Partyflock
 
Forumonderwerp · 947747
Waarschuw beheerder
30.06.2007 - ARMADA @ PANAMA

Theatre:
MARKUS SCHULZ (6 hours Solo)

Studio:
ELSANDRO (Solo)


Facts:

Starts: 22:00
Till: 04:00
Presale: €17,50 ex fee
At the door: €20,-
Waarschuw beheerder
donateur
haal jij nu niet zijn show en optreden door elkaar, André? :P
Waarschuw beheerder
? echt de weg kwijt.... Tijd voor mn bedje. te lange, te hectische dag geweest. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
slaap lekker kerel! :knuf:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 5 juli 2007 om 18:17:
idd, jammer, dat er nu totaal niks van een tracklist is :(


<I also kept the tracklist of the night so I will post that at some point as well. Thanks again everyone....>
Markus


Die komt er dus nog aan volgens Markus himself. Hopelijk wacht ie er niet té lang meer mee... Niets vermeld in GDJB Göbb?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:19:
Niets vermeld in GDJB Göbb?


Ik heb de GDJB van gister nog niet geluisterd maar Markus praat niet echt tijdens zijn show. Nog even afwachten dus, of navragen in het markusschulz.nu forum :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:19:
Niets vermeld in GDJB Göbb?


niks over gehoord nee.. Armin had 't donderdag wel ff erover, ik weet iig dat Markus B.E.N. vs. Mr. Pit - Superstition heeft gedraaid.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerste deel van de set is terug te vinden op
http://supra.armadamusic.nl/?id=1157

(na)genieten maar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaa:d thx

nu nog een Download o:)
Waarschuw beheerder
Heerlijk op naar pleasure island
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand al een download naar deze set? :)
 
Artiest Sinclair
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 29 juli 2007 om 12:43:
heeft iemand al een download naar deze set?


Als het goed is heeft Elles de set zelf geript, zal vragen of ze hem upload en de link hier plaatst (y)
Waarschuw beheerder
donateur
super, zou geweldig zijn! :D
Waarschuw beheerder
Hier is ie dan: http://www.megaupload.com/?d=PU9BTCDF :)

Welkom terug, leuke vakantie gehad?
Waarschuw beheerder
donateur
€lles! :respect: :knuf:

Uitspraak van €lles op zondag 29 juli 2007 om 13:59:
Welkom terug, leuke vakantie gehad?


ja super (Y) hoogtepunten waren toch wel de meet & greet met Marco V en de Pacha la Pineda, toptent @ Salou B)