2916x bekeken
| Betreft: | evenement: Armada, zaterdag 30 juni 2007 om 22:00 |
donateur
zeker aanwezig 
Hmmm..klinkt leuk!
Jammer dat je al wat anders heb
Mss ga ik wel
Maar nu komt net die avond Jon O'Bir in de Illusion in Lier draaien
Keuzes Keuzes ik zou het wel weten Jon 'O Bir komt niet zo vaak deze kant op.
Armada@Panama heeft al heel wat grote namen naar Amsterdam gehaald het afgelopen half jaar. Markus Schulz stond op 27 januari al een keer op Armada@Panama en door de overweldigende reacties op zijn set zal hij op 30 juni terugkeren in de Panama. En hoe! Markus zal het publiek een zes uur durende solo set voorschotelen en voor het eerst tracks van zijn nieuwe “Progression” album draaien. Dit album zal vanaf dat weekend in de winkel liggen.
Markus Schulz komt uit Miami en is zijn droom aan het vervullen! Heel de wereld maakt kennis met zijn muziek. Met zijn “dark, moody, melodic trance” probeert de huidige #19 in de DJ Mag Top 100 zoveel mogelijk mensen te bereiken.
Van Australië, China en Rusland tot aan Trinidad & Tobago, heeft hij zijn sporen het afgelopen jaar achtergelaten.Markus is daarnaast nog druk met zijn eigen internationale radio show ‘Global DJ Broadcast’ dat op meer dan 30 zenders over de gehele wereld te beluisteren is. Komende zomer zal hij ook weer diverse keren optreden in Ibiza tijdens Armada@Amnesia. Armada@Amnesia zal vanaf 3 juli iedere dinsdag in Amnesia, de populairste danceclub van de wereld, worden georganiseerd.
Ook in de studio van de Panama zal deze avond een solo optreden worden gegeven. ElSandro zal met zijn ‘sound’, Progressive-House een heerlijke show weggeven. ElSandro heeft inmiddels zijn sporen verdiend en heeft o.a. in het voorprogramma van Armin van Buuren, Erick Morillo, Danny Howels, Sander Kleinenberg, Sasha en Pete Tong gestaan. Binnenkort zal "Armada House" worden gereleased waarvan 1 Disc door ElSandro is gemixed.
Armada@Panama
Start: 22.00 – 04.00
Voorverkooptickets: €17,50 ex fee
Door tickets: € 20,00
Tickets verkrijgbaar via: www.armadaevents.com en www.easyticket.com
Panama: Oostelijke Handelskade 4, Amsterdam
Markus Schulz komt uit Miami en is zijn droom aan het vervullen! Heel de wereld maakt kennis met zijn muziek. Met zijn “dark, moody, melodic trance” probeert de huidige #19 in de DJ Mag Top 100 zoveel mogelijk mensen te bereiken.
Van Australië, China en Rusland tot aan Trinidad & Tobago, heeft hij zijn sporen het afgelopen jaar achtergelaten.Markus is daarnaast nog druk met zijn eigen internationale radio show ‘Global DJ Broadcast’ dat op meer dan 30 zenders over de gehele wereld te beluisteren is. Komende zomer zal hij ook weer diverse keren optreden in Ibiza tijdens Armada@Amnesia. Armada@Amnesia zal vanaf 3 juli iedere dinsdag in Amnesia, de populairste danceclub van de wereld, worden georganiseerd.
Ook in de studio van de Panama zal deze avond een solo optreden worden gegeven. ElSandro zal met zijn ‘sound’, Progressive-House een heerlijke show weggeven. ElSandro heeft inmiddels zijn sporen verdiend en heeft o.a. in het voorprogramma van Armin van Buuren, Erick Morillo, Danny Howels, Sander Kleinenberg, Sasha en Pete Tong gestaan. Binnenkort zal "Armada House" worden gereleased waarvan 1 Disc door ElSandro is gemixed.
Armada@Panama
Start: 22.00 – 04.00
Voorverkooptickets: €17,50 ex fee
Door tickets: € 20,00
Tickets verkrijgbaar via: www.armadaevents.com en www.easyticket.com
Panama: Oostelijke Handelskade 4, Amsterdam
donateur
kijk hier echt super naar uit 
11.06.2007 - Forthcoming Album Markus Schulz - Release 2nd July 2007
Markus Schulz’s star is in the ascendance. Following the release of his debut artist album, he’s jumped to number 19 in the prestigious DJ Top 100, enjoyed huge success with his Ibiza 2006 CD, seen his weekly Global DJ Broadcast radio show syndicated to over 30 stations worldwide, and travelled everywhere from Australia to Russia, China to Trinidad, and many other destinations along the way.
His stunning second artist album, Progression, is the result of these experiences, and offers listeners a slice of his trademark dark, melodic trance alongside beautiful chilled tracks, guitars, and sublime vocals. Says Markus, “Progression was conceived in the summer, whereas the debut album was done and released in winter, so Progression is less dark, and more influenced by sunny days in Miami. ‘Trinidad to Miami’ was actually written while I was flying over the ocean with the sun shining on the water, and encapsulates that feeling of optimism and happiness.”
While some artists might find it hectic putting together an album with so much going on, Markus thrives on the inspiration he finds in his two bases – Miami and Berlin – and gigs everywhere in between. “I can't do one without the other - playing for the crowd makes me excited and gives me ideas for getting into the studio. When I’m in the studio, I can’t wait to play out what I’m making and seeing people react to it – the processes feed off each other. “
The album kicks off with Markus Schulz vs Chakra’s ‘I Am’, Markus’ take on one of his all time favourite records, for which Chakra supplied the vocals with their blessing. Other highlights include Daydream, with a vocal guest spot from Carrie Skipper, who also puts in an appearance on Lost Cause, and Daydream with Andy Moore, the sun soaked ‘Let It Go’, and a collaboration with Markus’ protégé Mike Targansky, aka Elevation. Iberian chill out comes in the form of ‘On A Wave’ featuring Anita Kelsey, while ‘Cause You Know’ is a rock influenced, mid tempo ballad. “An artist album is very different to a mix CD – a mix is a snapshot of what you’re playing at that time, while an artist album is a bigger expression of what’s inside you artistically, so it’s amazing to watch the crowd react to your own creation,” says Markus. A Progression Tour is now planned, and the audio and visual assault promises to be unmissable.
“When I grew up listening to music it had a huge influence on me, and made me who I am, so when I make my own music I do it with the listener in mind and try and recreate that one on one feeling I’ve always had. It’s something that gets you through hard times, is a soundtrack to good times, and touches you in a unique way. I’m really proud of this album, and I hope people playing it will love it as much as I do.”
Tracklist:
01: I Am (vs Chakra)
02: Spilled Cranberries
03: On A Wave (Feat Anita Kelsey)
04: Lost Cause (Feat Carrie Skipper)
05: Mainstage
06: Fly To Colors
07: Let It Go
08: SLA9
09: Daydream (Feat Andy Moor)
10: Perfect (Feat Dauby)
11: Trinidad To Miami
12: Cause You Know (Feat Departure)
13: Cause You Know (Is This The End) (Feat Departure)
met 'n beetje geluk is deze dus al op de avond zelf te koop.. Fly To Colors vind ik sowieso echt een topplaat!
laatste aanpassing
donateur
dit word een nachtje flink zweeven
kijk hier erg naar uit, Makus is een held 
dit word een nachtje flink zweeven kijk hier erg naar uit, Makus is een held
agree !, ben er ook bij, eerste keer panama voor mij
Wie gaat er van te voren nog naar Hilversum?
https://partyflock.nl/party/94885:Hilversum_Alive_Q_sQuare_2007
Het is iig gratis
https://partyflock.nl/party/94885:Hilversum_Alive_Q_sQuare_2007
Het is iig gratis
En daartussen op vakantie ... naar Ibiza
mazzelkont!!!
Gewoon ff een paar dagen feesten daar!!
Maar goed, dat je dan in Bloemendaal (ook)kan chillen he
Flink zweven met super gezellige mensen en in een top locatie.
Je slaat de spijker op z'n kop!
laatste aanpassing
ik kom de 30e toch echt voor Markus..
Je zou eens je blik kunnen verruimen....
Afijn,
Ik zit NU ongelofelijk te genieten van Markus nieuwe album: Progression.
Wat een zalige nummers staan er op zeg....
Nog 6 nachtjes slapen en dan gaan we een ontzettend mooi feest tegemoet!!
Je zou eens je blik kunnen verruimen....
lieverd, daarmee bedoel ik niet dat ik ElSandro links laat liggen zaterdag maar ben bang dat Markus me gewoon de hele avond in z'n greep houdt met z'n set dat ik weinig van Sander mee zal krijgen..
Ik zit NU ongelofelijk te genieten van Markus nieuwe album: Progression.
+1.
donateur
ik weet nog iemand die 2 kaartjes over heeft
https://partyflock.nl/topic/957045:Kaarten_Markus_Schulz
kaarten zijn verkocht
https://partyflock.nl/topic/957045:Kaarten_Markus_Schulz
kaarten zijn verkocht
laatste aanpassing
Zou ik in de voorverkoop moeten kopen of aan de deur ? Gaat het uitverkocht denken jullie ?
Ik zou toch ook maar het zekere voor het onzekere nemen. Toen Markus er in januari was, kon je nog wel aan de kassa kopen, maar uiteindelijk zat het toch aardig vol.
Zeker aanwezig!!!
Deze top dj wil ik niet missen!
en dat voor 6 uur solo!! waauuuw!!
Zeker weten, we maken er weer een feestje van!
Markus & Panama is een geslaagde combinatie, dat hebben we in januari al wel gemerkt!
donateur
laatste aanpassing
donateur
pbtje gestuurd 
Preview
we don't need previews, I already got the album..
donateur
ik zoek er nog 1 
donateur
your solo night at Panama in Amsterdam. Is this going to be a special night for you?
I love the long sets. I used to play eight hour sets and I miss that because when you do a long set you can really tell a story. You don’t just bang it our for six hours and a lot of planning goes into my solo sets to really make that night have special feel to it. I think this is the first time I’ve done an extended set like this here in Holland and so I’ve planned a lot of surprises and fun things. You’ll hear a lot of the new album and a lot of the tracks I’m going to do over the summer. I’ll make it a journey.
I love the long sets. I used to play eight hour sets and I miss that because when you do a long set you can really tell a story. You don’t just bang it our for six hours and a lot of planning goes into my solo sets to really make that night have special feel to it. I think this is the first time I’ve done an extended set like this here in Holland and so I’ve planned a lot of surprises and fun things. You’ll hear a lot of the new album and a lot of the tracks I’m going to do over the summer. I’ll make it a journey.
donateur
en maar een beetje hyper
Zo...en óf het mooi was 
Mister Markus kan er toch echt wel wat van hoor.
En bovendien is ie ijzersterk als performer.
Niks overdreven gehuppel en gezwaai, maar gewoon oprecht zelf genieten en tegelijk interactie met het publiek
Zeer goed publiek, niet al te druk en ik heb alwéér een nacht vol genot gehad
Zucht...
De (12) filmpjes staan te uploaden. Foto's komen asap in m'n album.

Mister Markus kan er toch echt wel wat van hoor.
En bovendien is ie ijzersterk als performer.
Niks overdreven gehuppel en gezwaai, maar gewoon oprecht zelf genieten en tegelijk interactie met het publiek
Zeer goed publiek, niet al te druk en ik heb alwéér een nacht vol genot gehad
Zucht...
De (12) filmpjes staan te uploaden. Foto's komen asap in m'n album.
donateur
helemaal eens met bloesem 
geweldige nacht
geweldige nacht
Ík ben er zo vandoor, de foto's zijn deels online, en deels nu aan t uploaden.
Have fun !
Filmpjes asap.
Trouwens 1 dik minpuunt: geen 6 uur, maar "slechts" 5 uur Markus!
Oh en ElSandro
Vette platen en leuke vent ook
Maar ja, zoals Göbbje al ergens schreef... je komt voor mrkus, dus ik heb er (te) weinig tijd bij doorgebracht.
Have fun !
Filmpjes asap.
Trouwens 1 dik minpuunt: geen 6 uur, maar "slechts" 5 uur Markus!
Oh en ElSandro
Vette platen en leuke vent ook
Maar ja, zoals Göbbje al ergens schreef... je komt voor mrkus, dus ik heb er (te) weinig tijd bij doorgebracht.
*zucht*
WAT 'N NACHT..
WAT 'N SET..
WAT 'N PERFORMER!

Markus heeft vannacht weer bewezen dat hij ons kan meevoeren met zijn diepe energieke doch melodieuze klanken..
ik had heel ff moeite met inkomen, maar toen éénmaal "In White Rooms" van Booka Shade werd gedraaid, ging ik los en dat bleef ook zo! (volgens mij heb ik behoorlijk staan rocken op 't podium..)
er hing ook een supergoede sfeer onderling in de groep, heb iedereen flink los zien gaan/zien genieten!
held van de avond: Delphin, voor het thuisbrengen!
en gelukt!
wat is er mooier dan een gesigneerde CD én foto als aandenken? 
mja idd, maar wát voor 5 uur!
WAT 'N NACHT..
WAT 'N SET..
WAT 'N PERFORMER!
Markus heeft vannacht weer bewezen dat hij ons kan meevoeren met zijn diepe energieke doch melodieuze klanken..
ik had heel ff moeite met inkomen, maar toen éénmaal "In White Rooms" van Booka Shade werd gedraaid, ging ik los en dat bleef ook zo! (volgens mij heb ik behoorlijk staan rocken op 't podium..)
er hing ook een supergoede sfeer onderling in de groep, heb iedereen flink los zien gaan/zien genieten!
held van de avond: Delphin, voor het thuisbrengen!
Goeie tip
en gelukt!
Trouwens 1 dik minpuunt: geen 6 uur, maar "slechts" 5 uur Markus!
mja idd, maar wát voor 5 uur!
jemig de pemig wat was dat weer mooi zeg! Wat een leuk publiek liep daar rond zeg, alleen maar relaxte lui aangevuld met grappige buitenlanders. En Armin + aanhang 
Dat Markus een uurtje later begon zonder dat hier iets over gemeld werd was jammer aangezien het steeds aangekondigd werd al 6 uur set. Maar toen ie eenmaal begon was het hem meteen vergeven.
Leuk dat je ook zo dichtbij de DJ booth kon komen en dat Markus iedereen die iets van hem wilde wat tijd gaf. Zo maak je vrienden.
Marcel thnx voor de ride!
Dat Markus een uurtje later begon zonder dat hier iets over gemeld werd was jammer aangezien het steeds aangekondigd werd al 6 uur set. Maar toen ie eenmaal begon was het hem meteen vergeven.
Leuk dat je ook zo dichtbij de DJ booth kon komen en dat Markus iedereen die iets van hem wilde wat tijd gaf. Zo maak je vrienden.
Marcel thnx voor de ride!
donateur
Markus is een held 
het was echt zeker geslaagd!!! alleen geen cd meer kunnen bemachtigen maar wel nog een foto met markus! jeij. Het was leuk om weer zoveel partyflockers te zien!! Iedereen ging helemaal los 
ElSandro heb ik niet gezien, maar dat moet ik zeker nog wel eens inhalen. En Matthew Dekay is zoo cool
!!!
Ooh en weet iemand hoe dat liedje heet wat dieje dj voor markus heeft gedraaid zo ongeveer 10 minuten voor 11?? wat een schijf was me dat zeg!!! Ik had het hem eigenlijk best zelf kunnen vragen want ben em nog dikwijls tegengekomen.
Anywayyyzzz alweer een leuke herinnering erbij! En nu maar voorbereiden voor Intuition Summer Event (feestende smiley)
ElSandro heb ik niet gezien, maar dat moet ik zeker nog wel eens inhalen. En Matthew Dekay is zoo cool
Ooh en weet iemand hoe dat liedje heet wat dieje dj voor markus heeft gedraaid zo ongeveer 10 minuten voor 11?? wat een schijf was me dat zeg!!! Ik had het hem eigenlijk best zelf kunnen vragen want ben em nog dikwijls tegengekomen.
Anywayyyzzz alweer een leuke herinnering erbij! En nu maar voorbereiden voor Intuition Summer Event (feestende smiley)
laatste aanpassing
Ooh en weet iemand hoe dat liedje heet wat dieje dj voor markus heeft gedraaid zo ongeveer 10 minuten voor 11?? wat een schijf was me dat zeg!!! Ik had het hem eigenlijk best zelf kunnen vragen want ben em nog dikwijls tegengekomen.
heb je wat meer info?
was armin er zelf ook!!!
incl. z'n vriendin
over foto's gesproken, deze is echt gaaf:
[albumelement=13846281]{element is niet toegankelijk}
bedankt Eelco!
Dit was weer een zéér geslaagd feestje. 't Is nu wel duidelijk dat Markus & Panama een combinatie is die garant staat voor een onvergetelijk nacht!
Ook fijn om weer wat flockers tegen te komen!
Door pc problemen zullen mijn fototjes nog wel ff achterblijven vrees is, in afwachting dan maar wat nagenieten bij de fototjes van de andere flockers
Ook fijn om weer wat flockers tegen te komen!
Door pc problemen zullen mijn fototjes nog wel ff achterblijven vrees is, in afwachting dan maar wat nagenieten bij de fototjes van de andere flockers
damn, dat tweede filmpje: "The Fall", toen ging het dak eraf! 
probeer je te helpen hoor!
neuriën hoeft nou ook weer niet, maar als je wat meer concretere info hebt, hoor ik het wel.. (vocalen, bepaalde tonen die opvallen etc.)
btw. gezellig zooitje:
[albumelement=13885539]{element is niet toegankelijk}

ja zal ik het effe neuriën
probeer je te helpen hoor!
btw. gezellig zooitje:
[albumelement=13885539]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
probeer je te helpen hoor! neuriën hoeft nou ook weer niet, maar als je wat meer concretere info hebt, hoor ik het wel.. (vocalen, bepaalde tonen die opvallen etc.)
ja er zat niks vocaal in of zo dus dan wordt het moeilijk hé
Het was een geweldige avond
laatste aanpassing door een beheerder
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=5173353043035104868&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5611752727347632025&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=759057389751443756&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-715464284606418730&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=8679798921852857801&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5367314699710059429&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=7304917503760809124&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8795344608405449938&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-1369158687176278704&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-6966050012943996505&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=40374016858193917&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=1409325797413493803&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5611752727347632025&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=759057389751443756&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-715464284606418730&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=8679798921852857801&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5367314699710059429&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=7304917503760809124&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8795344608405449938&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-1369158687176278704&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-6966050012943996505&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=40374016858193917&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=1409325797413493803&hl=nl}
ik ook, ik mis Markus
hij jou niet denk ik
donateur
ff een / in de laatste tag André
Hey everyone,
Thank you so much for coming out. I had a great time. I was supposed to start at 10 but my flight from Moscow was delayed for 4.5 hours and I did not land until 9:50. I ran to the hotel to get a quick shower, grabbed a cup of coffee and off I went. I was still burning CDs of some last minute edits on the drive from the hotel to Panama. Remy was not who played the first hour, I am not sure who it was but I was really appreciative that he kept the mood low because I really wanted to start with some dark groovy tunes and had someone started banging it out it would have upset the whole vibe of the room, so I was very grateful. We recorded about 3 hours of the set and it will be available at some point. I just have to figure out if we will use it on GDJB, or the Armada podcast.
I also kept the tracklist of the night so I will post that at some point as well. Thanks again everyone....
Markus
Thank you so much for coming out. I had a great time. I was supposed to start at 10 but my flight from Moscow was delayed for 4.5 hours and I did not land until 9:50. I ran to the hotel to get a quick shower, grabbed a cup of coffee and off I went. I was still burning CDs of some last minute edits on the drive from the hotel to Panama. Remy was not who played the first hour, I am not sure who it was but I was really appreciative that he kept the mood low because I really wanted to start with some dark groovy tunes and had someone started banging it out it would have upset the whole vibe of the room, so I was very grateful. We recorded about 3 hours of the set and it will be available at some point. I just have to figure out if we will use it on GDJB, or the Armada podcast.
I also kept the tracklist of the night so I will post that at some point as well. Thanks again everyone....
Markus
had de microfoons al zien staan idd.. en de jongen die boven het videoscherm bediende kon dat bevestigen..
laatste aanpassing
Marcus Schössow - Mr. White (Ruben De Ronde Remix)
Thanks!
Marcus Schössow - Mr. White (Ruben De Ronde Remix)
maar natuurlijk!
Ooh en weet iemand hoe dat liedje heet wat dieje dj voor markus heeft gedraaid zo ongeveer 10 minuten voor 11?? wat een schijf was me dat zeg!!! Ik had het hem eigenlijk best zelf kunnen vragen want ben em nog dikwijls tegengekomen.
Weet nog steeds niemand wie zaterdag het uurtje vulde voor Markus' set?
Gisteren ook eindelijk "Progression" aangekomen hier, ZALIG ALBUM! Opende Markus in de Panama trouwens niet met "Trinidad to Miami"?
idd, jammer, dat er nu totaal niks van een tracklist is
<I also kept the tracklist of the night so I will post that at some point as well. Thanks again everyone....>
Markus
Die komt er dus nog aan volgens Markus himself. Hopelijk wacht ie er niet té lang meer mee... Niets vermeld in GDJB Göbb?
laatste aanpassing
Ruben
Thanks dat jullie mijn track goed vinden!
Delphin kun jij misschien dat filmpje naar mij opsturen?
Greets
Ruben!

































