*zucht*
WAT 'N NACHT..
WAT 'N SET..
WAT 'N PERFORMER!
Markus heeft vannacht weer bewezen dat hij ons kan meevoeren met zijn diepe energieke doch melodieuze klanken..

ik had heel ff moeite met inkomen, maar toen éénmaal "In White Rooms" van Booka Shade werd gedraaid, ging ik los en dat bleef ook zo! (volgens mij heb ik behoorlijk staan rocken op 't podium..)

er hing ook een supergoede sfeer onderling in de groep, heb iedereen flink los zien gaan/zien genieten!
held van de avond: Delphin, voor het thuisbrengen!
Goeie tip 
en gelukt!

wat is er mooier dan een gesigneerde CD én foto als aandenken?
Trouwens 1 dik minpuunt: geen 6 uur, maar "slechts" 5 uur Markus!
mja idd, maar
wát voor 5 uur!
