Partyflock
 
Forumonderwerp · 947747
Waarschuw beheerder
30.06.2007 - ARMADA @ PANAMA

Theatre:
MARKUS SCHULZ (6 hours Solo)

Studio:
ELSANDRO (Solo)


Facts:

Starts: 22:00
Till: 04:00
Presale: €17,50 ex fee
At the door: €20,-
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 24 juni 2007 om 15:22:
Je zou eens je blik kunnen verruimen....


lieverd, daarmee bedoel ik niet dat ik ElSandro links laat liggen zaterdag maar ben bang dat Markus me gewoon de hele avond in z'n greep houdt met z'n set dat ik weinig van Sander mee zal krijgen..

Uitspraak van bloesem op zondag 24 juni 2007 om 15:22:
Ik zit NU ongelofelijk te genieten van Markus nieuwe album: Progression.


+1. :lief:
Artiest {SHOWLIST artist 69104, 45042}
Waarschuw beheerder
Zou ik in de voorverkoop moeten kopen of aan de deur ? Gaat het uitverkocht denken jullie ?
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me 't verstandigst om in de vvk te kopen.. dat voorkomt straks teleurstelling aan de deur :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubiosity op zondag 24 juni 2007 om 22:14:
Gaat het uitverkocht denken jullie ?


zou zomaar kunnen, ik zou geen risico nemen en in de voorverkoop kopen
 
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig!!!
Deze top dj wil ik niet missen!
en dat voor 6 uur solo!! waauuuw!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubiosity op zondag 24 juni 2007 om 22:14:
Zou ik in de voorverkoop moeten kopen of aan de deur ? Gaat het uitverkocht denken jullie ?


Ik zou toch ook maar het zekere voor het onzekere nemen. Toen Markus er in januari was, kon je nog wel aan de kassa kopen, maar uiteindelijk zat het toch aardig vol.

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 22:24:
Zeker aanwezig!!!
Deze top dj wil ik niet missen!
en dat voor 6 uur solo!! waauuuw!!


Zeker weten, we maken er weer een feestje van! ;)
Markus & Panama is een geslaagde combinatie, dat hebben we in januari al wel gemerkt!
Waarschuw beheerder
donateur
waarom moet dit nou weer samenvallen met Marco V (en dan ook nog in Culemborg, dus mega-dichtbij..)? :/

ach, heb m'n keuze toch al gemaakt.. :yes:
maar eerst vrijdag: The Chemical Brothers :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 25 juni 2007 om 23:10:
ach, heb m'n keuze toch al gemaakt


:yes: Markussssssssssssss :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
pbtje gestuurd :)
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
sta op guestlist!! :cheer:
Waarschuw beheerder
68 Minutes Preview of his new Album "Progression" and an Interview with Markus.

http://supra.armadamusic.nl/?id=1141
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 27 juni 2007 om 20:31:
sta op guestlist!!


wij ook :cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 tickets op overschot!! Iemand geïnteresseerd?
 
Waarschuw beheerder
Ik doe ze weg tegen 30 euro voor de twee!
laat me iets weten!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zoek er nog 1 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen om deze tijd: :bounce:

Zo, de zin gaat komen...
Moest ff wennnen aan t idee van dat OV, taxi, boel geld... maar ach... voor 6 uur Markus, tussen door(misschien) ElSandro, veel lieve bekenden/vrienden... Dan mag je niet mopperen over een twintigje meer of minder ;)

:P

ZIN!!!

:banana: :banana: :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: vanavond :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van beebs op zaterdag 30 juni 2007 om 09:39:
:cheer: vanavond :cheer:


:cheer: :cheer: :cheer:

ben samen met Irene al om 21:10 op A'dam CS, wil nl. geen seconde missen.. :bounce:

Markus! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik een half uurtje later...


Zo vreselijk benieuwd wat voor een muzikale reis we gaan maken vanavond :kwijl:


:banana:
Waarschuw beheerder
donateur
your solo night at Panama in Amsterdam. Is this going to be a special night for you?
I love the long sets. I used to play eight hour sets and I miss that because when you do a long set you can really tell a story. You don’t just bang it our for six hours and a lot of planning goes into my solo sets to really make that night have special feel to it. I think this is the first time I’ve done an extended set like this here in Holland and so I’ve planned a lot of surprises and fun things. You’ll hear a lot of the new album and a lot of the tracks I’m going to do over the summer. I’ll make it a journey.


:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: zin zin zin :cheer:

en maar een beetje hyper :banana:

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, precies, Ilan, dat stukje heb ik uiteraard óók gelezen... :D :cheer: :D
Waarschuw beheerder
donateur
daardoor krijg ik helemaal zin.. :cheer:
hoop ook zo dat z'n nieuwe CD vanaaf te koop is!
edit: is te koop voor de speciale prijs van slechts €10, krijg 't net bevestigd van een jongen van Armada Events :)

ik kom met de laatste GDJB iig goed in de stemming! :woepwoep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 30 juni 2007 om 18:02:
is te koop voor de speciale prijs van slechts €10,


Beter signeert ie ze vooraf allemaal "even"... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
of je koopt 'm iets voor 't einde en loopt naar de booth toe.. gewoon ff gebaren of Markus de CD wil signeren :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 30 juni 2007 om 19:23:
of je koopt 'm iets voor 't einde en loopt naar de booth toe.. gewoon ff gebaren of Markus de CD wil signeren


Goeie tip (Y) Misschien toch maar ff een kijkje nemen zo. Hoop dat er nog kaarten aan de deur zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Zo...en óf het mooi was :kwijl:

Mister Markus kan er toch echt wel wat van hoor.
En bovendien is ie ijzersterk als performer.
Niks overdreven gehuppel en gezwaai, maar gewoon oprecht zelf genieten en tegelijk interactie met het publiek :respect:

Zeer goed publiek, niet al te druk en ik heb alwéér een nacht vol genot gehad ;)

Zucht...

De (12) filmpjes staan te uploaden. Foto's komen asap in m'n album.
:D :D
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal eens met bloesem :yes:

geweldige nacht :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ík ben er zo vandoor, de foto's zijn deels online, en deels nu aan t uploaden.
Have fun !

Filmpjes asap.



Trouwens 1 dik minpuunt: geen 6 uur, maar "slechts" 5 uur Markus! :O

Oh en ElSandro :respect:
Vette platen en leuke vent ook :yes:
Maar ja, zoals Göbbje al ergens schreef... je komt voor mrkus, dus ik heb er (te) weinig tijd bij doorgebracht.
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
WAT 'N NACHT..

WAT 'N SET..

WAT 'N PERFORMER!


:respect:

Markus heeft vannacht weer bewezen dat hij ons kan meevoeren met zijn diepe energieke doch melodieuze klanken.. :)
ik had heel ff moeite met inkomen, maar toen éénmaal "In White Rooms" van Booka Shade werd gedraaid, ging ik los en dat bleef ook zo! (volgens mij heb ik behoorlijk staan rocken op 't podium..) :bounce:
er hing ook een supergoede sfeer onderling in de groep, heb iedereen flink los zien gaan/zien genieten! :lief:

held van de avond: Delphin, voor het thuisbrengen! :knuf:

Uitspraak van **djdemik** op zaterdag 30 juni 2007 om 21:44:
Goeie tip (Y)


en gelukt! :D wat is er mooier dan een gesigneerde CD én foto als aandenken? :cheer:

Uitspraak van bloesem op zondag 1 juli 2007 om 14:19:
Trouwens 1 dik minpuunt: geen 6 uur, maar "slechts" 5 uur Markus!


mja idd, maar wát voor 5 uur! :woepwoep:
 
Waarschuw beheerder
jemig de pemig wat was dat weer mooi zeg! Wat een leuk publiek liep daar rond zeg, alleen maar relaxte lui aangevuld met grappige buitenlanders. En Armin + aanhang :)

Dat Markus een uurtje later begon zonder dat hier iets over gemeld werd was jammer aangezien het steeds aangekondigd werd al 6 uur set. Maar toen ie eenmaal begon was het hem meteen vergeven.

Leuk dat je ook zo dichtbij de DJ booth kon komen en dat Markus iedereen die iets van hem wilde wat tijd gaf. Zo maak je vrienden.

Marcel thnx voor de ride!
Waarschuw beheerder
donateur
Markus is een held :respect:
 
Waarschuw beheerder
het was echt zeker geslaagd!!! alleen geen cd meer kunnen bemachtigen maar wel nog een foto met markus! jeij. Het was leuk om weer zoveel partyflockers te zien!! Iedereen ging helemaal los :-)
ElSandro heb ik niet gezien, maar dat moet ik zeker nog wel eens inhalen. En Matthew Dekay is zoo cool :D !!!
Ooh en weet iemand hoe dat liedje heet wat dieje dj voor markus heeft gedraaid zo ongeveer 10 minuten voor 11?? wat een schijf was me dat zeg!!! Ik had het hem eigenlijk best zelf kunnen vragen want ben em nog dikwijls tegengekomen.
Anywayyyzzz alweer een leuke herinnering erbij! En nu maar voorbereiden voor Intuition Summer Event (feestende smiley)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wat!! was armin er zelf ook!!! ik had dave lewis gezien, wat ik wel normaal vond aangezien het een armada event was :-) maar Armin!!! Damn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 1 juli 2007 om 15:17:
Ooh en weet iemand hoe dat liedje heet wat dieje dj voor markus heeft gedraaid zo ongeveer 10 minuten voor 11?? wat een schijf was me dat zeg!!! Ik had het hem eigenlijk best zelf kunnen vragen want ben em nog dikwijls tegengekomen.


heb je wat meer info?

Uitspraak van inactief op zondag 1 juli 2007 om 15:21:
was armin er zelf ook!!!


incl. z'n vriendin :yes: heb 'm tot 2x geprobeerd te vinden, helaas niet gelukt.. Delphin heeft nog net 'n foto weten te scoren voor hij wegging.

over foto's gesproken, deze is echt gaaf:
[albumelement=13846281]{element is niet toegankelijk}
bedankt Eelco! :respect:
Waarschuw beheerder
Dit was weer een zéér geslaagd feestje. 't Is nu wel duidelijk dat Markus & Panama een combinatie is die garant staat voor een onvergetelijk nacht!

Ook fijn om weer wat flockers tegen te komen!

Door pc problemen zullen mijn fototjes nog wel ff achterblijven vrees is, in afwachting dan maar wat nagenieten bij de fototjes van de andere flockers :)
Waarschuw beheerder
Het was meer dan geweldig ik had dit niet willen missen :no:
Waarschuw beheerder
Ja goed feestje, wat ging die zaal los op Mexico can wait :D
Waarschuw beheerder
alleen geen cd meer kunnen bemachtigen


Ik had de laatste :P
Waarschuw beheerder
donateur
waren ook maar 50 CD's..
 
Waarschuw beheerder

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
meer.. MEER..

MEER!

:honger:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 1 juli 2007 om 15:29:
heb je wat meer info?


ja zal ik het effe neuriën :D haha nee khad het nog nooit gehoord en twas echt keigoed gewoon. Hopelijk komt er nog wel een tracklist van.
Waarschuw beheerder
donateur
damn, dat tweede filmpje: "The Fall", toen ging het dak eraf! :bounce:

Uitspraak van inactief op zondag 1 juli 2007 om 20:22:
ja zal ik het effe neuriën


probeer je te helpen hoor! :P neuriën hoeft nou ook weer niet, maar als je wat meer concretere info hebt, hoor ik het wel.. (vocalen, bepaalde tonen die opvallen etc.)

btw. gezellig zooitje:
[albumelement=13885539]{element is niet toegankelijk}
:lief:
laatste aanpassing