Atlantis 11 mei 2007 21:5330.06.2007 - ARMADA @ PANAMA Theatre: MARKUS SCHULZ (6 hours Solo) Studio: ELSANDRO (Solo) Facts: Starts: 22:00 Till: 04:00 Presale: €17,50 ex fee At the door: €20,-
Cicatrix Artiest Cicatrix 5 juli 2007 22:06donateurhaal jij nu niet zijn show en optreden door elkaar, André?
Delphin 5 juli 2007 22:07? echt de weg kwijt.... Tijd voor mn bedje. te lange, te hectische dag geweest. laatste aanpassing 5 juli 2007 22:12
Solar 6 juli 2007 19:19Uitspraak van bloesem op donderdag 5 juli 2007 om 18:17:▶idd, jammer, dat er nu totaal niks van een tracklist is <I also kept the tracklist of the night so I will post that at some point as well. Thanks again everyone....> Markus Die komt er dus nog aan volgens Markus himself. Hopelijk wacht ie er niet té lang meer mee... Niets vermeld in GDJB Göbb?laatste aanpassing 6 juli 2007 19:20
€lles 6 juli 2007 19:34Uitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:19:▶Niets vermeld in GDJB Göbb? Ik heb de GDJB van gister nog niet geluisterd maar Markus praat niet echt tijdens zijn show. Nog even afwachten dus, of navragen in het markusschulz.nu forum
Cicatrix 8 juli 2007 13:38donateurUitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:19:▶Niets vermeld in GDJB Göbb? niks over gehoord nee.. Armin had 't donderdag wel ff erover, ik weet iig dat Markus B.E.N. vs. Mr. Pit - Superstition heeft gedraaid.. laatste aanpassing 8 juli 2007 13:39
Rubenderonde Artiest Ruben de Ronde 17 juli 2007 16:40Uitspraak van The Interceptor op dinsdag 3 juli 2007 om 22:55:▶Ruben Thanks dat jullie mijn track goed vinden! Delphin kun jij misschien dat filmpje naar mij opsturen? Greets Ruben!
Solar 23 juli 2007 10:56Eerste deel van de set is terug te vinden op http://supra.armadamusic.nl/?id=1157 (na)genieten maar!laatste aanpassing 23 juli 2007 10:56
Artiest Sinclair 29 juli 2007 12:54donateurUitspraak van Cicatrix op zondag 29 juli 2007 om 12:43:▶heeft iemand al een download naar deze set? Als het goed is heeft Elles de set zelf geript, zal vragen of ze hem upload en de link hier plaatst
€lles 29 juli 2007 13:59Hier is ie dan: http://www.megaupload.com/?d=PU9BTCDF Welkom terug, leuke vakantie gehad?
Cicatrix 29 juli 2007 16:37donateur€lles! Uitspraak van €lles op zondag 29 juli 2007 om 13:59:▶Welkom terug, leuke vakantie gehad? ja super hoogtepunten waren toch wel de meet & greet met Marco V en de Pacha la Pineda, toptent @ Salou