Partyflock

Forumonderwerp · 959620
Betreft: evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb denk teveel in me eigen schaduw gestaan de afgelopen paar dagen! Ben de hele dag al ziek, zwak en misselijk! Helaas nu GZ missen... Dit jaar wel n goed feest? Opbouw, sfeer en weer? En concerning de artiesten iedereen op komen dagen? En last but not least hoe was Mark N? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand of er nog foto's van GZ op partyflock komen?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/14636426.jpg[/img]de rij van gz stond toen ik deze foto maakte niet eens helenmaal achteraan:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 20:04:
weet iemand of er nog foto's van GZ op partyflock komen?

ze staan er op hoor!!!!!!!
Waarschuw beheerder
's ochtends tijdens de surprise act op de mainstage :kwijl:

[img width=640 height=480 cacheid=000e31fb002887fa8152025d1a01f33d8e]https://album.partyflock.nl/14664221.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 10 juli 2007 om 15:13:
Uitspraak van Dulkasnol op dinsdag 10 juli 2007 om 14:54:
Maar door mn feest ervaring heb ik nergens staan wachten en vollop staan jumpen op die heerlijke sets...nou jij weer

blablabla je ken niet over dingen oordelen waar je nix vanaf weet

wat lul je nou we zijn toch op het zelfde feestje geweest en ik had nergens last van dus...... stfu :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAMOS! op dinsdag 10 juli 2007 om 20:10:
stond toen ik deze foto maakte niet eens helenmaal achteraan

Beter is dit niet op dance valley...Vorig jaar was ook echt een drama!!
Waarschuw beheerder
toch vaag als zo'n gast zegt die foto's maakt dat hij van de groundzero site is en je vervolgens je 2 foto's nie kan terug vinden ????? nadat ik ze 1 voor 1 bekeken heb!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 19:27:
Scheitfeest van het jaar! Het spijt me zeer, maar wat een slechte organisatie! Voor 42 euro mag je toch wel iets meer verwachten dan een uur in de rij staan bij de entree en bij de munten!
En de infrastructuur mag ook verbeterd worden! Zo niet dan tot nooit!

Denk niet dat de mensen, die overal het beste van proberen te maken, er echt heel triest om zullen zijn dat mensen die alleen maar zitten te zeiken niet meer komen. :bye:

Ik ga nu 14 jaar naar feesten, maar heb zelf overal nog een prima feest van kunnen maken. Samen met de rest van de groep.
Waarschuw beheerder
Idd de minpunten vallen in het niets tegenover de rest was gewoon een toppie feest en druk of niet gewoon met ze alle gezellie hakkuhhhhh

volgend jaar zeker weer :jaja:

Trouwens ik was op 10min al binnen wel lekker vroeg gegaan maar das juist best vant begin tot einde en gaannnnnnnn :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks dat ik 1 uur in de rij heb moeten staan om naar binnen te komen... heb ik me zeker wel vermaakt daar...

alleen 2 uur met me tas op me schouder gelopen ( na 2 uur eindelijk bekende gevonde die wel kluisjes had dus ik was blij:roflol: ) omdat er veeeeelste weinig kluisjes waren wat ik egt schandalig vind maar oke...volgende keer meer kluisjes graagg!!!

Voor de rest Gruwlijk genoten !

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike..- op maandag 9 juli 2007 om 16:46:
KEI HARD HAKKEN :D

kijk maar: http://video.google.nl/videoplay?docid=-6003702985560974636

helft staat stil daar :P

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
vet filmpje!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 19:26:
positieve energie moet je naar toe trekken.
helemaal los(als een stelletje"gekken"),ga lekker uit je bol.

Precies!! En daarna gewoon lekker verder gestampt op de parkeerplaats naast een auto (y) haha ;P

Wat een topfeestje was het, ik wou noooooit meer naar huis!!
Waarschuw beheerder
Mijn eerste feestje, en vond het helemaal geweldig!
Ik hoor iedereen wel zeuren, dat ze bijna vielen.. maar niet dat ze nou echt met de kop in het zand lagen! dus dat valt dan weer mee ;)
De rij was wel heel groot ja, misschien een paar doorgangen erbij zetten de volgende keer, maar ja! tijd zat over toch!? Ik was blij dat de bewaking niet zo streng was, ben nog niet helemaal 18. Ik heb ook geen chagrijnige mensen gezien! Ik vond het een lache feest. En zeker voor herhaling vatbaar!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JP Energyflash op woensdag 11 juli 2007 om 00:06:
Blijkbaar dus niet

Als Alet dit vertelt dan is dit zo ja. Ongeacht of er nu nieuwsberichten zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op zondag 8 juli 2007 om 12:44:
Mijn broertje en een vriendin en ik gingen naar de w.c werden we tegen gehouden door de uitsmijters en wij dus vragen waarom we er niet in mochten toen zei die uitsmijter ja ze zijn straks wel weer open, nou raar dus maar ja je denkt er verder niet over na en toen hoorde ik dus later dat er iemand dood op de w.c had gelegen ,
en dat je daarom niet naar de w.c mocht.
En toen zei een vriend van me dat
er nog iemand dood was gegaan.

Iemand er nog wat over gehoord?Een vriendin van mij had een meisje zien liggen die helemaal niet meer bewoog en er zou een jongen op het strand zijn gevonden.

Maar wat ik niet snap dat mensen heel veel minpunten hebben en dat het wel met "zeer goed" wordt gewaardeerd ik heb me zekers goed vermaakt als je na een feest gaat weet je dat je moet wachten of je moet eerder/later weggaan en bij de meeste buitenfeesten is het geluid niet super en ach ik vond het wel wat hebben zo lekker donker half in het bos maar een beetje licht en water op de w.c was niet vekeerd geweest vorig jaar vond ik het beter geregeld allemaal maar weer veel bekenden gezien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Sunny* op dinsdag 10 juli 2007 om 23:30:
Wat een topfeestje was het, ik wou noooooit meer naar huis!!

idd al dat gezeik blijf dan lekker thuis ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=9002286161111754420}
stilstaan is voor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op woensdag 11 juli 2007 om 00:26:
Iemand er nog wat over gehoord?Een vriendin van mij had een meisje zien liggen die helemaal niet meer bewoog en er zou een jongen op het strand zijn gevonden.

Ik liep als 1 van de laatste weg van de wc`s daar werd eng leeg daar en iedereen was opeens weg en er kon niemand meer in toen....

Maar heb niemand zien liggen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was één of andere duitser die foto's maakte. Hij was volgens mij met het begin van darrien kelly daar vooraan bij de main.

Iemand enig idee welke Duitse sites foto's hebben gemaakt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAMOS! op dinsdag 10 juli 2007 om 20:10:
de rij van gz stond toen ik deze foto maakte niet eens helenmaal achteraan:s

volgende keer iets eerder arriveren? :)

[img width=640 height=437]http://www.kukident.nl/cc/groundzero/CIMG0324.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op woensdag 11 juli 2007 om 01:23:
en gewoon allemaal stilstaan

Haha prachtig inderdaad :lol:

Daarom had ze het jasje ook dicht zitten waarschijnlijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op woensdag 11 juli 2007 om 07:33:
Uitspraak van Dulkasnol op woensdag 11 juli 2007 om 01:23:
en gewoon allemaal stilstaan

Haha prachtig inderdaad :lol:

Daarom had ze het jasje ook dicht zitten waarschijnlijk

:roflol:
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coldfusion op woensdag 11 juli 2007 om 09:35:
er zal er heus wel is een uit de pijp zijn gegaan op een feest die niet in het nieuws is gekomen maar dat is dan omdat of de organisatie die gene ergens anders gedumpt heeft of dat die gene ergens anders zn laatste adem heeft uitgeblazen(heeeeel vroeger is dat wel is voor gekomen ja in het begin)....maar als die gene met een ambulance van een feest komt reken dan maar dat het gelijk in het nieuws is en als alet zegt dat het niet zo is...dan geloof je die fantasie verhaaltjes toch lekker

precies.. denk je nou echt dat het nog geheim kan blijven met zoveel politie ook nog eens op de been etc? als je de verhalen moet geloven gaan er op elk feest mensen dood, nou dan gaat het er bij mij echt niet in dat dat nog allemaal vrolijk door mag gaan zo :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 06:56:
volgende keer iets eerder arriveren?

god wat hadden wij 't goed voor elkaar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op woensdag 11 juli 2007 om 09:35:
ja tuurlijk hanzje...dream on

Dat is nou cynisme snolletje. :D
Waarschuw beheerder
:D
:z volgende keer eerst ff wakker worden :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op dinsdag 10 juli 2007 om 22:16:
toch vaag als zo'n gast zegt die foto's maakt dat hij van de groundzero site is en je vervolgens je 2 foto's nie kan terug vinden ????? nadat ik ze 1 voor 1 bekeken heb!

Same here, kan ze ook niet terugvinden terwijl hij hem echt 5 keer ofzo opnieuw heeft genomen omdat ie nog niet tevreden was :/
Waarschuw beheerder
donateur
blijkbaar is die dan als nog mislukt 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 11 juli 2007 om 11:42:
blijkbaar is die dan als nog mislukt

Hehe, wat voor prutser ben je dan 8)

Maar nee, hij liet het resultaat nog zien dus ik weet zeker dat ie gelukt is :)
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe of die camera kon jullie gewoon niet verdragen ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 11 juli 2007 om 11:55:
whehehe of die camera kon jullie gewoon niet verdragen

Dan lag het aan de camera :D
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik weer allemaal.. (gelukkig zijn er ook nog mensen die niet over zeiken, maar toch.

In de rij staan: NOOIT LEUK.. maarja je moet wel he.. ff doorbikkelen en je bent binnen..

WC druk?? niets van gemerkt.. als je gelijk naar de eerst groep wc's gaat als je net binnen bent dan weet je dat het sterves druk is.. Dan moet iedereen weer zijn zooi te voorschijn toveren of z'n neus volstoppen en pissen omdat ze een uur in de rij gestaan hebben..

Verder te druk.. lekker gezellig toch!! Had je iig het idee dat er mensen waren hahaha!!

Owja drukte bij de muntjes, denk is na meestal is er nog wel een plaats waar ze muntjes verkopen.. ff doorlopen dus..

Naja heb geen zin om verder alle negatieve dingen te ontkrachten..

Ik heb t harstikke naar me zin gehad.. Jammer dat de zon vanaf 4 uur toch wel te voorschijn kwam, als ze daar nou is iets aan konden doen ;) int donker ist veel leuker!!
Waarschuw beheerder
vet feestje :D

volgend jaar weer alleen dan zonder longontsteking na die tijd :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juuldelatourette op woensdag 11 juli 2007 om 00:05:
Ik was blij dat de bewaking niet zo streng was

Mijn tasje werd niet eens gecontroleerd :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Sunny* op woensdag 11 juli 2007 om 14:30:
Mijn tasje werd niet eens gecontroleerd

hey, jij ging met saar mee naar binnen of niet?

en schandalig dat je tasje niet eens gecontroleerd werd :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M1EKSTE op woensdag 11 juli 2007 om 13:40:
vet feestje

zeker :bier:

ik had nog effe met je gesproken, maar ik was zo dronken, ik weet alleen dat ik iets moest onthouden ... weet alleen echt niet meer wat :/

Uitspraak van M1EKSTE op woensdag 11 juli 2007 om 13:40:
volgend jaar weer alleen dan zonder longontsteking na die tijd

fucked up :S

ik ben sinds zaterdag aardig verkouden ... gek word ik dr van :[
Waarschuw beheerder
Enige minpunt van het feest was het absurd lange wachten, voor de rest was het een lekker wazig feessie (y)
Waarschuw beheerder
Naja ik kon gewoon overal doorlopen zo drank halen en zo zeiken als ik wilde nergens last van gehad :P
Waarschuw beheerder
volgend jaar ben ik er zeker weer bij :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/14636426.jpg[/img]

Kijk dit kan en mag gewoon niet! :s Maak dan een grotere ingang of maak er 2!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iloonie op woensdag 11 juli 2007 om 12:50:
Wat een gezeik weer allemaal.. (gelukkig zijn er ook nog mensen die niet over zeiken, maar toch.

In de rij staan: NOOIT LEUK.. maarja je moet wel he.. ff doorbikkelen en je bent binnen..

WC druk?? niets van gemerkt.. als je gelijk naar de eerst groep wc's gaat als je net binnen bent dan weet je dat het sterves druk is.. Dan moet iedereen weer zijn zooi te voorschijn toveren of z'n neus volstoppen en pissen omdat ze een uur in de rij gestaan hebben..

Verder te druk.. lekker gezellig toch!! Had je iig het idee dat er mensen waren hahaha!!

Owja drukte bij de muntjes, denk is na meestal is er nog wel een plaats waar ze muntjes verkopen.. ff doorlopen dus..

Naja heb geen zin om verder alle negatieve dingen te ontkrachten..

Ik heb t harstikke naar me zin gehad.. Jammer dat de zon vanaf 4 uur toch wel te voorschijn kwam, als ze daar nou is iets aan konden doen int donker ist veel leuker!!

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wesley:bye: op woensdag 11 juli 2007 om 17:54:
volgend jaar ben ik er zeker weer bij

100% :bounce:

Uitspraak van >>Massive<< ® op woensdag 11 juli 2007 om 19:19:
Kijk dit kan en mag gewoon niet! Maak dan een grotere ingang of maak er 2

wow :| dan heb ik nog geluk gehad :D altijd handig om klein te zijn O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Iloonie op woensdag 11 juli 2007 om 12:50:

Een kwartiertje wachten: Prima! Maar 3 kwartier tot meer dan een uur? :s Nee sorry, niet als je bijna 45 euro betaald voor een kaartje!
laatste aanpassing
Artiest Rowdy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 juli 2007 om 00:12:
wel n goed feest

Opbouw, sfeer en weer

(Y)
En last but not least hoe was Mark N?

Zeer Okee,
alleen jammer dat vooral de terreur en de early naar mijn idee af en toe erg overstemd werden door omliggende areas.
't Is vrij maf om te zien hoe sommige mensen om je heen (in een break van een track, zonder kick) helemaal los gaan op een bass/kick van een totaal andere plaat, met een heel ander tempo. :D