Partyflock
 
Forumonderwerp · 947747
Waarschuw beheerder
30.06.2007 - ARMADA @ PANAMA

Theatre:
MARKUS SCHULZ (6 hours Solo)

Studio:
ELSANDRO (Solo)


Facts:

Starts: 22:00
Till: 04:00
Presale: €17,50 ex fee
At the door: €20,-
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op maandag 2 juli 2007 om 20:57:
Foto's online in mijn album


Ze zijn leuk!!! :D
Waarschuw beheerder
haha
Waarschuw beheerder
donateur
gerse foto's André! die van ons zijn ook echt prachtig, Leon.. :lol:
Waarschuw beheerder
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=7802012634132969896}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ff een / in de laatste tag André;)
Waarschuw beheerder
donateur
kijk Marcel en mij genieten.. :D
Waarschuw beheerder
Je had best iets meer naal links in mogen zoemen o:) ;p
Waarschuw beheerder
donateur
kiekeboe :P
Waarschuw beheerder
Kijk wat Master Markus schrijft op bladzijde 9 van het panama topic op het markusschulz.nu forum:

http://www.markusschulz.nu/forum/viewtopic.php?t=1915&postdays=0&postorder=asc&start=120

3 uur van de set is dus opgenomen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey everyone,

Thank you so much for coming out. I had a great time. I was supposed to start at 10 but my flight from Moscow was delayed for 4.5 hours and I did not land until 9:50. I ran to the hotel to get a quick shower, grabbed a cup of coffee and off I went. I was still burning CDs of some last minute edits on the drive from the hotel to Panama. Remy was not who played the first hour, I am not sure who it was but I was really appreciative that he kept the mood low because I really wanted to start with some dark groovy tunes and had someone started banging it out it would have upset the whole vibe of the room, so I was very grateful. We recorded about 3 hours of the set and it will be available at some point. I just have to figure out if we will use it on GDJB, or the Armada podcast.

I also kept the tracklist of the night so I will post that at some point as well. Thanks again everyone....

Markus


had de microfoons al zien staan idd.. en de jongen die boven het videoscherm bediende kon dat bevestigen.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van €lles op maandag 2 juli 2007 om 22:37:
3 uur van de set is dus opgenomen


Mooi nieuws!

Ik kom eigenlijk zelden in dat forum :bloos:

Lees wel eens, maar post er nooit...

Sja, je kan niet álles bij houden he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 2 juli 2007 om 22:39:
de jongen die boven het videoscherm bediende kon dat bevestigen


Het was 3-sporige Ableton opname. De mics op de booth zijn om het publiek apart op te nemen. Persoonlijk door Armin veranderd/verbeterd omdat hij de kwaliteit niet goed vond! :o
Waarschuw beheerder
Markus is: :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 1 juli 2007 om 15:21:
wat!! was armin er zelf ook!!!


check album voor bewijs!
Waarschuw beheerder
donateur
had ik al gezegd dat Markus een held is? :P
Waarschuw beheerder
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=8897197638178102505&hl=nl}
Waarschuw beheerder
Markus Schulz drops: Nic Chagall's WYN !! :bounce:

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=2688672251317314581&hl=nl}

(nou je zin Daan?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kom gewoon ff niet op de titel in het eerste filmpje.. :X
Waarschuw beheerder
2e filmpje! :p
Waarschuw beheerder
donateur
eerste filmpje wat je als tweede hebt gepost.. :P
 
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

:kwijl: :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik heb mijn fotjes ook eens geupload:
http://interceptor.fotopic.net ;)
Waarschuw beheerder
iemand al ID voor mijn 2e filmpje???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op dinsdag 3 juli 2007 om 21:22:
iemand al ID voor mijn 2e filmpje???


Marcus Schössow - Mr. White (Ruben De Ronde Remix) ;)
Wat een vette schijf :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het is bijna jammer, dat er zowat iedere week mooie feestjes zijn...

Je kan niet eens fatsoenlijk nagenieten, of je moet alweer voorpretten voor de volgende :lol:


07-07-07 Intuition @ the beach :bounce:


(maar deze heerlijke Markus-editie blijft me bij hoor)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 3 juli 2007 om 22:58:
(maar deze heerlijke Markus-editie blijft me bij hoor)


Met behulp van die super toffe filmpjes en foto's gaat dat zeker lukken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 1 juli 2007 om 15:17:
Ooh en weet iemand hoe dat liedje heet wat dieje dj voor markus heeft gedraaid zo ongeveer 10 minuten voor 11?? wat een schijf was me dat zeg!!! Ik had het hem eigenlijk best zelf kunnen vragen want ben em nog dikwijls tegengekomen.


Weet nog steeds niemand wie zaterdag het uurtje vulde voor Markus' set?

Gisteren ook eindelijk "Progression" aangekomen hier, ZALIG ALBUM! Opende Markus in de Panama trouwens niet met "Trinidad to Miami"?
Waarschuw beheerder
donateur
idd, jammer, dat er nu totaal niks van een tracklist is :(

Uitspraak van Solar op donderdag 5 juli 2007 om 17:01:
ZALIG ALBUM


:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
GDJB is begonnen, deze week met 'n guestmix van Marco V..
tune in @ www.di.fm :)

trouwens, de foto's van Armada Events staan ook al een tijdje online, zitten erg leuke tussen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Solar op donderdag 5 juli 2007 om 17:01:
Opende Markus in de Panama trouwens niet met "Trinidad to Miami


volgens mij deze:

Veracocha - Carte Blanche (Marcus Schössow Remix)
Waarschuw beheerder
donateur
haal jij nu niet zijn show en optreden door elkaar, André? :P
Waarschuw beheerder
? echt de weg kwijt.... Tijd voor mn bedje. te lange, te hectische dag geweest. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
slaap lekker kerel! :knuf:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op donderdag 5 juli 2007 om 18:17:
idd, jammer, dat er nu totaal niks van een tracklist is :(


<I also kept the tracklist of the night so I will post that at some point as well. Thanks again everyone....>
Markus


Die komt er dus nog aan volgens Markus himself. Hopelijk wacht ie er niet té lang meer mee... Niets vermeld in GDJB Göbb?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:19:
Niets vermeld in GDJB Göbb?


Ik heb de GDJB van gister nog niet geluisterd maar Markus praat niet echt tijdens zijn show. Nog even afwachten dus, of navragen in het markusschulz.nu forum :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Solar op vrijdag 6 juli 2007 om 19:19:
Niets vermeld in GDJB Göbb?


niks over gehoord nee.. Armin had 't donderdag wel ff erover, ik weet iig dat Markus B.E.N. vs. Mr. Pit - Superstition heeft gedraaid.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerste deel van de set is terug te vinden op
http://supra.armadamusic.nl/?id=1157

(na)genieten maar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaa:d thx

nu nog een Download o:)
Waarschuw beheerder
Heerlijk op naar pleasure island
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand al een download naar deze set? :)
 
Artiest Sinclair
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 29 juli 2007 om 12:43:
heeft iemand al een download naar deze set?


Als het goed is heeft Elles de set zelf geript, zal vragen of ze hem upload en de link hier plaatst (y)
Waarschuw beheerder
donateur
super, zou geweldig zijn! :D
Waarschuw beheerder
Hier is ie dan: http://www.megaupload.com/?d=PU9BTCDF :)

Welkom terug, leuke vakantie gehad?
Waarschuw beheerder
donateur
€lles! :respect: :knuf:

Uitspraak van €lles op zondag 29 juli 2007 om 13:59:
Welkom terug, leuke vakantie gehad?


ja super (Y) hoogtepunten waren toch wel de meet & greet met Marco V en de Pacha la Pineda, toptent @ Salou B)