| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00 |
Uitspraak van Dulkasnol op dinsdag 10 juli 2007 om 14:54:
Maar door mn feest ervaring heb ik nergens staan wachten en vollop staan jumpen op die heerlijke sets...nou jij weer
blablabla je ken niet over dingen oordelen waar je nix vanaf weet
Scheitfeest van het jaar! Het spijt me zeer, maar wat een slechte organisatie! Voor 42 euro mag je toch wel iets meer verwachten dan een uur in de rij staan bij de entree en bij de munten!
En de infrastructuur mag ook verbeterd worden! Zo niet dan tot nooit!
positieve energie moet je naar toe trekken.
helemaal los(als een stelletje"gekken"),ga lekker uit je bol.
Blijkbaar dus niet
Mijn broertje en een vriendin en ik gingen naar de w.c werden we tegen gehouden door de uitsmijters en wij dus vragen waarom we er niet in mochten toen zei die uitsmijter ja ze zijn straks wel weer open, nou raar dus maar ja je denkt er verder niet over na en toen hoorde ik dus later dat er iemand dood op de w.c had gelegen ,
en dat je daarom niet naar de w.c mocht.
En toen zei een vriend van me dat
er nog iemand dood was gegaan.
Iemand er nog wat over gehoord?Een vriendin van mij had een meisje zien liggen die helemaal niet meer bewoog en er zou een jongen op het strand zijn gevonden.
stilstaan is voor...
Iemand enig idee welke Duitse sites foto's hebben gemaakt?
en gewoon allemaal stilstaan
er zal er heus wel is een uit de pijp zijn gegaan op een feest die niet in het nieuws is gekomen maar dat is dan omdat of de organisatie die gene ergens anders gedumpt heeft of dat die gene ergens anders zn laatste adem heeft uitgeblazen(heeeeel vroeger is dat wel is voor gekomen ja in het begin)....maar als die gene met een ambulance van een feest komt reken dan maar dat het gelijk in het nieuws is en als alet zegt dat het niet zo is...dan geloof je die fantasie verhaaltjes toch lekker
ja tuurlijk hanzje...dream on
toch vaag als zo'n gast zegt die foto's maakt dat hij van de groundzero site is en je vervolgens je 2 foto's nie kan terug vinden ????? nadat ik ze 1 voor 1 bekeken heb!
Ik was blij dat de bewaking niet zo streng was
vet feestje
volgend jaar weer alleen dan zonder longontsteking na die tijd
Wat een gezeik weer allemaal.. (gelukkig zijn er ook nog mensen die niet over zeiken, maar toch.
In de rij staan: NOOIT LEUK.. maarja je moet wel he.. ff doorbikkelen en je bent binnen..
WC druk?? niets van gemerkt.. als je gelijk naar de eerst groep wc's gaat als je net binnen bent dan weet je dat het sterves druk is.. Dan moet iedereen weer zijn zooi te voorschijn toveren of z'n neus volstoppen en pissen omdat ze een uur in de rij gestaan hebben..
Verder te druk.. lekker gezellig toch!! Had je iig het idee dat er mensen waren hahaha!!
Owja drukte bij de muntjes, denk is na meestal is er nog wel een plaats waar ze muntjes verkopen.. ff doorlopen dus..
Naja heb geen zin om verder alle negatieve dingen te ontkrachten..
Ik heb t harstikke naar me zin gehad.. Jammer dat de zon vanaf 4 uur toch wel te voorschijn kwam, als ze daar nou is iets aan konden doen int donker ist veel leuker!!
In de rij staan: NOOIT LEUK.. maarja je moet wel he.. ff doorbikkelen en je bent binnen..
wel n goed feest
Opbouw, sfeer en weer
En last but not least hoe was Mark N?