van opkijken
Nou zeg..alsof je de hele tijd naar de grond loopt te kijken
Klopt. Als ik op een feest loop, loop ik altijd als een autist naar de grond te staren of ik niet ergens toevallig 30cm hoge paaltes tegenkom.
Ik geef het op
op het einde kwam ik hem weer tegen en hem toen echt zwaar beledigd....
die paaltjes zijn gewoon de bron van al het kwaad op de wereld. Als die paaltjes er niet hadden gestaan had de wereld nog steeds een groot paradijs geweest.
die pietmongool van een uitsmijter moet zo nodig ff de boel komen verzieken door me hasj af te pakken
...en dan loop je ipv tegen de paal, tegen iemand anders op.
waren wel heel wat punten aan te merken op het feest maar deze zijn allemaal al langsgekomen, voor de rest vond ik het een topfeest in die zin dat ik me perfect vermaakt heb
op het einde kwam ik hem weer tegen en hem toen echt zwaar beledigd....
Als ik op dit soort feesten loop, vraag ik me keer op keer af: waarom kan Awakenings dit wel en kijkt niemand dat wat beter van ze af????
die paaltjes zijn gewoon de bron van al het kwaad op de wereld. Als die paaltjes er niet hadden gestaan had de wereld nog steeds een groot paradijs geweest.
die pietmongool van een uitsmijter moet zo nodig ff de boel komen verzieken door me hasj af te pakken
Ik vond de security juist helemaal niet erg..wij hadden echt veel jointjes mee naar binnen nemen en zonder problemen opgerookt..een maatje stond pillen uit zijn zakje te peuteren en 3 man security liep voorbij en keken gewoon maar liepen gewoon door..geen probleem dus. Maar goed, dan hadden wij zeker mazzel
Nee maar ik stond wel als een gek te pogoen
Wat is iedereen kritisch zeg. Afgezien van de lange rijen was het gewoon een prima feest.
Alle feesten zijn anders en alles heeft wel min of plus punten.
Uitspraak van Cobra. op zondag 8 juli 2007 om 17:03:
Dat viel me op dat ik bijna nergens security zag lopen
Liep aardig wat in burger zowel politie als beveiliging
maar je mag voor die 40 eruo ook wel wat verwachten.laatste aanpassing 8 juli 2007 17:13
Het is een normale prijs..beter dan die achtelijke mysteryland of sensation met bizar hoge prijzen en van de sfeer ben je dan ook nog niet verzekerd. Nee ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze om naar ground zero te gaan en volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
Het is een normale prijs..beter dan die achtelijke mysteryland of sensation met bizar hoge prijzen en van de sfeer ben je dan ook nog niet verzekerd. Nee ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze om naar ground zero te gaan en volgend jaar ben ik er zeker weer bij!
-Geluid was bagger(bij terror kon je de hardcore er doorheen horen, waardoor de heldensets van Mark N en Simon U niet helemaal tot zijn recht kwamen, wel tweede vd beste sets van de n
Lees zoveel negatieve reacties.... en toch is het feest tot nu toe ZEER GOED gewaardeerd...
ngens, nie zo lopen janken allemaal. We zijn ook wel verwend allemaal qua feesten!
Wie weet welk nummer ik bedoel????
Tegen het einde gedraaid, hardstyle, met een btje een melodietje dat lijkt op first rebirth???????
Die moet ik op plaat hebben!
Als ik op dit soort feesten loop, vraag ik me keer op keer af: waarom kan Awakenings dit wel en kijkt niemand dat wat beter van ze af????
Opbouw, sfeer en weer?
Ik heb het al eerder gevraagd, maar:
Uitspraak van Miss Tails op zondag 8 juli 2007 om 13:28:
Wie weet welk nummer ik bedoel????
Tegen het einde gedraaid, hardstyle, met een btje een melodietje dat lijkt op first rebirth???????
Die moet ik op plaat hebben!
Enigste leuke was, dat aan eind autos vaststonden in de modder of ze in greppel waren gereden en dat ook nog vechten was bij de uitgang en dat ik veel mensen heb zien vallen, vanwege al die kuilen en boomstronken haha.
Meisje, dat is early rave en heet Outside World en is van Sunbeam.
Althans naar je omschrijving neem ik aan dat je deze bedoeld:
Bij Geleihoofd werd er toen gezegd: "Als jullie deze niet kennen horen jullie hier niet te zijn" Vind dat eigenlijk nog meer van toepassing op dit nummer, dats een echte klassieker! laatste aanpassing 8 juli 2007 18:20
en er was ook nog alcohol controle
na die omzeild te hebben heb ik zowat een uur omgereden
Meisje, dat is early rave en heet Outside World en is van Sunbeam.
Althans naar je omschrijving neem ik aan dat je deze bedoeld:
"Als jullie deze niet kennen horen jullie hier niet te zijn" Vind dat eigenlijk nog meer van toepassing op dit nummer, dats een echte klassieker!
jammer dat je niet gepakt bent, ga lekker met de trein of de bus ofsow, heb je ook dat gezeur niet
beter drink je dan gewoon geen alcohol op een feest je kan zowat de klok er op gelijk zetten dat er na afloop van zo'n groot feest geheid een alcohol controle is.
zie ik daar mezelf ff voorbijkomen
Tering dat meen je niet werd deze gedraait Tering ik stond op eind bij Schranz maar deze klasieker had ik idd moeten horen
bijna goed, die je hier hoorde is twisted world (mash up tussen outside world en twist van tommyknocker) en dat was geen early rave maar viel toen onder trance
Dat is Twisted World, geen Outside World. Ken je klassiekers wat beter
Het melodietje waar zij het (naar mijn idee) over heeft is hoe je het ook went of keert, geremixed of niet, twisted world of niet van outside word. Daarbij is het nummer te vinden op oude cd's van thunderdome en nightmare en daar heeft nooit trance op gestaan. Outside World is vind ik zelf eigenlijk sowieso moeilijk onder te verdelen voor het een is het te snel voor het ander te langzaam en iedereen plaats hem weer onder een ander genre. Ik plaats hem graag onder early rave.
TOmmyknocker heeft hem gewoon verneukt
Niks tegen Tommyknocker, maar zoiets moois verneuk je niet
Moet je de versie op de nieuwe Parkzicht cd eens horen, die is precies
Niks tegen Tommyknocker, maar zoiets moois verneuk je niet
Daarbij is het nummer te vinden op oude cd's van thunderdome
vind hem juist beter klinken, die 2 nummers zijn gewoon gemaakt voor mekaar, tommyknocker (oke the viper) heeft m dus niet echt verneukt, die heeft er een hele dikke mix van weten te maken, zo dik dat t weer als 1 nummer kan worden gedraaid, dan ben je dus goed bezig als dj.
dan ben je dus goed bezig als dj.
Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote modderpoel gezien, echt nadelig! Vond daardoor het feest veel minder.
welke tunderdome cd bedoel jij dan?
mee eens, vind 'm ook zeer
Hoor/lees trouwens wel erg veel over vechtpartijen hoor...
Volgens mij komen we toch allemaal om te feesten of niet? Snap al dat gezeik erom heen niet, iedereen is tegenwoordig veel te snel geirriteerd als iemand iet wat raar kijkt, een opmerking net iets verkeerd brengt, of (perongeluk) tegen je aan stoot.
Commercieël feest he
Nix van gezien...
Uitspraak van Alet op zondag 8 juli 2007 om 19:47:
Volgens mij komen we toch allemaal om te feesten of niet? Snap al dat gezeik erom heen niet, iedereen is tegenwoordig veel te snel geirriteerd als iemand iet wat raar kijkt, een opmerking net iets verkeerd brengt, of (perongeluk) tegen je aan stoot.
Vaak is de sfeer een aanleiding tot geirriteerd gedrag... Als je al met een lang gezicht binnen komt vallen omdat je een uur in de rij hebt gestaan (arme mensjes zijn wij hé) dan hangt er al meteen zo'n vertiefte sfeer, omdat het allemaal te lang duurt!! Iedereen loopt mekaar op te butsen en dan krijg je knokpartijen om niets
Sjezus man... waar maken we ons druk om??
Een blubberzooitje met kuilen in de grond waar ik toch liever niet op wil letten als ik losga.!
vond de sfeer zelfs heel erg goed
Zeker voor zo'n feest met wat hardere muziekstijlen.
Op de meeste feesten met hardere muziekstijlen is de sfeer gewoon top hoor, beter nog als dit feest.
maar ja dan ga ik op een ander plekje staan.
hm ik herken helemaal niets van wat hierboven staat
Was je wel op Ground Zero dan?
Nee onzin, veel dingen die hier beschreven staan zijn overdreven!
Ik vond al die houtsnippers en tussendoor van die platen juist prima. Dit zijn van die organisatorische dingen die juist wel goed geregeld waren
Was je wel op Ground Zero dan?
Nee onzin, veel dingen die hier beschreven staan zijn overdreven! Mensen zijn teveel verwend door al die dikke party's
Ben gvd blij dat er iets voor je georganiseerd wordt... Als je het zelf zo goed weet, organiseer zelf dan maar een zoiets, dan kom je er wel achter...
Moeten ze die platen wel goed neerleggen, niet zodat je alsnog overal bijna je nek breekt om dan nog maar te zwijgen over al die paaltjes die opeens overal opdoken!!
je betaald er ook genoeg voor hoor
Ik vind het toch altijd wel fijn als ik gewoon me jas kwijt kan , en niet de hele tijd hoef mee te zeulen.
Van de andere kant bekeken: UDC zet wel een line-up neer met namen die je niet dagelijks tegenkomt op een feest... Ik noem een Razor Edge, Lenny Dee, Darrien Kelly etc.
mwoah... kvond prijs opzich nog wel mee vallen.. muntjes had mss nog wel wat meer gekund.. ipv van 4,5 voor 10.. maak er dan 5 van
niet. 10 jaar geleden mystery land was 65 GULDEN!
Dat is tactiek
Hou je een halfje over, ken je niks voor krijgen, ben je genoodzaakt om weer 4 en half te halen...
Flikken ze tegenwoordig overal helaas
h en?
je betaald er ook genoeg voor hoor
Precies!
Voor dat geld mag je toch wel een degelijk feest verwachten laatste aanpassing 8 juli 2007 20:34
Jouw uitspraak ook niet. Of wil je die nog even uitleggen?
Welkom in de wereld van de Pl€uro !!
wij waren er ook op tijd, misschien hooguit 20 minuten bij de ingang gewacht, nog volop kluisjes aanwezig, en meteen genoeg munten gehaald om tot 7 uur mee te kunnen doen
ik heb de hele nacht ook niet één keer voor de wc moeten wachten en drinken had ik ook meestal vrij snel besteld
heb maar 1 plasje modder gezien maar ik had gerekend op een terrein vol modder dus ik vond het nogal meevallen
ik vond het wel gezellig
10 jaar geleden mystery land was 65 GULDEN! [ geloof ik ]
geen livesets? weinig filmpjes?
ben jammergenoen niet gegaan
Uitspraak van Mr. X-Ception op zondag 8 juli 2007 om 20:01:
geluid in hardstyle was echt dramatisch
vond dit wel meevallen als je rechts in het midden stond voor de boxen was het perfect, heb nu nog een piep in me oren
wie heeft dr ook allemaal een cdtje gehad van dominator bij de ingang kreeg dr wel een stuk of 10
als je naar buitenliep gelijk links en dan helemaal rechtdoor lopen
wijf stond in dr blote reet voorovergebukt en die gast was dr ff lekker van achteren aan t nemen met de gezichten naar de weg toe! naah echt die deden t er gewoon omheb veel vage dingen al gezien maar dit was toch wel erg vaag
zelfs toen dr n groepje jongens omheen liep gingen ze gewoon door
is wel t laatste wat je verwacht als je na een feest naar je bus loopt
dat hoort zo bij Sensation
eindelijk maar es ga proberen te slapen
Strakke opmerking
Dus ik was verdwaald??? Scheisse ehhh!
Ik kwam er later achter (nadat ik al 3x die menigte op en neer was gelopen) dat je beter van achteren erin kon komen..
Jezus wat een stelletje mierenneukers hier
Uitspraak van !!kirE op zondag 8 juli 2007 om 19:27:
- Plattegrond lijkt wel te zijn gemaakt door een debiel
of je bent zelf een debiel omdat je het niet snapt
Moeten ze die platen wel goed neerleggen, niet zodat je alsnog overal bijna je nek breekt om dan nog maar te zwijgen over al die paaltjes die opeens overal opdoken!!
Voor dat ik nu eindelijk maar es ga proberen te slapen wil ik nog ff dit zeggen...Jezus wat een stelletje mierenneukers hier(niet iedereen )voor de mensen die zo te zien half getraumatiseerd zijn... Ga lekker zelf es ff zo'n feest organiseren! haha wens jullie veel succes! Volgens mij hebben alleen de mensen van het feest genoten die én niet bij het eerst ding wat tegen zit meteen gaat lopen zeiken, én die kwamen voor het totaal plaatje. En niet alleen kwamen omdat "de rest ook ging"
Uitspraak vanDaSanniej
op zondag 8 juli 2007 om 20:35:
mwoah... kvond prijs opzich nog wel mee vallen..
ik niet. 10 jaar geleden mystery land was 65 GULDEN! [ geloof ik ]
Dat is allemaal leuk en aardig wat je zegt, maar vergeet je even niet dat je wel bijna 100 keiharde Nederlandse guldens op tafel moet leggen voor zo'n avondje vertier? Uiteraard zorg je er zelf voor of je het naar je zin hebt of niet, maar niet iedereen beoordeelt een feest op sfeer Voor mij zijn organisatorische aspecten veel belangrijker want naar mn zin heb ik het toch wel.
Dat is allemaal leuk en aardig wat je zegt, maar vergeet je even niet dat je wel bijna 100 keiharde Nederlandse guldens op tafel moet leggen voor zo'n avondje vertier?
Als je dan toch een soort tweede Defqon.1 neer wilt zetten organiseer het dan ook gewoon net zo goed.
10 jaar geleden mystery land was 65 GULDEN
Uiteraard zorg je er zelf voor of je het naar je zin hebt of niet, maar niet iedereen beoordeelt een feest op sfeer Voor mij zijn organisatorische aspecten veel belangrijker want naar mn zin heb ik het toch wel. Ze hebben vorig jaar flink wat steken laten vallen daar in Bussloo en had er geen geweldig gevoel over dit jaar
One man / Half Machine project op de main vond ik echt vet
Maar het valt me gewoon op dat mensen alleen nog maar van alles te zeiken hebben, terwijl er zoveel dingen wél gewoon goed waren, zoals het geluid op de main bijvoorbeeld
Ik heb dat soort shit toch al vaker meegemaakt op UDC party's (ik kan me nog een editie van Impulz herinneren... ), afgezien van Dance Valley want daar heb ik niets over te klagen (ik was er in 2001 dus niet bij!). Het lijkt er soms gewoon een beetje op alsof ze niet luisteren naar wat hun bezoekers graag veranderd zien. En dat vind ik best jammer.
Vond het net iets té druk, kon niet fatsoenlijk lopen en dat geduw elke keer..
Ook jammer van de wachtrij bij de ingang, verder was t een mooi feest
lekker heen en weer kon lopen ZONDER dat je 10 keer op iemand zijn voet stapt, al die mensen die zo sloom lopen dat je er uren over doet , helemaal geplet zit, telkesn van het pad stapt 20 cm naar stapt, vast komt te zitten in de blubber, aan boomstronken blijft hangen en paaltjes in het donker waar je vol tegenaan knalt
jammer dat ik wittekind nergens kon vinden,
morgen weer ?
ben toch redelijk vaak geweest en heb nooit langer dan een min staan wachten
Loop ik langs de muntjes kassa en ik zie masssssssa's mensen. Ik loop de hoek om en zie weer kassa's staan, alleen dan helemaal leeg! En dat gebeurd me ook altijd bij barren en bij food tentjes. Kijk gewoon es wat beter om je heen folks! Ik zie dat nl op alle feessies waar we heen gaan.
Ik snapte er helemaal niks van.
wc's naast de mainstage waren rustig...maar bij het reuzenrad was het chaos
Wij zijn om 1 uur naar 3 kassa's gelopen en toen was net het piekmoment... overal druk
Pcies al dat gezeik over wcs en drinken halen
loop je een stukje verder kon je steeds meteen pissen, mannen en vrouwen, geen seconde wachtrij.
en drinken halen was ook zo makkelijk, steeds meteen je drinken.
de plees waren verder toch ook redelijk schoon.
vergelijken met Defqon is zowiezo onzin, Defqon is meer gericht op de dagjes mensen, GZ op heel ander volk, was toch ook duidelijk aan de line up te zien, niet die standaard meuk maar artiesten die niet al tevaak te horen zijn.
muziek is voor mij nog altijd het belangrijkste van een feest...die was prima in orde verderde sfeer kon af en toe beter maargoed dat heb je soms.
Loop ik langs de muntjes kassa en ik zie masssssssa's mensen. Ik loop de hoek om en zie weer kassa's staan, alleen dan helemaal leeg! En dat gebeurd me ook altijd bij barren en bij food tentjes. Kijk gewoon es wat beter om je heen folks! Ik zie dat nl op alle feessies waar we heen gaan.
Ik snapte er helemaal niks van.
Pas rond een uur of 6 begon ik het allemaal te begrijpen
Als je dan toch een soort tweede Defqon.1 neer wilt zetten organiseer het dan ook gewoon net zo goed.
hebben vorig jaar flink wat steken laten vallen daar in Bussloo en had er geen geweldig gevoel over dit jaar
meen je dat? ik stond gewoon in een t-shirtje joh nergens last van.
doe ik ook altijd
ook moeten blazen... p van prima
Word ook een beetje moe van al dat geklaag!
Blijf lekker thuis!
Ik vond het echt super vet! dan kunnen jullie je gewoon niet goed vermaken op zon feest!
ging erg vreemd
2 jongens jumpte uit de auto rende op agente af wezen naar een andere groep rende toen daar heen en begonnen te matten
hoe dom ook staan die meiden te lullen en lullen en ondertussen ben ik al 3 keer naar de wc geweest ga ik toch echt niet op staan wachten
ik mocht niet blazen was ook zeker geen p uit gekomen
en wat doen ze ook allemaal op die wc´s sommige houden de boel wel 5 minuten bezet. Meestal is mijn broek al los als ik ervoor sta. Laatst op defqon zei ook meisje tegen me: Je mag je ook wel binnen aankleden
ik was ook nuchter en zag het ook
was leuk om n keer gezien te hebben maar volgnd jaar geen ground zero meer voor mij..
beetje krap allemaal...
werd wel goed gedraaid bij de main stage...
niet eens bij de hardcore binnen geweest!
was veel te druk!!!!
en slecht bij de ingange hoor!!
Had er goeie verhalen over gehoord vorig jaar, maar vond t nu zwaar tegen vallen.
misschien dat ze flauwvallen van die lucht en daarom zo lang er op blijven... Voortaan moeten ze knijpers uitdelen bij de ingang van het toilet.
op naar volgend jaar dan maar weer!!
Wel hadden ze wat meer houtsnippers/stro bij de wc's neer kunnen gooien
Echt een super feest!
op naar volgend jaar dan maar weer!!
meen je dat? ik stond gewoon in een t-shirtje joh nergens last van.
Pcies al dat gezeik over wcs en drinken halen
loop je een stukje verder kon je steeds meteen pissen, mannen en vrouwen, geen seconde wachtrij.
en drinken halen was ook zo makkelijk, steeds meteen je drinken.
de plees waren verder toch ook redelijk schoon.
vergelijken met Defqon is zowiezo onzin, Defqon is meer gericht op de dagjes mensen, GZ op heel ander volk, was toch ook duidelijk aan de line up te zien, niet die standaard meuk maar artiesten die niet al tevaak te horen zijn.
muziek is voor mij nog altijd het belangrijkste van een feest...die was prima in orde verder
Ik ben nog steeds aa het nagenieten van dit gruwelijk vette feest.
Er ging een gerucht dat er 2 doden zijn gevallen
snap ook niet dat je 10 min in zo een ranzige kleine viese ruimte ken blijven zitten/sta
whaha nope wat de bestuurder was nuchter en zag het zelfde
Een maatje van me die vond het op defqon wel een goed idee om in slaap te vallen op een dixi.
Die heeft daar 2 uur vertoeft.
Uitspraak van miepske op maandag 9 juli 2007 om 14:45:
en als je dat niet wil kun je mooi naar huis!!!
goed geregeld toch?
nee, want ik betaal niet het volle pond om eerder naar huis te gaan omdat er met mindere muziek afgesloten word!
Er zijn altijd mensen die alle feesten altijd top vinden!
Ook zijn er mensen die (terecht!) het niet eens zijn met sommige punten!
Betaal geen 40 euro voor een kaart voor een slecht georganiseerd feest!
En natuurlijk mag dit feest op Organisatorisch gebied worden vergeleken met andere Feesten zoals DefQon, Sensation en Decibel. Alle altijd zeer goed geregelt.
Ook ik kan een feest geven op de amateuristische manier waarop UDC en Multigroove dit het afgelopen weekend hebben laten zien.
Het wordt tijd dat er is iets gedaan word aan dit soort slecht georganiseerde feesten.
Tuurlijk, op elke feest vallen tegenwoordig meestal wel zo'n 1 a 2 doden. Als we alle verhalen mogen geloven dan zijn er over 4 jaar geen partygangers mee over...
*zucht*
BETERE feesten..
kijk es naar q-base...
Er ging een gerucht dat er 2 doden zijn gevallen, heeft hier iemand al iets meer van vernomen.
Ik ben nog steeds aa het nagenieten van dit gruwelijk vette feest.
Als alle zeikers nou volgend jaar gewoon niet komen, dan hebben de leuke feestgangers:
een korte rij bij de ingang
zekerheid op een kluis
een korte rij bij de munten
Geen wachttijd bij de plee
En genoeg ruimte om los te gaan.
als je naar het strand gaat ga je toch ook niet zeiken over dat er zo veel zand ligt
ja vind je het gek! het is buiten. wat had je dan verwacht?
dat ze ff asfalt hadden gestort ofzo? en dat ze alle takjes enzo gingen verwijderen? denk toch ff na man
Betaal geen 40 euro voor een kaart voor een slecht georganiseerd feest!
En natuurlijk mag dit feest op Organisatorisch gebied worden vergeleken met andere Feesten zoals DefQon, Sensation en Decibel. Alle altijd zeer goed geregelt.
Ook ik kan een feest geven op de amateuristische manier waarop UDC en Multigroove dit het afgelopen weekend hebben laten zien.
The Horrorist was echt waardeloos door dat gebler erdoor heen! pfff
dat de mic te hard staat tov de muziek
dan kun je toch zelf ervoor kiezen of je blijft of niet?
duhhh
miss tails!!
wat jij minder vindt vinden andere beter!!!
takjes zijn wel heel wat anders dan boomstronken midden in het looppad...
kgeef me geld liever uit aan andere feesten..
BETERE feesten..
kijk es naar q-base...
Een maatje van me die vond het op defqon wel een goed idee om in slaap te vallen op een dixi.
Die heeft daar 2 uur vertoeft
Wij zijn heerlijk relaxt naar huis gefietst. Niks geen trammelant gezien...wel genoeg veels te vage koppen
Tuurlijk, op elke feest vallen tegenwoordig meestal wel zo'n 1 a 2 doden. Als we alle verhalen mogen geloven dan zijn er over 4 jaar geen partygangers mee over...
Er vallen meer doden op feesten dan jij zal denken hoor, het wordt alleen stil gehouden
Zodra er iemand flauwvalt of om andere medische redenen wordt afgevoerd wordt er maar gelijk vanuit gegaan dat deze persoon aan de hemelpoort danwel gates of hell staat.
Als er personen overlijden dan is dit meestal het gevolg van een autoongeluk na een feest, of door een geweldsmisdrijf zoals een steekpartij op de Loveparade bijvoorbeeld (waar geen ingangscontrole is op wapens)
Drugsgerelateerde incidenten hebben in het verleden slechts sporadisch tot een tragische afloop geleid. Dit meestal als gevolg van langdurige oververhitting. Daarom zijn gemeenten en brandweer zeer streng m.b.t. de voorwaarden waaraan een organisatie moet voldoen.
Een tragische dood op een hedendaags festival of feest kan nooit onder de pet worden geschoven vanwege de vele schakels en instanties die betrokken zijn bij het totstandkomen en uitvoeren van zo'n evenement. Sowieso, als Piet uit Achterstevorenkerke een scheet laat staat het tegenwoordig binnen een uur al in de media.
Mensen roddelen nu eenmaal graag en sensatiezoeken is een tweede natuur...
hoe was Mark N?
dat hoort bij zijn nummers schat
baalde echt zwaar dat PCP niet kwam
Geen PCP zoals ik al dacht!
Alleen triest dat PCP er weer niet was
en PCP was goed te doen
Ik heb veel mensen verkeerd zien gaan op feesten dus ik kan wel een beetje beoordelen hoe het met iemand gesteld is.
Net als de laatste hellraiser sporthallen zuid. toen werd er omgeroepen dat er een tjappe was doodgegaan en of zijn vrienden naar de receptie wou komen
Dus er zal gerust meer gebeuren dat wij niet weten.laatste aanpassing 9 juli 2007 16:52
K vond hem waardeloos. Platenkeuze was wel lekker, alleen, waar waren zijn skills??? Hele gast heeft naar mijn mening geen reet laten zien. Af en toe een scratchje ertussen door, maar echt niks bijzonders
Radium daarentegen heeft me behoorlijk verbaasd Had het wel gehoopt, maar niet verwacht, damn wat een frenchcore geweld zeg
Niet mee eens, Defqon was zeker 10 euro duurder (25% dus) en dan was je bovendien nog geen VIP
vorig jaar was het veel beter geregeld. Nu dit jaar minder...hopelijk volgend jaar perfect...
Ik Betaal liever 10 Euro Meer voor een goed fest dan 40 Euro Teveel voor een slecht feest!!!
wrm word ik toch alles met defqon vergeleken??
*zucht
en wat een gezeik over blubber en takken e.d die op veel plekken lagen.
Echt super gewoon hij verbaasde me idd!!
Speedfreak was ook heerlijk..alleen tja veel bekende nummertjes, vond dat bij radium weer niet
feest laat verpesten door te gaan miepen over boomstronken, kluisjes en weet ik wat nog meer, dan kun je in mijn ogen beter thuis blijven! Bussloo is en blijft een hele vette locatie voor dit soort feesten
Ground Zero met Defkont vergelijken slaat echt op kaas: GZ stijgt ver boven Defkont uit qua line-up!
Vorige jaar was het voor het eerst en nu zijn er allemaal housetoeristen op af gekomen. TMF publiek
Uitspraak van [SF] daphie op maandag 9 juli 2007 om 16:01:
en wat een gezeik over blubber en takken e.d die op veel plekken lagen.
Hehe, ja zeker Mysteryland 97 niet meegemaakt
waar de fuck heb jij hele boomstronken gezien?? of ben je gewoon met je kop tegen een boom aangelopen of heb je het over die kleine paaltjes die er stonden? das dan ook weer heel iets anders.
maar tis normaal, ff voor de duidelijkheid, een recreatieplaats. en dan hebben die paaltjes vast wel een doel. dacht je nou echt dat ze die paaltjes dan voor een feest weg gingen halen?laatste aanpassing 9 juli 2007 16:23
Zodra er iemand flauwvalt of om andere medische redenen wordt afgevoerd wordt er maar gelijk vanuit gegaan dat deze persoon aan de hemelpoort danwel gates of hell staat.
Een tragische dood op een hedendaags festival of feest kan nooit onder de pet worden geschoven vanwege de vele schakels en instanties die betrokken zijn bij het totstandkomen en uitvoeren van zo'n evenement. Sowieso, als Piet uit Achterstevorenkerke een scheet laat staat het tegenwoordig binnen een uur al in de media.
of jij komt gewoon niet
lijkt me sterk dat ze dat om gaan roepen maar goed
maar goed, is het boeiend om te vermeldingen hoeveel mensen er fout zijn gegaan? of hoeveel vechtpartijen er zijn geweest? ik vind van niet
Kan op Defqon ook genoeg aanmerken, te beginnen met het wegrijden van de parkeerplaats wat ons ook al diverse jaren meer dan anderhalf uur heeft gekost
Niet mee eens, Defqon was zeker 10 euro duurder (25% dus) en dan was je bovendien nog geen VIP
zolang dit niet een speciaal geval is als moord of een 14 jarige met een overdosis alcohol in zijn bloed wordt dit echt niet vermeld
Lieve schat, vroeger werd daar de muziek voor stil gezet, zelfs uit respect (en voor het geval dat je gaat roepen dat ik daar helemaal niet bij geweest ben, mijn vriend en andere vrienden gaan al heel wat jaartjes mee en hebben al heel wat feesten afgelopen en weet dat dus van hen) zo vreemd is dat dus niet.
weet je zeker dat je op Ground Zero was en niet op 1 of ander ander feest?
kunnen moeilijk wat extra wegen aan laten leggen, wat bomen kappen of greppels dichtgooien, daar kan de organisatie verder niet zo veel aan doen
en de vip bij ground zero stelde ook heel erg veel voor he
Vreemd, ga al meer dan 10 jaar naar feesten & echt nog nooit wat van gemerkt. Ja één keertje in de Kardinge maar toen was 't een soort van grap, als aankondiging naar het nummer 'Sweet Dreams (You Bastard)' van de Headbanger wat ik toen ook voor 't eerst hoorde.
Nee en dan willen mensen wel dat ze op het Bussloo terrein bomen, boomstronken & takken gaan verwijderen?
hehe klopt ook niet helemaal
alsof iedereen die fout gaat ook maar gelijk dood gaat
Nee dat hebben we wel gemerkt toen dat meisje in de Peppermill een tijdje terug is overleden aan een OD.. De media smult van dit soort zaken dus geloof er niet zo in dat 't stilgehouden kan worden.
Maar je hoeft idd niet het hele terrein te verbouwen dat is ook zeker niet wat ik bedoelde.
Maar je hoeft idd niet het hele terrein te verbouwen dat is ook zeker niet wat ik bedoelde.
dat hoeft ook niet, het blijft een natuurgebied, maar een keertje het gras maaien had geen kwaad gekund
Was in ieder geval binnen 2min binnen, scheelt al de helft als je feest zo begint in plaats van een uur in de rij te staan..
Uitspraak van Alex aKa cHACk (vzp) op maandag 9 juli 2007 om 17:30:
Vorige jaar was het voor het eerst en nu zijn er allemaal housetoeristen op af gekomen. TMF publiek
weet je zeker dat je op Ground Zero was en niet op 1 of ander ander feest?
Ik heb een bericht van iemand gelezen dat diegene naar de wc wou gaan en werd tegen gehouden door de beveiliging omdat er een lijk zou hebben gelegen.
Midden in het looppad naar de Hardcore stage lag een boomstronk
Uitspraak van [SF] daphie op maandag 9 juli 2007 om 16:22:
maar tis normaal, ff voor de duidelijkheid, een recreatieplaats. en dan hebben die paaltjes vast wel een doel. dacht je nou echt dat ze die paaltjes dan voor een feest weg gingen halen?laatste aanpassing 9 juli 2007 16:23
Ja, zo zijn er heel veel recreatieoorden waar feesten worden gegeven en op de een of andere manier is er daar veel minder gezeik over oneffen gronden. Weghalen hoeft idd niet maar je zorgt er wel voor dat zulke dingen buiten het looppad vallen, ook worden op veel outdoor feesten loopplanken e.d neergelegd of andere voorzieningen getroffen, dus lul nou niet dat dit alleen maar komt omdat het een buiten feest is want dan nog kan je het wat gangbaarder maken.
Beetje tiest de manier waarop je praat, lijkt wel alsof je je beledigd voelt en graag wil laten zien hoe stoer jij bent door anderen maar meteen af te kraken zonder dat ze je aanvallen. Or do you have a little sand in your vagina?
Uitspraak van [ J.P. ] op maandag 9 juli 2007 om 16:34:
Geloof me nou maar dat dat dus wel kan. Er zijn niet voor niets al ambulancepersoneel en politie agenten aanwezig binnen de 'deuren' van een feest.
Uitspraak van [SF] daphie op maandag 9 juli 2007 om 17:03:
Lieve schat, vroeger werd daar de muziek voor stil gezet, zelfs uit respect (en voor het geval dat je gaat roepen dat ik daar helemaal niet bij geweest ben, mijn vriend en andere vrienden gaan al heel wat jaartjes mee en hebben al heel wat feesten afgelopen en weet dat dus van hen) zo vreemd is dat dus niet.
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 9 juli 2007 om 17:32:
Kan op Defqon ook genoeg aanmerken, te beginnen met het wegrijden van de parkeerplaats wat ons ook al diverse jaren meer dan anderhalf uur heeft gekost
Gek he, als de meesten allemaal tot het einde blijven, ze kunnen moeilijk wat extra wegen aan laten leggen, wat bomen kappen of greppels dichtgooien, daar kan de organisatie verder niet zo veel aan doen.
Nee en dan willen mensen wel dat ze op het Bussloo terrein bomen, boomstronken & takken gaan verwijderen?
Vind 't juist wel wat hebben dat je echt 't idee hebt dat je in de bossen staat. En dat is naar mijn idee ook de bedoeling van Multigroove/UDC.
Er ging een gerucht dat er 2 doden zijn gevallen, heeft hier iemand al iets meer van vernomen.
en denk ook niet dat ze voor elke op een feest overleden persoon de muziek stil zetten
Voor een uitgebreid verslag over Ground Zero, kijk naar www.rage-online.be
Wie weet trouwens of die 8Mix nog gekomen is of al geweest was. Tegen de tijd dat hij hoorde te draaien volgens dat karton was hij er niet.
In de main was de reactie maar lauw hoor, in andere zalen werd er wel lekker los gegaan
Er vallen meer doden dat je misschien zou denken
Miss kent iemand haar of weet hoe ze heet..??
Heeft niet veel te maken met dit topic,maar niet geschoten is altijd mis.....
nou inderdaad, stel dat iemand al overleden is laten ze dat echt niet merken, dan wordt ie gewoon evengoed nog meegenomen door de ambulance en evt. naar ziekenhuis, vaak zeggen ze dan als 'smoes' dat ie in de ambulance of net in het ziekenhuis is overleden, aangezien een lijk alleen in een lijkenwagen vervoerd mag worden en niet in een ambulance....
sorry, dan heb ik die net ff toevallig gemist
ik ben niet beledigd hoor,
mijn vriend, en zat andere vrienden gaan ook al wat jaartjes mee en die zeggen dus dat het helemaal niet zo is. uit respect zou het wel kunnen, maar denk dat het dan eerder is op een ander feest en niet op het feest en dezelfde avond waar diegene is overleden. en denk ook niet dat ze voor elke op een feest overleden persoon de muziek stil zetten, misschien als het een grote naam in de "scene" is ja. een belangrijke organisator of DJ (kijk toen destijds maar naar 3 Steps Ahead)
wie zouden dat als smoes moeten zeggen dan ? ambulance personeel ? haha
als ik alle verhalen moet geloven van de feesten waar ik geweest ben mag er al een mooi veldje volliggen
Uitspraak van • •M@rCky• • op maandag 9 juli 2007 om 20:59:
Miss kent iemand haar of weet hoe ze heet..??
flock on
vond het aan het einde van het feest net een begraafplaats
genoeg living dead gezien moet ik zeggen
genoeg living dead gezien moet ik zeggen
geen geweldig, maar toch zeker wel een zeer goed feest!
dat het minder goed georganiseerd leek als vorig jaar kan ook heel goed te maken hebben met de opkomst (die was vorig jaar minder)! als je je feest laat verpesten door te gaan miepen over boomstronken, kluisjes en weet ik wat nog meer, dan kun je in mijn ogen beter thuis blijven! Bussloo is en blijft een hele vette locatie voor dit soort feesten
Ground Zero met Defkont vergelijken slaat echt op kaas: GZ stijgt ver boven Defkont uit qua line-up!
eindconclusie:
hij was weer heerlijk Coby!
net alsof er ooit 1 feest is geweest dat jij niet goed/vet/cool/strak vond?
goed/vet/cool/strak
Iemand Danielle Mondello gezien..
hoe was zijn set?
Uitspraak van Gassen met die zooi!!! op maandag 9 juli 2007 om 02:09:
10 jaar geleden mystery land was 65 GULDEN
en 125 gulden VIP
Als alle zeikers nou volgend jaar gewoon niet komen, dan hebben de leuke feestgangers:
een korte rij bij de ingang
zekerheid op een kluis
een korte rij bij de munten
Geen wachttijd bij de plee
En genoeg ruimte om los te gaan.
dan had echt wel iemand dat gezien of denk je dat ze ongemerkt met een lijk zo van het terrein afkunnen...wordt beetje moe van altijd die onzin praat.
Heey heey. .
Iemand Danielle Mondello gezien..
hoe was zijn set?
ik best wel fan.. maar kon niet ivm met werk..
en wil 29 september naar A'dam..
Nieuwsgierig wat ie gedaan heeft
vergeet je niet wat?
bij Vinnie ook
in de hardstyletent werden nummers wel 3x gedraaid
Dus je had gewoon verder moeten kijken dat je neus lang was en dan was het allemaal geen probleem geweest..bij de schranz/techno waren geen wachttijden voor het toilet
Alleen die plee's he.
maargoed, wat boeit het ook, als je dan toch dood gaat dan maar op een feest
Vooral één grote chaoswaar iedereen onvindbaar was
organisatie was super slechtin de hardstyletent werden nummers wel 3x gedraaid, het leek net of ze een bandje op hadden staan en op repead hadden gedrukt
munten idem. welke gek sluiter er gewoon achteraan bij de allereerste munt verkoop die je ziet???
deze gek heefthet hele terrein afgelopen en om dat moment was het OVERAL mega druk dus.
lijkt me sterk want wij hebben de hele nacht niet langer dan 5 minuten ergens in de rij gestaan incl de ingang maar tja das feest ervaring he :roflol
whahaha die laatste zin man wat zet je je daarmee voor lul
Maar door mn feest ervaring heb ik nergens staan wachten en vollop staan jumpen op die heerlijke sets...nou jij weer
Misschien dacht je dat je steeds bij een ander loket stond maar ging je zo hard dat het gewoon dezelfde was
Ik vind ook niet dat feestervaring iets te maken heeft met hoe snel je binnen bent..ik feest ook al 13 jaar en was zaterdag ook pas na een uur binnen
Ik denk eerder dat het met brutaal zijn te maken heeft maar ja, iedereen staat te wachten en met brutaal zijn maak je ook geen vrienden
niet langer dan 5 minuten ergens in de rij gestaan incl de ingang maar tja das feest ervaring he
Ja, zo zijn er heel veel recreatieoorden waar feesten worden gegeven en op de een of andere manier is er daar veel minder gezeik over oneffen gronden. Weghalen hoeft idd niet maar je zorgt er wel voor dat zulke dingen buiten het looppad vallen, ook worden op veel outdoor feesten loopplanken e.d neergelegd of andere voorzieningen getroffen, dus lul nou niet dat dit alleen maar komt omdat het een buiten feest is want dan nog kan je het wat gangbaarder maken.
Beetje tiest de manier waarop je praat, lijkt wel alsof je je beledigd voelt en graag wil laten zien hoe stoer jij bent door anderen maar meteen af te kraken zonder dat ze je aanvallen. Or do you have a little sand in your vagina?
Ach leef je maar uit, ik kan het hebben hoor meid...
het enige nacht buiten feest
uhm..volgens mij is nightmare ook buiten
Uitspraak van Dulkasnol op dinsdag 10 juli 2007 om 14:54:
Maar door mn feest ervaring heb ik nergens staan wachten en vollop staan jumpen op die heerlijke sets...nou jij weer
blablabla je ken niet over dingen oordelen waar je nix vanaf weet
Scheitfeest van het jaar! Het spijt me zeer, maar wat een slechte organisatie! Voor 42 euro mag je toch wel iets meer verwachten dan een uur in de rij staan bij de entree en bij de munten!
En de infrastructuur mag ook verbeterd worden! Zo niet dan tot nooit!
positieve energie moet je naar toe trekken.
helemaal los(als een stelletje"gekken"),ga lekker uit je bol.
Blijkbaar dus niet
Iemand er nog wat over gehoord?Een vriendin van mij had een meisje zien liggen die helemaal niet meer bewoog en er zou een jongen op het strand zijn gevonden.
stilstaan is voor...
Iemand enig idee welke Duitse sites foto's hebben gemaakt?
en gewoon allemaal stilstaan
er zal er heus wel is een uit de pijp zijn gegaan op een feest die niet in het nieuws is gekomen maar dat is dan omdat of de organisatie die gene ergens anders gedumpt heeft of dat die gene ergens anders zn laatste adem heeft uitgeblazen(heeeeel vroeger is dat wel is voor gekomen ja in het begin)....maar als die gene met een ambulance van een feest komt reken dan maar dat het gelijk in het nieuws is en als alet zegt dat het niet zo is...dan geloof je die fantasie verhaaltjes toch lekker
ja tuurlijk hanzje...dream on
toch vaag als zo'n gast zegt die foto's maakt dat hij van de groundzero site is en je vervolgens je 2 foto's nie kan terug vinden ????? nadat ik ze 1 voor 1 bekeken heb!
Ik was blij dat de bewaking niet zo streng was
vet feestje
volgend jaar weer alleen dan zonder longontsteking na die tijd
Wat een gezeik weer allemaal.. (gelukkig zijn er ook nog mensen die niet over zeiken, maar toch.
In de rij staan: NOOIT LEUK.. maarja je moet wel he.. ff doorbikkelen en je bent binnen..
WC druk?? niets van gemerkt.. als je gelijk naar de eerst groep wc's gaat als je net binnen bent dan weet je dat het sterves druk is.. Dan moet iedereen weer zijn zooi te voorschijn toveren of z'n neus volstoppen en pissen omdat ze een uur in de rij gestaan hebben..
Verder te druk.. lekker gezellig toch!! Had je iig het idee dat er mensen waren hahaha!!
Owja drukte bij de muntjes, denk is na meestal is er nog wel een plaats waar ze muntjes verkopen.. ff doorlopen dus..
Naja heb geen zin om verder alle negatieve dingen te ontkrachten..
Ik heb t harstikke naar me zin gehad.. Jammer dat de zon vanaf 4 uur toch wel te voorschijn kwam, als ze daar nou is iets aan konden doen int donker ist veel leuker!!
In de rij staan: NOOIT LEUK.. maarja je moet wel he.. ff doorbikkelen en je bent binnen..
wel n goed feest
Opbouw, sfeer en weer
En last but not least hoe was Mark N?
www.sonic-warrior.de
dit is er 1 verder weet ik niet
Een kwartiertje wachten: Prima! Maar 3 kwartier tot meer dan een uur?
Uitspraak van wesleyop woensdag 11 juli 2007 om 17:54:
volgend jaar ben ik er zeker weer bij
100%
Naja ik kon gewoon overal doorlopen zo drank halen en zo zeiken als ik wilde nergens last van gehad
kom bij de kassa en koop een kaartje
krijg ik een 2e hands gekreukeld kaartje
vraag ik of dit normaal is , zegt ze :
ja de kaarten waren op (dus met andere woorden : UITVERKOCHT )
en dan mensen toch nog binnen laten .............
Same here, kan ze ook niet terugvinden
Hehe, wat voor prutser ben je dan
Maar nee, hij liet het resultaat nog zien dus ik weet zeker dat ie gelukt is
Dan lag het aan de camera
ja de kaarten waren op (dus met andere woorden : UITVERKOCHT )
ook zag ik bijna geen security
Kijk dit kan en mag gewoon niet! Maak dan een grotere ingang of maak er 2!
en dan nog bruter dan deze keer
Maar hij was ook de enigste fotograaf die g1 kaartje had
Ja dat viel mij ook op ja. En als je weet dat bij ID-T de grootste kostenpost de beveiliging is, begrijp je hoeveel ze hier in Bussloo bespaard hebben....
Maar een paar puntjes die elk jaar nog fout zijn gegaan, kun je toch wel verbeteren??
Echt fris zag hij er niet uit
Uitspraak van Schizo-Maniac op woensdag 11 juli 2007 om 21:27:
Ja dat viel mij ook op ja. En als je weet dat bij ID-T de grootste kostenpost de beveiliging is, begrijp je hoeveel ze hier in Bussloo bespaard hebben....
wees maar blij dat je vroeger te jong was om te feesten want een uurtje was niks toen......heb vaak genoeg 2 a 3uur in de rij gestaan en dan waren er maar 10.000 man
Same here, kan ze ook niet terugvinden terwijl hij hem echt 5 keer ofzo opnieuw heeft genomen omdat ie nog niet tevreden was
Dat is dan wel heel schandalig. Want het aantal te verkopen kaarten is vastgesteld in een veiligheidsplan.
Uitspraak van Schizo-Maniac op woensdag 11 juli 2007 om 21:27:
Maar een paar puntjes die elk jaar nog fout zijn gegaan, kun je toch wel verbeteren???
raar dat al die politie daar niet eens een keer op let, die zagen toch ook wel dat het gewoon niet meer veilig was zo?! wat als er paniek was uitgebroken ofzo of een mega vechtpartij
Tja dat was vroegerNu is nu en zoiets hoort gewoon niet!
Vette remix trouwens
haha, volgens mij weet ik wie het is
Tja dat was vroegerNu is nu en zoiets hoort gewoon niet!
bla bla hou toch op man als er ergens 15000 man op afkomt dan sta je gewoon minimaal een uur in de rij als je ergens achteraan staat....dat is toch vrij logisch
bla bla hou toch op man als er ergens 15000 man op afkomt dan sta je gewoon minimaal een uur in de rij als je ergens achteraan staat....dat is toch vrij logisch
je kan nou eenmaal niet allemaal tegelijk naar binnen watje punt uit
Grootste kostenpost op een feest security?
maar als al die zeikende lui nou volgens jaar weg blijven hebben wij meer de ruimte
Beetje zeiken over her en der een beetje modder zeker nog nooit op een festival geweest.
Of zeiken dat er te hard werd gedraaid volgende keer de line bekijken voordat je achter je vriendjes aanloopt; was het terrein meteen een stuk minder vol geweest
Of zeiken dat het een hakkuh kermis feestje was nogmaals line up en die attracties zijn juist geweldig oldschool
Of zeiken over lange rijen bij de deur ik had de eerste pendelbus vanaf apeldoorn, huppelde om 9:05 al vrolijk op het terrein rond
Of zeiken over de toiletten dat dixies gore dingen zijn weten we inmiddels ook wel
Valt me nog mee dat er niet geklaagd wordt over de hitte, zoals altijd wordt gedaan na afloop van een feest
Will the real party people please stand up!
Heb nu al zin in Ground Zero '08
Goed plan!
ze heeft ook pf ja
ik heb haar al een pb gestuurd of ze het idd is
Je kunt 'r PF ook gewoon hierzetten hoor
Grootste kostenpost op een feest security?
lijkt me onmogelijk....apparatuur, DJ's, terrein, enz enz
jeugd van tegenwoordig stelt ook niks meer vooralleen maar zeiken kennen ze
Het is van UDC. Daar moet je heengaan zonder enige verwachting, valt het altijd mee. Al die minpunten zie ik ook wel, maar willen we nou godverdommehakken in Bussloo of niet? Een vergelijking met Mystery Land kan ik ook maken, maar wat schiet ik/een ander ermee op
Niks, helemaal niks. Geniet gewoon en hak tot er geen bass meer uit de boxen komt.
Uitspraak van Dulkasnol op woensdag 11 juli 2007 om 22:33:
jeugd van tegenwoordig stelt ook niks meer vooralleen maar zeiken kennen ze
Na bijna 15 jaar hardcore is het dak bereikt en en heeft jou generatie de 'house' (op wat die hards na) allang massaal laten vallen. Die mensen waren eerst 'zwanger' van de toekomstidealen en keken uit naar wat er komen ging, maar zijn uiteindelijk stuk voor stuk 'bevallen' Door internet is echter ook (bijna) niks meer geheimzinning of verassend.
Met straks 20 jaar (house)geschiedenis en evenveel vergelijkingsmatriaal , 24/7/365 beschikbaar voor iedereen via Internet gaan het aan z'n eigen succes ten onder.
Ook is het fenomeen house in kaart gebracht. Nu kun je niet meer zonder vergunning nachten doorgaan in leegstaande loodsen op verlaten industriegebieden...en dat is ook de kick geweest voor jullie.
De mentaliteit van nu is een probleem, waar de hele maatschappij last van heeft, niet alleen onze scene.
Jij snapt het echt.. maar ik blijf erbij, wanneer je aan dit soort dingen stoort op een feest dan snap je echt niet waar het om draait. Ik heb de avond van m'n leven gehad, wat boeit dat wachten voor een ingang of de wc's nou, je kan toch wel een praatje maken ofzo?
Ik vond het serieus gruwelijk, beste feest van het jaar !
ik blijf erbij, wanneer je aan dit soort dingen stoort op een feest dan snap je echt niet waar het om draait.
willen we nou godverdommehakken in Bussloo of niet? Een vergelijking met Mystery Land kan ik ook maken, maar wat schiet ik/een ander ermee op
Niks, helemaal niks. Geniet gewoon en hak tot er geen bass meer uit de boxen komt.
zwaar longontsteking na ground zero
Nog twee nachtjes en dan kunnen jullie eindelijk gaan zeiken over het volgende feessie
Kijk dit kan en mag gewoon niet! Maak dan een grotere ingang of maak er 2!
Jij snapt het echt.. maar ik blijf erbij, wanneer je aan dit soort dingen stoort op een feest dan snap je echt niet waar het om draait. Ik heb de avond van m'n leven gehad, wat boeit dat wachten voor een ingang of de wc's nou, je kan toch wel een praatje maken ofzo?
Ik vond het serieus gruwelijk, beste feest van het jaar !
Uitspraak van Pagan op vrijdag 13 juli 2007 om 15:29:
willen we nou godverdommehakken in Bussloo of niet? Een vergelijking met Mystery Land kan ik ook maken, maar wat schiet ik/een ander ermee op
Daar draait het om
En dan de zon zien opkomen bij de main op het einde: HEERLIJK
Ik zal in ieder geval een van de eersten zijn die de kaarten voor Ground Zero 2008 zal bestellen!
Moesten meer mensen hun gsm bij de ingang aan uit en weer terug aanzetten. Waarom, waar is dat goed voor. De meneer de fouilleerder wou geen antwoord geven.
Moesten meer mensen hun gsm bij de ingang aan uit en weer terug aanzetten. Waarom, waar is dat goed voor. De meneer de fouilleerder wou geen antwoord geven.
Ik denk om te controleren of ie het wel doet.. zodat je geen oude telefoon uitholt en volpropt met drugs...
het is tegewoordig hip om een mobieltje leeg te halen van binnen en dan vol te stoppen met drugs!!!
snappie???
Ik heb wel een keer een kerel gezien op nightmare die had zn foto camera vol met pillen
Tuurlijk niet
iemand live setjes van de terror/industriel al kennen vinden ergens??thanks!!
vergeet dit feest nooit meer!!